Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 189
    • 190
    • 119 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    103
    3787
    72803
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      planetman last edited by

      Παιδιά, μια ερώτηση: Έχω το i30 το οποίο είναι τώρα 7μισι ετών. Έχω προσέξει πως όταν είναι φουλ φορτωμένο (4-5 άτομα) στις αλλαγές κατεύθυνσης στην εθνική πάει σαν βάρκα πλέον. Αυτό σημαίνει πως θέλω καινούριες αναρτήσεις; Και αν ναι, τί επιλογές έχω; Ίσως θέλω λιγάκι πιο σκληρές από τις μαμά που είχε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        planetman last edited by

        Μου είπε εδώ κάποιος σε συνεργείο γύρω στα 350€ σύνολο επώνυμα (bilstein, kayaba κτλ) ή 250€ ανώνυμα κορεάτικα. Καμιά γνώμη;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nascar1 last edited by

          Ο χρήστης GGAB έγραψε:

          Μου είπε εδώ κάποιος σε συνεργείο γύρω στα 350€ σύνολο επώνυμα (bilstein, kayaba κτλ) ή 250€ ανώνυμα κορεάτικα. Καμιά γνώμη;

          Να σε στείλω Σαλαμίνα να βάλεις Βilstein με 200ε;;;;;

          Να υποθέσω εννοείς ντα μαύρα? Γιατί όμως τα θεωρείς καλύτερα από τα πχ kayaba?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            planetman last edited by

            Τελικά μετά από τεστάρισμα και με μηχάνημα και στο δρόμο μου είπαν πως τα δικά μου δεν έχουν χαλάσει. Ίσως είναι από κακή ευθυγράμμιση, κακά λάστιχα κτλ. Τι να πω....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Ο χρήστης planetman έγραψε:
              Τελικά μετά από τεστάρισμα και με μηχάνημα και στο δρόμο μου είπαν πως τα δικά μου δεν έχουν χαλάσει. Ίσως είναι από κακή ευθυγράμμιση, κακά λάστιχα κτλ. Τι να πω....

              Ποσα χλμ εχουν;;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

                Μου είπε εδώ κάποιος σε συνεργείο γύρω στα 350€ σύνολο επώνυμα (bilstein, kayaba κτλ) ή 250€ ανώνυμα κορεάτικα. Καμιά γνώμη;

                Να σε στείλω Σαλαμίνα να βάλεις Βilstein με 200ε;;;;;

                Να υποθέσω εννοείς ντα μαύρα? Γιατί όμως τα θεωρείς καλύτερα από τα πχ kayaba?

                Ναι για τα μαυρα λεω.......τα οποια σε απλο,συμβατικο,καθημερινης χρησης αμορτισερ,ειναι τα κορυφαια σε αποδοση και διαρκεια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  planetman last edited by

                  85000χλμ περίπου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Προσωπικά, για απωανατολίτικο αυτοκίνητο τα ΚΥΒ δεν τα αλλάζω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Προσωπικά, για απωανατολίτικο αυτοκίνητο τα ΚΥΒ δεν τα αλλάζω!

                      Ειχα πολλα χρονια να ακουσω αυτη τη χαζομαρα........
                      Σε γαλλικο αυτοκινητο μη βαλεις πιρελι,σε γερμανικο μονο bilstein,στα κορεατικα ουτε μπαταρια magneti mareli κτλ
                      Παρεμπιπτοντως τα kyb,τα τελευταια χρονια ειναι του σωρου.....χανουν την αποδοση τους πολυ γρηγορα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Εγώ ειμαι πολύ ευχαριστημένος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hammerhead last edited by

