Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 169
    • 170
    • 171
    • 172
    • 173
    • 247
    • 248
    • 171 / 248
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    4957
    93172
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Τα μόνα αυτοκίνητα που θέλουν τόσο συχνά ιμάντα (κάθε 50.000) είναι οι AR TS.

      και καθε 60,000 ειναι καμποσα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:

        Τα μόνα αυτοκίνητα που θέλουν τόσο συχνά ιμάντα (κάθε 50.000) είναι οι AR TS.

        και καθε 60,000 ειναι καμποσα

        Δεν έχω κάποιο άλλο υπόψη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          ρενω, πεζω, σιτροεν 1,4 και 1,6
          μερικα σεατ και vw 1,4
          οπελ εκοτεκ 1,4 και 1,6
          κατι λαντ ροβερ , κια σορεντο
          και σιγουρα μου διαφεύγουν κι αλλα....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
            ρενω, πεζω, σιτροεν 1,4 και 1,6
            μερικα σεατ και vw 1,4
            οπελ εκοτεκ 1,4 και 1,6
            κατι λαντ ροβερ , κια σορεντο
            και σιγουρα μου διαφεύγουν κι αλλα....

            Accent,atos,punto.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Για την Renault τουλάχιστον που ξέρω, στα 60000 χλμ ήταν μόνο η πρώτη γενιά Megane, δεύτερη γενιά Clio και η πρώτη γενιά Laguna. Στα μοντέλα που ακολούθησαν μετά (κάπου το 2002-3) τα μεγάλωσε τα όρια, νομίζω στα 90000 χλμ.
              Στο Megane μου σε δυο περιπτώσεις πάντως θυμάμαι σε 60000 χλμ ξεραμένο ιμάντα και σε επόμενη αλλαγή να είναι μια χαρά. Μαλλον θέμα ποιότητας ιμάντα ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kkostask last edited by

                Πάντα παίζει ρόλο η ποιότητα του ιμάντα. Αν βέβαια συνεχίζεις την συντήρηση στην αντιπροσωπεία πληρώνοντας τον ιμάντα 2,5 φορές πάνω από ότι έξω, τότε πιστεύω ότι τον αφήνεις για τα 120.000χλμ που λέει ο κατασκευαστής. Για τα Ρενώ ξέρω, μετά από ένα 19 16v και δύο Κλειώ, ότι μέχρι το 2003 σου έλεγαν στα 60.000.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης kkostask έγραψε:
                  Για τα Ρενώ ξέρω, μετά από ένα 19 16v και δύο Κλειώ, ότι μέχρι το 2003 σου έλεγαν στα 60.000.

                  Λόγω δουλειάς μου έβγαινε αλλαγή σχεδόν κάθε δύο χρόνια. Μαζί με το σέρβις ένα 700αρι € περίπου. Η τότε αθλιότητα του εισαγωγέα και η αλητεία του τότε αντιπροσώπου σε ένα στα λοιπα εκπληκτικό αμάξι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kkostask last edited by

                    Αλλαγή ιμάντα στο 19 κόστιζε 32000δρχ για ανταλλακτικά και 180.000δρχ εργατικά!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης kkostask έγραψε:
                      Αλλαγή ιμάντα στο 19 κόστιζε 32000δρχ για ανταλλακτικά και 180.000δρχ εργατικά!!

                      Εκεινη την εποχη αυτο το ποσο ηταν μηνιατικο για αρκετο κοσμο......μηπως κανεις λαθος;;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                        ρενω, πεζω, σιτροεν 1,4 και 1,6
                        μερικα σεατ και vw 1,4
                        οπελ εκοτεκ 1,4 και 1,6
                        κατι λαντ ροβερ , κια σορεντο
                        και σιγουρα μου διαφεύγουν κι αλλα....

                        Land Rover 20ετίας σίγουρα όχι. Έχω Disco. Για τα άλλα δεν επιμένω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kkostask last edited by

                          Φίλε GGAB, δυστυχώς καθόλου λάθος. Ήταν στην Ρενώ στην Φιλαδέλφεια και έπαθα σοκ. Ειδικά για το 19 16v έπρεπε να κατεβεί κινητήρας και ψυγείο για να αλλάξεις ιμάντες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            ρενω, πεζω, σιτροεν 1,4 και 1,6
                            μερικα σεατ και vw 1,4
                            οπελ εκοτεκ 1,4 και 1,6
                            κατι λαντ ροβερ , κια σορεντο
                            και σιγουρα μου διαφεύγουν κι αλλα....

                            Land Rover 20ετίας σίγουρα όχι. Έχω Disco. Για τα άλλα δεν επιμένω.

                            δεν ξερω για discovery
                            στα freelander τον αλλαζουν καθε 60,000 χλμ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Ο χρήστης kkostask έγραψε:
                              Φίλε GGAB, δυστυχώς καθόλου λάθος. Ήταν στην Ρενώ στην Φιλαδέλφεια και έπαθα σοκ. Ειδικά για το 19 16v έπρεπε να κατεβεί κινητήρας και ψυγείο για να αλλάξεις ιμάντες.

                              Το συγκεκριμενο αμαξι ειχε μια ιδιαιτεροτητα σα μηχανοστασιο.. και αργοτερα με τα ραμφη που ερχοντουσαν απο κατω αλλα ειχες και την καλυτερη παθητικη ασφαλεια που μπορουσες ν αγορασεις..!
                              Βεβαια διπεταλουδο 1800ρι με 145 αλογα το '91 ειχες και στριψιμο ποιημα.... Μια φορα ετυχε να κανω βολτα.. τι ηχος....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kkostask last edited by

                                Άστα νονέ....του έκανα 155.000χλμ σε 5 χρόνια.φαντάζεσαι τι στρίψιμο του είχα ρίξει.....και κάτι ταξίδια να μην θέλεις να κατέβεις....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Αυτο που λεω εγω παντως ,αφησε τον ιμαντα πανω 200.000km ,το πηρε στο χερι και απλα αλλαξε μοτερ οταν ηταν και φτηνα πλεον.. Το κρατησε μεχρι πανω απο 300.000km.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Ο χρήστης kkostask έγραψε:
                                    Φίλε GGAB, δυστυχώς καθόλου λάθος. Ήταν στην Ρενώ στην Φιλαδέλφεια και έπαθα σοκ. Ειδικά για το 19 16v έπρεπε να κατεβεί κινητήρας και ψυγείο για να αλλάξεις ιμάντες.

                                    Απλα δεν υπαρχουν λογια.........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                      Αλλαγή ιμάντα στο 19 κόστιζε 32000δρχ για ανταλλακτικά και 180.000δρχ εργατικά!!

                                      Εκεινη την εποχη αυτο το ποσο ηταν μηνιατικο για αρκετο κοσμο......μηπως κανεις λαθος;;;;

                                      Κατι ανάλογο δηλαδή με το 700άρι που ήθελε το 2002 κλπ.

                                      Φίλε GGAB, δυστυχώς καθόλου λάθος. Ήταν στην Ρενώ στην Φιλαδέλφεια και έπαθα σοκ. Ειδικά για το 19 16v έπρεπε να κατεβεί κινητήρας και ψυγείο για να αλλάξεις ιμάντες.

                                      Σε όλα τα Renault από την λάθος μεριά ξήλωναν την μηχανή για τον ιμάντα. Όπως επίσης όλο και καμιά έξτρα χρέωση σε βάση μηχανής προέκυπτε ...
                                      Την τελευταία αλλαγή την είχα κάνει σε συνεργείο της Peugeot που κατείχε και αυτή από ιμάντες στους κινητήρες της. Μιας ώρας δουλειά όλο και όλο, γύρω στα 120€ ο ιμάντας και τα ροδάκια του, εκεί που η Renault ήθελε μπόλικες εργατοώρες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 last edited by

                                        Κώστα αυτα συνεχίζονται ακομα; Τέτοια θα έχουμε και στα qq;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Απ' οτι ειχα δει στο προηγούμενο QQ 1,5 οι τιμές στα μισά όπως και ο χρόνος παραμονής στο συνεργείο για την αλλαγή. Ευτυχώς!

                                          Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            astronautis last edited by

                                            Ο χρήστης nicktheol έγραψε:

                                            θελω να αγορασω για την γυναικα μου ενα μικρο diesel αμαξι για την πολη...αυτο το Fiesta εισαγωγης ο εμπορος μου το δινει με 3500 (αν και δεν ειμαι πολυτεκνος ή κατι απο αυτα που γραφει) και μου λεει οτι ο εκτελονισμος ειναι 800 ευρω,εγω γενικα ειχα ακουσει για πιο μεγαλα ποσα,ξερει κανεις το ποσο οντως μπορει να κανει ο εκτελονισμος για αυτο το αυτοκινητο?ειχει κανεις αποψη γενικα για fiesta πετρελαιο αυτης της ηλικιας?και αν εχετε και εσεις να μου κανετε μια προταση μεχρι 5000 ευρω,ευχαριστω εκ των προτερων! http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6774738/

                                            Απο οσα διαβαζω πετρελαιο απο το εξωτερικο με 120.000χλμ του 2007 μοντελο, δεν βρισκεις. Εκτος και αν εισαι τοοοσο τυχερος. Για τον εκτελωνισμο δεν ξερω ποσο παει. Ξερω ομως κατι αλλο. Δως του 800 ευρω να παει να στο εκτελωνησει. Γιατι στελνει εσενα; Αν ψηνεσαι για πετρελαιο, κοιτας ελληνικο. Δεν ξερω αν θα βρεις με 5000 ευρω και σε τι κατασταση.

                                            Απο μια ερευνα που εκανα μπορεις να βρεις σε τοσα χιλιομετρα αυτο το αμαξι και βρηκα και ενα με 1500 ευρω αλλα το κακο ειναι οτι δνε ξερω τις διαδικασιες και δεν εχω και χρονο για να δω πως θα μπορουσα να το φερω

                                            Δεν παίζει με την καμία να είναι το αυτοκίνητο καθαρό, να είναι ΟΚ ο έμπορος και να ζητάει από τον πελάτη να κάνει τον εκτελωνισμό. Ο εκτελωνισμός πρέπει να γίνει από τον έμπορο και τα έξοδα να προστεθούν στην τιμή αγοράς. Ο πελάτης πρέπει να πάρει αυτοκίνητο με πινακίδες, τίποτα λιγότερο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 169
                                            • 170
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 171 / 248
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr