-
Και τέλος το
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
25 χρονια?δηλαδη απο το 1980?
μμμμ ναι οκ, λες και δε ξερουμε τι δουλειες κανανε ο καραμανλης και ο μητσοτακης στην κατοχη.
το 1953 δεν υποτιθεται οτι 'χαρισαμε' τα χρεη των γερμανων?
δε ξερω, μαλλον δεν βγαινουν τα 25 χρονια που λες,εκτος κι αν κανω λαθος στις πραξεις.Γιατι δεν απαντήσεις ούτε την ηλικία σου ούτε τι ψηφίζεις;
Η κατοχή ήταν γερμανική προφανώς και κάποιοι συνεργάστηκαν η ήταν υπάλληλοι της κατοχικής δύναμης.
Τα χρέη τα χαρίσαμε γιατι μας το είπαν οι αμερικάνοι και Άγγλοι που μας έκαναν κουμάντο τότε και όχι γιατι ήμασταν υποτακτικοι των Γερμανών.
2015-25=1995.Τα επόμενα άσχετα ποστ με το θέμα θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Τις πολιτικές συζητήσεις μπορείτε να τις συνεχίσετε εδώ ή εδώ
[mod] -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Η Kosmocar, εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων VW και Audi στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πελατών της έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της (http://www.volkswagen.gr) ειδική εφαρμογή μέσα από την οποία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να δει εάν το αυτοκίνητό του διαθέτει το** πιστοποιητικό παραποίησης** των ρύπων (NOx).Ελπίζω να μην έχουμε κανέναν ''τυχερό'' από το forum.
Περισσότερα εδώ
Πιστοποιητικό παραποιησης??? Αυτά είναι κύριοι, οι άνθρωποι είναι σοβαροί επαγγελματιες και αξιοπιστοι. Αγοράζεις τον μαστραπά με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα και πιστοποιητικά του!!!!
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Η Kosmocar, εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων VW και Audi στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πελατών της έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της (http://www.volkswagen.gr) ειδική εφαρμογή μέσα από την οποία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να δει εάν το αυτοκίνητό του διαθέτει το** πιστοποιητικό παραποίησης** των ρύπων (NOx).
Ελπίζω να μην έχουμε κανέναν ''τυχερό'' από το forum.
Περισσότερα εδώ
Πιστοποιητικό παραποιησης??? Αυτά είναι κύριοι, οι άνθρωποι είναι σοβαροί επαγγελματιες και αξιοπιστοι. Αγοράζεις τον μαστραπά με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα και πιστοποιητικά του!!!!
Προσπαθουν να το πουνε οσο μπορουν πιο ανωδυνα και για αυτους και για τον πελατη. Ο ορος 'πιστοποιητικο παραποιησης' μηπως ειναι μεταφραση αγγλικου ορου; Το πιστοποιητικο ειναι ενα εγγραφο. Τα αυτοκινητα ειπε η VW πως ηχαν λογισμικο παραποιησης.
-
Προκαλούν γέλιο τα μαρκετινίστικα κόλπα της κάθε Κοσμοκάρ να συγκαλύψει τις αναφορές στο σκάνδαλο.
Δεν είναι λογισμικό, είναι πιστοποιητικό.
Μπαίνεις στο site, το λέει 'πληροφορίες για diesel' κάπου χωρίς άλλες εξηγήσεις.
Μπαίνεις στο site για την ανάκληση, τίτλος περί τίνος πρόκειται πουθενά.
Μπαίνεις στα FAQ, 'To αυτοκίνητο μου επηρεάζεται', αλλά από τί επηρεάζεται δε λέει.Σκέψεις:
- Αν επρόκειτο για μικρότερη-άλλη εταιρεία-γκρουπ, ο αντίκτυπος ίσως θα ήταν διαφορετικός. Για διάφορους λόγους.
- Δεν αποκλείεται να παίζονται πολιτικοοικονομικά παιχνίδια. Κανείς δεν ξέρει. Αλλά κιόλας όταν η απάτη είναι υπαρκτή, υπάρχει θέμα, δεν κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο. Μια φορά άλλο αυτό, και άλλο το να χρησιμοποιείται μια δεδομένη υπόθεση για άσκηση πίεσης και στρατηγικής μεταξύ χωρών, οικονομιών και βιομηχανιών.
- Η αυτοκινητοβιομηχανία γενικώς κοροϊδεύει με τις κάθε λογής μετρήσεις.
- Η πρώτη σκέψη ήταν για μένα πως η απληστία οδήγησε έναν μεγάλο παίκτη στην απάτη.
- Η δεύτερη σκέψη πως ο μεγάλος παίκτης αξίζει να πληρώσει μεγάλα ποσά όσο μεγάλα ήταν και τα οφέλη που αποκόμισε ζημιώνοντας τον ανταγωνισμό. Γιατί χάρη στα μεγέθη του αλλά και στην απάτη, έχει και τα οικονομικά αποθέματα. Άλλος θα πει και για παραδειγματισμό. Αναρωτιέμαι βέβαια αν διαφορετική αυτοκινητοβιομηχανία με άλλο οικονομικό υπόβαθρο θα τύγχανε διαφορετικής τιμωρίας.
- Οι έλεγχοι στην αυτοκινητοβιομηχανία από κρατικές αρχές πιστοποίησης πρέπει να ενταθούν παγκοσμίως και γενικώς.
- Οι επιπτώσεις των ρύπων στην υγεία είναι υπολογίσιμες μεν αλλά μακρόχρονες και μακροπρόθεσμες για να συσχετιστούν. Αυτό δε σημαίνει πως δεν υφίστανται και δεν έχουν κόστος για την κοινωνία και τα άτομα.
- Οι καταναλωτές δικαιούνται της πλήρους αποζημίωσης, για εξαπάτηση-οδύνη-απομείωση του προϊόντος.
- To σενάριο να αποτελεί ενδοεταιρικό πόλεμο ή ενδοεταιρική απάτη το συγκεκριμένο σκάνδαλο, δε μπορεί να αποκλειστεί επειδή απλώς πρόκειται για τους άσπονδους φίλους της VW. Είτε πρόκειται για την κόντρα Πιχ-Βίντερκορν, είτε πρόκειται για απάτη μεγαλομεσαίων στελεχών που εξασφάλισαν θέσεις-μπόνους, η απόδοση των ευθυνών δε μπορεί να προκαθορίζεται εξαρχής σε δόλο ή αμέλεια του διευθυντηρίου της VW.
- Ένας κινητήρας θέλει πολλές επενδύσεις για να εξελιχθεί και να βελτιωθεί. Ειδικά ο συνδυασμός των βέλτιστων χαρακτηριστικών κατανάλωσης-ρύπων-επιδόσεων είναι τόσο πιο κοστοβόρος όσο πιο κορυφαία τα χαρακτηριστικά του.
Το κόστος της εξέλιξης είναι δυσανάλογο ως προς τα ελάχιστα ακόμα οφέλη. - Ο ανταγωνισμός ζημιώθηκε τόσο εμπορικά σε πωλήσεις όσο και οικονομικά σε κόστος εξέλιξης για την συμμόρφωση της τεχνολογίας με τις νόρμες τις οποίες παρέβη η VW
- H επιδιόρθωση των υπό εξέταση αυτοκινήτων μπορεί να απαιτήσει την απομείωση των επιδόσεων αυτών. Πέραν της ευθύνης απέναντι στους πελάτες της, η VW οικονομικά και τεχνικά έχει τη δυνατότητα να αποκαταστήσει με επάρκεια τη ζημιά. Πχ αντικατάσταση κινητήρων Euro5 σε Euro6. Σαν μέγεθος εταιρείας και σαν ευελιξία μπορεί, δε νομίζω όμως ότι θα γίνει έτσι. Χρειάζεται βούληση, χρόνο, χρήμα και συνεργασία με τις αρχές και το πελατολόγιο, κάτι που μάλλον δε θα διαθέσει και δε θα της διαθέσουν. Πιθανότερα τα μικρής έκτασης ημίμετρα λχ επαναχαρτογράφηση-ουρία-καταλύτες κλπ, τα οποία και φυσικά δε θα αφήσουν ικανοποιημένο κανένα.
- Η τελική λύση δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε απομείωση των επιδόσεων κατανάλωσης-απόδοσης λιγότερο θεαματική του αναμενομένου. Δεν αποκλείεται δηλαδή να αποδειχθεί τελικά για μεγάλο σκάνδαλο εξαιτίας ενός άπληστου ρίσκου.
-
Για εμενα η λογική του Μαστρο κουτοπόνηρου Μητσου με εχει ισοπεδώσει. Οικονομικα δε η VW με βάση τα νούμερα του ισολογισμού και των αποτελεσμάτων ειναι ήδη η φιατ των 2000s . Το οποίο σημαίνει οτι αργά η γρήγορα θα βρίσκεται αγκαλιά με αλλα κατασκεύαστη . Καημένη Suzuki......αν έκανες υπομονή ένα μήνα μπορεί να είχες γλιτώσει τα μέτρα που σου επέβαλαν
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Για εμενα η λογική του Μαστρο κουτοπόνηρου Μητσου με εχει ισοπεδώσει. Οικονομικα δε η VW με βάση τα νούμερα του ισολογισμού και των αποτελεσμάτων ειναι ήδη η φιατ των 2000s . Το οποίο σημαίνει οτι αργά η γρήγορα θα βρίσκεται αγκαλιά με αλλα κατασκεύαστη . Καημένη Suzuki......αν έκανες υπομονή ένα μήνα μπορεί να είχες γλιτώσει τα μέτρα που σου επέβαλανSent from my iPad using Tapatalk
Δεν νομιζω να κανει συγχωνευση με αλλη εταιρια. Θα πεσουν λεφτα απο την Γερμανικη κυβερνηση. Μου φαινεται εχει παραδοση στις στενες σχεσεις με το Γερμανικο κρατος.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Η Kosmocar, εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων VW και Audi στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πελατών της έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της (http://www.volkswagen.gr) ειδική εφαρμογή μέσα από την οποία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να δει εάν το αυτοκίνητό του διαθέτει το πιστοποιητικό παραποίησης των ρύπων (NOx).Ελπίζω να μην έχουμε κανέναν ''τυχερό'' από το forum.
Περισσότερα εδώ
Είναι βέβαιο ότι θα έχουμε ουκ ολίγους 'τυχερούς'. Το δικό μου Skoda Rapid 1.6 TDi παραγωγής 5/2014 έχει το εν λόγω λογισμικό, όπως έμαθα βάζοντας το VIN στην αντίστοιχη σελίδα της Skoda. Οπότε φαντάζομαι η μπάλα θα παίρνει τα περισσότερα 1.6 TDi Euro 5 του 2013-2014...
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Η Kosmocar, εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων VW και Audi στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πελατών της έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της (http://www.volkswagen.gr) ειδική εφαρμογή μέσα από την οποία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να δει εάν το αυτοκίνητό του διαθέτει το πιστοποιητικό παραποίησης των ρύπων (NOx).
Ελπίζω να μην έχουμε κανέναν ''τυχερό'' από το forum.
Περισσότερα εδώ
Είναι βέβαιο ότι θα έχουμε ουκ ολίγους 'τυχερούς'. Το δικό μου Skoda Rapid 1.6 TDi παραγωγής 5/2014 έχει το εν λόγω λογισμικό, όπως έμαθα βάζοντας το VIN στην αντίστοιχη σελίδα της Skoda. Οπότε φαντάζομαι η μπάλα θα παίρνει τα περισσότερα 1.6 TDi Euro 5 του 2013-2014...
Μην μας ξεχασεις μετα την αφαιρεση του. Επιδοσεις κλπ να ξερουμε αν επηρρεαζονται. Βασικα ισως παρει καιρο να σε καλεσουν γιατι ακομα δεν ξερουν αν θα το αλλαξουν ή αν θα σου αλλαξουν το αμαξι.
-
Μια γενική παρατήρηση,
πάντα είχα μια περιέργεια πώς είναι δυνατόν να κυκλοφορούν τόσα ταξί που βγάζουν τέτοιο μποχό
και να κυκλοφορούν ανενόχλητα.Παίζει η Ελλάδα μας να έχει ακόμα μια πρωτιά,
καπνίζουν οι Έλληνες, καπνίζουν και τα αυτοκίνητα...Γενικά τους ρύπους τους έχουμε ψιλογραμμένους, μόνο για τα τέλη τους έχουμε.
Λίγο τα μεταχειρισμένα εξωτερικού ό,τι να 'ναι,
λίγο οι ΚΕΚ επίσης ό,τι να 'ναι,
λίγο τα συνεργεία και ο κλάδος του αυτοκινήτου ό,τι να 'ναι,
μόνο τα καινούρια έμειναν για να παρεμβαίνει κανένας εισαγγελέας! -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Η Kosmocar, εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων VW και Audi στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πελατών της έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της (http://www.volkswagen.gr) ειδική εφαρμογή μέσα από την οποία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να δει εάν το αυτοκίνητό του διαθέτει το πιστοποιητικό παραποίησης των ρύπων (NOx).
Ελπίζω να μην έχουμε κανέναν ''τυχερό'' από το forum.
Περισσότερα εδώ
Είναι βέβαιο ότι θα έχουμε ουκ ολίγους 'τυχερούς'. Το δικό μου Skoda Rapid 1.6 TDi παραγωγής 5/2014 έχει το εν λόγω λογισμικό, όπως έμαθα βάζοντας το VIN στην αντίστοιχη σελίδα της Skoda. Οπότε φαντάζομαι η μπάλα θα παίρνει τα περισσότερα 1.6 TDi Euro 5 του 2013-2014...
Μην μας ξεχασεις μετα την αφαιρεση του. Επιδοσεις κλπ να ξερουμε αν επηρρεαζονται. Βασικα ισως παρει καιρο να σε καλεσουν γιατι ακομα δεν ξερουν αν θα το αλλαξουν ή αν θα σου αλλαξουν το αμαξι.
Να του αλλαξουν το αμαξι;;;;
Μεγαλη ραδιοαρβυλα......σε καμια χωρα δεν θα γινει αυτο,σιγα μη κανουν σκραπ τοσα μυρια αυτοκινητα. -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Μια γενική παρατήρηση,
πάντα είχα μια περιέργεια πώς είναι δυνατόν να κυκλοφορούν τόσα ταξί που βγάζουν τέτοιο μποχό
και να κυκλοφορούν ανενόχλητα.Γενικά τους ρύπους τους έχουμε ψιλογραμμένους, μόνο για τα τέλη τους έχουμε.
-
Τα NOx που έχει γίνει το όλο θέμα ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την μαυρίλα που βλέπεις από τα ταξί.
-
Τα τέλη πάνε με το CO2 που δεν είναι ρύπος.
-
Ναι, μαζί σου αυτά τα ταξί που αναφέρεις έπρεπε να είχαν αντιμετωπιστεί προ πολλού, αλλά Ελλάδα..
-
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Μια γενική παρατήρηση,
πάντα είχα μια περιέργεια πώς είναι δυνατόν να κυκλοφορούν τόσα ταξί που βγάζουν τέτοιο μποχό
και να κυκλοφορούν ανενόχλητα.Γενικά τους ρύπους τους έχουμε ψιλογραμμένους, μόνο για τα τέλη τους έχουμε.
-
Τα NOx που έχει γίνει το όλο θέμα ΔΕΝ έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την μαυρίλα που βλέπεις από τα ταξί.
-
Τα τέλη πάνε με το CO2 που δεν είναι ρύπος.
-
Ναι, μαζί σου αυτά τα ταξί που αναφέρεις έπρεπε να είχαν αντιμετωπιστεί προ πολλού, αλλά Ελλάδα..
Ρύπος είναι για την ατμόσφαιρα και το CO2 και κάθε άλλο παράγωγο της καύσης.
Φαντάζομαι επίσης πως ίσως παίζει ρόλο και το πετρέλαιο μεταξύ άλλων.Τέλος πάντων,
μια-δυο σκέψεις ακόμα:- Τί είδους επιχείρηση είναι εκείνη που κατά τα λεγόμενα της VW είναι ευάλωτη σε μερικούς υπαλλήλους;
Ας διαλέξουν εκεί στη VW τη μομφή που θέλουν να τους αποδώσουμε,
είτε γνώριζαν είτε δεν γνώριζαν, μόνο που στη δεύτερη περίπτωση είναι παντελώς αφερέγγυοι. - Επίσης αν προκριθεί λύση που θα επιδρά αρνητικά στις επιδόσεις,
με ποιόν τρόπο πρακτικό/νομικό θα εντοπίσουν και θα υποχρεώσουν σε ανακλήσεις;
Όταν η τύχη του αυτοκινήτου έχει χαθεί
και όταν ο ιδιοκτήτης αρνηθεί,
με ποιόν τρόπο θα εφαρμοστούν υποχρεωτικά οι ανακλήσεις,
και ιδίως σε μεταχειρισμένα εξωτερικού;
Μπερδεμένα πράγματα, που θα χρειαστούν πολύ χρόνο και τρέξιμο από τις αρχές.
-
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Η Kosmocar, εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων VW και Audi στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πελατών της έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της (http://www.volkswagen.gr) ειδική εφαρμογή μέσα από την οποία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να δει εάν το αυτοκίνητό του διαθέτει το πιστοποιητικό παραποίησης των ρύπων (NOx).
Ελπίζω να μην έχουμε κανέναν ''τυχερό'' από το forum.
Περισσότερα εδώ
Είναι βέβαιο ότι θα έχουμε ουκ ολίγους 'τυχερούς'. Το δικό μου Skoda Rapid 1.6 TDi παραγωγής 5/2014 έχει το εν λόγω λογισμικό, όπως έμαθα βάζοντας το VIN στην αντίστοιχη σελίδα της Skoda. Οπότε φαντάζομαι η μπάλα θα παίρνει τα περισσότερα 1.6 TDi Euro 5 του 2013-2014...
Μην μας ξεχασεις μετα την αφαιρεση του. Επιδοσεις κλπ να ξερουμε αν επηρρεαζονται. Βασικα ισως παρει καιρο να σε καλεσουν γιατι ακομα δεν ξερουν αν θα το αλλαξουν ή αν θα σου αλλαξουν το αμαξι.
Να του αλλαξουν το αμαξι;;;;
Μεγαλη ραδιοαρβυλα......σε καμια χωρα δεν θα γινει αυτο,σιγα μη κανουν σκραπ τοσα μυρια αυτοκινητα.Στην Αμερικη παιζει το δικαστηριο εαν γινουν ομαδικες αγωγες απο ιδιοκτητες να την αναγκασει να τους καταβαλει την τιμη αγορας και να αποσυρει τα αυτοκινητα. Εχει ακομη δρομο τουλαχιστον στην Αμερικη. Εδω ειναι η Μερκελ που καθαριζει.
-
Οι κουφάλες οι γερμαναράδες φταίνει για όλα...... (μπεεεεεεε)
http://www.theguardian.com/environment/ ... tests-show
-
Το άρθρο που ανέβασες δεν έχει καμία σχέση με το θέμα. Το τι κάνει κάθε όχημα σε πραγματικές συνθήκες, καλώς ή κακώς, δε μας απασχολεί. Οι μετρήσεις γίνονται υπό σαφώς ορισμένες συνθήκες, υπό τις οποίες οι 'γερμαναράδες' έκλεβαν.-
Υ.Γ.: ADAC = Allgemeiner Deutscher Automobil-Club e.V. = General **German **Automobile Club
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Οι κουφάλες οι γερμαναράδες φταίνει για όλα...... (μπεεεεεεε)http://www.theguardian.com/environment/ ... tests-show
Σσσσσσς.... δεν κάνει να τα λες αυτά δυνατά
Ο Γερμανός πιάστηκε να κλέβει και στις τυποποιημένες μετρήσεις,
οι άλλοι κλέβουν μόνο σε πραγματικές συνθήκες. -
Σσσσσς, θα σε πουν γερμανοτσολια όλοι και ειδικά οι κάτοχοι ντιζελ που νομίζουν οτι τα αυτοκινητα τους ρυπαίνουν λιγότερο και απο χιλιαρια βενζίνης ( και άρα δεν πρεπει να πληρώνουν ούτε τέλη κυκλοφοριας)
-
Το ότι κάθε αυτοκίνητο έχει στηθεί ώστε να δίνει καλά αποτελέσματα κυρίως στο εργαστήριο, νομίζω το φανταζόμαστε όλοι. Λέτε να είναι τυχαίο που τόσα αυτοκίνητα έχουν ρύπους ακριβώς στο όριο των τελών κυκλοφορίας;
Το να κλέβουν όμως κάποιοι κατασκευαστές στο εργαστήριο είναι πολύ διαφορετικό πράγμα.
Κουβέντα θα έπρεπε να γίνει και γύρω από το πόσο αντιπροσωπευτικές των πραγματικών συνθηκών είναι οι εργαστηριακές συνθήκες.
-
Είτε κανείς θέλει και το πιστεύει/αντιλαμβάνεται είτε όχι,
οι πνευμονοπάθειες και οι λοιπές ασθένειες που κανείς θα αποκτήσει λόγω ατμοσφαιρικής ρύπανσης
δε διαφέρουν καθόλου είτε τα αμάξια έκλεβαν και στο εργαστήριο
είτε μόνο σε πραγματικές συνθήκες.Και κάπου εδώ η κουβέντα για τους ρύπους δείχνει πως είναι για κάποιους προσχηματική και υποκριτική.
Σκάνδαλο VAG 2015 στις ΗΠΑ