-
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
.....Στο σέρβις των 20.000 km έβαλα λάδι (6 λίτρα) το C2 0W-30 της SUZUKI σε χρυσαφί δοχείο του ενός λίτρου. Είχαν σαν πρόταση και το 5W-30 της MOTUL με πιστοποίηση της SUZUKI το οποίο ήταν φθηνότερο, αλλά δεν θυμάμαι πόσο. Κόστος 6 λίτρων 92 €......
Ποιας εταιρείας λάδι είναι αυτό;
Αν θυμάμαι καλά έχεις αλλάξει ελαστικά με άλλες διαστάσεις από της μανήσιες και έμεινες ευχαριστημένος.
Από κατανάλωση έμεινε το ίδιο; -
Αγαπητέ dolomites το συγκεκριμένο λάδι κατασκευάζεται από την: JX NIPPON OIL & ENERGY με λίγα λόγια από την ΕΝΕΟS, κορυφαία Ιαπωνική εταιρία λιπαντικών. Όσον αφορά τα ελαστικά, τα αρχικά τα άλλαξα στα 1.200 χιλιόμετρα με χειμερινά στην αρχική διάσταση (205 – 50 / 17), το αυτοκίνητο ήταν στο στρώσιμο οπότε τότε η κατανάλωση, (πάντα στην ένδειξη του ταμπλό), ήταν 5,2 – 5,8 δεν είδα διαφορά σε χειμερινά με καλοκαιρινά. Μετά το στρώσιμο και λόγο του ότι δεν είμαι ο πιο προσεκτικός οδηγός σε οικονομία, το αντίθετο θα έλεγα, η κατανάλωση κινείτε στα 6,2 – 6,6 (πάντα στην ένδειξη του ταμπλό) και με τα καλοκαιρινά που έβαλα, σε διάσταση 215 – 50 / 17 και με τα χειμερινά. Εδώ να επισημάνω ξανά ότι τα αρχικά ελαστικά δημιουργούν αρκετή απόκλιση από τα πραγματικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, δηλαδή στα 100 km στο κοντέρ, τα πραγματικά διανυθέντα, είναι περίπου 93 με 94 (βάση GPS), με την αλλαγή ελαστικών βελτιώθηκε σε 95 με 96, αυτό σημαίνει ότι η συγκεκριμένη κατανάλωση του υπολογιστή του αυτοκίνητου αφορά λιγότερα πραγματικά χιλιόμετρα.
-
Εκτωρα σε ευχαριστω για τα στοιχεια που μου εδωσες.Εγω θα παω το Γεναρη για το 2ο ας ελπισουμε οτι θα τις ριξουν καποια στιγμη.
-
Καλησπερα...Να πω και εγω την γνωμη μου για το λαδι? το θεμα ειναι αν ειναι 0-30 ή 5-30??? Εγω πιστευω οτι το θεμα ειναι να μην δημιουργει θεμα στον κινητηρα και επιτελους ας ρωτησει καποιος(ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ και οχι αλλους) γιατι υπαρχει αυτη η αλλαγη...και τελος αν τελικα το κοστος του 0-30 ειναι περισσοτερο ποσοι απο εμας θα δωσουν 20 ή 30 ευρω παραπανω για λαδι που κανει την ιδια δουλεια οταν ηδη το κοστος του σερβις ειναι στο Θεο?
-
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
Αγαπητέ dolomites το συγκεκριμένο λάδι κατασκευάζεται από την: JX NIPPON OIL & ENERGY με λίγα λόγια από την ΕΝΕΟS, κορυφαία Ιαπωνική εταιρία λιπαντικών. Όσον αφορά τα ελαστικά, τα αρχικά τα άλλαξα στα 1.200 χιλιόμετρα με χειμερινά στην αρχική διάσταση (205 – 50 / 17), το αυτοκίνητο ήταν στο στρώσιμο οπότε τότε η κατανάλωση, (πάντα στην ένδειξη του ταμπλό), ήταν 5,2 – 5,8 δεν είδα διαφορά σε χειμερινά με καλοκαιρινά. Μετά το στρώσιμο και λόγο του ότι δεν είμαι ο πιο προσεκτικός οδηγός σε οικονομία, το αντίθετο θα έλεγα, η κατανάλωση κινείτε στα 6,2 – 6,6 (πάντα στην ένδειξη του ταμπλό) και με τα καλοκαιρινά που έβαλα, σε διάσταση 215 – 50 / 17 και με τα χειμερινά. Εδώ να επισημάνω ξανά ότι τα αρχικά ελαστικά δημιουργούν αρκετή απόκλιση από τα πραγματικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, δηλαδή στα 100 km στο κοντέρ, τα πραγματικά διανυθέντα, είναι περίπου 93 με 94 (βάση GPS), με την αλλαγή ελαστικών βελτιώθηκε σε 95 με 96, αυτό σημαίνει ότι η συγκεκριμένη κατανάλωση του υπολογιστή του αυτοκίνητου αφορά λιγότερα πραγματικά χιλιόμετρα.ΈΚΤΩΡΑ ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Πάντα χρήσιμα αυτά που γράφεις.
Οπότε για ελαστικά (όταν έρθει ο καιρός) κρατάω μέχρι στιγμής τα σχόλια για 215-50-17
όπως και για 205-55-17 που έβαλε ένας άλλος φίλος εδώ.Για τα λάδια έχω την εντύπωση ότι 0w-30 συστήνει το εγχειρίδιο για βορειότερες χώρες.
Ή πχ για Φλώρινα
Το θέμα όμως είναι ότι κάποιες αντιπροσωπίες δεν προσαρμόστηκαν στην εποχή της κρίσης.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι ήταν μεγάλη ξεφτίλα να ζητήσουν 220υρώ για λάδια και 2 φίλτρα...
Δεν θα τους ξανακάνω το χατίρι. -
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Ρε ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ, επειδή τα έχεις κάνει πλακάκια με τους γαλλους της renault και πουλάς ΚΑΙ το qashqai, προμοτάρεις το motul έναντι του ENEOS?
Τι να πω μαμώ την καταδίκη μου μέσα.
Εάν είναι έτσι όπως το λες θα προωθούσε τα elf...
Τα motul καμία σχέση με Γάλλους / Renault / Nissan -
Επειδή ξεκίνησε κάποια συζήτηση για το θέμα του λαδιού το κινητήρα, θέλω να τοποθετηθώ, λέγοντας, ότι όλοι οι κατασκευαστές κινητήρων, προσπαθούν για την αξιοπιστία, την αντοχή, την χαμηλή κατανάλωση και τα τελευταία χρόνια για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων των κινητήρων τους. Σε έναν κινητήρα μπορείς να καθορίσεις την θερμοκρασία λειτουργίας του, όταν αυτός ζεσταθεί, (π.χ. 90° C), η οποία μπορεί να παραμένει σταθερή είτε οδηγείς στην Σουηδία είτε στην Αφρική, όπως και να προβλέψεις και κάποιες καγκουριές που ενδεχομένως θα κάνει ο οδηγός, επιβαρύνοντας τον κινητήρα. Δεν μπορεί όμως ο κατασκευαστής να ξέρει καθημερινά σε τι θερμοκρασία περιβάλλοντος θα ξεκινήσει ο κινητήρας, και το πόσο σωστά θα τον φτάσει ο οδηγός στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας του, που, όπως προανέφερα οι κατασκευαστές έχουν καταφέρει να την κρατούν σταθερή. Με αυτή την φιλοσοφία και την βελτίωση των λιπαντικών φτάσαμε πριν μερικά χρόνια να χρησιμοποιούμε τα λιπαντικά W5-30 και πριν λίγα χρόνια τα λιπαντικά W0-30. Η SUZUKI στον νέο κινητήρα diesel που χρησιμοποιεί, έχει τοποθετήσει ελατήρια πιστονιών χαμηλής τριβής και αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής χρησιμοποιώντας όμως λάδι με πολύ χαμηλό ιξώδες, ώστε να δέσουν όλα τα παραπάνω, βελτιώνοντας την ψυχρή εκκίνηση, βοηθώντας την αντλία λαδιού, μειώνοντας τον χρόνο που ο κινητήρας θα φτάσει στην βέλτιστη θερμοκρασία, και καθαρίζοντας τον κινητήρα από τις επικαθήσεις οι οποίες είναι περισσότερες στις κρύες εκκινήσεις ή στις μικρές διαδρομές που ενδεχομένως κάνει κάποιο όχημα. Η πρόταση της SUZUKI για το λιπαντικό είναι: C2 W0-30, το οποίο φυσικά το έχει στο χαρτοφυλάκιο της, όπως και τα υπόλοιπα υγρά του αυτοκινήτου (αντιψυκτικό, βαλβολίνες), που αυτή προτείνει. Ο επίσημος εισαγωγέας στην χώρα μας είναι υποχρεωμένος και φυσικά έχει, τα αντίστοιχα λιπαντικά που προτείνει η SUZUKI, το ερώτημα είναι εάν τα έχουν και οι κατά τόπους επισκευαστές. Εάν δεν τα έχουν, είναι ένα μεγάλο θέμα συζήτησης, όπως μας υποχρεώνουν να κάνουμε σέρβις σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα για να ισχύει η εγγύηση, άλλο τόσο θα πρέπει και εμείς να απαιτούμε, τα γνήσια ανταλλακτικά που προτείνει ο κατασκευαστής. Φτάνοντας όμως στο κόστος ενός σέρβις τα πράγματα μπερδεύονται, θεωρώ υπερβολικές τις τιμές και των ανταλλακτικών και της εργασίας, αλλά εάν θέλεις να διατηρήσεις την εγγύηση θα κάνεις υποχωρήσεις σε κάποια θέματα, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι μια έρευνα στους κατά τόπους επισκευαστές για να βρούμε την καλύτερη τιμή.
-
Αγαπητε Εκτωρα τα ειπες ολα.....Ετσι ακριβως εχει το θεμα με το λαδι. Πριν παω για το 2ο servis θα τους ζητησω το λαδι 0-30 και φυσικα την τιμη του ωστε να συγκρινω...αν παιζει στο συνολο 10 ευρω φυσικα και θα το βαλω,αλλα πιστευω οτι παιζει και το κερδος γι αυτο βαζουν το αλλο....Οταν σε καποια φαση της ζωης μου ειχα δυο αυτοκινητα kia και seat το λαδι τους ηταν 10-40 ημισυνθετικο της DIVINOL.... seat αλλαγη καθε 7,500χλμ divinol-seat και Kia αλλαγη καθε 15,000χλμ divinol-kia oil και διαφορα στην τιμη 3,5€ πιο φθηνο η κια....Αρα παιζονται πολλα.....Oσο για την συγκριση επισκευαστων νομιζω οτι το θεμα ειναι ποιον εχεις εμπιστοσυνη και ποιος σου εχει φερθει ενταξει.
-
Καλησπέρα
Σήμερα πήγα το αυτοκίνητο για το πρώτο σέρβις (15.600 χιλ.) στο Σφακιανάκη (Λ. Κηφισού).
Τους είχα τηλεφωνήσει και παλιότερα για ν' αλλάξω τα λάδια στα 7.500 χιλ. αλλα μου είχαν πει οτι είναι περιττό.
Συνολικό κόστος 186 ευρώ.
Αναλυτικά :
Εργατικά 75 e
Λάδια 6 λίτρα 86 e ( c2 0-30w της SUZUKI ). Το μισό λίτρο που περίσσεψε μου το έδωσαν.
Φίλτρο λαδιού 15 e
Φλάτζα 2 e
Φίλτρο A/c 8 e
Το αμαξάκι μέχρι στιγμής πηγαίνει καλά και δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, με εξαίρεση την καντεμιά μου, γιατί μετά από λίγο καιρό αφ΄ότου έπεσα σε μια λακούβα και έσπασα και τα δυο λάστιχα με χτύπησε και το χαλάζι και του έκανε κάμποσες λακούβες από τις οποίες τρεις στο κακό και δυο στην οροφή φαίνονται έντονα. -
Για τους Θεσσαλονικείς υπάρχει ο ''ΓΙΑΚΟΥΜΠ'' στην περιοχή της Ιωνίας. Πριν μια εβδομάδα πήγα το δικό μου SUZUKI για ένα δύσκολο χτύπημα στην πόρτα και το αποτέλεσμα ΆΡΙΣΤΟ. Αρκει να μην έχει φύγει η μπογιά.
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Φιλε andreas-qashqai, τα motul είναι Γαλλικά λάδια.Made in France, εκεί όπου είναι και η έδρα της εταιρείας.Τα motul δεν αντιλέγω ότι είναι Γαλλικά, η Renault όμως συνεργάζεται μόνο με την Elf (Total) και μόνο αυτά προωθεί στις αντιπροσωπείες της
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Μιας και το scross πάει τρένο παντού, θα μου επιτρέψετε λίγο 'χάζι' στην 'αγαπημένη' μου εταιρεία:Να υποθέσω πως ο οδηγός είναι έμπειρος για τέτοιου είδους τέστ.
Αφιερωμένο σε αυτούς που συνεχίζουν να αγοράζουν μερκελοαυτοκίνητα και συγκεκριμένα τα αγαπημένα αυτοκίνητα των 'γραφείων'.Υπαρχει και αυτο το video με δυο μερκελοαυτοκινητα.
Youtube Video -
Έβαλα τους ανεμοθραύστες της suzuki στα 2 μπροστά παράθυρα. Λένε πολύ, ειδικά στη βροχή είναι όνειρο αν σαρέσει λίγο ανοιχτό όταν οδηγείς (ή καπνίζεις), είναι συμμαζεμένοι και λεπτοί ωστε να μην τους προσέχεις καν και εκτός αυτών σταματούν το τριξιματάκι που έκανε που και που το παράθυρο, τουλάχιστον σε μένα. Μου λέγανε όλοι να βάλω με 20-30 ευρώ κλπ αλλά δυσκολεύομαι πολύ να πιστέψω οτι θα ήταν τόσο καλοί όσο οι αυθεντικοί.
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Στα γρήγορα, θα προτιμήσω
Youtube Video9 χιλιάδες στροφές αν βάλουμε τα μερκελοάμαξα να πάνε, θα γεμίσει πιστόνια ο τόπος...
https://www.youtube.com/watch?v=0CLIOJzgkK4 (αν μιλάμε για μηχανή)
και https://www.youtube.com/watch?v=SEvgxCmjiOM
Στο τελευταία βιντεάκι, παρατήρησε τον αριστερό καθρέπτη, μετά το 1:47.
Το μηχανακι αστο. Γιαπωνεζικο εχω. Μου βαζεις φτιαγμενα, ή σε πιστα που δεν ξερω τι δυνατοτητες εχει ο καθε οδηγος και τι στησιμο εχει στο αμαξι; Φερε μου ενα Γιαπωνεζικο που να εχει τα γκαζια μια BMW M αλλα και την ποιοτητα κατασκευης. Να μου πεις για αξιοπιστια το καταλαβαινω. Ποιο περα δεν βλεπω κατι αξιοζηλευτω στα γιαπωνεζικα. Υπαρχουν καποια που μου αρεσουν εμφανησιακα, οπως της Mazda. Μου λες για πιστονια. Στην Φορμουλα Ενα ποσα εχει μετρησει μεχρι τωρα η χοντα; Ποσα η Mercedes; Εναν κινητηρα της προκοπης δεν μπορουν να φτιαξουν. Που ειναι η τεχνογνωσια τους; Το NSX αποφασισαν ποσες αναβολες ακομη θα του δωσουν; Στα πετρελαια απο τους ευρωπαιους παιρνουν κινητηρες με εξαιρεση την Mazda. Τωρα αρχισαν να κανουν downsizing. Οι Κορεατες αρχιζουν και τους κοιτανε στα ματια τους Ιαπωνες. Στον σχεδιασμο τους εχουν αφησει πισω. Thn W211 αν την εδινα θα την εδινα μονον για να παρω την Giulia. Δεν τα παρακολουθω απο πολυ κοντα τα πραματα. Εμενα με ενδιαφερει η εμφανιση, η ποιοτητα κατασκευης, το πατημα και το γκαζι. Δεν τα βρισκω ευκολα ολα αυτα σε γιαπωνεζικο, οσο σε ενα ευρωπαικο.
-
Δεν καταλαβες το σκεπτικο. Πολυτελεια, ποιοτητα και γκαζι. Καλο το Nissan αλλα δεν εχει την πολυτελεια. Ας το κλεισουμε πριν μας αρπαξει ο mod
-
-
Ο χρήστης Manker έγραψε:
:offtopicviii:Κατι μυριστικα και το σταματησα mod
Θέλει προσοχή στα πετρέλαια.
Με aegean dforce, σε συγκεκριμένη διαδρομή με περίπου ίδια εξωτερική θερμοκρασία και ίδια γκάζια, έχω 5.2 lt/100km.
Με εκο avio , 4,8lt/100km.
Με εκο avio από άλλο πρατήριο, ίδιες συνθήκες ίδια όλα, 4.4 λτ/100km.Για το ίδιο παραγόμενο έργο, μεγαλύτερη κατανάλωση σημαίνει περισσότερο πετρέλαιο, άρα χαμηλότερα οκτάνια, χειρότερη καύση. Αυτήν την εβδομάδα θα αλλάξω το φίλτρο πετρελαίου....Ίδωμεν.
shopoyk to DPF θα αλλαξεις; Αυτο ειναι καραειναι αλμυρο στην τιμη. Πως εγινε και εχει θεμα;
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Αστο sbr,μην το ψαχνεις.
Το Suzuki γερμανική λαδιερα δεν είναι,όσο και να κλαίνε μερικοί.Πήγα σήμερα έκανα το service στα 25,000.
Λάδια,φιλτρο λαδιού,φίλτρο αέρα,φίλτρο καμπίνας,φίλτρο καυσίμου και βαλβολινες.
Του καυσίμου βγήκε καθαρό, αρα σωστή η aegean και η εκο.
Λάδι όπως ήταν φυσικό ούτε γραμμάριο καμμένο.Καταμαυρες βαλβολινες αλλάχτηκαν με αυτές
https://www.motul.com/gr/el/products/oi ... -300-75w90
Τιμή δε θα πω γιατί ειναι φίλος(αντιπροσωπεία suzuki) και μου κράτησε πολύ λίγα εργατικά.
Τις βαλβολινες και του καυσίμου τα άλλαξα εγώ χωρίς να είναι μέσα στο σερβίς.Αυτά.
Καταλαβα απο την απαντηση. Εσυ εχεις την μυγα με τα γερμανικα αυτοκινητα και πηρες στραβα την ερωτηση. Δεν θες μια να το ψαξω δεν το ψαχνω δεκα. Εσυ εισαι στην κατηγορια που αν παθει κατι το αμαξι μονον εσυ θα το ξερεις. Σιγα μην το πεις και θιξεις την Suzuki. Θα πεσουν οι μετοχες της την αλλη μερα.
-
Ο χρήστης shopoyk έγραψε:
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Basika καλημερα! Ρε συ ειλικρινα απο ενδιαφερον ρωτησα και οχι για να στην μπω. Δεν ειμαι απο αυτους που την βρισκουν με το προβλημα του αλλου. Ενταξει εχει ο καθενας την αποψη του για τα ευρωπαικα και τα Ιαπωνεζικα, τα ειπαμε τα διαφωνησαμε, δεν χαλασε ο κοσμος. Αν εγινε παντως κατι σοβαρο ελπιζω να μετρησε η εγγυηση. Και μην μου απαντας αν εγινε και τα λοιπα. Δεν θελω να γινομαι ενοχλητικος. That's all
-
Καλημέρα και στους δύο!
Όυτε κατάλαβε ο shopoyk τι τον ρώτησε ο sbr....
Φίλτρο πετρελαίου είπε ο ένας, dpf ρώτησε ο άλλος άλλα απάντησε ο πρώτος, παρεξήγηση χωρίς λόγο!Άλλο το dpf άλλο το φίλτρο πετρελαίου....
SUZUKI SX4 SCROSS