                          Εχω το ίδιο αμάξι και στα 50000 (πριν 2,5 χρόνια) έβαλα Sachs μαζί με τροχούς 16' (πριν είχε 15').
                          Θεόσκληρα.
                          Το αμάξι έγινε τρένο στις στροφές αλλά εξαφανίστηκε κάθε είδος άνεσης και από το πολύ κοπάνημα στις λακούβες απέκτησα πρόβλημα στη μέση.
                          Φέτος και ενώ η γυναίκα μου ήταν έγκυος, τα άλλαξα με KYB για να μην ρισκάρουμε αποβολή. Ελαφρώς μαλακότερα αλλά και πάλι όχι αυτό που λέμε άνετα. Το body roll στις κλίσεις μερικώς επανήλθε.
                          Είχα απογοητευθεί πλήρως και σκεφτόμουν να δοκιμάσω τα ελατήρια της ΚΥΒ μαζί με βάσεις-top mount μπας και έχω κάποιο αποτέλεσμα.
                          Μέχρι που έπεσα τυχαία πάνω στα TTC polyurethane buffers.
                          --Edit: δεν μπορώ να κάνω embed το βίντεο
                          https://www.youtube.com/watch?v=MGmeuxohAC0
                          Πραγματικά με έσωσαν! Παραγγελια από Ν. Κορέα γύρω στα 130 ευρώ μαζί με μεταφορικά αν δε με γελάει η μνήμη μου. Τα έβαλα μόνος μου σε 1 ώρα και τα αμάξι πλέον είναι και άνετο, αλλά και δεν γέρνει στις στροφές (τουλάχιστον όχι όσο πριν).
                          Το μόνο μειονέκτημα, το αμάξι πηρε 1-2 πόντους σε ύψος. Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος και ξεκίνησα να χαίρομαι πάλι το αμάξι μου! Δεν είμαι dealer ουτε έχω καμμία σχέση με την εταιρία, άλλωστε όπως είπα παραπάνω κι εγώ από την Κορέα τα παρήγγειλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            για μένα 1-2εκ πάνω σε ύψος=οδική συμπεριφορά ΓΤΠ.....ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΗ!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              Ο χρήστης HammerHead έγραψε:
                              Εχω το ίδιο αμάξι και στα 50000 (πριν 2,5 χρόνια) έβαλα Sachs μαζί με τροχούς 16' (πριν είχε 15').
                              Θεόσκληρα.

                              Ποια SUCHS;
                              Τα Touring είναι τα μαλακά.
                              Αν έβαλες τα Advantage τότε αυτά είναι λίγο ποιο σκληρά και μπορούν συνδυάζονται με ελατήρια χαμηλώματος το πολύ μέχρι 3εκ.
                              Και τα Performance είναι τα θεόσκληρα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nascar1 last edited by

                                Ο χρήστης HammerHead έγραψε:
                                Εχω το ίδιο αμάξι και στα 50000 (πριν 2,5 χρόνια) έβαλα Sachs μαζί με τροχούς 16' (πριν είχε 15').
                                Θεόσκληρα.
                                Το αμάξι έγινε τρένο στις στροφές αλλά εξαφανίστηκε κάθε είδος άνεσης και από το πολύ κοπάνημα στις λακούβες απέκτησα πρόβλημα στη μέση.
                                Φέτος και ενώ η γυναίκα μου ήταν έγκυος, τα άλλαξα με KYB για να μην ρισκάρουμε αποβολή. Ελαφρώς μαλακότερα αλλά και πάλι όχι αυτό που λέμε άνετα. Το body roll στις κλίσεις μερικώς επανήλθε.
                                Είχα απογοητευθεί πλήρως και σκεφτόμουν να δοκιμάσω τα ελατήρια της ΚΥΒ μαζί με βάσεις-top mount μπας και έχω κάποιο αποτέλεσμα.
                                Μέχρι που έπεσα τυχαία πάνω στα TTC polyurethane buffers.
                                --Edit: δεν μπορώ να κάνω embed το βίντεο
                                https://www.youtube.com/watch?v=MGmeuxohAC0
                                Πραγματικά με έσωσαν! Παραγγελια από Ν. Κορέα γύρω στα 130 ευρώ μαζί με μεταφορικά αν δε με γελάει η μνήμη μου. Τα έβαλα μόνος μου σε 1 ώρα και τα αμάξι πλέον είναι και άνετο, αλλά και δεν γέρνει στις στροφές (τουλάχιστον όχι όσο πριν).
                                Το μόνο μειονέκτημα, το αμάξι πηρε 1-2 πόντους σε ύψος. Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος και ξεκίνησα να χαίρομαι πάλι το αμάξι μου! Δεν είμαι dealer ουτε έχω καμμία σχέση με την εταιρία, άλλωστε όπως είπα παραπάνω κι εγώ από την Κορέα τα παρήγγειλα.

