-
Καλό θα είναι να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και ακόμα καλύτερο θα ήταν οι κυβερνώντες να το παραδέχονταν ξεκάθαρα:
Τα τελευταία χρόνια η αύξηση της φορολόγησης δεν έχει καμία σxέση με τη φορολογική δικαιοσύνη! Το μόνο κριτήριο είναι που μπορούν να βρεθούν εύκολες πηγές φορολόγησης. Και βεβαίως οι προφανέστερες κι ευκολότερες (λόγω του σχετικού ψώνιου του έλληνα) είναι οι εξής δύο: το ακίνητο και το αυτοκίνητο! Όλα τ΄άλλα περί φορολογικής δικαιοσύνης, ανακατανομής του πλούτου κτλ. είναι απλώς παραφιλολογία για εσωτερική κατανάλωση... -
αρα τι έπρεπε να κάνουν
Να πληρώνω εγώ τα τέλη κυκλοφορίας ενός άλλους επειδή έχω δίλιτρο?Δεν έπρεπε να πληρώσουν και τα μικρά
Εμείς που δίνουμε 1100 το χρόνο πως το βλέπεις? Επειδή είμαστε λίγοι και μας γδάρανε δε πειράζει.Προφανώς και δεν είναι δυνατόν να έχουν μηδενικά τέλη.. Από που προκύπτει αυτό?
Εγω έχω ένα αμάξι που δε ρυπαίνει αλλά λόγω νομοθεσίας πληρώνει (μιλάμε σοβαρά τώρα? γιατί στη βάση δεδομένων δεν έχει τους ρύπους μου) -
Να μπει και άμεσα φόρος αντίστασης στα αυτοκινητα που προέρχονται απο τον άξονα δλδ Γερμανία και Ιαπωνία και φόρος εθνοκάθαρσης (η γενοκτονίας αν συμφωνήσει ο φίλης) στα αυτοκινητα που κατασκευάζονται στην Τουρκία.
Δίνω ιδέες στην κυβέρνηση για να γεμίσει την επόμενη τρύπα στον προϋπολογισμό. -
έτσι!
-
Πριν βγουνε οι μικροι κινητηρες με τουρμπο και καλες επιδοσεις, το προβλημα ηταν πως δεν μπορουσαν πολλοι να αγορασουν 1600 και πανω κυβικα λογω τεκμηριων κυριως. Εκανες συμβιβασμους με τις επιδοσεις ενος 1400 κεκ αυτοκινητου. Μολις βγηκαν τα μικρα κυβικα με επιδοσεις μεγαλυτερων και επετρεψαν και το πετρελαιο, ειδαν απο το υπουργειο οικονομικων στα κιταπια των πωλησεων πως βρεθηκε νεα πηγη εσοδων εις βαρος των κοροιδων. Εγκλημα ειναι να εχεις αμαξι 2000κεκ και πανω, να εχεις ρυπογονο, να εχεις οτι τους συμφερει για να σε βγαλουν 'ενοχο' και να σε φορολογουν.
Η φολολαικη (φολο, οχι φιλολαικη, φολες αμολανε στον λαο αυτοι οι κοπανοι) κυβερνηση του 'αριστερου' Συριζα πηγε και επιασε 4 πειραγμενα αυτοκινητα. Ενα Lada, ενα κορβετ, ενα γκολφ και ενα νισαν. Θα τους παρει τα αμαξια γιατι ειναι παρανομοι. Τους αλλους ομως τους παρανομους με τις νταλικες φερετρα, τπτ. Τα αστικα λεωφορεια, νοσοκομειακα, αστυνομικα αυτοκινητα που κτεο δεν περνανε ουτε απο εξω, τπτ. Τωρα θα ακουστω παλι σαν κομμουνιστης, αλλα τι να κανω; Ψεματα ειπε εχτες η Κανελη στον Μπογδανο; Το πετρελαιο τους τελευταιους μηνες επεσε 50%. Επεσε η βενζινη 50%;
Καλα μας κανουν. Οταν τους λες πως θα βγεις στον δρομο αν μου παρεις το σπιτι, ειναι σαν να τους λες, γμησε με οσο θες, μονον μη μου παρεις το σπιτι. Ή να το πως αλλιως, Εισαι παρθενα και τους λες, ασε με απο μπρος παρθενα και απο πισω ας παιρνουν τρενα. Ετσι για να λεμε πως κρατησαμε την αξιοπρεπεια μας και εμεις ειμαστε τα θυματα. Τα θελουμε και εμεις. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
έτσι!Βεντουζα
-
http://www.enikonomia.gr/auto/39701,Ayx ... -eyrw.html
πιο αναλυτικά...
-
Λιανική τι εννοεί?
Οταν το πήρα θα την κοιτάει για 5 έτη σταθερή?Εγω μπορεί να το πήρα με έκπτωση
-
μάλιστα....
