Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εχω το ίδιο αμάξι και στα 50000 (πριν 2,5 χρόνια) έβαλα Sachs μαζί με τροχούς 16' (πριν είχε 15').
Θεόσκληρα.
Ποια SUCHS;
Τα Touring είναι τα μαλακά.
Αν έβαλες τα Advantage τότε αυτά είναι λίγο ποιο σκληρά και μπορούν συνδυάζονται με ελατήρια χαμηλώματος το πολύ μέχρι 3εκ.
Και τα Performance είναι τα θεόσκληρα...
Τα Super Tοuring είχα βάλει σε συνδιασμό με ζάντες 16' από Kia Ceed.
Καλά υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που θα πιστέψει κάτι τέτοιο? Δεν είναι ότι είμαι καχύποπτος αλλά το αμάξι με αυτές τις προσθήκες γίνεται επικίνδυνο και απρόβλεπτο..
Δε με ενδιαφέρει ιδιέταιρα να σε πείσω για οτιδήποτε, απλά κουβέντα κάνουμε. Πληροφοριακά πάντως, τα cushion buffers ή shock buffers δεν είναι καινούριο concept, υπάρχει πολλές δεκαετείες.
Με τα αμορτισερ της ΚΥΒ δεν ειχες ανεση. Αρα σου ηταν σκληρα. Η προσθηκη που δειχνεις, κανει τα ελατηρια σκληροτερα. Πως γινεται να εγινε ανετο σκληραινοντας και τα ελατηρια (χωρια απο τα αμορτισερ της ΚΥΒ);
Και τα KYB ήταν σχετικά σκληρά, όχι τόσο όσο τα Sachs αλλά και πάλι. Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, ίσως είναι σχεδιασμένα να αλλάζονται μαζί με τα ελατήρια, και να μπαίνουν με τα progressive rate ελατήρια της Kyb για να είναι κάπως πιο εναρμονισμένη η συμπεριφορά τους. Όσο για τα εμβύσματα πολυουρεθάνης, είναι πολύ απορροφητικά σε κραδασμούς και σοκ, οπότε αποτελούν ένα επιπλέον στάδιο απόσβεσης στο σύστημα της ανάρτησης. Το ESP πάντως δεν ανάβει πλέον στη στροφή Βείκου -> Καποδιστρίου στη Ν.Ιωνία!
--EDIT: Ένα thread από το hyundai-forums.com οπού συζητούν αυτά ακριβώς τα προιόντα.
http://www.hyundai-forums.com/cm-2007-2 ... uffer.html