-
Ο χρήστης user_mak έγραψε:
Πολύ καλός είναι ο Μιχάλης που έχει την εταιρεία 'Swell' στο Περιστέρι. Μπορεί σε μερικούς οι τιμές τους να φαίνονται υπερβολικές αλλά όταν το είχα πάει για γυάλισμα και κέρωμα, πέραν της τέλειας εργασίας που είχε κάνει η προσυμφωνημένη τιμή ήταν πολύ καλή!
Χωρίς να εχω εντυπώσεις απο το http://www.autoshine.gr στα βίντεο που παρακολούθησα στο youtube κάνουν πολύ καλή και λεπτομερή εργασία.
Ευχαριστώ
Αν δεν σου κάνει κόπο μπορείς να σχολιάσεις το τελικό αποτέλεσμα? Επειδή το αυτοκίνητο θα φυλάσσεται σε εξωτερικο παργκινγκ χρειάζεται σίγουρα προστασία. Για πόσο διάστημα κράτησε το γυάλισμα, κερωμα, αν λερωνόνταν εύκολα ή όχι κλπ
Και το κόστος ήταν κάτω από 400 πχ ή παραπάνω?Σε εξωτερικο παρκινγκ αλλα σκεπασμενο απο πανω. Δλδ δεν θα βρεχεται. Παιζει ρολο. Αν δεν βρεχεται με ενα καλο τεχνητο κερι (sealant) εχεις προστασια 5-6 μηνες. Με ενα φυσικο κερι, αυτα τα συνηθισμενα εχεις μαξιμουμ 3 μηνες. Και ο Μιχαλης (Mike) και ο Πλατωνας http://auto-star.gr/ τα ξερουν αυτα. Δλδ μπορουν να σου περασουν δυο κερια. Τεχνητο πρωτα και φυσικο μετα για εξτρα προστασια. Το ceramic ειναι ακομη καλυτερο αλλα δεν το κανω εγω και εσυ. Μονον ο detailer. Θελει διαδικασια. Οι τιμες χωρις να ξερω καλα, πανε 150 - 200 ευρω, δεν ξερω ακριβως. Παρε ενα τηλ και ρωτα.
Στον Μηχαλη πρεπει να το πας πλυμενο απο οσο ξερω. Στο auto - star μπορει να στο πλενει και μετα οπως θα ειναι πεντακαθαρο στο καθαριζει με πηλο, στο γυαλιζει και στο κερωνει. Και οι δυο ειναι εξυπηρετικοι, μιλα μαζι τους, πες τι θες και θα σου πουνε τι πρεπει να γινει και τι θα κοστισει. Και οι δυο χρησιμοποιουν Α ποιοτητας προιοντα. Μην αφησεις το αμαξι για μηνα με κουκουλα. Κραταει υγρασια και κανει ζημια (θαμπαδα που δεν φευγει) στο βερνικι. Εκτος αν ειναι κλειστο το παρκινγκ, ή σε χωρο χωρις υγρασια ή η κουκουλα ειναι πολλη καλη απο αυτες που αναπνεουν (200 ευρω κανουν). -
Απλά με το ceramic και μία συντήρηση ανά 6μηνο έχεις 7 χρόνια προστασία (εφ' όρου ζωής στο εξωτερικό) και κάποια ακόμα χαρακτηριστικά ... πάει όμως γύρω στα 700 ευρώ ...
-
Ρε παιδιά να κάνω μία ερώτηση, γιατί εγώ δεν έχω πάει ποτέ σε τέτοιο μαγαζί.
Και δεν έχω πάει γιατί δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς πετυχαίνει κάποιος με κέρωμα ή γυάλισμα σε κάποιο μαγαζί.
Ας πούμε ότι πάει κάποιος και το κερώνουν το αυτοκίνητο, γυαλίζει, είναι όμορφο. Σκάει και τα φράγκα και φεύγει.
Και μόλις φύγει, πέφτει μετά την την 1η στροφή σε λασπόνερα, τα οποία δόξα το θεούλη είναι τίγκα η Αττική.
Ή αρχίζει μία όμορφη όξινη λασποβροχή, από αυτές που τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει της μόδας και το αυτοκίνητο γίνεται κ@λος.
Ή πάει για καφέ και το αφήνει κάτω από ένα δέντρο και τα περιστέρια το 'χέζουν' το αυτοκίνητο.Μετά πάλι δεν θέλει πλύσιμο το αυτοκίνητο και ξανά καθάρισμα;
Τα 100 ή τα 200 ή τα 300 euro του κερώματος πάει; έφυγαν; -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Σε εξωτερικο παρκινγκ αλλα σκεπασμενο απο πανω. Δλδ δεν θα βρεχεται. Παιζει ρολο. Αν δεν βρεχεται με ενα καλο τεχνητο κερι (sealant) εχεις προστασια 5-6 μηνες. Με ενα φυσικο κερι, αυτα τα συνηθισμενα εχεις μαξιμουμ 3 μηνες. Και ο Μιχαλης (Mike) και ο Πλατωνας http://auto-star.gr/ τα ξερουν αυτα. Δλδ μπορουν να σου περασουν δυο κερια. Τεχνητο πρωτα και φυσικο μετα για εξτρα προστασια. Το ceramic ειναι ακομη καλυτερο αλλα δεν το κανω εγω και εσυ. Μονον ο detailer. Θελει διαδικασια. Οι τιμες χωρις να ξερω καλα, πανε 150 - 200 ευρω, δεν ξερω ακριβως. Παρε ενα τηλ και ρωτα.
Στον Μηχαλη πρεπει να το πας πλυμενο απο οσο ξερω. Στο auto - star μπορει να στο πλενει και μετα οπως θα ειναι πεντακαθαρο στο καθαριζει με πηλο, στο γυαλιζει και στο κερωνει. Και οι δυο ειναι εξυπηρετικοι, μιλα μαζι τους, πες τι θες και θα σου πουνε τι πρεπει να γινει και τι θα κοστισει. Και οι δυο χρησιμοποιουν Α ποιοτητας προιοντα. Μην αφησεις το αμαξι για μηνα με κουκουλα. Κραταει υγρασια και κανει ζημια (θαμπαδα που δεν φευγει) στο βερνικι. Εκτος αν ειναι κλειστο το παρκινγκ, ή σε χωρο χωρις υγρασια ή η κουκουλα ειναι πολλη καλη απο αυτες που αναπνεουν (200 ευρω κανουν).Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις!
Το αμάξι θα το χρησιμοποιώ καθημερινά απλά έχω ανοιχτό πάρκινγκ και θέλω με κάποιο τροπο να το 'προστατεψω'. Κουκούλα δεν πρόκειτε να βάζω καθε μέρα γιατι το βαριέμαι πρώτα από όλα. Ιδανικά θέλω να βάλω καποιο προιον νανοτεχνολογίας αλλά προς το παρόν τα 'φοβάμαι' λίγο - δεν γνωρίζω αν έχουν μακροχρόνιες επιπτώσεις πχ - και μου φαίνονται και ακριβά.
Αφου μιλήσω και πάρω προσφορές θα δώ τι θα κάνω. Ίσως καταλήξω σε κερί τελικά αν το κόστος είναι υψηλό, αλλά έχω αποφασίσει να περάσω κάποιο προστατευτικό οπωσδήποτε. -
[quote='iceman7']Απλά με το ceramic και μία συντήρηση ανά 6μηνο έχεις 7 χρόνια προστασία (εφ' όρου ζωής στο εξωτερικό) και κάποια ακόμα χαρακτηριστικά ... πάει όμως γύρω στα 700 ευρώ ...[/quote
πολλα τα λεφτα τα οποια δεν ξερω και αν αξιζουν τον κοπο, νομιζω καλυτερα στα 7-8 χρονια να κανεις ενα ολικο βαψιμο γιατι ολο και καποια γρατζουνια θα υπαρχει ειδικα αν δεν μενει σε κλειστο παρκινγκ το αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
πολλα τα λεφτα τα οποια δεν ξερω και αν αξιζουν τον κοπο, νομιζω καλυτερα στα 7-8 χρονια να κανεις ενα ολικο βαψιμο γιατι ολο και καποια γρατζουνια θα υπαρχει ειδικα αν δεν μενει σε κλειστο παρκινγκ το αυτοκινητο.
Στα λεφτα αυτα συνήθως ειναι και διόρθωση του χρώματος απο αράχνες και αλλα σημάδια και μετα περνιέται η προστασία. Οσο περισσότερη διόρθωση θέλει ένα αμάξι τόσο παραπάνω πάει.
Σε κάθε περίπτωση επειδή ειναι όντως λεφτα θέλει καλή ανάλυση.
Ποσο θα κρατήσεις το αμάξι, τι χρώμα ειναι (περισσότερο απαραίτητο σε σκούρα χρώματα και δη μαύρο που η κάθε ατέλεια φαίνεται) τι χρήση του κανεις, αν το έχεις σε κλειστό πάρκινγκ, που το κυκλοφορείς κλπ....
Κάποια λεφτα θα τα γλυτώσεις στην πορεία γιατι καθαρίζει πιο εύκολα το αμάξι, ξεθωριάζει λιγότερο αν το αφήνεις στον ήλιο και θεωρητικά αν είσαι του detailing δίνεις ένα μεγάλο ποσο στην αρχή αντί για περισσότερα μεσα στα ίδια χρονια για ανα εξάμηνο η χρόνο εφαρμογές....Γενικά ειναι ακριβό σπορ και ειδικα τα ceramic που δεν μπορείς να τα κανεις μόνος, γι αυτο και αν δεις μονο premium αμάξια κάνουν συνήθως.
Αντίθετα ένα κεράκι κλπ μπορείς και μόνος να τα περάσεις ακομα και με το χέρι αν έχεις μεράκι και χρόνο... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ρε παιδιά να κάνω μία ερώτηση, γιατί εγώ δεν έχω πάει ποτέ σε τέτοιο μαγαζί.Και δεν έχω πάει γιατί δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς πετυχαίνει κάποιος με κέρωμα ή γυάλισμα σε κάποιο μαγαζί.
Ας πούμε ότι πάει κάποιος και το κερώνουν το αυτοκίνητο, γυαλίζει, είναι όμορφο. Σκάει και τα φράγκα και φεύγει.
Και μόλις φύγει, πέφτει μετά την την 1η στροφή σε λασπόνερα, τα οποία δόξα το θεούλη είναι τίγκα η Αττική.
Ή αρχίζει μία όμορφη όξινη λασποβροχή, από αυτές που τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει της μόδας και το αυτοκίνητο γίνεται κ@λος.
Ή πάει για καφέ και το αφήνει κάτω από ένα δέντρο και τα περιστέρια το 'χέζουν' το αυτοκίνητο.Μετά πάλι δεν θέλει πλύσιμο το αυτοκίνητο και ξανά καθάρισμα;
Τα 100 ή τα 200 ή τα 300 euro του κερώματος πάει; έφυγαν;Μια ραδιοφωνική διαφήμιση που έχει το Vodafone Cu και καταλήγει μετά την ερώτηση να δίνεται ενα μεγαλοπρεπέστατο NOT την έχεις ακούσει?
Ε ακριβώς το ίδιο ισχύει στην τελευταία ερώτηση σου! Σε καμια περίπτωση δεν είναι πεταμένα λεφτά. Γιατί πολύ απλά το κέρωμα προσφέρει ενα στρώμα προστασίας επάνω στο βερνίκι.
Εχεις δεί κάποιον λογικό άνθρωπο που έχει περιποιηθεί το αυτοκίνητο του, να μπαίνει στο meteo, στο google earth και δεν ξέρω εγω που αλλού για να κάνει χαρτογράφηση των δρόμων που θα περάσει και αν βρέξει ή οχι? (Εγω πάντως ξέρω απειροελάχιστες περιπτώσεις αλλά είπα πως μιλάμε για λογικές πάντα περιπτώσεις...)Πάντως σε όλες τις περιπτώσεις που ανέφερες ναι εννοείται οτι το αμάξι θέλει πάλι πλύσιμο. Δεν έχει εφευρεθεί ακόμα κάποια φόρμουλα ευρέως διαδεδομένη που να σε απαλλάσει απο το πλύσιμο. (H Nissan είχε παρουσιάσει μια ειδική βαφή που είχε καποιες ιδιότητες 'αυτοκαθαρισμού' αλλα δεν θυμάμαι λεπτομέρειες. Νομίζω στο youtube το είχα πετύχει.)
Με το γυάλισμα αυτό που καταφέρνεις είναι να πάρεις μια όσο πιο γίνεται απαλλαγμένη απο αράχνες και μικρογρατζουνιές επιφάνεια και μετά με το κέρωμα παρέχεις το απαραίτητο επίπεδο προστασίας.
Στο παραπάνω λινκ που έχω βάλει με το αυτοκινητό μου μπορεί να καταλάβει ο καθένας οτι για όποιον ενδιαφέρεται για την περιποιήση έστω και λίγο για το αυτοκίνητο του είναι must.
Που να δείς κάποια μοντέλα της Opel απο κόκκινα μονής βαφής να γίνονται ροζ απο τον ήλιο και με ενα γυάλισμα και κέρωμα βλέπεις να επανέρχεται το εργοστασιακό χρώμα και να αναρωτιέσαι τι έγινε μόλις τώρα. Επίσης είχα πετύχει εργασία επαγγελματία σε Alfa Romeo 159 με μονής βαφής μαυρου χρώματος και οταν τελείωσε το αποτέλεσμα ήταν τέλειο.
Τα λεφτά που έχεις δώσει αν δεν πλένεις το αυτοκίνητο με Ava και ισχυρά καθαριστικά που έχουν τα πλυντήρια αυτοκινήτων θα είναι προστατευμένο με ενα απλό κεράκι απο 3 εως 6 μήνες. Μετα αν δείς οτι έχει εξασθενήσει η προστασία ακολουθείς το τρίπτυχο πλύσιμο-πηλός-κερί ή sealant και ανανεώνεις την προστασία.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ρε παιδιά να κάνω μία ερώτηση, γιατί εγώ δεν έχω πάει ποτέ σε τέτοιο μαγαζί.Και δεν έχω πάει γιατί δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς πετυχαίνει κάποιος με κέρωμα ή γυάλισμα σε κάποιο μαγαζί.
Ας πούμε ότι πάει κάποιος και το κερώνουν το αυτοκίνητο, γυαλίζει, είναι όμορφο. Σκάει και τα φράγκα και φεύγει.
Και μόλις φύγει, πέφτει μετά την την 1η στροφή σε λασπόνερα, τα οποία δόξα το θεούλη είναι τίγκα η Αττική.
Ή αρχίζει μία όμορφη όξινη λασποβροχή, από αυτές που τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει της μόδας και το αυτοκίνητο γίνεται κ@λος.
Ή πάει για καφέ και το αφήνει κάτω από ένα δέντρο και τα περιστέρια το 'χέζουν' το αυτοκίνητο.Μετά πάλι δεν θέλει πλύσιμο το αυτοκίνητο και ξανά καθάρισμα;
Τα 100 ή τα 200 ή τα 300 euro του κερώματος πάει; έφυγαν;user mak το ceramic coat δεν το εμπιστευομαι γιατι κανει μια απο οσο καταλαβα πολυ καλα δεμενη επιστρωση με τη βαφη και τα φοβαμαι αυτα. Η νανοτεχνολογια και εμενα με κανει επιφυλακτικο απεναντι της, ομως οι εταιριες πανε κατα εκει και τα προιοντα τους αλλαζουν. Ενα καλο φυσικο ή τεχνητο κερι μπορεις να το εφαρμοσεις και μονος και να εχεις και ενα quick wax για μετα τα πλυσιματα.
http://www.amazon.com/3M-39034-Quick-Spray-Detailer-16/dp/B0002NUNKW
http://www.amazon.co.uk/Armor-All-Speed-Wax-Spray/dp/B0082LTMNA
Στο auto-star εχει ποιο ψαγμενα και κερια, sealant, quick detailers. Γενικα η Autoglym βγαζει μια γκαμα για οτι θες σε ποιοτητα αψογη. Υπαρχουν και αλλες.Φιλε μου Storm. Για εμενα ειναι αναλογα με το τι χρηση κανεις στο αμαξι. Αν το παρκαρεις εξω και μονο που θα στο γρατζουνισουν σπαζεσαι. Σε τετοια περιπτωση θα το κερωσω για να προστατεψω το βερνικι οσο γινεται απο τον ηλιο και τη ρυπανση που κανει ζημια στη μπογια. Ο ηλιος μπορει να σκασει το βερνικι. Αν ομως το αμαξι το εχεις σε κλειστο παρκινγκ και ξερεις που το αφηνεις, η περιποιηση του αυτοκινητου ειναι για εμενα ενα χομπι οταν το κανω εγω και ενα κολλημα γιατι το θελω το αμαξι στην πενα. Με το πλυσιμο δεν φευγουν ολες οι βρωμιες. Δεν φαινονται με το ματι. Το καταλαβαινεις ομως με το χερι, που δεν γλυστραει στην μπογια. Μενουν επανω κολημενες που οταν χρησιμοποιησεις πηλο, θα τον δεις ενω εχεις πλυνει το αμαξι, να βρωμιζει. Αυτες οι βρωμιες με τον καιρο οσο και αν πλενεις το αμαξι, μενουν κολλημενες και χανει το χρωμα την γυαλαδα του, αλλα φθειρουν και το βερνικι.
Η αλοιφη γυαλισματος δεν ειναι μονον για γρατζουνιες και την αραχνη. Ειναι και αυτη, οπως ο πηλος για να 'καθαρισει' η βαφη. Οταν καθαρισει για να την 'σφραγισεις' να την προστατεψεις περνας το κερι. Οι ποιο απαιτητικοι περνανε το τεχνητο κερι πρωτα που κραταει περισσοτερο και μετα απο πανω το φυσικο για ποιο ωραια γυαλαδα. Τι αλλο γλυτωνεις με το κερι. Οταν βρεχει διωχνει το νερο απο το καπο και τα πλαινα (πορτες, φτερα). Στον ουρανο το μαζευει και το κανει χαντρες. Τι κερδιζεις; Το λασπωνερο να μην μενει απλωμενο στο αμαξι και το φθηρει σε βαθος χρονου. Οπως και να μην σου κανει κηλιδες το νερο οταν πλενεις το αμαξι. Το νερο εχει αλατα. Ειναι σκληρο. Αυτα οταν εξατμιστει το νερο αφηνουν λεκεδες.
Αυτα ολα για εμενα ειναι να τα κανεις για αμαξι που το προσεχεις σε κλειστο γκαραζ και το βγαζεις οποτε εσυ θες. Για το καθημερινο σου ειπα. Πας σε απλα πραγματα. Το sirion το περναω με μια λεπτη αλοιφη για να καθαρισω τη βαφη και μετα βαζω ενα κερι και οποτε το πλενω ενα κερι σε σπρει για γρηγορο κερωμα. Μπορει αν εχω χρονο να χρησιμοποιησω και πηλο.
Την αστερατη που την βγαζω οποτε θελω και οχι καθημερινα, την προσεχω με φουλ περιποιηση σε φιλο που τα ξερει αυτα αλλα οπου μπορω και μονος. Ο φιλος ειναι περισσοτερο για την αλοιφη γυαλισματος αν θελω να βγαλω αραχνες, να σβησω γρατζουνιες, οπου χρειαζεται αλοιφαδορος με μεσαια και χοντρη ισως αλοιφη. Μεσαια και χοντρη με το χερι ουτε για πλακα δεν δουλευεις. Θα το κανεις θαμπο το χρωμα και θα πας στον ειδικο για να στο επαναφερει με αλοιφαδορο. Μονον ψιλη με το χερι για μικροατελειες και καθαρισμα της βαφης απο βρωμιες που στο λεω ξανα με το ματι δεν φαινονται. Ο πηλος ειναι καλυτερος γιατι με την αλοιφη παιρνεις και ενα μικρο κομματι απο το βερνικι. Μειωνεις το παχος του. Με τον πηλο οχι.
Με το κερι δεν εχεις προβλημα. Προσθετεις στρωμα στο βερνικι. Ειναι πολλα. Οσο μπορω τα γραφω συνοπτικα φιλε. Και τα ξερω ερασιτεχνικα και καποια θεωρητικα. Δεν μπορω να κανω πειραματα με αλοιφαδορο. Εχω δει δουλεια ατομου που ειδε στο ιντερνετ πως να τον χρησιμοποιει και λυπηθηκα το χρωμα. Το γμησε. Θελει να στα δειξει καποιος που ξερει. Και εκει μετα εχει αλλα. Αναλογα με την αλοιφη, βαζεις και αναλογο σε σκληροτητα σφουγγαρι. Εκτος αυτου. Κοστος. Ενας αλοιφαδορος καλος εχει 300 ευρω. Ενα σφουγγαρι 7 ευρω, 10 ευρω (δεν θα εχεις ενα σφουγγαρι). Βαλε και αλοιφες, κερια, πετσετες καλες μικροινας, σαμπουαν καλα για να μην πω αφρο για πιεστικο (αλλα 140 ευρω το πιεστικο). Δλδ αστο και βαψτο οποτε χρειαστει το αμαξι. Για αυτο λεω ειναι χομπι. Ξεχασα εχει και το εσωτερικο detailing. Δεν γραφω προιοντα για ταμπλο, υφασματινα ή δερματινα καθισματα, τζαμια. Δεν βαζω τα προιοντα για λαστιχα, ζαντες, τις βουρτσες που πρεπει να εχεις. Χρημα να εχεις να τα χαιρεσαι και χρονο.
Στην Αμερικη πολλοι εχουν κλειστα παρκινγκ και ασχολουνται με αυτα. Εχουν βασικα ολες τις μεγαλες εταιριες εκει να παραγουν τα προιοντα και τους βγαινει φθηνα. Ενα καλο κερι εκει παει 20 δολαρια και εδω 40 ευρω. Καταλαβαινεις. -
Ειναι καθαρα θεμα χομπυ η υποθεση, ειδικα για οσους δεν μετακινουν τα αμαξια τους.. Μια ολικη βαφη σε πολυ καλο φαναρτζη φθηνοτερα βγαινει απο 2 καλα εξωτερικα detailing.
Τωρα στο εσωτερικο μια καλη περιποιηση μετραει πιο πολυ διοτι διατηρηται καθαρο το εσωτερικο και αφθαρτο. Εφαρμοζω καθε εξαμηνο ειδικη αλοιφη για τα δερματα και ενεργο αφρο για τις μοκετες(ολα απο supermarket), επειτα απο 11 χρονια το αμαξι ειναι σαν καινουριο. -
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
.......
Παιδιά ευχαριστώ για τις πληροφορίες
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Μια ολικη βαφη σε πολυ καλο φαναρτζη φθηνοτερα βγαινει απο 2 καλα εξωτερικα detailing.Πως δικαιολογείς όμως την ολική βαφή σε έναν υποψήφιο αγοραστή;
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Μια ολικη βαφη σε πολυ καλο φαναρτζη φθηνοτερα βγαινει απο 2 καλα εξωτερικα detailing.
Πως δικαιολογείς όμως την ολική βαφή σε έναν υποψήφιο αγοραστή;
πιστευεις οτι τωρα που οι τιμες των αυτοκινητων 7+ ετων εχουν πεσει στα ταρταρα εχει σημασια αν το αυτοκινητο ειναι βαμμενο ή οχι?
αν ναι υπαρχουν ευκολοι τροποι, ας πουμε ενα βιντεακι στο κινητο που δειχνει τη ζημια του αυτοκινητου πριν το πιασει ο φανοποιος. -
Καλησπερα σε ολους.Τι βαζετε και καθαρίζεται το εσωτερικό του αυτοκινήτου?(τιμονι,ταπλο)
-
Ο χρήστης bayern93 έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.Τι βαζετε και καθαρίζεται το εσωτερικό του αυτοκινήτου?(τιμονι,ταπλο)Το καθαρισμα ειναι απλη υποθεση. Μια λεκανη νερο, ενα βετεξ, το υγραινεις και καθαριζεις το ταμπλο. Μετα το ιδιο κανω και με ενα συνθετικο δερμα που βεντουζαρει καλυτερα. Μετα με μια πετσετα με μικροινες παιρνω τις υγρασια που αφηνει το δερματακι. Το ιδιο και στο τιμονι.
Αν θες προστασια παμε αλλου. Μετα απο τα παραπανω, δυο λυσεις εχεις. H μια εχει να κανει με φθηνα που γυαλιζουν και αφηνουν μια γλιτσα και τα οποια μπορει και να σου ξερανουν τα πλαστικα σε βαθος χρονου. Υπαρχουν και αυτα που μπορει να μην δωσουν και γυαλισμα (ειναι ματ) και να δωσουν το εργοστασιακο γυαλισμα, αλλα θρεφουν τα πλαστικα και τα διατηρουν μαλακα ή αν ειναι σληρα, στην κατασταση που ειναι. Δεν τα σκληραινουν με τον καιρο παραπανω.
Σε φορουμ της bmw προτεινουν πολλοι της sonax που λενε πως προτεινεται και απο την bmw:
http://caraccessories.com.cy/el/motores/66-sonax-xtreme-cockpit-cleaner-matt-finish-300ml.html
Παρε και ενα βιντεο με ενα γκομενακι που δειχνει πως να το χρησιμοποιης. Της Sonax ειναι το βιντεο. Δεν κανω διαφημιση. Δειχνω πως να εφαρμοσει αυτα τα σπρει. Μην τα πεταει χυμα στο ταμπλο και μετα καθαριζει και τα τζαμια γιατι φευγει ποσοτητα και εκει.
https://www.youtube.com/watch?v=Vf7rvqAT3sM
Η wurth ειναι καλη εταιρια:
http://www.zookoo.gr/el/products/wurth-γυαλιστικο-συντηρητικο-πλαστικων-500ml/11604/#.VgRensvtlBc
Για πολλους ενα απο τα καλυτερα. Autoglym:
http://www.ketselidis.gr/view_product.asp?partid=599318
Με μια στρωση εχεις ημιματ. Με περισσοτερο πας για περισσοτερο γυαλισμα. Για το τιμονι τπτ. Δεν θες να γλυστραει το τιμονι οταν πας να το στριψεις. -
Έχω να το καθαρίσω σχεδόν 6 μήνες άλλα στο τιμόνι που είναι ακάλυπτο από την θήκη που έχω έχει πιάσει ένα στρώμα βρωμιάς .Με σκέτο νερό θα βγει??Άμα βάλω υγρό πιάτων θα να φύγει??
Ευχαριστώ για την απάντηση και τον χρόνο σου!!
Υ.Σ:Τα πατάκια όλο γλιστράνε που έχω κάτω στο αυτοκινητικό και μερικές φόρες μπερδεύετε στα ποδιά μου και δεν μπορώ να πατήσω καλά τον συμπλέκτη.Καμιά ιδέα για να τα κρατάω σταθερά και να μην φεύγει μπροστά??
-
Ο χρήστης bayern93 έγραψε:
Έχω να το καθαρίσω σχεδόν 6 μήνες άλλα στο τιμόνι που είναι ακάλυπτο από την θήκη που έχω έχει πιάσει ένα στρώμα βρωμιάς .Με σκέτο νερό θα βγει??Άμα βάλω υγρό πιάτων θα να φύγει??Ευχαριστώ για την απάντηση και τον χρόνο σου!!
Υ.Σ:Τα πατάκια όλο γλιστράνε που έχω κάτω στο αυτοκινητικό και μερικές φόρες μπερδεύετε στα ποδιά μου και δεν μπορώ να πατήσω καλά τον συμπλέκτη.Καμιά ιδέα για να τα κρατάω σταθερά και να μην φεύγει μπροστά??
Φιλε για τα φευγατα πατακια οταν βρεις την λυση πες την και σε εμενα Ομοιοπαθης. Τα τραβω με το παπουτσι πισω...Ισως φταιει το οτι δεν εχω τα εργοστασιακα. Μηπως παιζει κατι τετοιο και με εσενα.
Με το δερματακι εχει φυγει απο το ταμπλο σε εμενα βρωμια γιατι το δερματακι κολαει και αρπαζει βρωμια. Εναλλακτικα για το τιμονι. Παρε ενα σαπουνακι για χερια, υγρανε λιγο το βετεξ στο λεκανακι που θα εχεις διπλα στο αμαξι, τριψε το σαπουνακι στο βετεξ να κανει λιγο σαν αφρο και δοκιμασε. Τα υγρα πιατων εχουν χημικα δυνατα, τα φοβαμαι. Ουτε ζαντες δεν πλενω με αυτα. Αν η βρωμια ειναι ιδρωτας μαζεμενος, θα φυγει. Αν ειναι γρασσα κ.α. μπορει να σε ζορισει. Δοκιμασε το παντως. Δεν ειχα ποτε θεμα με το τιμονι. -
Και τα δικά μου δεν ειναι του εργοστασίου,χαλασαν και πήρα αλλά,και από εκείνη την ημέρα παίζω κυνηγητό με το χαλάκι που φεύγει μπροστά...
Για το τιμόνι θα δοκιμάσω άμα είναι το σαπούνι για τα χέρια και ελπίζω να φύγει..
Παράθεση πως γίνεται εδώ? Ψάχνω άλλα δεν βρίσκω το κουμπί... -
Ο χρήστης bayern93 έγραψε:
Και τα δικά μου δεν ειναι του εργοστασίου,χαλασαν και πήρα αλλά,και από εκείνη την ημέρα παίζω κυνηγητό με το χαλάκι που φεύγει μπροστά...
Για το τιμόνι θα δοκιμάσω άμα είναι το σαπούνι για τα χέρια και ελπίζω να φύγει..
Παράθεση πως γίνεται εδώ? Ψάχνω άλλα δεν βρίσκω το κουμπί...Πατας το κουμπι που γραφει 'Quote'. Εγω εβαλα λαστιχενιο πατακι γιατι δεν διπλωνει μπροστα. Το υφασματινο διπλωνει και γινεται κουβαρι. Αλλα παλι εχω θεμα. Πολλοι το εχουν.
-
Δυο μικρες τρυπούλες και τα δένεις με πχ δεματικά απο τις βάσεις των καθισματων.Κάπου το είχα διαβάσει,δεν βρίσκω λινκ τώρα.
Το κουμπί γράφει παράθεση (πρωτότυπο; ) και όχι quote LoL
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Δυο μικρες τρυπούλες και τα δένεις με πχ δεματικά απο τις βάσεις των καθισματων.Κάπου το είχα διαβάσει,δεν βρίσκω λινκ τώρα.Το κουμπί γράφει παράθεση (πρωτότυπο; ) και όχι quote LoL
Τι να σου πω. Με κοκκινο μου περνας. Quote γραφει σε εμενα και ξερεις γιατι μαλλον; Γιατι στην εγγραφη στο φορουμ επελεξα καποια πραματα να εμφανιζονται στα αγγλικα. Οποτε δεν ξερω στα ελληνικα αν το εμφανιζει σαν παραθεση. Εμενα quote το λεει. Λες να γραφω πραγματα που δεν βλεπω ή δεν υπαρχουν; Οπως εχω και το κουμπι Edit. Μαλλον ειναι επειδη σου εγραψα παραπανω τον λογο. Βαριεμαι να γελασω και εγω.
Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