δηλαδή, το 'υπερπολυτελές','προκλητικό' leon 1.8 μου θα φάει +100 και το 'σκανδαλώδες' i10 eco της συζύγου (που απαλλασσόταν) +50.
και γαμώ!!!
από 300 πάμε στα 450!!!
γουστάρωευτυχώς, θα πέσουν τα τέλη για την f40 μου...και συμπίπτει με το κλείσιμο δεκαετίας για πολλά cayenne,x5 κλπ.
επίσης, i3 (40000),i8 (175000),και κάτι άλλα λίγα γύρω στα 40.000 που εκπέμπουν κάτω από 80 γραμμάρια,όλα καλά...φυσικά, το οικονομικό επιτελείο,αμέσως μετά θα διαπιστώσει το άνοιγμα της ψαλίδας μεταξύ των 1800 με τα 1600 και θα αυξήσει τα τέλη των δεύτερων.όμως, τι έκπληξη!, έτσι ανοίγει η ψαλίδα μεταξύ 1600 και 1400 κ.ο.κ.
-
Το δικό μου 1600 που είναι 1585;
-
Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
Το δικό μου 1600 που είναι 1585;Τα περισσοτερα ειναι πανω απο 1548cc. Στην ουσια γδερνουν απο 1600κεκ και πανω και οχι απο 1800κεκ και πανω που γραφει το αρθρο για τα 1800αρια. Θα μετρανε πινακιδες παλι για αυτα τα κυβικα. Και ολα αυτα για ποσα; Για 100 εκατομυρια ευρω και για να μην βαλουν 23% ΦΠΑ στην παιδια. Καλα εχει και αλλα μετρα στο βοδινο κρεας. Τι φετος, τι του χρονου, δεν θα πανε καλυτερα τα πραγματα για να δουμε μειωσεις. Πεντε χρονια δεν μας βγαζουν την ψυχη με το σταγονομετρο;
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
μάλιστα....
δηλαδή, το 'υπερπολυτελές','προκλητικό' leon 1.8 μου θα φάει +100 και το 'σκανδαλώδες' i10 eco της συζύγου (που απαλλασσόταν) +50.
και γαμώ!!!
από 300 πάμε στα 450!!!
γουστάρωευτυχώς, θα πέσουν τα τέλη για την f40 μου...και συμπίπτει με το κλείσιμο δεκαετίας για πολλά cayenne,x5 κλπ.
επίσης, i3 (40000),i8 (175000),και κάτι άλλα λίγα γύρω στα 40.000 που εκπέμπουν κάτω από 80 γραμμάρια,όλα καλά...φυσικά, το οικονομικό επιτελείο,αμέσως μετά θα διαπιστώσει το άνοιγμα της ψαλίδας μεταξύ των 1800 με τα 1600 και θα αυξήσει τα τέλη των δεύτερων.όμως, τι έκπληξη!, έτσι ανοίγει η ψαλίδα μεταξύ 1600 και 1400 κ.ο.κ.
Κανεις δεν χαίρεται με το ανέβουν τα τέλη κυκλοφοριας του αλλα μην λαικιζεις με την i3,i8,ποσα εχουν πουληθεί απο αυτα στην ελλαδα;αν πλήρωναν και αυτα 50 ευρώ τέλη ολα καλα; Θεωρείς οτι ειναι φωτογραφικος νόμος για ευννοηθουν οι 2-3 κάτοχοι των παραπάνω αυτοκινητων;
-
Δεν πειράζει!.. να καλύψουμε και τα 400 που χρωστάει το Μέγαρο και τον Τσέχο που δεν θέλει να αυξηθεί ο φόρος στα παιγνίδια
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
μάλιστα....
δηλαδή, το 'υπερπολυτελές','προκλητικό' leon 1.8 μου θα φάει +100 και το 'σκανδαλώδες' i10 eco της συζύγου (που απαλλασσόταν) +50.
και γαμώ!!!
από 300 πάμε στα 450!!!
γουστάρωευτυχώς, θα πέσουν τα τέλη για την f40 μου...και συμπίπτει με το κλείσιμο δεκαετίας για πολλά cayenne,x5 κλπ.
επίσης, i3 (40000),i8 (175000),και κάτι άλλα λίγα γύρω στα 40.000 που εκπέμπουν κάτω από 80 γραμμάρια,όλα καλά...φυσικά, το οικονομικό επιτελείο,αμέσως μετά θα διαπιστώσει το άνοιγμα της ψαλίδας μεταξύ των 1800 με τα 1600 και θα αυξήσει τα τέλη των δεύτερων.όμως, τι έκπληξη!, έτσι ανοίγει η ψαλίδα μεταξύ 1600 και 1400 κ.ο.κ.
Κανεις δεν χαίρεται με το ανέβουν τα τέλη κυκλοφοριας του αλλα μην λαικιζεις με την i3,i8,ποσα εχουν πουληθεί απο αυτα στην ελλαδα;αν πλήρωναν και αυτα 50 ευρώ τέλη ολα καλα; Θεωρείς οτι ειναι φωτογραφικος νόμος για ευννοηθουν οι 2-3 κάτοχοι των παραπάνω αυτοκινητων;
αυτοί που λαϊκίζουν και μας δουλεύουν είναι αυτοί που εμφανίζουν ως επιχείρημα οικολογικής συνείδησης το όριο των 80 γραμμαρίων.
ακριβώς επειδή είναι ελάχιστα και πανάκριβα, θα έπρεπε να βάλουν σε όλα και να αφήσουν το δούλεμα.βασικά δεν καίγομαι να πληρώσουν αυτοί, τα δικά μου θέλω να μην αυξηθούν
-
Πλέον κανεις δεν μιλάει για οικολογία και πράσινα άλογα, το ζήτημα ειναι πλέον καθαρά φορομπηχτικο, πάντα ηταν, απλώς τώρα το παραδέχονται όλοι.
Αναμενόμενο να μπουν τέλη σε ολα τα αυτοκινητα. Και στις 2-3 ηλεκτρικές bmw και καμία 100 υβριδικά Toyota θα μπορούσαν να μπουν αλλα ειναι τόσα λίγα που who cares. -
καταγγέλλω τον δάκτυλο της τουοτα ,,,, που (μέχρι του χρόνου) θα μαμιθει να πουλάει yaris hybrid ....χαχαχαχαχα
-
Από το κείμενο εγώ κατάλαβα ότι πάμε για φόρο πολυτελείας στα 1800cc πλέον...
Φάτε αξιοπρέπεια.
Όσοι κράζανε-φθονούσανε όσους έχουν 2000-2500-3000cc και λέγανε ''εσύ πρέπει να πληρώσεις, είσαι προύχοντας και μην κλαίγεσαι'', θα έρθει η σειρά τους γιατί ο λογαριασμός του φαληρημένου δημοσίου δεν βγαίνει. -
@InsaneDriver , πες μου πόσα έχει τσοντάρει το δημόσιο στις τράπεζες ... που μάλιστα από την ανακεφ που έρχεται, αυτές χαρίζονται σε ιδιώτες (μαλλον σε ξένους ομίλους τραπεζών).
win-win
sorry για το offtopic
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
@InsaneDriver , πες μου πόσα έχει τσοντάρει το δημόσιο στις τράπεζες ... που μάλιστα από την ανακεφ που έρχεται, αυτές χαρίζονται σε ιδιώτες (μαλλον σε ξένους ομίλους τραπεζών).win-win
sorry για το offtopic
Δεν με ενδιαφέρει πόσα έχει τσοντάρει.
Εγώ νοιώθω κορόιδο που δεν δανείστηκα ποτέ ή αν δανείστηκα ήμουν τυπικός, που ποτέ δεν προσπάθησα να μου κουρέψουν οφειλές σε τράπεζες ή δημόσιο, που πάντα κοιτάω να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου και μετά ότι μείνει να ζω.Έχω βαρεθεί να πληρώνω σε ένα τρύπιο βαρέλι...είτε λέγεται δημόσιο, είτε τράπεζες που τις φουντάρανε οι κυβερνήσεις με τα θαλασσοδάνεια και τα κόκκινα δάνεια και πάει λέγοντας.
Όλοι κοιτάνε να τους χαρίσουν κάτι και δεν ενδιαφέρονται για τον λογαριασμό.
Παίρνει ο άλλος δάνειο με επιτόκιο σε ελβετικό φράγκο και επειδή πήρε ένα ρίσκο για να κερδίσει στην αρχή και τώρα έκατσε στον άξονα, πρέπει το κράτος να τον προστατεύσει, να του χαρίσει το δάνειο κτλπ
Όταν όμως πόνταρε στο ελβετικό φράγκο, δεν τον είδα να θέλει να γίνει συνέταιρος με το κράτος στο κέρδος του.
Τώρα τη χασούρα ας την πληρώσει ο διπλανός του... -
Όποιος θεωρεί ότι το ελληνικό τραπεζικό σύστημα ήταν ανεξάρτητο από το βαθύ ελληνικό κράτος μάλλον ζει σε άλλη χώρα ή δεν έχει γνωρίσει από κοντά εκατοντάδες διοικητικά στελέχη τραπεζών που εντελώς τυχαία είναι συγγενείς μεγαλοστελεχών κομμάτων και όχι μόνο.
Και το αλισβερίσι συνεχίζεται για να τρώνε αμφότεροι.
Τέλη κυκλοφορίας