-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Ούτε το Κυπριακό τέτοια εμπλοκή!Αλήθεια σε χώρες του εξωτερικού πώς υπολογίζονται τα τέλη,ξέρει κανείς;Λαμβάνεται υπόψιν συνδυαστικά ο ετήσιος αριθμός των χλμ που διανύονται,η παλιαιότητα και η εργοστασιακή αξία;http://www.kathimerini.gr/763415/articl ... y-kyvismoy
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κλασική και δοκιμασμένη (και σίγουρη και επιτυχημένη) μέθοδος παλιού ΠΑΣΟΚ.Μελετάμε τα τέλη
Παρουσιάζονται προτάσεις λίγο πάνω, λίγο κάτω από τα υπάρχοντα τέλη
Εμφανίζεται το εφιαλτικό σενάριο που χτυπάει κορυφή
Διαψεύδεται το εφιαλτικό σενάριο
'Με αγώνες' πετυχαίνουμε κάτι λιγότερο απο το εφιαλτικό σενάριο
Ανακούφιση που ανέβηκαν μεν πολύ αλλά διέψευσαν το εφιαλτικό σενάριο...From my SMO72HD via Tapatalk
Ναι επικοινωνιακη πολιτικη. Αντε πειτε μας τωρα και ενα Ευχαριστω που σας βαλαμε λιγοτερο απο οσο θα σας βαζαμε.
-
Το πως τα φορολογουν είναι πλέον αδιάφορο. Ολες τις εναλλακτικές επιλογές της ΕΕ τις έχουμε μαζί. Μικρά, μεγάλα, κυβικα, οικολογικά, όρια CO2 ...
Το πόσο είναι που μας ξεπερνά ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα auto sites έχουν τρελαθεί, προσπαθούν κι αυτά να βρουν άκρη
http://www.autoblog.gr/2015/10/31/telh- ... aleio-toy/ -
Η αλλιώς ο καθένας λέει απο μια μλκια να περνάει η ώρα.
-
Το θέμα είναι αρκετά απλό
-
Έχουμε μια χώρα που είναι χρεοκοπημένη την οποία κανείς δεν δανείζει αν δεν τηρηθούν οι όροι που θέτει.
-
Έχουμε μια κυβέρνηση που όχι απλά αρνείται να μειώσει τα έξοδα της, να πουλήσει κρατική περιουσία και να διευκολύνει επενδύσεις, αλλά επαναπροσλαμβάνει στο δημόσιο όσους μη απαραίτητους απέλυσαν οι προηγούμενοι, μετατάσσει άτομα σε άσχετες θέσεις στις οποίες θα πληρώνονται για πάντα από τον φορολογούμενο αντί να τους στείλει σπίτι τους, μπλοκάρει δρομολογημένες διαδικασίες πώλησης, αποθαρρύνει επενδύσεις κλείνοντας επιχειρήσεις υπέρ των οποίων έχει γνωμοδοτήσει το ΣτΕ, στοιχίζει στο δημόσιο και στους ιδιώτες δισεκατομμύρια από το κλείσιμο των τραπεζών και των ελέγχων κεφαλαίων, και μετατρέπει την ισχνή ανάπτυξη που παρέλαβε πριν λίγους μήνες σε ύφεση.
-
Απορούμε ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΟΥΜΕ που αυτή η κυβέρνηση αντί να μειώσει τους φόρους όπως υποσχέθηκε ώστε να αναρριχηθεί στην εξουσία, προσπαθεί απεγνωσμένα να αντισταθμίσει τα επιπλέον έξοδα που η ίδια δημιούργησε αυξάνοντας τους φόρους και τα τέλη στα πάντα ώστε να μην καταρρεύσει το κράτος και βγούμε στους δρόμους να φάμε ο ένας τον άλλο.
lol όμως.
-
-
Ετσι, πες τα!
θελουμε κι αλλα δανεικα,ωστε να τα ριξουμε ολα στις τραπεζες, να μπορεσουν να δωσουν κι αλλα δανεια να παρει ο καθε καημενος το αμαξακι που ονειρευεται μπας και ριξει καμια γκομενα.
βεβαια δε μας νοιαζει οτι τα δανεια θα τα αποπληρωσουν τα εγγονια μας. -
Yπάρχει λύση
http://www.kathimerini.gr/836910/sketch ... akh-311015 -
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Yπάρχει λύση
http://www.kathimerini.gr/836910/sketch ... akh-311015Προσκυνώ!
