-
Αν έχετε σκοπό να το παρκαρετε ετσι και να μπαινοβγαίνετε απο τις πόρτες, τότε ναι. Υπάρχει θέμα στρέβλωσης του αμαξώματος.
Σε φυσιολογικές και λογικές συνθήκες ακόμα και σε ενα τέτοιο στιγμιαίο πέρασμα σε off road διαδρομή δεν θα πάθει τίποτα. Τοσα αμάξια που καβαλανε πεζοδρόμια δεν έχουν στραβωσει....From my SMO72HD via Tapatalk
-
Δηλαδή αν κάποιος το παρκάρει έτσι με κλειστό το πορτμπαγκάζ, αυτό ανοίγει ή κολλάει;
Και αν κολλάει μπορεί να προκαλέσει και πρόβλημα στην κλειδαριά. -
Kαι που δειτε το προηγουμενο μοντελο με την πανοραμικη ηλιοροφη...
Οταν το παρκαριζα σε σημειο 'παραξενο' στραβωνε τοσο που κλεινοντας την πόρτα του πορτ μπαγκαζ η κλειδαριά εβρισκε πρωτα στο σιδερο, μαγκωνε και μετα κουμπωνε....ακουγα δηλαδη κλεινοντας την πορτα δυο 'γκουπ' αντι για ενα... και δεν το κανε και πολυ σπανια!!
Βεβαια κατα τα αλλα σε θεμα ευθυγραμμισης ηταν 'αλφαδι' ..Οχι σαν αυτα που διαβαζω για το νεο μοντελο....
-
Αν είναι θέμα στρεπτικής ακαμψίας και το αυτοκίνητο παθαίνει ζημιά από πεζοδρόμια κλπ, θα τραβούσε μόνο προς τα δεξιά;
Στο δικό μας πάντως δεν έχω παρατηρήσει κάτι μέχρι στιγμής.
-
Καλημέρα σε όλους,
Μπορεί να μου πεί κάποιος που ενδεχομένως έκανε το πρώτο service (15.000km ή 1 χρόνος) αν αλλάζουν πέρα από λάδια,φίλτρα λαδιού κάτι άλλο ή αν κάνουν γενικότερα κάποιο άλλο έλεγχο και τι κόστος είχε? Με ενδιαφέρει να έγινε στην Αθήνα και για έκδοση diesel (φαντάζομαι βέβαια δεν έχει σημασία αυτό).
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης new_gre έγραψε:
Καλημέρα σε όλους,
Μπορεί να μου πεί κάποιος που ενδεχομένως έκανε το πρώτο service (15.000km ή 1 χρόνος) αν αλλάζουν πέρα από λάδια,φίλτρα λαδιού κάτι άλλο ή αν κάνουν γενικότερα κάποιο άλλο έλεγχο και τι κόστος είχε? Με ενδιαφέρει να έγινε στην Αθήνα και για έκδοση diesel (φαντάζομαι βέβαια δεν έχει σημασία αυτό).
ΕυχαριστώΦίλτρο λαδιού και καμπίνας, λάδια, ροδέλα κλπ
Κόστος από 110 έως 130 ανάλογα αν θα πεσεις σε περίοδο εκπτώσεων
Κανείς δεν ξέρει τι ελέγχεται μιας δεν επιτρέπεται η παρουσία μέσα!
Εμένα ας πούμε είδα ότι είχαν βάλει αέρα στα λάστιχα (ίσως και λίγο περισσότερο από ότι θα έβαζα εγώ)
Μου κάνει εντύπωση που δεν καθαρίζουν δισκόπλακες! Στο Yaris στο αντίστοιχο service το είχαν κάνει! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Επειδή μου το κάνει και εμένα και στο τοπικό εξουσιοδοτημένο μου το είχαν αποδόσει στην κλίση του αυτοκινητοδρόμου, έχοντας κλείσει για σερβις τη Δευτέρα, τους πήρα τηλέφωνο και ανέφερα στον τεχνικό υπεύθυνο ότι στα κεντρικά κάτι/καπως το φτιάχνουν και να πάρει να ρωτήσει να ξέρουμε.
Προς τιμή του μου είπε ότι θα το κάνει, οπότε τη Δευτέρα θα δούμε!Μου ανέφερε ότι μίλησε με τα Κεντρικά (μου είπε και όνομα, αλλά το ξέχασα) και όταν του πουν θα με πάρει να με ενημερώσει ώστε να δούμε αν ειναι απλά θέμα ευθυγράμμισης ή κάτι άλλο (με αυτό το αμάξι ποτέ δεν ξέρεις!!)...
Μου είπε πάντως ότι ούτε και εκει είναι σίγουροι και δεν φαίνεται να το έχουν επιλύσει κάπου οριστικά! -
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Για το Qashqai του 2014 εχω ακουσει οτι το πλαισιο 'παιρνει' λιγο ακομα και με τη συνηθη χρηση. Αποδειξη ειναι το παρακατω βιντεο οπου στο τεστ κλεισιματος πορτμπαγκαζ οταν το αμαξι ειναι κρεμασμενο στις 2 ροδες, ειναι αδυνατο να κλεισει γιατι το πλαισιο εχει στραβωσει και εχει αλλαξει η γεωμετρια του.
Δειτε 8:20 - 9:00
https://www.youtube.com/watch?v=lm44stfoy8g
Σημειωτεον οτι στο συγκεκριμενο τεστ το Qashqai ειχε τη χειροτερη επιδοση απο ολα τα SUV που δοκιμαστηκαν .
Δεν ξερω αν ευθυνεται αυτο για το οτι το τιμονι 'κοβει' δεξια αλλα καλο ειναι οι ιδιοκτητες Qashqai να μην πολυκαβαλανε πεζοδρομια, να μην παρκαρουν μονιμως σε μερη με εντονη κλιση και διαφορετικο υψος τροχου κλπ για να προφυλαξουν το αμαξι απο τετοια φαινομενα.Δοκιμάζει το Tekna με ηλιοροφή. Ίσως έχει σχέση αυτό.
Γενικώς δεν είναι και τέρας ακαμψίας το Qashqai, ο χρόνος θα δείξει αν θα βγει προβληματικό.
Τα EuroNCAP tests πάντως δεν έδειξαν κάποια αδυναμία. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Καλημέρα σε όλους,
Μπορεί να μου πεί κάποιος που ενδεχομένως έκανε το πρώτο service (15.000km ή 1 χρόνος) αν αλλάζουν πέρα από λάδια,φίλτρα λαδιού κάτι άλλο ή αν κάνουν γενικότερα κάποιο άλλο έλεγχο και τι κόστος είχε? Με ενδιαφέρει να έγινε στην Αθήνα και για έκδοση diesel (φαντάζομαι βέβαια δεν έχει σημασία αυτό).
ΕυχαριστώΦίλτρο λαδιού και καμπίνας, λάδια, ροδέλα κλπ
Κόστος από 110 έως 130 ανάλογα αν θα πεσεις σε περίοδο εκπτώσεων
Κανείς δεν ξέρει τι ελέγχεται μιας δεν επιτρέπεται η παρουσία μέσα!
Εμένα ας πούμε είδα ότι είχαν βάλει αέρα στα λάστιχα (ίσως και λίγο περισσότερο από ότι θα έβαζα εγώ)
Μου κάνει εντύπωση που δεν καθαρίζουν δισκόπλακες! Στο Yaris στο αντίστοιχο service το είχαν κάνει!Ναι και εγω απο οσο ξερω στο ετησιο service βγαζουν τους τροχους και καθαριζουν, λαδωνουν, γρασαρουν δεν ξερω τι κανουν ακριβως τα φρενα.
-
Φίλτρο λαδιού και καμπίνας, λάδια, ροδέλα κλπ
Κόστος από 110 έως 130 ανάλογα αν θα πεσεις σε περίοδο εκπτώσεωνΣε τηλέφωνο που έκανα μου επιβεβαιώαανε τη τιμή που ανέφερες (128 ευρώ) και περιλαμβάνει τα παραπάνω + το γενικό έλεγχος στο αυτοκίνητο.Έχω ένα θόρυβο/τρίξιμο στο ρελαντί το οποίο ξέρω από που προέρχεται και θα το αφήσω έτσι για το γαμώτο να δώ αν θα το βρούν ή θα τους το πώ κατά τη παράδοση και εφόσων εξακολουθεί να το κάνει.
