Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
  1. Home
  2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
  3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
  • 1
  • 2
  • 309
  • 310
  • 311
  • 312
  • 313
  • 449
  • 450
  • 311 / 450
Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
79
9.0k
207.0k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • M
    master-lalakis last edited by Sep 17, 2015, 11:33 AM

    Καλησπέρα
    Μπορεί να μου πει κάποιος τι λάδια παίρνει το Renault Megane 1 1600 8v 90hp πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 99;;;
    Άλλοι μου λένε 5-30 και άλλοι 15-40 και έχω μπερδευτεί κάπως.

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • N
      nikos204 last edited by Sep 17, 2015, 11:57 AM

      Ο χρήστης bebes έγραψε:
      θα ρωτησω εδω γιατι στο ειδικο θεμα το βλεπουν λιγοτεροι.

      Ποια βαλβολινη θεωρείτε καλύτερη;

      LIQUI MOLY FULLY SYNTHETIC GEAR OIL SAE 75W90
      ή
      Castrol Syntrax Long Life 75W-90 ?

      Eχουν τις ιδιες προδιαγραφες, την πρωτη τη βρισκω στα 13,5€ την Castrol στα 10,2€

      5 λιτρα χρειαζομαι, οποτε η διαφορα χρηματων δεν ειναι αξια λογου

      Αυτοκινητο: Subaru Outback 2.0 diesel

      Θα επελεγα προσωπικα την LM.

      Καλησπέρα
      Μπορεί να μου πει κάποιος τι λάδια παίρνει το Renault Megane 1 1600 8v 90hp πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 99;;;
      Άλλοι μου λένε 5-30 και άλλοι 15-40 και έχω μπερδευτεί κάπως.

      Η ELF προτεινει και 5W30 δεν προτεινει ομως τα 15w40.
      Αναλογα με την χρηση που κανεις και τα χρηματα που θελεις να δωσεις για αλλαγη 1φορα στον χρονο .
      Σε ΕLF κατι απο αυτα τα 2
      Evolution 900 NF 5W-40
      Evolution 900 SXR 5W-40
      Η ενα Elf 10W40 στην χειροτερη...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        master-lalakis last edited by Sep 17, 2015, 12:22 PM

        Σε ευχαριστώ φίλε μου.
        Το 15w-40 μου το είπανε σε συνεργείο renault.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          edmond last edited by Sep 17, 2015, 8:08 PM

          Ο χρήστης Master Lalakis έγραψε:
          Σε ευχαριστώ φίλε μου.
          Το 15w-40 μου το είπανε σε συνεργείο renault.

          μήπως θέλουν να σπρώξουν κάποιες ποσότητες και στο πλασάρουν ?
          εχω το μεγκαν 2 και από οσο εχω προσέξει και σε αλλα ρενο, το εργοστάσιο προτείνει -οσο είναι σχετικά καινούργια- το 5-30 και αργότερα το 10-40. μιλάω παντα για νορμάλ χρήση και αλλαγη κάθε χρονο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            master-lalakis last edited by Sep 18, 2015, 7:17 AM

            Στο συνεργείο πήγα απλά για να ρωτήσω και μου είπαν 15-40.Θα προσπαθήσω να βρω το manual.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pyrgiotisrs last edited by Sep 19, 2015, 3:09 PM

              Το Μάϊο έκανα το 12ο ετήσιο service στο Focus μου, πάντα στον τοπικό επίσημο συνεργάτη.

              Μου πρότεινε και βάλαμε το Castrol 5w20 Magnatec Professional που είναι προϊόν συνεργασίας Ford-Castrol για τους νέους κινητήρες Eco-Boost και παρατηρώ ότι πλέον είναι η ''γραμμή'' της επίσημης Ford για όλα τα βενζινοκίνητα μέχρι κάποια χρόνια πίσω.
              Όλα τα προηγούμενα χρόνια βάζαμε το Ford Formula-F 5W30 και τα τελευταία 3 χρόνια παρατήρησα μια σταδιακά αυξανόμενη κατανάλωση λαδιού. Κι ενώ περίμενα με το πιο λεπτόρευστο νέο λάδι τα πράγματα ακόμα χειρότερα, η κατανάλωση ΕΠΑΨΕ ΕΝΤΕΛΩΣ!

              Παρότι λοιπόν αυτούς τους τέσσερις μήνες δουλεύει απροβλημάτιστα και πιο ήσυχα από πριν έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν είναι σωστή επιλογή στον δικό μου Zetec-SE των 160.000+ χλμ.

              Γνώμες ? ? ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by Sep 19, 2015, 3:26 PM

                θεωρώ παντελώς άκυρη επιλογή ένα 5/20 για αυτό το μοτέρ και με τόσα χλμ στην πλάτη του...........και άντε οι ζέστες φεύγουν για φέτος,το επόμενο καλοκαίρι τι λίπανση θα σου προσφέρει;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos204 last edited by Sep 19, 2015, 3:29 PM

                  Για να σου φύγει η απορία με στοιχειά και όχι με υποθέσεις,γνώμη μου μόνο μια ανάλυση λαδιού.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickolas last edited by Sep 19, 2015, 5:22 PM

                    Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
                    Το Μάϊο έκανα το 12ο ετήσιο service στο Focus μου, πάντα στον τοπικό επίσημο συνεργάτη.

                    Μου πρότεινε και βάλαμε το Castrol 5w20 Magnatec Professional που είναι προϊόν συνεργασίας Ford-Castrol για τους νέους κινητήρες Eco-Boost και παρατηρώ ότι πλέον είναι η ''γραμμή'' της επίσημης Ford για όλα τα βενζινοκίνητα μέχρι κάποια χρόνια πίσω.
                    Όλα τα προηγούμενα χρόνια βάζαμε το Ford Formula-F 5W30 και τα τελευταία 3 χρόνια παρατήρησα μια σταδιακά αυξανόμενη κατανάλωση λαδιού. Κι ενώ περίμενα με το πιο λεπτόρευστο νέο λάδι τα πράγματα ακόμα χειρότερα, η κατανάλωση ΕΠΑΨΕ ΕΝΤΕΛΩΣ!

                    Παρότι λοιπόν αυτούς τους τέσσερις μήνες δουλεύει απροβλημάτιστα και πιο ήσυχα από πριν έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν είναι σωστή επιλογή στον δικό μου Zetec-SE των 160.000+ χλμ.

                    Γνώμες ? ? ?

                    H κατανάλωση λαδιού σου πιθανότατα ήταν από τσιμουχάκια βαλβίδων. Το νέο λάδι μάλλον έχει καλύτερο πρόσθετο/συντηρητικό και σου τις στεγανοποιεί καλύτερα. Τώρα οι Έλληνες αντιπρόσωποι συχνά ακολουθούν δικές τους αστήριχτες πολιτικές πχ. επειδή στοκάρουν κάποιο λάδι, όπως και τα ανεξάρτητα συνεργεία/λαδάδες άλλωστε. Θα έλεγα να ψαχτείς για το τι λέει η επίσημη Ford επί του θέματος. Έχει αλλάξει τις προδιαγραφές λαδιού του μοτέρ σου ώστε να δέχεται το συγκεκριμένο ιξώδες/προδιαγραφές? Έχοντας πει αυτό, να πω ότι ποτέ κανείς δεν έχει χάσει μοτέρ από πολύ λεπτόρευστο λάδι. Αντίθετα έχουν καταστραφεί μοτέρ από παχύρευστα (εκτός προδιαγραφών) λάδια.

                    Αν κάποιος έχει υπ'όψιν του περίπτωση καταστροφής μοτέρ από 20άρι λάδι παρακαλώ να ποστάρει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by Sep 19, 2015, 5:30 PM

                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                      Το Μάϊο έκανα το 12ο ετήσιο service στο Focus μου, πάντα στον τοπικό επίσημο συνεργάτη.

                      Μου πρότεινε και βάλαμε το Castrol 5w20 Magnatec Professional που είναι προϊόν συνεργασίας Ford-Castrol για τους νέους κινητήρες Eco-Boost και παρατηρώ ότι πλέον είναι η ''γραμμή'' της επίσημης Ford για όλα τα βενζινοκίνητα μέχρι κάποια χρόνια πίσω.
                      Όλα τα προηγούμενα χρόνια βάζαμε το Ford Formula-F 5W30 και τα τελευταία 3 χρόνια παρατήρησα μια σταδιακά αυξανόμενη κατανάλωση λαδιού. Κι ενώ περίμενα με το πιο λεπτόρευστο νέο λάδι τα πράγματα ακόμα χειρότερα, η κατανάλωση ΕΠΑΨΕ ΕΝΤΕΛΩΣ!

                      Παρότι λοιπόν αυτούς τους τέσσερις μήνες δουλεύει απροβλημάτιστα και πιο ήσυχα από πριν έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν είναι σωστή επιλογή στον δικό μου Zetec-SE των 160.000+ χλμ.

                      Γνώμες ? ? ?

                      H κατανάλωση λαδιού σου πιθανότατα ήταν από τσιμουχάκια βαλβίδων. Το νέο λάδι μάλλον έχει καλύτερο πρόσθετο/συντηρητικό και σου τις στεγανοποιεί καλύτερα. Τώρα οι Έλληνες αντιπρόσωποι συχνά ακολουθούν δικές τους αστήριχτες πολιτικές πχ. επειδή στοκάρουν κάποιο λάδι, όπως και τα ανεξάρτητα συνεργεία/λαδάδες άλλωστε. Θα έλεγα να ψαχτείς για το τι λέει η επίσημη Ford επί του θέματος. Έχει αλλάξει τις προδιαγραφές λαδιού του μοτέρ σου ώστε να δέχεται το συγκεκριμένο ιξώδες/προδιαγραφές? Έχοντας πει αυτό, να πω ότι ποτέ κανείς δεν έχει χάσει μοτέρ από πολύ λεπτόρευστο λάδι. Αντίθετα έχουν καταστραφεί μοτέρ από παχύρευστα (εκτός προδιαγραφών) λάδια.

                      Αν κάποιος έχει υπ'όψιν του περίπτωση καταστροφής μοτέρ από 20άρι λάδι παρακαλώ να ποστάρει

                      μη παιρνεις κοσμο στο λαιμο σου με τα 'νερακια'.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by Sep 19, 2015, 5:58 PM

                        Βλέπω έχεις αδιάσειστα επιχειρήματα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pyrgiotisrs last edited by Sep 19, 2015, 6:00 PM

                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                          H κατανάλωση λαδιού σου πιθανότατα ήταν από τσιμουχάκια βαλβίδων. Το νέο λάδι μάλλον έχει καλύτερο πρόσθετο/συντηρητικό και σου τις στεγανοποιεί καλύτερα. Τώρα οι Έλληνες αντιπρόσωποι συχνά ακολουθούν δικές τους αστήριχτες πολιτικές πχ. επειδή στοκάρουν κάποιο λάδι, όπως και τα ανεξάρτητα συνεργεία/λαδάδες άλλωστε. Θα έλεγα να ψαχτείς για το τι λέει η επίσημη Ford επί του θέματος. Έχει αλλάξει τις προδιαγραφές λαδιού του μοτέρ σου ώστε να δέχεται το συγκεκριμένο ιξώδες/προδιαγραφές? Έχοντας πει αυτό, να πω ότι ποτέ κανείς δεν έχει χάσει μοτέρ από πολύ λεπτόρευστο λάδι. Αντίθετα έχουν καταστραφεί μοτέρ από παχύρευστα (εκτός προδιαγραφών) λάδια.

                          Διαβάζοντας σε ''Φορνταδικο'' forum , διαπιστώνω ότι τους τελευταίους μήνες όσοι πηγαίνουν αυτοκίνητα μετά το 2000 (Focus-Fiesta-Fusion κλπ) για σέρβις σε επίσημο συνεργείο, παντού τους προωθούν αυτά τα λάδια, λέγοντας ότι υπερκαλύπτουν τις προηγούμενες προδιαγραφές της εταιρίας.
                          Στον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο (και όχι μηχανικό) έχω μεγάλη εμπιστοσύνη καθώς (α) είναι διπλωματούχος μηχανολόγος μηχανικός του ΕΜΠ, πολύ ψαγμένος σε τεχνικά θέματα και χομπίστας εκτός από έμπορος (β) ελέγχει ο ίδιος τις εργασίες στο σέρβις και δίνει οδηγίες (γ) γιατί λόγω οικονομικής επιφάνειας δεν έχει ανάγκη να κλέψει-εξαπατήσει κάποιον για τα τυχόν εξτρά €€€ που θα πάρει από το Castrol αντί το Fordόλαδο.

                          Είναι γεγονός ότι είναι ''νερό'',έχω ένα μπουκαλάκι πίσω για τυχόν συμπλήρωμα και στις μεγάλες ζέστες το νιώθω πολύ αραιό, αλλά προς έκπληξη μου το μοτέρ είναι πλέον πιο ήσυχο από την πρώτη στιγμή που παίρνει μπρος και δεν έχει κάψει γραμμάριο, σε χρήση κυρίως πόλης (+ένα ταξίδι) και στην ουσία δουλεμένο μόνο καλοκαίρι.
                          Σε αντίθεση με προηγούμενη δοκιμή με Castrol Edge 0W40 το οποίο δεν προλάβαινα να το ''ταϊζω'' και έκαψε 1 λίτρο σε 6000χλμ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by Sep 20, 2015, 5:53 AM

                            Φιλε μου,πιθανον σε δουλεμα του μοτερ ψηλα,να παρεις τα κουζινετα στο χερι με ενα τοσο λεπτο λαδι......το φιλμ ναι μεν δημιουργειται πιο ευκολα αλλα 'σπαει' και πιο ευκολα!!!
                            Μετα πανε στη φορντ και βρες ακρη........η' στο nickola

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by Sep 20, 2015, 6:46 AM

                              Δεν ξέρω ειδικά για το λάδι της Ford αλλά το HTHS για το 5W-20 της Mobil δεν απέχει και τόσο από το 5W-30 της. Μάλιστα το flash point στο 20άρι της είναι μεγαλύτερο από το 30άρι και το 40άρι της

                              Όμως το γεγονός παραμένει ότι δεν υπάρχει αναφορά μοτέρ να σπάει από 20άρι λάδι. Αντίθετα υπάρχουν περιπτώσεις μοτέρ να ανεβάζουν θερμοκρασία στην πίστα όταν τους έβαλαν πιο χοντρά λάδια, να τραβάνε ζόρι στις κρύες εκκινήσεις κλπ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kospapad last edited by Sep 20, 2015, 3:06 PM

                                Εγω θέλω , λογω κουλτούρας , να δίνω ψήφο εμποστοσύνης στα κέντρα έρευνας των βιομηχανιών λιπαντικών και κινητήρων
                                Διαφορετικά θα είχαμε ακόμα τα 20 50 και αλλαγή κάθε 6μηνο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • mesastou
                                  mesastou last edited by Sep 24, 2015, 7:13 PM

                                  Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:

                                  H κατανάλωση λαδιού σου πιθανότατα ήταν από τσιμουχάκια βαλβίδων. Το νέο λάδι μάλλον έχει καλύτερο πρόσθετο/συντηρητικό και σου τις στεγανοποιεί καλύτερα. Τώρα οι Έλληνες αντιπρόσωποι συχνά ακολουθούν δικές τους αστήριχτες πολιτικές πχ. επειδή στοκάρουν κάποιο λάδι, όπως και τα ανεξάρτητα συνεργεία/λαδάδες άλλωστε. Θα έλεγα να ψαχτείς για το τι λέει η επίσημη Ford επί του θέματος. Έχει αλλάξει τις προδιαγραφές λαδιού του μοτέρ σου ώστε να δέχεται το συγκεκριμένο ιξώδες/προδιαγραφές? Έχοντας πει αυτό, να πω ότι ποτέ κανείς δεν έχει χάσει μοτέρ από πολύ λεπτόρευστο λάδι. Αντίθετα έχουν καταστραφεί μοτέρ από παχύρευστα (εκτός προδιαγραφών) λάδια.

                                  Διαβάζοντας σε ''Φορνταδικο'' forum , διαπιστώνω ότι τους τελευταίους μήνες όσοι πηγαίνουν αυτοκίνητα μετά το 2000 (Focus-Fiesta-Fusion κλπ) για σέρβις σε επίσημο συνεργείο, παντού τους προωθούν αυτά τα λάδια, λέγοντας ότι υπερκαλύπτουν τις προηγούμενες προδιαγραφές της εταιρίας.
                                  Στον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο (και όχι μηχανικό) έχω μεγάλη εμπιστοσύνη καθώς (α) είναι διπλωματούχος μηχανολόγος μηχανικός του ΕΜΠ, πολύ ψαγμένος σε τεχνικά θέματα και χομπίστας εκτός από έμπορος (β) ελέγχει ο ίδιος τις εργασίες στο σέρβις και δίνει οδηγίες (γ) γιατί λόγω οικονομικής επιφάνειας δεν έχει ανάγκη να κλέψει-εξαπατήσει κάποιον για τα τυχόν εξτρά €€€ που θα πάρει από το Castrol αντί το Fordόλαδο.

                                  Είναι γεγονός ότι είναι ''νερό'',έχω ένα μπουκαλάκι πίσω για τυχόν συμπλήρωμα και στις μεγάλες ζέστες το νιώθω πολύ αραιό, αλλά προς έκπληξη μου το μοτέρ είναι πλέον πιο ήσυχο από την πρώτη στιγμή που παίρνει μπρος και δεν έχει κάψει γραμμάριο, σε χρήση κυρίως πόλης (+ένα ταξίδι) και στην ουσία δουλεμένο μόνο καλοκαίρι.
                                  Σε αντίθεση με προηγούμενη δοκιμή με Castrol Edge 0W40 το οποίο δεν προλάβαινα να το ''ταϊζω'' και έκαψε 1 λίτρο σε 6000χλμ.

                                  Αυτό που γράφεις περί ησυχίας το έχει παρατηρήσει και ο AEHaas στις Ferrari του...
                                  Δική μου πρόταση να παρακολουθείς συχνά την στάθμη και να συνεχίσεις έτσι.

                                  Ανάλυση λαδιού έχει νόημα συγκριτικά μόνο, αν δηλαδή είχες κάνει και με άλλο λάδι παχύτερο από το 5w20.

                                  Ενδιαφέρουσα η ερμηνεία του Νικόλα αλλά ... μήπως είναι κάτι άλλο;

                                  Τέλος, μιας και πιάσαμε τα 20άρια, ποιο είναι γενικά παχύτερο πάνω από τους 100 βαθμούς; το 5w20 ή το 0w20; (προς προβληματισμό, γνωρίζω την απάντηση)

                                  Ο αντιπρόσωπος λέει πως σε 2 μήνες θα έχουμε στην Ελλάδα και 0w16

                                  mouths are for eating, noses for breathing.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • topic:timeago_later,24 days
                                  • K
                                    kostas-chania last edited by Oct 18, 2015, 5:22 PM

                                    Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                                    ...
                                    Ο αντιπρόσωπος λέει πως σε 2 μήνες θα έχουμε στην Ελλάδα και 0w16

                                    Θα περιμένω να δω πότε θα βγάλουνε -10w5 (μείον δέκα/πέντε) να το δοκιμάσω.
                                    (αν δεν εξατμιστεί ωστόσο)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      r200 last edited by Oct 18, 2015, 6:28 PM

                                      Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
                                      Το Μάϊο έκανα το 12ο ετήσιο service στο Focus μου, πάντα στον τοπικό επίσημο συνεργάτη.

                                      Μου πρότεινε και βάλαμε το Castrol 5w20 Magnatec Professional που είναι προϊόν συνεργασίας Ford-Castrol για τους νέους κινητήρες Eco-Boost και παρατηρώ ότι πλέον είναι η ''γραμμή'' της επίσημης Ford για όλα τα βενζινοκίνητα μέχρι κάποια χρόνια πίσω.
                                      Όλα τα προηγούμενα χρόνια βάζαμε το Ford Formula-F 5W30 και τα τελευταία 3 χρόνια παρατήρησα μια σταδιακά αυξανόμενη κατανάλωση λαδιού. Κι ενώ περίμενα με το πιο λεπτόρευστο νέο λάδι τα πράγματα ακόμα χειρότερα, η κατανάλωση ΕΠΑΨΕ ΕΝΤΕΛΩΣ!

                                      Παρότι λοιπόν αυτούς τους τέσσερις μήνες δουλεύει απροβλημάτιστα και πιο ήσυχα από πριν έχω κάποιες αμφιβολίες για το αν είναι σωστή επιλογή στον δικό μου Zetec-SE των 160.000+ χλμ.

                                      Γνώμες ? ? ?

                                      και εγω απο περυσι το χειμωνα μονο με honda 5w/20
                                      οτι πληρωνεις περνεις, αν το βαλεις διπλα με ενα παμφθηνο 20w/50 στην οψη ειναι ιδια η διαφορα το τι κερδιζεις φαινεται μεσα, αλλαγη καθε 15.000χλμ, οντως ο κινητηρας συνεχιζει και δουλευει ομαλοτατα ειτε κρυος ειτε ζεστος
                                      αμερικη ο αλλος κυκλοφορουσε 15ετιας vw diesel 1.9 με 5w/16 απροβληματιστα δεν πρεπει να μας φοβιζει η ρευστοτητα τα κινηματικα κοιταμε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        r200 last edited by Oct 18, 2015, 6:42 PM

                                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                        μη παιρνεις κοσμο στο λαιμο σου με τα 'νερακια'.....

                                        κατα τη γνωμη μου καλα κανεις και παροτρυνεις τον κοσμο να μην το βαζει, ειναι εκτος προδιαγραφων & πολυ ακριβο για την τσεπη τους, καλυτερα περισσοτερο λαδι για εμας τους ολιγους

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          karatzitz last edited by Oct 18, 2015, 6:44 PM

                                          Καλησπέρα στην παρέα,αν μπορεί κάποιος φίλος να με βοηθήσει!Θα αλλάξω τα λάδια στο αμάξι μου, έχω κάνει 10.000 και δεν θα το πάω στην εταιρία αν κ είμαι στην εγγύηση για τους λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε!Το γενικό σέρβις είναι κάθε 20.000 οπότε την αλλαγή αυτήν θα την κάνω εγώ.Το αμάξι στο σύνολο έχει 50.000 χλμ και είναι Hyundai i20 DIESEL 1400άρι 90ps με φίλτρο DPF 2013 Μοντέλο. Άνοιξα το βιβλίο κ λέει προδιαγραφές API SERVICE CH-4 ή μεγαλύτερη..Τι σημαίνουνε αυτά?ακόμη παρακάτω λέει ACEA B4.Με τα παραπάνω στοιχεία θα πρέπει να πάρω το λάδι η του λέω μοντέλο και μου δίνει κάποιο λάδι π.χ σέλ καστρόλ κτλ?Κατά καιρούς έχω διαβάσει κάποια πράγματα σχετικά με την προσοχή στο λάδι ιδιαίτερα όταν υπάρχει φίλτρο dpf για αυτό κ θέλω από κάποιον φίλο βοήθεια για εξηγήσεις η αν είναι δυνατό να μου ποστ άρει καμιά σελίδα με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές λαδιού...ευχαριστώ!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          6211 out of 8987
                                          • First post
                                            6211/8987
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 309
                                          • 310
                                          • 311
                                          • 312
                                          • 313
                                          • 449
                                          • 450
                                          • 311 / 450
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr