Παρά πολλά αυτοκινητα πλέον δεν εχουν ούτε μικρη ρεζερβα, βάζουν κιτ επισκευής για εξοικονόμηση χώρου.
-
Ο χρήστης kkatsaplias έγραψε:
μαζι σου, προσωπικα παντως με 10ρικο και κατι ψιλα εδινα για φιατ (panda ή 500ρακι) 20 plus για fiat το θεωρω madness!!!Αρα το σημα ειναι το προβλημα σου γιατι και αξιοπιστα παραδεχεσαι οτι ειναι και καλα αυτοκινητα.. Και δεν εχω ουτε ειχα fiat.
-
Ηρεμία παιδιά..!
Δεν εχω κανένα θέμα με τα σήματα, θα δω όσα πιο πολλά μπορώ και θα συγκρίνω. Και το 500x θα δω το πρωί στην έκθεση, γιατί όχι? είναι αρκετά όμορφο και νομίζω ότι με τις προσφορές μπορεί να πάρεις το πλούσιο με 23000. Θέλω να δω ρια χώρους του όμως, εχω κάποιες αμφιβολίες..
Σίγουρα ο,τι πληρώνεις παίρνεις, αλλα στα λεφτά αυτά αρκετά μοντέλα υπάρχουν, όλα με τις διάφορες τους, τα συν και τα πλην τους. Ο καθένας σταθμιζει τι είναι πιο σημαντικό για αυτόν, τα βάζει στην ζυγαριά και αποφασίζει.
Μην προσπαθείτε να επιβάλλετε ο ένας τη γνώμη του στον άλλον..αφού το ξέρετε ότι και topic 'τι να πάρω σε suv με 50000 ευρώ max', πάλι θα γέμιζε σελίδες!
Εδώ μπήκαμε να λέμε και να ακούμε ο ένας τη γνώμη του άλλου, ως εκεί.
Καλό βράδυ, τα λέμε με νεότερα από την έκθεση σε λίγες ώρες! -
Φιλε μου παρεξηγησες.. Δε τσακωνομαστε με τον kkatsaplias, κουβεντα κανουμε.. του ειπα την αποψη μου και αν θελει απανταει σε οτι του γραφω.
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Θεωρώ ότι τα καλύτερα diesel της μικρομεσαίας κατηγορίας είναι τα 308, Golf, Civic.Νομιζω οτι καπου εκει αναμεσα πρεπει να γραφτει σιγουρα και το focus.και εφοσον υπαρχει το 308 μαλλον κολλαει και η c4 αν και προτιμω αισθητικα τον λεοντα.Και η bmw 1 ε κατι λεει.. Και εχουν και μια giuletta οι ιταλοι..
οπως καταλαβαινεις... -
Άποψη μου οτι αυτα που καλύπτουν καλύτερα της οικογενειακές ανάγκες λόγω πορτπαγκαζ 400+ λίτρα ειναι το civic,308 και c4.
Απο αυτα ποιο πολυ μου αρέσει το χοντα αλλα οπως και το πεζό ειναι πολυ ακριβότερα του Σιτροέν που θεωρώ τεράστια ευκαιρία αν κάποιος ψάχνει αυτοκίνητο της κατηγοριας έχοντας οικογενειακές προτεραιότητες στο μυαλό του. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φιλε μου παρεξηγησες.. Δε τσακωνομαστε με τον kkatsaplias, κουβεντα κανουμε.. του ειπα την αποψη μου και αν θελει απανταει σε οτι του γραφω.Ισχύει. Ίσα ίσα ο νονός σωστά λέει ότι το θέμα μου είναι το σημα. Και να σκεφτείς ότι πριν λίγο καιρο πήρα για την οικογένεια το duster έχοντας σαν βασικό αντίπαλο το 500 l -trekking. Ο λόγος της αποριψης ήταν όλη αυτη ή φήμη που πλανιεται γύρω από την αξιοπιστία των fiat. Τώρα θα μου πεις ότι dacia πήρες όχι ιαπωνικό αλλά το ρουμανικό έχει και σημαντική διάφορα στην τιμή τόσο κτίσης όσο και συντήρησης από τον ιταλό.και όλα αυτά χωρίς όμως πάλι να λέω ότι έκανα σωστή επιλογή.Τώρα μεταξύ του 308 Κ του c4 επειδή και τα δύο ήταν στην λίστα μου πιο αμάξι μου έκανε το 308.το c4 θα το επελεγα μόνο σε περίπτωση πολύ καλής προσφοράς η οποία αν δεν κάνω λάθος πρέπει να τρέχει τώρα.....αλλά Κ στο 308 δεν περνά απαρατήρητο το άτοκο μαζί με το δωρεάν σερβίς. 475 λιτρακια αποσκευές ομως θα βρεις μόνο στον Ρουμάνο.......
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Άποψη μου οτι αυτα που καλύπτουν καλύτερα της οικογενειακές ανάγκες λόγω πορτπαγκαζ 400+ λίτρα ειναι το civic,308 και c4. Απο αυτα ποιο πολυ μου αρέσει το χοντα αλλα οπως και το πεζό ειναι πολυ ακριβότερα του Σιτροέν που θεωρώ τεράστια ευκαιρία αν κάποιος ψάχνει αυτοκίνητο της κατηγοριας έχοντας οικογενειακές προτεραιότητες στο μυαλό του.Τα 308, C4 τα είδα από κοντά μέσα σε διάστημα λίγων λεπτών (διπλανές αντιπροσωπείες). Μπαίνοντας στο C4 μετά από το 308, το Citroen μου φάνηκε φτωχός συγγενής στο εσωτερικό (σχεδίαση, ποιότητα). Επιπλεόν, αν θυμάμαι καλά, η διαφορά τιμής σε αντίστοιχες εκδόσεις ήταν 1.000€, που για μένα το 308 τα αξίζει και με το παραπάνω (πιο όμορφο, ποιοτικό, ευρύχωρο, καινούριο μοντέλο, καλύτερη μεταπώληση).
-
1.6 ντιζελ με 120 ίππους το c4 εχει 18.500 και το 308 22.000 ευρώ.
Μάλλον πήρες τιμες για την αδύναμη έκδοση του 308 1.6 ντιζελ (νομίζω 100 ίππων). -
προσοχή στον χώρο αποσκευών (επειδή βλέπω οτι ενδιαφέρει) αν είναι με ή χωρίς κανονική ρεζέρβα. Για ορισμένους που η κανονική ρεζέρβα είναι must ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος (σημαντικά)
-
Παρά πολλά αυτοκινητα πλέον δεν εχουν ούτε μικρη ρεζερβα, βάζουν κιτ επισκευής για εξοικονόμηση χώρου.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
1.6 ντιζελ με 120 ίππους το c4 εχει 18.500 και το 308 22.000 ευρώ.
Μάλλον πήρες τιμες για την αδύναμη έκδοση του 308 1.6 ντιζελ (νομίζω 100 ίππων).Λοιπόν, έχω μπροστά μου τις προσφορές που πήρα. Είναι από τις 27/08/2015, δεν ξέρω τι μπορεί να έχει αλάξει στο μεταξύ. Έχεις δίκιο ότι η διαφορά δεν είναι 1.000€ όπως έγραψα πριν.
Peugeot 308 1.6 Blue-Hdi 120 PS Active: 21.000€.
Citroen C4 1.6 Blue-Hdi 120 PS Feel: 19.000€.
Οι τιμές είναι με το κλειδί στο χέρι, χωρίς μεταλλικό χρώμα. Οι δύο εκδόσεις είναι σχεδόν ίδιες σε εξοπλισμό, ενδεχομένως με μια πολύ μικρή υπεροχή της Citroen (navigator, σύμφωνα με το autotriti).
Μάλλον εσύ αναφέρεσαι στην έκδοση Allure του 308 η οποία κοστίζει 22.500€, αλλά νομίζω ότι είναι σε άλλο επίπεδο από τη Feel της Citroen.
Η διαφορά των 2.000€ δεν είναι αμελητέα για αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας με ίδιο κινητήρα, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι το 308 τα αξίζει σε σχέση με τη C4. Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε το πρόγραμμα 4x4 της Peugeot (4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση, εργοστασιακή εγγύηση, δωρεάν service, οδική βοήθεια). -
το 308, πατά σε νέα πλατφόρμα. κατ εμέ αξίζει τα λ7 του.
πόσο ζυγίζουν τα 2 ?
