-
Σε τετοιου τυπου αυτοκινητο θα μπορουσες να κοιταξεις και το KIA sportage που ειναι ωραιο αυτοκινητο 1600 με 135 ιππους και νομιζω σε αυτα τα χρηματα με σχετικα πλουσιο εξοπλισμο.
Και το Ssangyong Tivoli ειναι μια νεα προταση σε αυτα τα χρηματα.
-
Μάλλον τότε το ταβάνι σου είναι το QQ 1,2. Οπότε αυτό και από μένα:
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Γενικά μην σκοπεύεις σε επίπεδο εξοπλισμου. Δες την εισαγωγική έκδοση που έχει όλα τα βασικά κα στο 1,2 σε λευκό χρώμα πάει σχεδόν 18.000.
Αλλιώς δες VitaraΒρες test drive του 1,2. Θεωρώ πως θα σε ικανοποιήσει απόλυτα.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
Τι περιλαμβάνει το crossover pack?Δες το και στο επίσημο site. Πρακτικά είναι δυο ποδιές μπρος και πίσω.
Ναι,ok thanks.Ωραία φαίνονται αλλά 400+....σίγουρα εκτός αντιπ/ποίας θα τα βρεις τα μισά λεφτά!
-
Στα μισά όχι αλλά φτηνότερα ίσως.
Πχ http://www.amazon.de/Crossover-Pack-Nissan-Qashqai-J11/dp/B00QKUD5EM -
Τα κόστη περιλαμβάνουν και τοποθέτηση και ειδικά το crossover pack θέλει πολύ δουλειά που δεν την κανείς εύκολα μόνος (νομιζω θέλει και σηκωμα οποτε δεν το κανεις μόνος με τίποτα)
Και πάλι σου λέω να ρωτήσεις τον αντιπρόσωπο σου για τυχόν εκπτώσεις ή να παρακολουθείς το site της Nissan για ανακοινωσεις καθώς συχνά βγάζουν εκπτώσεις απο 25% και άνω. -
Σωστά!
Και καλύτερα τα εργοστασιακά από τύπου ΟΕΜ κινεζιές.ΙΜΟ αυτά τα πλαστικά εμπρός και πίσω όπως και τα σκαλοπάτια δεν μου αρέσουν στο νέο QQ. Το crossover pack ίσως κάπως στα σκουρόχρωμα.
-
Βεβαια στα σκουροχρωμα τα νικελ κανουν ιδιαιτερη αντιθεση.Ισχυει αυτο για τις αντιπ/πιες....το λενε ¨μπαζαρ¨.
-
Φεύγει εμένα λίγο.
Θέλει ευθυγράμμιση ή πρέπει να το δει η αντιπροσωπεία; -
Κανεις δεν ξέρει αν η αντιπροσωπεία κανει ευθυγράμμιση η κατι κατι άλλο. Όσοι το έχουμε αναφέρει σε τοπικά εξουσιοδοτημένα μας λέγαν για κλίσεις του δρόμου, μονο όσοι πήγαν στα κεντρικά κατι έκαναν μετα ομως απο πολλές δοκιμές και χάσιμο χρόνου... Αν ειναι θέμα ευθυγράμμισης γιατι δεν το λένε ευθέως να παμε σε εναν καλο ευθυγραμμισα ;
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Κανεις δεν ξέρει αν η αντιπροσωπεία κανει ευθυγράμμιση η κατι κατι άλλο. Όσοι το έχουμε αναφέρει σε τοπικά εξουσιοδοτημένα μας λέγαν για κλίσεις του δρόμου, μονο όσοι πήγαν στα κεντρικά κατι έκαναν μετα ομως απο πολλές δοκιμές και χάσιμο χρόνου... Αν ειναι θέμα ευθυγράμμισης γιατι δεν το λένε ευθέως να παμε σε εναν καλο ευθυγραμμισα ;Μπορούμε άραγε να μάθουμε τι τους έκαναν στον Θεοχαράκη;
-
Επειδή μου το κάνει και εμένα και στο τοπικό εξουσιοδοτημένο μου το είχαν αποδόσει στην κλίση του αυτοκινητοδρόμου, έχοντας κλείσει για σερβις τη Δευτέρα, τους πήρα τηλέφωνο και ανέφερα στον τεχνικό υπεύθυνο ότι στα κεντρικά κάτι/καπως το φτιάχνουν και να πάρει να ρωτήσει να ξέρουμε.
Προς τιμή του μου είπε ότι θα το κάνει, οπότε τη Δευτέρα θα δούμε! -
Μπράβο ρε συ iceman.κρατησε μας ενήμερους
-
Το προβλημα το βγαζει σε καποια συγκεκριμένη ταχύτητα ή παντα;
-
Εγώ προσωπικά το έχω καταλάβει σε ταχύτητες άνω τω 80 σε αυτοκινητόδρομο!
Μου είχαν πει για την κλίση των αυθτοκινητοδρόμων και στην αρχή το έχαψα....
Και οι άλλες περιπτώσεις νομίζω αντίστοιχες είναι -
Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
Το προβλημα το βγαζει σε καποια συγκεκριμένη ταχύτητα ή παντα;Δεν το κάνει με την ίδια ένταση πάντα. Μερικές φορές είναι αρκετά αισθητό, άλλες φορές δεν είναι άμεσα αισθητό αλλά αν αφήσω το τιμόνι φεύγει και πάλι.
-
Τα πελματα στα λαστιχα ειναι φαγωμενα ομοιομορφα; Δειτε μην ειναι φαγωμενα μονοπατα.
-
Δεν φαίνεται κάτι με το μάτι. Έχουν και μόνο 5000km και τραβάει από την αρχή. Κάτι άλλο παίζει.
-
....και μιλάμε για τη nissan μετά....εχθές συγκεκριμένα μίλαγα με κάποιον φίλο και μάλιστα του είπα να τα πει και στο φορουμ,έχει BMW 316 2porto 2012 και από τα πρώτα χιλιόμετρα(τοτε το '12 ολοκαινουργιο 35000 ευρω αν θυμαμε καλα) 'εφευγε' δεξια.Το πήγε αντ/πεια ελεγχους κοντρα ελεγχους,τιποτα δεν βρισκαν.....ο δρομος γερνει ηταν η απαντηση....όταν εκανε αλλαγη ελαστικών μπρος πισω το προβλημα εξαφανιστηκε....ελατωματικα λαστιχα ήταν τελικά ο λόγος!!!.........
...και μιλάμε για την nissan.... ψαξτε λοιπόν και τα λάστιχα..... -
Για το Qashqai του 2014 εχω ακουσει οτι το πλαισιο 'παιρνει' λιγο ακομα και με τη συνηθη χρηση. Αποδειξη ειναι το παρακατω βιντεο οπου στο τεστ κλεισιματος πορτμπαγκαζ οταν το αμαξι ειναι κρεμασμενο στις 2 ροδες, ειναι αδυνατο να κλεισει γιατι το πλαισιο εχει στραβωσει και εχει αλλαξει η γεωμετρια του.
Δειτε 8:20 - 9:00
https://www.youtube.com/watch?v=lm44stfoy8g
Σημειωτεον οτι στο συγκεκριμενο τεστ το Qashqai ειχε τη χειροτερη επιδοση απο ολα τα SUV που δοκιμαστηκαν .
Δεν ξερω αν ευθυνεται αυτο για το οτι το τιμονι 'κοβει' δεξια αλλα καλο ειναι οι ιδιοκτητες Qashqai να μην πολυκαβαλανε πεζοδρομια, να μην παρκαρουν μονιμως σε μερη με εντονη κλιση και διαφορετικο υψος τροχου κλπ για να προφυλαξουν το αμαξι απο τετοια φαινομενα. -
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Για το Qashqai του 2014 εχω ακουσει οτι το πλαισιο 'παιρνει' λιγο ακομα και με τη συνηθη χρηση. Αποδειξη ειναι το παρακατω βιντεο οπου στο τεστ κλεισιματος πορτμπαγκαζ οταν το αμαξι ειναι κρεμασμενο στις 2 ροδες, ειναι αδυνατο να κλεισει γιατι το πλαισιο εχει στραβωσει και εχει αλλαξει η γεωμετρια του.
Δειτε 8:20 - 9:00
https://www.youtube.com/watch?v=lm44stfoy8g
Σημειωτεον οτι στο συγκεκριμενο τεστ το Qashqai ειχε τη χειροτερη επιδοση απο ολα τα SUV που δοκιμαστηκαν .
Δεν ξερω αν ευθυνεται αυτο για το οτι το τιμονι 'κοβει' δεξια αλλα καλο ειναι οι ιδιοκτητες Qashqai να μην καβαλανε πεζοδρομια, να μην παρκαρουν σε μερη με εντονη κλιση και διαφορετικο υψος τροχου κλπ για να προφυλαξουν το αμαξι απο τετοια φαινομενα.Υποτιθεται οτι ειναι SUV, αυτο ειναι τουλαχιστον απαραδεκτο.
Νομιζω υπαρχει ένας ορος που λεγεται 'στρεπτικη ακαμψια'. Mάλλον πρεπει να τον εξηγησουν σε αυτους τη Nissan.
Σιγουρα αυτό έχει επιπτωση και στην παθητική ασφαλεια (για την ενεργητική είναι παραπάνω απο σιγουρο).
Νissan Qashqai J11 [2014-__]