                                Καλά υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που θα πιστέψει κάτι τέτοιο? Δεν είναι ότι είμαι καχύποπτος αλλά το αμάξι με αυτές τις προσθήκες γίνεται επικίνδυνο και απρόβλεπτο..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sbr last edited by

                                  Ο χρήστης HammerHead έγραψε:
                                  Εχω το ίδιο αμάξι και στα 50000 (πριν 2,5 χρόνια) έβαλα Sachs μαζί με τροχούς 16' (πριν είχε 15').
                                  Θεόσκληρα.
                                  Το αμάξι έγινε τρένο στις στροφές αλλά εξαφανίστηκε κάθε είδος άνεσης και από το πολύ κοπάνημα στις λακούβες απέκτησα πρόβλημα στη μέση.
                                  Φέτος και ενώ η γυναίκα μου ήταν έγκυος, τα άλλαξα με KYB για να μην ρισκάρουμε αποβολή. Ελαφρώς μαλακότερα αλλά και πάλι όχι αυτό που λέμε άνετα. Το body roll στις κλίσεις μερικώς επανήλθε.
                                  Είχα απογοητευθεί πλήρως και σκεφτόμουν να δοκιμάσω τα ελατήρια της ΚΥΒ μαζί με βάσεις-top mount μπας και έχω κάποιο αποτέλεσμα.
                                  Μέχρι που έπεσα τυχαία πάνω στα TTC polyurethane buffers.
                                  --Edit: δεν μπορώ να κάνω embed το βίντεο
                                  https://www.youtube.com/watch?v=MGmeuxohAC0
                                  Πραγματικά με έσωσαν! Παραγγελια από Ν. Κορέα γύρω στα 130 ευρώ μαζί με μεταφορικά αν δε με γελάει η μνήμη μου. Τα έβαλα μόνος μου σε 1 ώρα και τα αμάξι πλέον είναι και άνετο, αλλά και δεν γέρνει στις στροφές (τουλάχιστον όχι όσο πριν).
                                  Το μόνο μειονέκτημα, το αμάξι πηρε 1-2 πόντους σε ύψος. Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος και ξεκίνησα να χαίρομαι πάλι το αμάξι μου! Δεν είμαι dealer ουτε έχω καμμία σχέση με την εταιρία, άλλωστε όπως είπα παραπάνω κι εγώ από την Κορέα τα παρήγγειλα.

                                  Με τα αμορτισερ της ΚΥΒ δεν ειχες ανεση. Αρα σου ηταν σκληρα. Η προσθηκη που δειχνεις, κανει τα ελατηρια σκληροτερα. Πως γινεται να εγινε ανετο σκληραινοντας και τα ελατηρια (χωρια απο τα αμορτισερ της ΚΥΒ);

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... tou-kosmou
                                    πρωτοπόροι;;;; πόσο κοστίζει το εν λόγω μασίνι;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Γύρω στα 30000 δολάρια ενδεικτικη τιμή καπου διάβασα. Στα 20-21000 βγαινει το κανονικό.
                                      Θα προωθηθεί ομως με leasing κυρίως και με μηνιαίο μίσθωμα

                                      From my SMO72HD via Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hammerhead last edited by

                                        Ο χρήστης Storm έγραψε:

                                        Εχω το ίδιο αμάξι και στα 50000 (πριν 2,5 χρόνια) έβαλα Sachs μαζί με τροχούς 16' (πριν είχε 15').
                                        Θεόσκληρα.