τιμές αεροδυναμικής έχουμε SCx ? Cd ? -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
πόσο ζυγίζουν τα 2 ? τιμές αεροδυναμικής έχουμε SCx ? Cd ?308: 1.160 kg (κατασκευαστή), 1.290 kg (μετρημένο από Drive), Cd=0,28
C4: 1.280 kg (κατασκευαστή), 1.341 kg (μετρημένο από 4Τ), Cd=? (η προηγούμενη γενιά είχε 0,28, λογικά η νέα δεν μπορεί να έχει μεγαλύτερο). -
Μια λεπτομέρεια είναι ότι για να κερδίσεις το οφελο απόσυρσης θα πρέπει το καινούργιο αυτοκίνητο να έχει περάσει τελωνείο......και πιστέψτε με επειδή πρόσφατα έκανα το ψάξιμο δεν υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα περασμένα.....πχ ο ρουμάνος 4.2 απ του χρόνου, το 308 με 120 αλογατα μια από τα ίδια όπως Κ το c4 στα ίδια.....οπότε αν κάποιος το βιαζετ για να κερδίσει το όφελος .......λίγο δυσκολα
-
Δυστυχώς το 308 έχει ανέβει πολύ. Αν το πάρεις με άτοκη χρηματοδότηση η allure ξεπερνάει τα 26χιλ με την προηγούμενη έκδοση να έχει κάτι παραπάνω από 24χιλ. Η allure με αυτόματο κιβώτιο και άτοκη αγγίζει τα 27300! Με έντοκη χρηματοδότηση έχεις επιπλέον έκπτωση 2000 ευρώ. Για την active υπολογίζεις μείον 2200χιλ. Οδήγησα δύο φορές το 308 και μου άρεσε πολύ αν και σαν κάτοχος c4 δεν βρήκα τόσο μεγάλες διαφορές που να αξίζει τα επιπλέον χρήματα. Προσωπική γνώμη πάντα.....
-
Λοιπόν..το Renault Kadjar είναι όμορφο αλλα τεράστιο εξωτερικά, δείχνει πολύ ογκώδες! Δεν ξέρουν τιμές ακόμα, παρά μόνο ότι θα προσπαθήσουν να το έχουν κοντά στο Qashqai. Το 308 είναι το πιο άνετο σε χώρους και αρκετά όμορφο. Με εντυπωσίασε το V40 CrossCountry στο οποίο τρέχει μια πολύ καλή έκπτωση (από 30 στα 24 αλλα για λίγα κομμάτια) και πιο άνετο σε χώρους και τιμή γύρω στα 25 το HRV, το οποίο με έψησε πιο πολύ απ'ολα μπορώ να πω..
Όπως ήταν λογικό, πιο πολύ μπερδεύτηκα, παρά αποφάσισα!
Υ.Γ..: Το Fiat 500X είναι επίσης όμορφο αλλα κάπως στενάχωρο σε χώρους.. -
Ο χρήστης zEr0c0oL έγραψε:
Λοιπόν..το Renault Kadjar είναι όμορφο αλλα τεράστιο εξωτερικά, δείχνει πολύ ογκώδες! Δεν ξέρουν τιμές ακόμα, παρά μόνο ότι θα προσπαθήσουν να το έχουν κοντά στο Qashqai. Το 308 είναι το πιο άνετο σε χώρους και αρκετά όμορφο. Με εντυπωσίασε το V40 CrossCountry στο οποίο τρέχει μια πολύ καλή έκπτωση (από 30 στα 24 αλλα για λίγα κομμάτια) και πιο άνετο σε χώρους και τιμή γύρω στα 25 το HRV, το οποίο με έψησε πιο πολύ απ'ολα μπορώ να πω..
Όπως ήταν λογικό, πιο πολύ μπερδεύτηκα, παρά αποφάσισα!
Υ.Γ..: Το Fiat 500X είναι επίσης όμορφο αλλα κάπως στενάχωρο σε χώρους..το V40 σε καλύπτει σε χώρους; θα έλεγα ότι είναι απο τους μικρότερους στην κατηγορία
-
Eχω την εντυπωση ότι το V40 είναι μονο βενζινη πια...
-
Βγαίνει και πετρέλαιο αλλά μόνο δίλιτρο...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Eχω την εντυπωση ότι το V40 είναι μονο βενζινη πια...μου κάνει εντύπωση που δεν υπάρχει πια το V40 1.6 D2 (1.6 diesel)....έκανε καλές πωλήσεις.
Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν είναι πλέον διαθέσιμο;