Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ πάντως για την Toyota δεν έχω διαβάσει εδώ μέσα, από το 2003 που είμαι, κανένα θετικό σχόλιο από πελάτη για το κεντρικό customer care της Toyota, για πρόβλημα που προέκυψε σε αυτοκίνητο που αγόρασε.
Και αν δεν κάνω λάθος μόνο η NISSAN έχει παρουσία στο φόρουμ και παρακολουθεί θέματα που αφορούν τα αυτοκίνητά της.
Και ενίοτε επεμβαίνει και καλά κάνει φυσικά.
Μπραβο τους. Ειναι μεγαλη υποθεση να ξερεις πως δεν σε εχουν ξεχασμενο μετα την πωληση του αυτοκινητου. Οταν διαβασα το post να επικοινωνησει ο φιλος με τα κεντρικα νομιζα πως ειναι τρολ. Σωστοι οι παικτες. Φιλε μην βαζεις στο μυαλο σου τπτ υποπτο, οπως σου ειπαν και οι φιλοι παραπανω, απολαυσε το αμαξι και πλεον ξερεις πως αν χρειαστει κατι, διαθεση υπαρχει απο την αντιπροσωπεια. Καλα χιλιομετρα να εχεις.