Πιο πολύ γιατί κατά την αγορά όταν είχα ρωτήσει πόσο έχει το 1ο service μου είχαν αναφέρει 85 ευρώ, ενώ όταν τους το είπα στο τηλέφωνο, μου είπαν ότι θα μπορούσε να το κάνουν με 85 αλλά δεν θα κάνουν γενικότερο έλεγχοΑλήθεια το φίλτρο καμπίνας χρήζει αλλαγής μέσα σε ένα χρόνο?
-
Ο χρήστης new_gre έγραψε:
Αλήθεια το φίλτρο καμπίνας χρήζει αλλαγής μέσα σε ένα χρόνο?Ναι. Αλλα επειδη παιζει και πολυ σκονη στην ατμοσφαιρα της Ελλαδας, ριχνε και κανα καθαρισμα με πιστολακι η πεπειεσμενο αερα στο 6μηνο.
Edit
Νομιζω οτι οι κατασκευαστες το αλλαζουν στα μεγαλα σερβις και οχι στα ενδιαμεσα. Ακομα χειροτερα δηλαδη -
Αλλα επειδη παιζει και πολυ σκονη στην ατμοσφαιρα της Ελλαδας, ριχνε και κανα καθαρισμα με πιστολακι η πεπειεσμενο αερα στο 6μηνο.
Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο από κάτι βίντεο που είδα στο ιντερνετ από το προηγούμενο μοντέλο qq, δεν παίζει να το κάνεις μόνος σου μιας και είναι πολύ μανούρα για να το βγάλεις......τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε εμένα.
-
Τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν το φιλτρο καμπινας πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου. Τωρα τι κινησεις χρειαζονται για να βγει-μπει δεν ξερω. Στο Auris του 07 βγαινει πανευκολα.
-
Ο χρήστης new_gre έγραψε:
...............
Αλήθεια το φίλτρο καμπίνας χρήζει αλλαγής μέσα σε ένα χρόνο?Οντως , είναι σίγουρο ότι θέλει αλλαγη καθε χρόνο. Θα το διαπιστώσεις και ο ίδιος όπως το διαπίστωσα κι εγώ.
-
Ένα φίλτρο στα δύο χρόνια το πάω εγώ.
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ένα φίλτρο στα δύο χρόνια το πάω εγώ.From my SMO72HD via Tapatalk
Καπου εκει κυμαινομαι και εγω. Νωριτερα δεν το εχω αλλαξει.
-
Καλησπέρα και από μένα! Νέος στο φόρουμ και στην αυτοκίνηση γενικότερα. Συγχαρητήρια σε όλους για το επίπεδο!
Ενδιαφέρομαι για το qq με το αυτόματο κιβώτιο (να μην κουνιέται και ο μοχλός όπως παραπονείται φίλος ). Έχει κανείς εμπειρία να μου πει την άποψη του τόσο για την λειτουργία του όσο και γιατί να το προτιμήσει κανείς από το κλασσικό?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Γεια σας παιδιά. Νέος στο φόρουμ καθώς ψάχνομαι για οικογενειακό αυτοκίνητο με χώρους. Ήθελα να ρωτήσω αν το qashqai χωράει 2παιδικα καθίσματα και ενήλικο στη μέση πίσω και αν τραβάει 5 άτομα συν αποσκευές ο κινητήρας 1.2 βενζίνη . Ευχαριστώ πολύ
-
Επειδή το τεσταρα πρόσφατα ( ανιψιά και κορη ) χωράει οριακά να κάτσει ενήλικας ανάμεσα με 2 καθισματάκια πίσω. Για τον κινητήρα δεν ξέρω να σου πω, μιας και έχω τον 1.5 diesel, για τον οποίο να σου πως ότι είναι αξιοπρεπεστατος ακόμα και με 5 άτομα και αποσκευές. Αυτό όμως είναι πάντα υποκειμενικό. Κάτι που σε μένα φαίνεται αξιοπρεπές σε άλλους μπορεί να φαίνεται ψόφιο, και το ανάποδο...
-
Ενήλικας κάθεται στην μέση πίσω, άλλα όχι πολύ άνετα και όχι για μεγάλο ταξίδι. Με το 1.5d νιώθεις το επιπλέον βάρος όταν είναι φορτωμένο φουλ, αλλά συνεχίζει να κινείται αξιοπρεπέστατα.
Νissan Qashqai J11 [2014-__]