Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 720
    • 721
    • 722
    • 723
    • 724
    • 939
    • 940
    • 722 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    139486
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sbr last edited by

      Ο χρήστης tpapo έγραψε:
      Ενημερωτικά τοποθετηθηκαν τα NEXEN NFERA SU4 225X45X17 στην καταπληκτική τιμη των 300ε με ζυγοσταθμιση ,βαλβιδες νεες κτλ( με παζαρι χοντρό βεβαιως...) ,Μαλακό γενικά ,αθορυβο ,ενιωσα διαφορά στο πατημα ...και με τις χθεσινες νεροποντες ανταποκριθηκε πολύ πολύ καλά ,περισσότερα στο μελλον

      http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N-Fera-SU4.htm

      Κοιτα ρε τι γινεται με τα Nexen. Και απο αλλον εχω ακουσει καλα λογια. Αν μπορεις καντο για το μελλον. Γιατι μπορει να σκληρηνει πιο γρηγορα η γομα, να πεσει η αποδοση κλπ. Δωσε φωτα γιατι φαινεται τελικα καλη εταιρια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        206xs last edited by

        Αν δεν κάνω λάθος σε ξένες αγορές μπαίνουν πρώτη τοποθέτηση σε Αλφα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          206xs last edited by

          Αν δεν κάνω λάθος σε ξένες αγορές μπαίνουν πρώτη τοποθέτηση σε BMW.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            και στο Ελλάδα απο την VW

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lazarefa last edited by

              Σήμερα έκανα το πρώτο ταξίδι (175χλμ, Aθήνα - Πόρτο Χέλι/Κόστα Αργολίδας) με τα νέα λάστιχα, τα Bridgestone Potenza Adrenalin R002 σε διάσταση 225/45/17 και δείκτη 91W. Πριν φόραγα τα S001 σε ίδια διάσταση/δείκτη και είχα 43000χλμ στα μπροστά και 63000χλμ στα πίσω όταν αλλάχτηκαν. Τα νέα λάστιχα τοποθετήθηκαν πριν 15 μέρες και γιαυτό είχαν προλάβει να κάνουν γύρω στα 300χλμ.
              Δυστυχώς οι πρώτες εντυπώσεις σε σχέση με τα 001 δεν ήταν τόσο ενθαρρυντικές. Τι εννοώ. Την διαδρομή αυτή την έχω κάνει άπειρες φορές τα τελευταία 7 χρόνια (έχω γράψει περί τα 40000χλμ σε αυτήν), οπότε ξέρω πολύ καλά ποιότητα ασφάλτου, ποιες στροφές έχουν θέμα και με τι ταχύτητες κλπ. Οι καιρικές συνθήκες σήμερα ήταν ιδανικές (στεγνό οδόστρωμα, θερμοκρασία αέρα σε όλη τη διαδρομή από 23 μέχρι 27 βαθμούς). Ε, λοιπόν, σε πολλά σημεία, όταν έμπαινα με τα ίδια πάνω κάτω χλμ σε σχέση με τα προηγούμενα λάστιχα, ακόμα και ως φαγωμένα, το αμάξι είχε την τάση να ελαφραίνει την ουρά και σε κάποιες περιπτώσεις να γλυστράει ελάχιστα και στους 2 άξονες, όταν με τα 001 πριν ήταν γενικά τραίνο...
              Ομολογώ ότι δεν το περίμενα αυτό, και προβληματίστηκα έντονα. Υπόψη ότι αμορτισέρ αλλάχτηκαν πριν 4000 χλμ.
              Η μόνη περίπτωση που δίνω περιθώριο να μην είναι τελικές οι κρίσεις για τη συμπεριφορά των 002 είναι λόγω λίγων διανυθέντων χλμ (μαζί με το σημερινό ταξίδι γύρω στα 500) ή/και ενδεχομένως λανθασμένης πίεσης αέρα (έμεινα στην πίεση που έβαλε ο λαστιχάς, νομίζω 30psi μπρος-πίσω). Μακάρι να παίζει κάτι από τα τελευταία ενδεχόμενα και όχι να είναι όντως ψιλομέτρια ελαστικά, γιατί σε τέτοια περίπτωση θα τα λουστώ, λόγω αφραγκίας, για τουλάχιστον άλλα 2,5 χρόνια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Οι συνθηκες αγγιζαν το ιδανικο για ταξιδακι και αν δεν ηταν τωρα βεντουζες,ποσο χειροτερα θα ειναι αργοτερα και με βροχη;;;
                Οπως λες δες τις πιεσεις......

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alxnks last edited by

                  Θέλει να αλλάξει ο αδερφός μου τα τωρινά του λάστιχα 4 ετων (Continental Conti Premium Contact 2), διάστασης 205-60-16...έχουν αρχίσει λέει να του γλυστρανε. Του βρήκα άκρως φιλική τιμή τα Michelin Energy Saver+ στη διάσταση αυτή, στα 300 ευρώ. Αμάξι Fiat Sedici 1.6 (δυνητικά 4κινητο), που όμως κινείται κυριως εντος πόλης και καμια διαδρομή προς το εξοχικο, 4κινηση άντε να χρειαστει να βάλει καμια φορά σε αμμουδερη παραλια που πηγαινοφερνει το κανό του.
                  Τα έβαλα σε xsara 1600αρι (195-55-15) θειου μου πριν κάτι μέρες και λέει ειδε μεγάλη αλλαγή απο τα pirelli cinturato p1 που φορούσε πριν (3-4τιας). Για το Sedici και τις συνθήκες που χρησιμοποιειται είναι κατάλληλα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
                    Σήμερα έκανα το πρώτο ταξίδι (175χλμ, Aθήνα - Πόρτο Χέλι/Κόστα Αργολίδας) με τα νέα λάστιχα, τα Bridgestone Potenza Adrenalin R002 σε διάσταση 225/45/17 και δείκτη 91W. Πριν φόραγα τα S001 σε ίδια διάσταση/δείκτη και είχα 43000χλμ στα μπροστά και 63000χλμ στα πίσω όταν αλλάχτηκαν. Τα νέα λάστιχα τοποθετήθηκαν πριν 15 μέρες και γιαυτό είχαν προλάβει να κάνουν γύρω στα 300χλμ.
                    Δυστυχώς οι πρώτες εντυπώσεις σε σχέση με τα 001 δεν ήταν τόσο ενθαρρυντικές. Τι εννοώ. Την διαδρομή αυτή την έχω κάνει άπειρες φορές τα τελευταία 7 χρόνια (έχω γράψει περί τα 40000χλμ σε αυτήν), οπότε ξέρω πολύ καλά ποιότητα ασφάλτου, ποιες στροφές έχουν θέμα και με τι ταχύτητες κλπ. Οι καιρικές συνθήκες σήμερα ήταν ιδανικές (στεγνό οδόστρωμα, θερμοκρασία αέρα σε όλη τη διαδρομή από 23 μέχρι 27 βαθμούς). Ε, λοιπόν, σε πολλά σημεία, όταν έμπαινα με τα ίδια πάνω κάτω χλμ σε σχέση με τα προηγούμενα λάστιχα, ακόμα και ως φαγωμένα, το αμάξι είχε την τάση να ελαφραίνει την ουρά και σε κάποιες περιπτώσεις να γλυστράει ελάχιστα και στους 2 άξονες, όταν με τα 001 πριν ήταν γενικά τραίνο...
                    Ομολογώ ότι δεν το περίμενα αυτό, και προβληματίστηκα έντονα. Υπόψη ότι αμορτισέρ αλλάχτηκαν πριν 4000 χλμ.
                    Η μόνη περίπτωση που δίνω περιθώριο να μην είναι τελικές οι κρίσεις για τη συμπεριφορά των 002 είναι λόγω λίγων διανυθέντων χλμ (μαζί με το σημερινό ταξίδι γύρω στα 500) ή/και ενδεχομένως λανθασμένης πίεσης αέρα (έμεινα στην πίεση που έβαλε ο λαστιχάς, νομίζω 30psi μπρος-πίσω). Μακάρι να παίζει κάτι από τα τελευταία ενδεχόμενα και όχι να είναι όντως ψιλομέτρια ελαστικά, γιατί σε τέτοια περίπτωση θα τα λουστώ, λόγω αφραγκίας, για τουλάχιστον άλλα 2,5 χρόνια...

                    • Πιεσεις
                    • Μπα και φαινοταν στεγνο αλλα ειχε βρεξει πχ την προηγουμενη μερα? Γενικα η διαδρομη ειναι υγρη.

                    Δεν αποκλειεται και τα λαστιχα να ειναι ενα κλικ πιο κατω. Κατε να πατησουν καλυτερα και τα ξαναλεμε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sbr last edited by

                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                      και στο Ελλάδα απο την VW

                      Μια χαρα τοτε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sxinthecity last edited by

                        Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
                        Σήμερα έκανα το πρώτο ταξίδι (175χλμ, Aθήνα - Πόρτο Χέλι/Κόστα Αργολίδας) με τα νέα λάστιχα, τα Bridgestone Potenza Adrenalin R002 σε διάσταση 225/45/17 και δείκτη 91W. Πριν φόραγα τα S001 σε ίδια διάσταση/δείκτη και είχα 43000χλμ στα μπροστά και 63000χλμ στα πίσω όταν αλλάχτηκαν. Τα νέα λάστιχα τοποθετήθηκαν πριν 15 μέρες και γιαυτό είχαν προλάβει να κάνουν γύρω στα 300χλμ.
                        Δυστυχώς οι πρώτες εντυπώσεις σε σχέση με τα 001 δεν ήταν τόσο ενθαρρυντικές. Τι εννοώ. Την διαδρομή αυτή την έχω κάνει άπειρες φορές τα τελευταία 7 χρόνια (έχω γράψει περί τα 40000χλμ σε αυτήν), οπότε ξέρω πολύ καλά ποιότητα ασφάλτου, ποιες στροφές έχουν θέμα και με τι ταχύτητες κλπ. Οι καιρικές συνθήκες σήμερα ήταν ιδανικές (στεγνό οδόστρωμα, θερμοκρασία αέρα σε όλη τη διαδρομή από 23 μέχρι 27 βαθμούς). Ε, λοιπόν, σε πολλά σημεία, όταν έμπαινα με τα ίδια πάνω κάτω χλμ σε σχέση με τα προηγούμενα λάστιχα, ακόμα και ως φαγωμένα, το αμάξι είχε την τάση να ελαφραίνει την ουρά και σε κάποιες περιπτώσεις να γλυστράει ελάχιστα και στους 2 άξονες, όταν με τα 001 πριν ήταν γενικά τραίνο...
                        Ομολογώ ότι δεν το περίμενα αυτό, και προβληματίστηκα έντονα. Υπόψη ότι αμορτισέρ αλλάχτηκαν πριν 4000 χλμ.
                        Η μόνη περίπτωση που δίνω περιθώριο να μην είναι τελικές οι κρίσεις για τη συμπεριφορά των 002 είναι λόγω λίγων διανυθέντων χλμ (μαζί με το σημερινό ταξίδι γύρω στα 500) ή/και ενδεχομένως λανθασμένης πίεσης αέρα (έμεινα στην πίεση που έβαλε ο λαστιχάς, νομίζω 30psi μπρος-πίσω). Μακάρι να παίζει κάτι από τα τελευταία ενδεχόμενα και όχι να είναι όντως ψιλομέτρια ελαστικά, γιατί σε τέτοια περίπτωση θα τα λουστώ, λόγω αφραγκίας, για τουλάχιστον άλλα 2,5 χρόνια...

                        Γι΄αυτό τα λένε Adrenalin

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mithos1979 last edited by

                          Καλησπέρα,επειδή θα αλλάξω τα dunlop blueresponse διάστασης 205/55 /16 91V που φοράω στο mazda 3 μου, θα ήθελα κάποια γνώμη για κάποια που έχω στα υπόψιν.Μεταξύ pirelli p7 cinturato με 280ευρώ,continental premium contact 5 300ευρώ και michelin primacy 3 με 315 τι θα επιλέγατε;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Ο χρήστης mithos1979 έγραψε:
                            Καλησπέρα,επειδή θα αλλάξω τα dunlop blueresponse διάστασης 205/55 /16 91V που φοράω στο mazda 3 μου, θα ήθελα κάποια γνώμη για κάποια που έχω στα υπόψιν.Μεταξύ pirelli p7 cinturato με 280ευρώ,continental premium contact 5 300ευρώ και michelin primacy 3 με 315 τι θα επιλέγατε;

                            Πες σε παρακαλω εντυπώσεις από τα ντανλοπ....αναλυτικες αν μπορεις και οπωσδήποτε μια αναλυση για τα πλαινα τους(σκληρα μλκα κτλ.)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mithos1979 last edited by

                              Αρκετά καλές και κυρίως μέχρι τα 20-25 χιλ χλμ μετά στις στροφές η εντυπωση μου ήταν ότι δεν κράταγαν το ίδιο καλά .Χειρότερα από Continental Premium Contact 2 , sport contact 2 αν και άλλου στυλ.Από τα Brig ER30 που φορούσε αρχικά και Brig Potenza που είχα βάλει το ίδιο καλά ίσως και καλύτερα.Τα πλαινά μαλακά θα έλεγα σε επίπεδο όπως και τα Premium Contact 2 αλλά δεν μαγούλιαζαν σε ενοχλητικό βαθμό ή τουλάχιστον δεν το καταλάβαινα τόσο έντονα στο τιμόνι.Ψάχνω να τα αλλάξω για κάτι το καλύτερο και όχι γιατί γενικά δεν ήμουν ευχαριστημένος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Ο χρήστης mithos1979 έγραψε:
                                Αρκετά καλές και κυρίως μέχρι τα 20-25 χιλ χλμ μετά στις στροφές η εντυπωση μου ήταν ότι δεν κράταγαν το ίδιο καλά .Χειρότερα από Continental Premium Contact 2 , sport contact 2 αν και άλλου στυλ.Από τα Brig ER30 που φορούσε αρχικά και Brig Potenza που είχα βάλει το ίδιο καλά ίσως και καλύτερα.Τα πλαινά μαλακά θα έλεγα σε επίπεδο όπως και τα Premium Contact 2 αλλά δεν μαγούλιαζαν σε ενοχλητικό βαθμό ή τουλάχιστον δεν το καταλάβαινα τόσο έντονα στο τιμόνι.Ψάχνω να τα αλλάξω για κάτι το καλύτερο και όχι γιατί γενικά δεν ήμουν ευχαριστημένος

                                Με τα continental premium contact σε αναστροφες ακουμπουσε κατω 2 δαχτυλα προφιλ....
                                Βεβαια το λαστιχο σε προσφυση είναι Η ΚΟΡΥΦΗ.Αν είναι ετσι και το ντανλοπ.......απελπισια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aikibill last edited by

                                  Ο χρήστης mithos1979 έγραψε:
                                  Καλησπέρα,επειδή θα αλλάξω τα dunlop blueresponse διάστασης 205/55 /16 91V που φοράω στο mazda 3 μου, θα ήθελα κάποια γνώμη για κάποια που έχω στα υπόψιν.Μεταξύ pirelli p7 cinturato με 280ευρώ,continental premium contact 5 300ευρώ και michelin primacy 3 με 315 τι θα επιλέγατε;

                                  Ίδιο αυτοκίνητο και διάσταση έβαλα τα Pirelli προ λιγου, το μόνο που μπορω να πω τόσο σύντομα ειναι οτι ειναι πιο άνετα των Bridgestone Turanza er300.
                                  Ποσα χλμ και ποσα χρόνια κρατήσες τα Dunlop.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mithos1979 last edited by

                                    Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                                    Αρκετά καλές και κυρίως μέχρι τα 20-25 χιλ χλμ μετά στις στροφές η εντυπωση μου ήταν ότι δεν κράταγαν το ίδιο καλά .Χειρότερα από Continental Premium Contact 2 , sport contact 2 αν και άλλου στυλ.Από τα Brig ER30 που φορούσε αρχικά και Brig Potenza που είχα βάλει το ίδιο καλά ίσως και καλύτερα.Τα πλαινά μαλακά θα έλεγα σε επίπεδο όπως και τα Premium Contact 2 αλλά δεν μαγούλιαζαν σε ενοχλητικό βαθμό ή τουλάχιστον δεν το καταλάβαινα τόσο έντονα στο τιμόνι.Ψάχνω να τα αλλάξω για κάτι το καλύτερο και όχι γιατί γενικά δεν ήμουν ευχαριστημένος

                                    Με τα continental premium contact σε αναστροφες ακουμπουσε κατω 2 δαχτυλα προφιλ....
                                    Βεβαια το λαστιχο σε προσφυση είναι Η ΚΟΡΥΦΗ.Αν είναι ετσι και το ντανλοπ.......απελπισια

                                    Τί να σου πω,εγώ έτσι δεν τα έσκιζα αλλά σε στροφιλίκια Μπράλο,Δομοκό είχα περίπου την ίδια αίσθηση.Απλώς τα Continental κράτούσαν μέχρι τέλους αξιοπρεπέστατα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mithos1979 last edited by

                                      Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                                      Καλησπέρα,επειδή θα αλλάξω τα dunlop blueresponse διάστασης 205/55 /16 91V που φοράω στο mazda 3 μου, θα ήθελα κάποια γνώμη για κάποια που έχω στα υπόψιν.Μεταξύ pirelli p7 cinturato με 280ευρώ,continental premium contact 5 300ευρώ και michelin primacy 3 με 315 τι θα επιλέγατε;

                                      Ίδιο αυτοκίνητο και διάσταση έβαλα τα Pirelli προ λιγου, το μόνο που μπορω να πω τόσο σύντομα ειναι οτι ειναι πιο άνετα των Bridgestone Turanza er300.
                                      Ποσα χλμ και ποσα χρόνια κρατήσες τα Dunlop.

                                      Τα έβαλα Μάιο του 13 και έχουν 41000 χλμ αλλά ακόμη πιστέυω θα βγάλω 2-3 χιλ χλμ άνετα.Όταν τα στρώσεις περιμένω εντυπώσεις και για κράτημα-φρένα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n-k-9 last edited by

                                        Καλημέρα σε όλους.
                                        Ερωτήσεις:

                                        1. Για 205/50/17, πλην Pirelli P7 που το εκτιμώ ιδιαίτερα, έχετε κάποια άλλη αξιόλογη πρόταση, με τιμή έως 500€;
                                        2. Γνώμες για τον Φωκά στην Κωνσταντινουπόλεως στο Περιστέρι;
                                          Ευχαριστώ.
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          ale last edited by

                                          τελικά τα Bluresponse αξίζουν για τους ελληνικούς δρόμους; γιατί σε ξένες κριτικές σκίζουν αλλά τα σχόλια εδώ με προβληματίζουν και δεν ξέρω αν θα βγουν καλύτερα από το Cinturato P1 Verde ή Energy Saver+ που βρίσκω στη διάσταση 195/50/16. Τα σχόλια του φίλου παραπάνω ενισχύουν τον προβληματισμό...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n-k-9 last edited by

                                            Ο χρήστης αλε έγραψε:
                                            τελικά τα Bluresponse αξίζουν για τους ελληνικούς δρόμους; γιατί σε ξένες κριτικές σκίζουν αλλά τα σχόλια εδώ με προβληματίζουν και δεν ξέρω αν θα βγουν καλύτερα από το Cinturato P1 Verde ή Energy Saver+ που βρίσκω στη διάσταση 195/50/16. Τα σχόλια του φίλου παραπάνω ενισχύουν τον προβληματισμό...

                                            Προσωπικά, σε διάσταση 185/60/15 και σε αυτοκίνητο δίχως ιδιαίτερες απαιτήσεις (opel agila b 1.2 86 hp), μετά από πάνω από 2 χρόνια και 15.000 χιλιόμετρα περίπου, είμαι ευχαριστημένος, τόσο στα ουκ ολίγα ταξίδια μαζί τους, όσο και εντός πόλης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 720
                                            • 721
                                            • 722
                                            • 723
                                            • 724
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 722 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr