-
Νομίζω ότι άδικα το κουράζουμε...
π.χ. 45 λίτρα είναι αυτή η 'βαλίτσα' για μηχανή : http://www.nkmoto.gr/balitsa-shad-45l
Εάν νομίζει κάποιος ότι όγκος 2 τσάντες αποτελεί τεράστια διαφορά για να του χωρέσουν τα πράγματα, πάω πάσο.
Άλλωστε τα 'μάτια' του καθενός βλέπουν με 'διαφορετικό τρόπο'.
Προφανώς και δεν προσπαθεί κανείς να σου επιβάλλει να σε ενθουσιάσει το πορτ παγκάζ του QQ. Ούτε εμένα με ενθουσίασε και ήταν ο ένας από τους λόγους που το απέρριψα πηγαίνοντας σε αμάξι με μεγαλύτερο πορτ παγκάζ (όχι όμως 25-30 λίτρα, το οποίο θεωρώ αμελητέο, αλλά 75 (σε σχέση με τα 430 του QQ... http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... _15330.asp)
Μακάρι να βρεις αυτό που θέλεις... -
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.παντως το σχήμα παίζει μεγάλο ρόλο στο τι χωράει ενα πορτπαγκαζ. Η συζήτηση επιπλέον ειναι τελείως φιλολογική δεν ψάχνω αυτοκίνητο, πήρα μικρό αυτοκίνητο λόγο κλοπής του προηγούμενου.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.παντως το σχήμα παίζει μεγάλο ρόλο στο τι χωράει ενα πορτπαγκαζ. Η συζήτηση επιπλέον ειναι τελείως φιλολογική δεν ψάχνω αυτοκίνητο, πήρα μικρό αυτοκίνητο λόγο κλοπής του προηγούμενου.πολύ άσχημο να σου κλέβουν την περιουσία σου. Το είχες ασφαλισμένο για κλοπή τουλάχιστον και πήρες καλή αποζημίωση;
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.παντως το σχήμα παίζει μεγάλο ρόλο στο τι χωράει ενα πορτπαγκαζ. Η συζήτηση επιπλέον ειναι τελείως φιλολογική δεν ψάχνω αυτοκίνητο, πήρα μικρό αυτοκίνητο λόγο κλοπής του προηγούμενου.
πολύ άσχημο να σου κλέβουν την περιουσία σου. Το είχες ασφαλισμένο για κλοπή τουλάχιστον και πήρες καλή αποζημίωση;
Όχι η σύζυγος είχε σταματήσει να το ασφαλίζει για κλοπή γιατι 'ποιος να θέλει να κλέψει ενα μικρό και παλιό αυτοκίνητο'
-
κρίμα...
-
Δυστυχώς αρκετά συχνά κλέβουν παλιά αυτοκίνητα γιατί τους είναι πολύ εύκολο και γιατί τα θέλουν για ανταλλακτικά. Κρίμα που δεν το είχατε ασφαλισμένο, γιατί έτσι και αλλιώς το κόστος για την ασφάλεια κλοπής μειώνεται αρκετά με την παλαιότητα του αυτοκινήτου.
Σχετικά με τους χώρους αποσκευών, κάτι το οποίο έχω παρατηρήσει τώρα τελευταία είναι πως με τα κιτ επισκευής ελαστικού το τι χώρος αποσκευών δηλώνεται κάθε φορά στα περιοδικά ποικίλει ανάλογα με το πιο αυτοκίνητο θέλουν να στηρίξουν. Έτσι στο Fiat 500X για παράδειγμα, δηλώνεται χώρος αποσκευών 350lt (ισχύει με κιτ επισκευής), την στιγμή που η εδώ αντιπροσωπεία στο πουλάει αναγκαστικά με ρεζέρβα. Το ίδιο και για το Ford Focus το οποίο έχει από τους μικρότερους χώρους αποσκευών σε μικρομεσαίο, το οποίο στα περιοδικά το δηλώνουν 367lt αν θυμάμαι καλά, την στιγμή που αν βάλει ρεζέρβα είναι λίγο πάνω από 300lt.
Την ίδια στιγμή, το Honda Civic αναφέρεται να έχει 400lt χώρο αποσκευών, την στιγμή που αν αφαιρέσει την ρεζέρβα (υπάρχει άριστα διαμορφωμένος χώρος κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών) η χωρητικότητα αυξάνει στα 470lt!
Ειδικά τα περιοδικά, θα έπρεπε να αναφέρουν ξεκάθαρα, αν ο χώρος αποσκευών που αναφέρουν περιλαμβάνει ρεζέρβα η όχι, γιατί +50lt σε αυτές τις κατηγορίες είναι μεγάλη διαφορά για να την περνάς στο έτσι με απατεωνιά.
-
Trunk Capacity - Rear Seat up (litres, VDA method) 393
http://www.honda.co.uk/cars/new/hrv-201 ... tions.html
Tyre Repair KitΔεν ξερω τι σημαινει αυτο το νουμερο που δινει το αγγλικο σαιτ για το HRV. Αυτο που θα ερθει στην Ελλαδα εχω διαβασει οτι θα εχει 453 λιτρα πορτμπαγκαζ το οποιο φτανει τα 470 με το χωρο κατω απο το ψευτικο πατωμα (με κιτ επισκευης ελαστικων).
'Αρα σύμφωνα με τα γραφόμενα εδώ η πραγματική χωρητικότητα θα είναι 470-60=410 λίτρα με ρεζέρβα?
-
Μιας και το μαμισαμε τελείως το θέμα του hrv, ας ρωτήσω και γω κάτι άσχετο. Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για το νέο qashqai;
DY-006 certified products COVELA trunk cargo cover fit for NISSAN QASHQAI 2010+
http://www.aliexpress.com/item/DY-006-c ... 09511.html
(from AliExpress Android) -
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
'Αρα σύμφωνα με τα γραφόμενα εδώ η πραγματική χωρητικότητα θα είναι 470-60=410 λίτρα με ρεζέρβα?Νομιζω η χωρητικοτητα θα ειναι 453 με ρεζερβα. Χωρις ρεζερβα (δηλαδη με κιτ επισκευης) δε νομιζω οτι θα ερθει στην Ελλαδα, αλλα αν ερχοταν θα ειχε συνολικο χωρο 470. Θα μου πεις σαν λιγο δεν ειναι μονο 20 λιτρα παραπανω; Θα σου πω ναι, ισως στη θεση της ρεζερβας να βαζουν κατι αλλο που μειωνει το χωρο.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ειδικά τα περιοδικά, θα έπρεπε να αναφέρουν ξεκάθαρα, αν ο χώρος αποσκευών που αναφέρουν περιλαμβάνει ρεζέρβα η όχι, γιατί +50lt σε αυτές τις κατηγορίες είναι μεγάλη διαφορά για να την περνάς στο έτσι με απατεωνιά.
Ναι,υποτίθεται τα αγοράζεις για καλύτερη ενημέρωση, θα έπρεπε να αναφέρουν σαφώς αν το αυτοκίνητο εχει κιτ επισκευής, ρεζερβα αναγκης (μικρη) η κανονική ρεζερβα. Οταν δεν το κάνουν μπορεί να θεωρηθεί και εκ του πονηρού.
-
Στις δοκιμές επί ελληνικού εδάφους το λένε.
Είναι θέμα εισαγωγέα πως θα το φέρει εδώ και ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο Car & Driver που διαβάζω συνήθως, δεν το αναφέρουν πάντως.
Η τοποθέτηση ή μη της ρεζέρβας είναι πράγματι επιλογή αντιπροσωπείας, παρόλα αυτά στην Ford που είχαμε ρωτήσει για το Focus μας είχε πει ο πωλητής χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ με κιτ επισκευής, με εφεδρικό τροχό και με κανονικού μεγέθους ρεζέρβα. Δεν ξέρω κατά πόσο είχαμε την δυνατότητα να επιλέξουμε, στην τελευταία περίπτωση πάντως, ο χώρος αποσκευών προσέγγιζε τα μεγέθη μιας κατηγορίας κάτω.
-
Παιδες ακυρα τα νουμερα που εγραψα παραπανω για το μεγεθος του πορτ μπαγκαζ του HRV. Αν και αυτα γραφουν σχεδον ολα τα ξενα και ελληνικα αρθρα που κανουν παρουσιαση του αυτοκινητου αποδεικνυεται οτι μαλλον ειναι ραδιο αρβυλα. Μετα απο μια μικρη ερευνα που εκανα βρηκα τα εξης: Το αυτοκινητο παρουσιαστηκε το 2013 στην Ιαπωνια ως Vezel σε 2 εκδοσεις, μια βενζινοκινητη και μια υβριδικη. Η βενζινοκινητη συμφωνα με τη μεθοδο μετρησης των Ιαπωνων εχει ογκο πορτ μπαγκαζ 453 λιτρα ενω η υβριδικη 404 λιτρα. Το νουμερο 453 το πηραν και στην Αμερικη, οταν παρουσιαστηκε εκει το αυτοκινητο, και το ανεφεραν ως χωρητικότητα και της αμερικανικης εκδοσης. Οταν ομως πατησε στην Ευρωπη η ευρωπαικη εκδοση μετρησαν τον ογκο του πορτ μπαγκαζ συμφωνα με τη γερμανικη μεθοδο που ακολουθειται σε ολη την Ευρωπη (Verbund die Automobil Industrie - VDA) και βρηκαν οτι ο ογκος του ειναι 393 λιτρα. Αρα ειναι μικροτερο του Qashqai κατα 37 λιτρα (430 εχει το QQ του 2014). Απλως στις χωρες που το αυτοκινητο πωλειται με κιτ επισκευης ελαστικων προσθετουν στα 393 λιτρα και τα 77 λιτρα του χωρου κατω απο το ψευτοπατωμα οπου εμπαινε κανονικα η ρεζερβα, οποτε ο συνολικος ογκος πορτ μπαγκαζ + αδεια ρεζερβα ειναι 470 λιτρα. Νομιζω ομως οτι ο Σαρακακης φερνει στην Ελλαδα μονο τα μοντελα με ρεζερβα οποτε** το πορτ μπαγκαζ θα ειναι για το ελληνικο HRV μονο 393 λιτρα μαλλον**. Αυτα...
Υ.Γ: Σχετικα με τις μεθοδους μετρησης http://people.mpi-inf.mpg.de/~althaus/trunk_conf.pdf
-
Κυριακή κοντή γιορτή, ποτέ είπαμε έρχεται Ελλάδα;
-
Μεσα Νοεμβριου. Θα ειναι και στην εκθεση Αυτοκινηση 2015.
-
Για ποιο λόγο γίνεται η σύγκριση με το Qashqai ?
Στα πάρα πολλά τεστ που έχουν δημοσιευτεί στο εξωτερικό .....παντού το συγκρίνουν με CX-3, Captur . ecosport, fit, Mokka...
Στα συν επιδόσεις,χώροι , στα μείον οδική συμπεριφορά , θορυβώδεις κινητήρες, κακή ηχομόνωση, τιμή. -
Το HRV ειναι σε εξωτερικες διαστασεις λιγο μεγαλυτερο απο τα Countryman, Juke, Ecosport, Mokka, CX-3, Captur κλπ. και λιγο μικροτερο απο Qashqai, Kadjar, Sportage, Tucson. Ωστοσο επειδη εχει γινει καλη εκμεταλλευση εσωτερικων χωρων, το σαλονι επιβατων του ειναι στην κατηγορια των Qashqai, Kadjar, Sportage κλπ (και σε σχεση με καποια απο αυτα ειναι και μεγαλυτερο) και οχι στην κατηγορια των μινι. Επισης το πορτμπαγκαζ του ακομα και με τη γερμανικη μεθοδο ειναι μεγαλυτερο απο των αλλων mini, ειναι σχεδον 400 λιτρα ενω ας που με του Mokka ειναι 360 και του Juke 350. Γι' αυτο και κατα τη γνωμη μου ειναι πιο λογικο να συγκρινεται με το Qashqai παρα με το Juke, αλλωστε και η Honda το πλασαρει ως αντι-Qashqai και σε αρκετα συγκριτικα το συγκρινουνε με αυτο.
Youtube VideoΥΓ: Και μια μικρη διορθωση. Η οδικη του συμπεριφορα ειναι στα συν, οχι στα μειον. Για τις περισσοτερες κριτικες τουλαχιστον.
-
Εντάξει ο καθένας έχει δικαίωμα να το συγκρίνει με ότι θέλει, εγώ είπα ότι ούτε ένα συγκριτικό με το QASHQAI δεν έχω δει πουθενά και σίγουρα ούτε στο λινκ που έδωσες, αντιθέτως έχω δει δεκάδες με τα αυτοκίνητα που ανέφερα.
-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Εντάξει ο καθένας έχει δικαίωμα να το συγκρίνει με ότι θέλει, εγώ είπα ότι ούτε ένα συγκριτικό με το QASHQAI δεν έχω δει πουθενά και σίγουρα ούτε στο λινκ που έδωσες, αντιθέτως έχω δει δεκάδες με τα αυτοκίνητα που ανέφερα.Με το Qashqai ειναι δυσκολο να εχεις δει πολλα συγκριτικα γιατι το HRV ηρθε στην Ευρωπη, οπου κυκλοφορει το Qashqai, μολις τον Αυγουστο ενω το Qashqai δεν κυκλοφορει στην Αμερικη οπου υπηρχε πιο πριν το HRV.. Παρολα αυτα εχουν ξεκινησει να βγαινουν τα πρωτα συγκριτικα και φανταζομαι θα ακολουθησουν κι αλλα.
http://www.autoexpress.co.uk/honda/hr-v ... ugeot-3008 -
Ούτε αυτό βέβαια είναι κανονικό συγκριτικό, απλή παράθεση στοιχείων για 3 άσχετα μοντέλα....
Τα γερμανικά περιοδικά τα οδηγούν ταυτόχρονα και μετρούν όλες τις εσωτερικές διαστάσεις, τα βάρη , ρεπριζ καταναλώσεις σε παράλληλες μετρήσεις στις ίδιες συνθήκες.
Ιδού και ένα πραγματικά καλό συγκριτικό τεστ.!!!
Honda HR-V 2014