                                        Ποια SUCHS;
                                        Τα Touring είναι τα μαλακά.
                                        Αν έβαλες τα Advantage τότε αυτά είναι λίγο ποιο σκληρά και μπορούν συνδυάζονται με ελατήρια χαμηλώματος το πολύ μέχρι 3εκ.
                                        Και τα Performance είναι τα θεόσκληρα...

                                        Τα Super Tοuring είχα βάλει σε συνδιασμό με ζάντες 16' από Kia Ceed.

                                        Καλά υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που θα πιστέψει κάτι τέτοιο? Δεν είναι ότι είμαι καχύποπτος αλλά το αμάξι με αυτές τις προσθήκες γίνεται επικίνδυνο και απρόβλεπτο..

                                        Δε με ενδιαφέρει ιδιέταιρα να σε πείσω για οτιδήποτε, απλά κουβέντα κάνουμε. Πληροφοριακά πάντως, τα cushion buffers ή shock buffers δεν είναι καινούριο concept, υπάρχει πολλές δεκαετείες.

                                        Με τα αμορτισερ της ΚΥΒ δεν ειχες ανεση. Αρα σου ηταν σκληρα. Η προσθηκη που δειχνεις, κανει τα ελατηρια σκληροτερα. Πως γινεται να εγινε ανετο σκληραινοντας και τα ελατηρια (χωρια απο τα αμορτισερ της ΚΥΒ);

                                        Και τα KYB ήταν σχετικά σκληρά, όχι τόσο όσο τα Sachs αλλά και πάλι. Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, ίσως είναι σχεδιασμένα να αλλάζονται μαζί με τα ελατήρια, και να μπαίνουν με τα progressive rate ελατήρια της Kyb για να είναι κάπως πιο εναρμονισμένη η συμπεριφορά τους. Όσο για τα εμβύσματα πολυουρεθάνης, είναι πολύ απορροφητικά σε κραδασμούς και σοκ, οπότε αποτελούν ένα επιπλέον στάδιο απόσβεσης στο σύστημα της ανάρτησης. Το ESP πάντως δεν ανάβει πλέον στη στροφή Βείκου -> Καποδιστρίου στη Ν.Ιωνία!

                                        --EDIT: Ένα thread από το hyundai-forums.com οπού συζητούν αυτά ακριβώς τα προιόντα.
                                        http://www.hyundai-forums.com/cm-2007-2 ... uffer.html

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Ο χρήστης HammerHead έγραψε:

                                          Εχω το ίδιο αμάξι και στα 50000 (πριν 2,5 χρόνια) έβαλα Sachs μαζί με τροχούς 16' (πριν είχε 15').
                                          Θεόσκληρα.

                                          Ποια SUCHS;
                                          Τα Touring είναι τα μαλακά.
                                          Αν έβαλες τα Advantage τότε αυτά είναι λίγο ποιο σκληρά και μπορούν συνδυάζονται με ελατήρια χαμηλώματος το πολύ μέχρι 3εκ.
                                          Και τα Performance είναι τα θεόσκληρα...

                                          Τα Super Tοuring είχα βάλει σε συνδιασμό με ζάντες 16' από Kia Ceed.

                                          Και σου φάνηκαν σκληρά; Περίεργο.
                                          Σε Opel Astra είχε εργοστασιακά Suchs Advantage με ελατήρια χαμηλώματος δίποντα Vogtland και δεν τα ένοιωθα καθόλου σκληρά. Και είχα βάλει ζάντα/λάστιχο 205/50/16. Περίεργα πράγματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sbr last edited by

                                            Storm μηπως ειχες βαλει 205/55/16;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 119 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr