-
Να προσθέσω άλλο ένα;
Μπείτε στη θέση οδηγού στο PICANTO (το προηγούμενο), μετά στο i10 (το προηγούμενο) και μετά στο PANDA.
Καμιά σχέση.
Το PANDA με το πολυμορφικό σουλούπι του, την ψηλή θέση οδήγησης και την εσωτερική άπλα που προσφέρει είναι ποιο φιλικό για τους επιβάτες σε σχέση με τα άλλα δύο.Εγώ κοιτούσα και τα άλλα δύο, αλλά υπερίσχυσε το Παντάκι γιατί αναζητούσα άνετη και ψηλή θέση οδήγησης χωρίς να είμαι κολλημένος με τον συνοδηγό ή σφηνωμένος σε χαμηλό αμάξωμα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Να προσθέσω άλλο ένα;
Μπείτε στη θέση οδηγού στο PICANTO (το προηγούμενο), μετά στο i10 (το προηγούμενο) και μετά στο PANDA.
Καμιά σχέση.
Το PANDA με το πολυμορφικό σουλούπι του, την ψηλή θέση οδήγησης και την εσωτερική άπλα που προσφέρει είναι ποιο φιλικό για τους επιβάτες σε σχέση με τα άλλα δύο.Εγώ κοιτούσα και τα άλλα δύο, αλλά υπερίσχυσε το Παντάκι γιατί αναζητούσα άνετη και ψηλή θέση οδήγησης χωρίς να είμαι κολλημένος με τον συνοδηγό ή σφηνωμένος σε χαμηλό αμάξωμα.
Βασικα οντως δεν βρισκεις ευκολα Παντα απο ιδιωτη. Η θεση οδηγησης μου ειχε αρεσει και εμενα οταν ειχα οδηγησει ενα. Οπως και το πατημα του. Ανετο, χωρις τριγμους, με ορατοτητα σενια. Ειναι ενα αυτοκινητο που δεν θα δυσαρεστησει τον ιδιοκτητη του. Αν το βρεις και με τον 1.3 diesel ακομη καλυτερα. Αλλα δεν παιζουν στις τιμες που ψαχνεις. Σε αυτα τα χρηματα και το Getz ειναι καλη επιλογη. Δεν θυμαμαι αν γραφτηκε παραπανω.
-
Καλά θα είναι πάντως όποιος θέλει να πάρει μεταχειρισμένο να κοιτά και το θέμα συντήρησης και επάρκειας συνεργείων.
-
Συνεχίζω ψάχνω.
Πάρα μα πάρα πολύ βοηθητικές οι πληροφορίες του ασφαλιστή μου.
Οπότε όποιος ψάχνει οπωσδήποτε να δείχνει την πινακίδα στο car.gr.Πήρα τηλ επίτηδες για ένα Matiz που έδειχνε ευκαιρία.
Του 08' έγραφε, ατρακάριστο κλπ
Πλάκα ο τύπος.
Ξέρεις το βιβλίο σέρβις .... δεν μπορώ να το βρώ,
Ατρακάριστο. Μα ο ασφαλιστής μου λέει για ζημιά 2500ευρώ .... πάυση
Του 2008 ...μα ο ασφαλιστής λέει 1η άδεια κυκλοφορίας το 2005 και 1η ασφάλιση Ελλάδα το 2008.
Ανάκριση μου κάνεις; Δεν ξέρω τι λέει ο ασφαλιστής σου! Βρε ούστΚαι άλλα παρόμοια της νεοελληνικής πραγματικότητας ...
-
off the record, αλλά πως ο ασφαλιστής σου βρήκε αυτές τις πληροφορίες;
Παράνομα στις έδωσε;Ρωτάω, γιατί ρώτησα δύο ασφαλιστές σε κεντρικά γραφεία ασφαλιστικών, ρώτησα και την Anytime, ρώτησα και τον μεσίτη που ασφαλίζω το αυτοκίνητο και όλοι μου είπαν ότι αυτή η πληροφορία αφενός δεν την γνωρίζουν όλες οι ασφαλιστικές μεταξύ τους και αφετέρου απαγορεύεται η κάθε ασφαλιστική να ενημερώνει το κοινό τέτοιες πληροφορίες.
-
off the record
αν είναι παράνομο τότε δεν μου είπαν τίποτε -
Ξεθαβω το θέμα. Πλέον πρεπει πολύ σύντομα να έχω ένα μικρό πόλης. Και το κακό είναι οτι το διαθεσιμο ποσό πήγε στα 2000. Πήγα είδα αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8453138/ . Εξωτερικά έχει θεματακια με βάψιμο καπό και αλλαγή προφυλακτήρα. Γενικα μου φάνηκε καλό εσωτερικά και στην οδήγηση. Εντύπωση μου εκανε το ωραιο σασμαν ! Με μπερδεύει όμως οπτικά η έκδοση αφού σε άλλα Ατος βλέπω διάφορες. Βιβλίο σέρβις έχει μετά το 12' κ πέρασε τώρα Κτεο όπου εγραφε ότι δεν φαίνεται ο αριθμός του κινητηρα κ κατι για τα λάδια. Αυτά όμως θα τα δει ο μηχανικός από εβδομάδα. Αν στο συνεργείο μου πει οκ! τι λετε προχωρώ;
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
2400 συζητησιμα για atos σχεδον 15 χρονων με 154.000km? τη παλευουν?
-
Ειναι πολλα τα λεφτα για τοσα χρονια. Θυμαμαι παντως το 2008 που κοιτουσα το ιδιο μοντελο με σενα αλλα χρονολογιας 2001 κατω απο 4.000 δεν εβρισκες με τιποτα. Ισως βρεις με αυτα λεφτα καποιο λιγο μεγαλυτερο και πιο καινουριο. Π.χ. πουντο,κλιο,206. Τα πιο μικρα τα χτυπανε σε τιμες λογω οικονομιας -κρισης. Μακαρι να βρεις αυτο που θελεις
-
+1
-
Για 1900 λεμε αν είναι οκ μηχανικά. Για τόσο καλά είναι;
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα Atos και γενικά τα αυτοκίνητα σε αυτές τις κατηγορίες, τα τσιμπάνε σε τιμές για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω. Τα 1,900 δεν είναι τόσο άσχημη τιμή αλλά ένα κλικ παρακάτω θα ήτανε ακόμα πιο λογική για την ηλικία του. Τα 2.400 πάντως δεν τα αξίζει με τίποτα κατά τη γνώμη μου. Το σασμάν στα Atos πάντως δεν είναι το δυνατό τους σημείο. Ούτε σε ποιότητα κατασκεύης, ούτε σε αίσθηση. Δεν θα σε απασχολήσει πάντως με θέματα αξιοπιστίας σαν όχημα και τα ανταλλακτικά του είναι φτηνά. Επειδή είναι και γενικότερα απλοϊκή κατασκευή σαν αυτοκίνητο, ένας μηχανικός μπορεί άνετα να του 'βάλει χέρι', οπότε αν έχεις ένα μηχανικό που εμπιστεύεσαι, η συντήρηση του θα είναι ιδιαίτερα οικονομική.
-
Γιατί δε ζητάς από τους spotawheel να σου βρουν ένα αμαξάκι όπως το θες;
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Γιατί δε ζητάς από τους spotawheel να σου βρουν ένα αμαξάκι όπως το θες;Δεν θέλω να πληρώνω υπηρεσιες κ αλλωστε το car το ξερουν όλοι.
Στο θέμα μας.
Στο πίσω κάθισμα γιατί έχει 2 ζωνες ενώ ειναι 5 θεσιο;;;Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dolomites έγραψε:
Στο θέμα μας.
Στο πίσω κάθισμα γιατί έχει 2 ζωνες ενώ ειναι 5 θεσιο;;;Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
H άδεια κυκλοφορίας πόσες θέσεις αναφέρει???
-
Ευχαριστώ για την βοήθεια.
Τελικά μόλις σήμερα αγόρασα άλλο atos prime gls 1.0 του 2001 με 150.000χλμ.
Προχτές μόλις ανέβηκε στο car. Έτυχε το είδα πρώτος.
Καμία σχέση με άλλα που κοιτούσα.
Καθαρό χωρίς ιστορικό με τρακαρίσματα, περιποιημένο, δεν δείχνει τα χρόνια του, πλήρες βιβλίο σέρβις.
Το είδε και ο μηχανικός. Μέσα στο budget μου με 2000 € πιστέψτε με είναι καλά!
Παλιό βέβαια αλλά έχει φθηνά ανταλλακτικά.
Τα μικρά δυστυχώς κοστίζουν...
Ελπίζω να βγει καλός εργάτης στην πόλη.Η αναζήτηση στο car θέλει υπομονή και μεγάλη προσοχή.
Μεταχειρισμένο με 3-3.500 ευρώ για Θεσσαλονίκη