-
Ικανοί να πινακιδωσουν το ζώο (υπαρκτός ήδη νόμος) και να του βάλουν τέλη...
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ικανοί να πινακιδωσουν το ζώο (υπαρκτός ήδη νόμος) και να του βάλουν τέλη...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κρύβε λόγια, μη τους μπαίνουν ιδέες και μετά αρχίζουν να φορολογούν από σκυλιά και γάτες μέχρι ωδικά πτηνά
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ικανοί να πινακιδωσουν το ζώο (υπαρκτός ήδη νόμος) και να του βάλουν τέλη...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πριν λιγα χρονια δεν συλλαβανε ενα παιδακι ή μεγαλο που εκανε ποδηλατο γιατι υπαρχει ενας ξεχασμενος νομος για πινακιδα; Τωρα ελεγε το Mega πως θα βαλουν και στα καινουργια που πωλουνται και σε αυτα που δεν πληρωνουν και και. Το θεμα ποιο ειναι; Δεν θα σταματησουν στο φετος. Θα συνεχισουν και του χρονου. Δεν θα παψει το κρατος να εχει ελλειματα γιατι ο κοσμος εχει υπεφορολογηθει και το κρατος δεν θα εισπρατει. Να αυξησουν το κρεας λιγο παραπανω, να αυξησουν το αλλο λιγο παραπανω. Εχουν παθει φορολογικο αμοκ, πανικο και οτι μλκια κατεβαζει το κεφαλι τους πανε να την κανουν νομο. Ο αλλος βγηκε και ειπε να διπλασιαστουν τα τσιγαρα. Τι να συζητησεις με ανθρωπους που ειναι γιατροι και πανε να λυσουν οικονομικα θεματα. Καλα και οι οικονομολογοι μας....Δυο λαλουν και τρεις χορευουν. Ο αλλος ειχε πει πως αν αυξηθουν τα εισητηρια στους αρχαιολογικους χωρους και τα μουσεια θα γινοταν κατι. Πετανε κατι βλακειες.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Τι να συζητησεις με ανθρωπους που ειναι γιατροι και πανε να λυσουν οικονομικα θεματα.Επειδή έχω ξανακούσει τη συγκεκριμένη κουβέντα
παίρνω την ευκαιρία να εκφράσω μια κάθετη διαφωνία.Η δημοκρατία είναι ένα πολίτευμα όπου οι πολίτες διεκδικούν τη συμμετοχή στα κοινά επί ίσοις όροις.
Κι ο αγρότης κι ο ηθοποιός κι ο γιατρός κι ο δικηγόρος.
Αν αυτή η συνθήκη δεν ισχύει, τότε αυτό που έχουμε δε λέγεται δημοκρατία.Σημασία έχει ο κυβερνήτης - ανεξαρτήτως επαγγελματικής προέλευσης ή άλλης ιδιότητας - να είναι ικανός στην πράξη.
Κι αλοίμονο αν θα έπρεπε να διορίζονται τυπολατρικά οι ...αιρετοί ωσάν γραφειοκράτες.
Δε θα λεγόταν πολιτική, αλλά τυραννία.Οι δε κυβερνήσεις υπό την οποιαδήποτε σύνθεση υπάρχουν για να εφαρμόζουν το πρόγραμμα για το οποίο εξελέγησαν.
Ασχέτως αρμόδιου υπουργού.Αν φτάνουμε σε ένα σημείο η πολιτική να είναι υπόθεση προσώπων και όχι αξιών,
τότε έχουμε δομικό πρόβλημα. -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Τι να συζητησεις με ανθρωπους που ειναι γιατροι και πανε να λυσουν οικονομικα θεματα.
Επειδή έχω ξανακούσει τη συγκεκριμένη κουβέντα
παίρνω την ευκαιρία να εκφράσω μια κάθετη διαφωνία.Η δημοκρατία είναι ένα πολίτευμα όπου οι πολίτες διεκδικούν τη συμμετοχή στα κοινά επί ίσοις όροις.
Κι ο αγρότης κι ο ηθοποιός κι ο γιατρός κι ο δικηγόρος.
Αν αυτή η συνθήκη δεν ισχύει, τότε αυτό που έχουμε δε λέγεται δημοκρατία.Σημασία έχει ο κυβερνήτης - ανεξαρτήτως επαγγελματικής προέλευσης ή άλλης ιδιότητας - να είναι ικανός στην πράξη.
Κι αλοίμονο αν θα έπρεπε να διορίζονται τυπολατρικά οι ...αιρετοί ωσάν γραφειοκράτες.
Δε θα λεγόταν πολιτική, αλλά τυραννία.Οι δε κυβερνήσεις υπό την οποιαδήποτε σύνθεση υπάρχουν για να εφαρμόζουν το πρόγραμμα για το οποίο εξελέγησαν.
Ασχέτως αρμόδιου υπουργού.Αν φτάνουμε σε ένα σημείο η πολιτική να είναι υπόθεση προσώπων και όχι αξιών,
τότε έχουμε δομικό πρόβλημα.Φιλε μου inertia. Διεκδηκουν συμμετοχη επι ισοις οροις που; Στην εκλογη τους στην Βουλη. Ας βαλει λοιπον για βουλευτης οποιος θελει. Το που θα γινουν υπουργοι το οριζει ο πρωθυπουργος. Με το δικο σου σκεπτικο στο Υπουργειο οικονομικων να βαλουμε εναν ηθοποιο, στο πολιτισμου εναν οικονομολογο, στο Ναυτιλιας εναν αγροτη, στης Εθνικης Αμυνας εναν ποδοσφαιριστη. Εξωτερικων αν εχουμε κανεναν τραγουδιστη που δυστυχως δεν εχουμε για βουλευτη, θα μπορουσε να ειναι υπουργος εξωτερικων. Χαλαρα η ζωη ειναι ωραια.
Και να σου πω και το αλλο. Εδω οσοι βγαινουν βουλευτες θελουν να γινουν υπουργοι. Ανθρωποι που δεν εχουν σχεση με το αντκειμενο, ανθρωποι που δεν εχουν κολλησει ουτε ενα ενσημο, καβαλανε μια καρεκλα και μετα καθε μερα και σε ενα καναλι. Βαλανε αυτον τον υπουργο μεταναστευσης. Ψημενος απο τους Γιατρους χωρις Συνορα, εχει γραψει χιλιομετρα σε χωρες με μεταναστες κλπ. Μολις μπηκε στην υπηρεσιακη αρχισε να κανει οτι δεν εκανε η κυρα τασια. Το ηξερε το αντικειμενο, το αγαπουσε και η συνταγη πετυχε, δεν ετυχε. Η Μερκουρη, ηξερε τι και πως, αγαπουσε την Ελλαδα, κεντησε οσο ηταν υπουργος πολιτισμου. Η Κεφαλογιαννη το αγαπουσε, τα ιδια. Υπαρχουν υπουργεια που θελουν γνωστες υπουργους. Αλλα οταν ο πρωθυπουργος δεν θελει να χαλαει χατηρακια γιατι να μην βαλει τον Χαικαλη στο Εργασιας; Ο Νικολοπουλος για την καρεκλα εστησε ανταρτικο.
Ο ρολος του βουλευτη ειναι να αφουγκραζεται τους συμπολιτες του και να τους υπαρασπιζεται στον κοινοβουλιο. Να ψηφιζει κατα συνηδησει. Ποσοι τωρα με τους αγροτες θα ψηφισουν κομματικα και θα πανε να κανουν το ασπρο - μαυρο στους αγροτες; Οσοι θελουν να μπουνε στην βουλη βαζουν υποψηφιοτητα και μεχρι εκει. Απο εκει και περα αν θελουν καρεκλες, θελουμε προσοντα και χρονια δουλειας. Οχι τα παιδια του κομματικου σωληνα ή τους πρωτους σε σταυρους.
Φιλικα ετσι; Μου αρεσουν οι τοποθετησεις σου λογω του οτι εχουν επιχειρηματα. Ο καιρος ψυχρος αλλα ωραιος, have a nice day bro -
Σημερινό δημοσίευμα που αναφέρει πως έχουν σχεδόν κλειδώσει τα νέα τέλη με τη μορφή που έχουμε επαναλάβει και σε προηγούμενες σελίδες.
*Αν και η... δημιουργική ασάφεια του οικονομικού επιτελείου συνεχίζεται, όλα δείχνουν ότι η... μπίλια έκατσε σε ό,τι αφορά στα τέλη και στην Καραγιώργη Σερβίας έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί το σχέδιο για τα νέα τέλη κυκλοφορίας για το 2015.
Η πρώτη σημαντική αλλαγή αφορά στα νέα αυτοκίνητα, όσα δηλαδή είναι πενταετίας, τα ΙΧ που ταξινομήθηκαν λοιπόν μετά το Νοέμβριο του 2010 θα υπαχθούν σε νέους συντελεστές τελών. Οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων θα δουν τα νέα τέλη και θα... τρίβουν τα μάτια τους, καθώς θα κληθούν στην πλειοψηφία τους να πληρώσουν ποσά πολλαπλάσια σε σχέση με πέρυσι.
Σε ό,τι αφορά λοιπόν σε αυτή την κατηγορία θα επέλθει μια μεγάλη αλλαγή. Ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας των νέων αυτοκινήτων θα γίνει με βάση την αξία που είχαν κατά την ταξινόμησή τους. Όχι με τη σημερινή αξία, μια πενταετία μετά δηλαδή, άσχετα από τη σημερινή αξία του αυτοκινήτου κάποιοι θα βρεθούν να πληρώνουν με βάση το πόσο αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Μάλιστα αρκετά αυξημένα θα είναι τα τέλη για τα αυτοκίνητα αξίας άνω των 40.000 ευρώ, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο το πλαφόν για τα “ακριβά τέλη” να πέσει στις 30.000 ευρώ ώστε να πιαστούν στο... δόκανο περισσότεροι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.
Η δεύτερη μεγάλη αλλαγή αφορά στα αυτοκίνητα που είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Εδώ με μείωση του ορίου των ρύπων, με τρικ δηλαδή, οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων θα πληρώσουν τέλη. Το σχέδιο λέει ότι το όριο από τα 100 μικρογραμμάρια θα πέσει στα 80 και έτσι όσοι έχουν ρύπους από 80 ως 99 μικρογραμμάρια θα βρεθούν να πληρώνουν ένα ποσό της τάξης των περίπου 50 ευρώ.
Η τρίτη αλλαγή που μελετάται αλλά είναι άγνωστο αν θα εφαρμοστεί είναι ένα μεικτό σύστημα υπολογισμού των τελών με βάση τον κυβισμό και την σημερινή αξία του αυτοκινήτου άσχετα από την παλαιότητα ή τους ρύπους.
Βέβαιο, ωστόσο, σύμφωνα πάντα με διαρροές από το υπουργείο Οικονομικών είναι το γεγονός ότι θα υπάρξει σχετική ελάφρυνση για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων άνω των 10 ετών, ενώ όσοι έχουν αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυβισμού, ταξινομημένα πριν τον Νοέμβριο του 2010 θα πρέπει να περιμένουν επί της ουσίας τα ίδια τέλη κυκλοφορίας.*
Εδώ έχει αναλυτικότερα στοιχεία και πίνακες.
-
πόσα ειναι τα αυτοκινητα 5ετίας;
φετος ειμαστε λιγο πανω απο τις 60000
περυσι λιγο λιγοτερα...ας πουμε λοιπον, χοντρα χοντρα 5Χ 60000 = 30000 αυτοκινητα στην 5ετια
αν παρουν αυξηση 50-100€ που λενε, με απλα μαθηματικα μας κανουν (300.000 Χ 100 = 30.000.000€) το 1/10 απο τα 300 μυρια που προϋπολογιζουν
που θα 'χωρεσουν' και οι ελαφρυνσεις που αναφερουν;
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
bebe αυτη η κυβερνηση με τους υπολογισμους, παντου εχει πεσει εξω. Δεν τους εμπιστευομαι για τπτ απο οσα λενε. Ξερω πως θα κανουν το αντιθετο. Στο 100% των περιπτωσεων κανανε το αντιθετο.Πολύ σωστός
-
Καλησπερα παιδια. Εχω χασει το χαρτι των τελων κυκλοφοριας και αυριο μεθαυριο θα πουλησω το αμαξακι μου.
Ξερει κανει πως μπορω να βρω αντιγραφο οτι εχω πληρωσει ;
-
Έτσι και αλλιώς το χαρτί αυτο δεν σου κανει,πρεπει να πάρεις βεβαίωση απο την ΔΟΥ μη οφειλής τελών κυκλοφοριας.
-
Πας στη ΔΟΥ με την άδεια και την ταυτότητα σου εφόσον είσαι ο ιδιοκτήτης αλλιώς πρέπει να έχεις εξουσιοδότηση με γνήσιο υπογραφής απο άλλο ιδιοκτήτη ή συνιδιοκτήτη και ζητάς βεβαίωση τελών για μεταβίβαση.
Τέλη κυκλοφορίας