-
Μονο χειρόφρενο είναι απλά ανεπαρκές προς επικίνδυνο γιατί συχνά τα φρένα όταν σταματάμε έινια ζεστά και μετά που κρυώνουν συστέλλονται και το χάνεις
Η ταχυτητα μέσα είναι πολύ ασφαλές ακόμα και χωρίς χειρόφρενο
Το καλύτερο βέβαια είναι και τα δύο μαζί -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Υπάρχει σαφής διαχωρισμός στις έννοιες Ceramic deposits και Carbon deposits, τα κεραμικά κατάλοιπα πρέρχονται από την συσσώρευση των πρόσθετων της βενζίνης όταν έχουμε σωστή καύση και τα καρβουνιάσματα και οι ανθρακικές επικαθήσεις προέρχονται από την συσσώρευση των καμμένων λαδιών που υπάρχουν στον χώρο καύσης.Τα κεραμοικά κατάλοιπα της καύσης στον χώρο καύσης μας δίνουν την εικόνα της πλήρους και σωστής καύσης όταν το χρώμα τους είναι ξανθό καφέ, όταν είναι προς το άσπρο είναι ένδειξη φτωχού μίγματος, όταν είναι μαύρη πούδρα είναι ένδειξη πολύ πλούσιου μίγματος, όταν είναι κάρβουνα είναι καμμένο λάδι που είναι μια τελείως διαφορετική ένδειξη και αιτία.
Τα κεραμικά κατάλοιπα είναι πολύ σκληρά σε αντίθεση με τα κάρβουνα που αφήνει η κάυση των λαδιών, γιατί κάρβουνα έχουμε μόνο όταν καίγονται λάδια.
Τα κατάλοιπα των πρόσθετων που περιέρχονται στις βενζίνες τα παρατηρούμε και στα μπέκ των κινητήρων που βρίσκονται σε ακινησία και εκεί δεν υπάρχει περίπτωση να είναι carbon, εκεί είναι ceramics. Καλό θα είναι να διαβάσεις και για τα πρόσθετα της βενζίνης όπως πχ το Ferrocene
Το Βιβλίο
upload image onlineΕδώ έχουμε ένα θάλαμο καύσης ο οποίος ενώ κάνει καλή καύση στον χώρο των βαλβίδων εξαγωγής λόγω κακού στοβιλισμού και σκίασης στις βαλβίδες εξαγωγής κατακρατεί και συσσωρεύει λάδια από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων εξαγωγής παρά την ύπαρξη της squish band
Εδώ το κεφάλαιο 3.
https://www.dropbox.com/s/47910tuav3kiwi2/fuel-engine_interactions_chapter_3.zip?dl=0
Το scanner έκανε τα δικά του και δεν έχει αριθμό σελίδας. Αρχίζει από την 63 του βιβλίου και τελειώνει στην 108. -
Τα αμορτισέρ όπως βιδωνουν στον θολο...από την πανω πλευρα που είναι η ροδελα και τα παξιμάδια ασφαλειας,μεταξυ θολου και ροδέλας υπαρχει μια χοντρη λαστιχενια ροδελα...ουσιαστκα σαν μικρο ντονατς και μετα παταει η ροδελα.Αν την αντικαταστήσουμε με καποιο αλλο υλικο και πιο λεπτο π.χ. ερταλον κερδίζουμε κατι σε αμεσοτητα από το αμορτισέρ ή ηδη είναι τερμα σφιχτη από το βιδωμα?
Καμια φορα ακουω το πρωι στην πρωτη σχαρα που βρισκω ηχο(λαστιχενιο τρίψιμο) από τα πισω αμορτισέρ-θολους και λεω μηπως είναι χαλαρα. -
Υπαρχει περιπτωση από νοθευμενη βενζινη(με πετρελαιο? ) να μην παιρνει μπροστα μονο καποια πρωινα?Και όταν λεω δεν παιρνει χτυπα η μιζα ανεβαζει 1500σαλ και κατευθείαν σβηνει.Πρεπει να παιξεις με το γκαζι πατα ασε και μετα από μαχη και αρκετα σκασιματα όλα καλα και μετα δουλευει με υγραεριο.Δεν ρεταρει ενας κύλινδρος....ολοι εχουν θεμα.
Υποψιαστηκα χιλια δυο αλλα εριξα ασετον στην βενζινη μπς και είναι κανα μπεκ(λεμε τωρα) και αφου την εκαψα(μεχρι να την καψω παλι το κανε)και ξαναγεμισα την 97αρα της σελ δεν το εχει κανει ουτε μια φορα!Παιζει να ηταν νοθευμενη με πετρελαιο και ολο το βραδυ το πετρελαιο να καθοταν χαμηλα ή νερο να ειχε μαζεψει το ρεζερβουάρ? -
απο που εβαλες?
απο αυτον στη καθοδο της κηφισου? -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
απο που εβαλες?
απο αυτον στη καθοδο της κηφισου?Καλαμπακα μενω Δεν είναι ολη η ελλαδ αθηνα
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
απο που εβαλες?
απο αυτον στη καθοδο της κηφισου?Καλαμπακα μενω Δεν είναι ολη η ελλαδ αθηνα
Το φορουμ ειναι αυστηρα των αθηναιων
-
δυστυχως για σας η νοθεια δεν ειναι μονο της αθηνας
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
δυστυχως για σας η νοθεια δεν ειναι μονο της αθηνας -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
απο που εβαλες?
απο αυτον στη καθοδο της κηφισου?Καλαμπακα μενω Δεν είναι ολη η ελλαδ αθηνα
Γεια σου ρε πατριωτη!!!
-
Ο χρήστης stergiosbik έγραψε:
απο που εβαλες?
απο αυτον στη καθοδο της κηφισου?Καλαμπακα μενω Δεν είναι ολη η ελλαδ αθηνα
Γεια σου ρε πατριωτη!!!
Επ πατριώτης!!!
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
απο που εβαλες?
απο αυτον στη καθοδο της κηφισου?Καλαμπακα μενω Δεν είναι ολη η ελλαδ αθηνα
Γεια σου ρε πατριωτη!!!
Επ πατριώτης!!!
βρήκε ο γύφτος τη γενιά του και αγάλιασε η καρδιά του!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
απο που εβαλες?
απο αυτον στη καθοδο της κηφισου?Καλαμπακα μενω Δεν είναι ολη η ελλαδ αθηνα
Γεια σου ρε πατριωτη!!!
Επ πατριώτης!!!
βρήκε ο γύφτος τη γενιά του και αγάλιασε η καρδιά του!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
απο που εβαλες?
απο αυτον στη καθοδο της κηφισου?Καλαμπακα μενω Δεν είναι ολη η ελλαδ αθηνα
Γεια σου ρε πατριωτη!!!
Επ πατριώτης!!!
βρήκε ο γύφτος τη γενιά του και αγάλιασε η καρδιά του!
-
Διαβαζα οτι η Alfa Romeo Giulietta 1.75κεκ 240ps εχει launch control. Για αυτο κατι ψηλα ξερω οταν καποτε επαιζα formula 1. Στην εκκινηση πατουσες το launch control και με τερμα γκαζι το αμαξι ηταν σταματημενο. Με το που το αφηνες ξεκινουσε χωρις να σπιναρει. Ετσι λειτουργει και στο αυτοκινητο;
-
Επιτρέπει λίγο σπιναρισμα για βέλτιστη εκκίνηση Στιβ. Το ιδανικό λενε είναι γύρω στο 20%.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επιτρέπει λίγο σπιναρισμα για βέλτιστη εκκίνηση Στιβ. Το ιδανικό λενε είναι γύρω στο 20%.Τhnx Αλεξανδρε!
-
Καλημέρα!!Καβάτζοσα μια κυλινδροκεφαλή για focus(αχρείαστη να είναι) και ρωτάω το εξής..Πως καθαρίζεται και αποθηκεύεται?
-
Ο χρήστης araxnis έγραψε:
Καλημέρα!!Καβάτζοσα μια κυλινδροκεφαλή για focus(αχρείαστη να είναι) και ρωτάω το εξής..Πως καθαρίζεται και αποθηκεύεται?Την ειδναν δωρο και την πηρες?Γτ δεν πηρες ολοκληρο κινητηρα?
Καθαρισμα υπαρουν καθαριστικα σπρει που διαλυουν την λαδιλα και η βενζινη θα εκανε δουλεια.Θελει όμως πλαναρισμα η κεφαλι πο πηρες για να είναι ετοιμη προς χρηση.Βενζινη ή σπρει διατηρω μια επφυλαξη για τα τσιμουχακια των βαλβιδων.Εγω θα την ελυνα τελειως και οοοοταν χρειαζοταν θα την εδενα.Δεν ειναι και ο τρομερος κοπος +θα αλλαζα ότι χρειαζοταν.
-
αξιζουν τα μπουζι χαλκου εστω και για αμαξι 30ετιας;;
με δειγμα BOSCH Iridium μου εδωσε τα Champion Cοpper plus..
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........