-
Ο ελεγχος γινεται σε συνεργειο που θα τους υποδειξεις εσυ σε συνεννοηση βεβαια με τον πωλητη ή στο χώρο του πωλητη?? (πυλωτη, γκαραζ, δρομος)
-
στον χωρο του πωλητη ή σε χωρο που θα εχεις συνεννοηθει εσυ απο πριν . οχι παντως συνεργειο
-
Ο έλεγχος σε συνεργείο μπορεί να γίνει και από τους τεχνικούς του συνεργείου. Γιατί να έρθει και η spotmechanic;
-
Για να παρεις και μια 2η γνωματευση. Για οποιον βεβαια του περισσευουν να δινει 100αρικα εδω κι εκει....
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Για να παρεις και μια 2η γνωματευση. Για οποιον βεβαια του περισσευουν να δινει 100αρικα εδω κι εκει....Βεβαια 100 euro ειναι οι 3 γνωματευσεις .
Παντως η ιδεα του να παρεις την spotmechanic ειναι :
Α.γιατι ΔΕΝ μπορεις να πας ή δεν σε αφηνει ο μαντρας να πας σε συνεργειο ή
Β. δεν εχεις το χρονο να πας με τον ιδιωτη σε κανονικο συνεργειο που θα κανει την αναλυτικη μελετη του αυτοκινητου σου.
Γ. και επισης γιατι μπορει να θες μια αναλυτικη παρουσιαση σε αρχειο που θα ειναι πιο ομορφα παρουσιασμενη απο αυτην του μαστορα στο συνεργειο.Δυστυχως δεν εχουν δικος τους χωρο που να κανεις πιο εμπεριστατωμενη μελετη (πχ μετρηση χλμ με το μηχανημα ) ακομη
-
Νομίζω ότι η υπόθεση να πάρεις αυτοκίνητο από εμπορία και να το πας σε συνεργείο δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση.
Παρόλο που κάποιες εμπορίες είναι πρόθυμες να πάει το αυτοκίνητο σε συνεργείο, δημιουργούνται παράπλευρα προβλήματα που ξενερώνουν την όλη φάση.Για παράδειγμα:
- Σε ποιο συνεργείο θα το πας;
- Θα σε αφήσει ο έμπορος να πας σε ένα συνεργείο που μπορεί να είναι μακρυά;
- Για πόσο χρόνο στο δίνει η εμπορία;
- Υπό ποιους όρους;
- Θα είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητο ή θα βάλουν πάνω μία πινακίδα ΔΟΚ και ότι προκύψει;
- Θα βάλεις και βενζίνη για να το πας στο συνεργείο;
- Θα πληρώσεις και ένα καλό ποσό στο συνεργείο;
- Θέλει το συνεργείο να του πας ένα αυτοκίνητο;
- Και πότε θα το πας; Με ραντεβού ή ξεκάρφωτα;
- Και πόσες ώρες θα το κρατήσει το συνεργείο;
- Θα κάνει καλό έλεγχο το συνεργείο ή θα προσπαθήσει να σε πιάσει πελάτη;
- Το συνεργείο θα ψάξει να βρει πληροφορίες για τον έμπορο που το πουλάει;
Πολλά από τα παραπάνω τα είδα στην πράξη το τελευταίο διάστημα που έκανα τουρνέ σε εμπορίες μέσα στην Αθήνα.
-
Πιστευω οτι ειναι πιο απλα τα πραγματα κι εμεις τα δυσκολευουμε.
Λες στο συνεργειο σου ''ποτε μπορεις να σου φερω ενα αμαξι για ελεγχο'', του το λες του μαντρα ''την ταδε μερα και ωρα θα παμε στο συνεργειο που θα σου πω (χωρις φυσικα να του αναφερεις ποιο ειναι το συνεργειο για ευνοητους λογους)''
Πηγαινεις με το αμαξι και τον μαντρα ή καποιον υπαλληλο του και γινεται ο ελεγχος. Πινακιδες και βενζινες ειναι δικο του θεμα, δεν θ ασχοληθω εγω, αυτη ειναι η δουλεια του, να πουλησει θελει. Φυσικα εγω θα πληρωσω τον ελεγχο. Αν μου δωσουν το οκ το παιρνω, αν οχι τον ευχαριστω και γυρναει στη μαντρα του -
Καλημέρα σας. Για τον Αλεβιζατο στην πεντελης και την μαρανελλο στην καβαλας εχουμε γνωμη??
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Πιστευω οτι ειναι πιο απλα τα πραγματα κι εμεις τα δυσκολευουμε.Λες στο συνεργειο σου ''ποτε μπορεις να σου φερω ενα αμαξι για ελεγχο'', του το λες του μαντρα ''την ταδε μερα και ωρα θα παμε στο συνεργειο που θα σου πω (χωρις φυσικα να του αναφερεις ποιο ειναι το συνεργειο για ευνοητους λογους)''
Πηγαινεις με το αμαξι και τον μαντρα ή καποιον υπαλληλο του και γινεται ο ελεγχος. Πινακιδες και βενζινες ειναι δικο του θεμα, δεν θ ασχοληθω εγω, αυτη ειναι η δουλεια του, να πουλησει θελει. Φυσικα εγω θα πληρωσω τον ελεγχο. Αν μου δωσουν το οκ το παιρνω, αν οχι τον ευχαριστω και γυρναει στη μαντρα τουΑπλά να προσθέσω ότι δεν έχουν όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές το 'συνεργείο τους'.
Οπότε αν αυτό δεν ισχύει, τότε εκ' των πραγμάτων υπάρχουν δυσκολίες, τις οποίες στην πράξη τις διαπίστωσα όπως τις παρέθεσα παραπάνω. -
Να προσθέσω κι εγώ μια εμπειρία, ως πωλητής μεταχειρισμένου αυτοκινήτου (SLK R171) που είχα αγοράσει καινούριο. Το πήγα στο συνεργείο που επέλεξε ο υποψήφιος αγοραστής, εκεί το έλεγξαν με το μηχάνημα που μετράει το πάχος της βαφής και μου το έβγαλαν (πιθανά, όχι σίγουρα όμως) τρακαρισμένο σε 6-7 σημεία. Σημείωση, το αυτοκίνητο το είχα πάρει καινούριο. Δεν ξέρω τι μάρκας ήταν το μηχανάκι, πάντως η ποιότητα βαφής μιας Mercedes του 2006 δεν νομίζω ότι είναι τόσο μάπα κι εγώ δεν είχα κάνει ούτε γρατζουνιά στο αυτοκίνητο. Οπότε δεν ξέρω αν είναι όσο αδιαμφισβήτητες περιγράφετε οι μετρήσεις αυτών των μηχανημάτων. Σίγουρα αποτελούν μια καλή ένδειξη, δεν ξέρω αν σίγουρα αποτελούν απόδειξη.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Απλά να προσθέσω ότι δεν έχουν όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές το 'συνεργείο τους'.
Το πας τοτε στο πρωτο εξουσιοδοτημενο που θα βρεις μπροστα σου και τελειωσε το θεμα. Αν και δεν πολυπιστευω πλεον εν ετει '15 να μην εχει ο αλλος ενα γνωστο συνεργειο...Και το προηγουμενο αμαξι του που του εκανε σερβις σε μαντρι?
-
Storm διαβαζωντας σε ξανα και ξανα στο θεμα μεταχειρισμενο, μη ξανασχοληθεις με αυτη τη διαδικασια παλι..την εχεις μεγαλοποιησει απειρα μεσα στο μυαλο σου και ειναι κριμα ν αγχωνεσαι.. οταν ερθει η ωρα να αλλαξεις το παντακι, καρφι για καινουργιο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Νομίζω ότι η υπόθεση να πάρεις αυτοκίνητο από εμπορία και να το πας σε συνεργείο δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση.
Παρόλο που κάποιες εμπορίες είναι πρόθυμες να πάει το αυτοκίνητο σε συνεργείο, δημιουργούνται παράπλευρα προβλήματα που ξενερώνουν την όλη φάση.Για παράδειγμα:
- Σε ποιο συνεργείο θα το πας;
- Θα σε αφήσει ο έμπορος να πας σε ένα συνεργείο που μπορεί να είναι μακρυά;
- Για πόσο χρόνο στο δίνει η εμπορία;
- Υπό ποιους όρους;
- Θα είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητο ή θα βάλουν πάνω μία πινακίδα ΔΟΚ και ότι προκύψει;
- Θα βάλεις και βενζίνη για να το πας στο συνεργείο;
- Θα πληρώσεις και ένα καλό ποσό στο συνεργείο;
- Θέλει το συνεργείο να του πας ένα αυτοκίνητο;
- Και πότε θα το πας; Με ραντεβού ή ξεκάρφωτα;
- Και πόσες ώρες θα το κρατήσει το συνεργείο;
- Θα κάνει καλό έλεγχο το συνεργείο ή θα προσπαθήσει να σε πιάσει πελάτη;
- Το συνεργείο θα ψάξει να βρει πληροφορίες για τον έμπορο που το πουλάει;
Πολλά από τα παραπάνω τα είδα στην πράξη το τελευταίο διάστημα που έκανα τουρνέ σε εμπορίες μέσα στην Αθήνα.
κοιτα. ειμαι και εγω σε καποια καχυποπτος. τωρα προσφατα θελουμε ενα μαραφετι στην εταιρια και εχω πρηξει τους πωλητες ενω ειναι να αγορασω καινουργιο. δε θελω ρε παιδι μου να μπλεξω με κανενα ελατωματικο και ψαχνω στο ιντερνετ αν εβγαλε προβλημα, αν εχει ανταλλακτικα κλπ κλπ κλπ. ομως με κουραζει ρε φιλε. σαν ψυχανακαστικο το αισθανομαι και για αυτο κοπανω 2-3 μπυρες για να ξεκολησω. στο μεταχειρισμενο αμαξι εχει πολλα που μπορει να μην δει ουτε το μηχανημα, ουτε ο μηχανικος. το εσωτερικο του κινητηρα. νομιζω εχει να κανει με αυτο που μου λεει ενας συνεργατης. παιρνεις το ρισκο και αυτο ειναι. οποτε το κοιτας το παιρνεις και κοιμασαι ησυχα. σε νιωθω σε καποιο βαθμο γιατι με πιανουν και εμενα κοληματα. το αλλο αμαξι το πηρα καινουργιο για να μην το ψαχνω εντος και εκτος μου. το δευτερο αν δεν ηξερα τον ιδιοκτητη δεν ξερω. ή θα περιμενα για αμαξι γνωστου, ή γνωστου καποιου γνωστου να παρω ή θα πηγαινα σε καινουργιο. μηχανακι δεν εχω παρει μεταχειρισμενο. οι καιροι ειναι πονηροι και θελει τοσο προσοχη που καμια φορα αισθανεσαι πως το χανεις (εγω το εχω χασει, αφου πρωτα το εκαψα lol).
-
Εγώ ότι ήταν να πω το είπα.
Για κάποιους η διαδικασία ελέγχου ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι μία εύκολη υπόθεση, για άλλους είναι δύσκολη υπόθεση γιατί π.χ. μπορεί να μην έχουν τα 'κονέ' και τους κολλητούς σε συνεργεία.Εγώ τοποθετώ τον εαυτό μου στην 2η κατηγορία. Τι να κάνουμε δηλαδή; Να δεχτώ με το ζόρι ότι όλα είναι εύκολα; Αφού δεν είναι...
υ.γ. και καλό θα ήταν να μην θεοποιούμε ούτε τα καινούρια.
-
Να ρωτήσω και εγώ κάτι συμφορουμίτες. Επειδή μάλλον εκεί κατά το Δεκέμβριο (+, - ένας μήνας) θα χρειαστώ και εγώ ένα μεταχειρισμένο, για Θεσ/νικη και κεντρική Μακεδονία κατά προτίμηση, έχετε υπόψη κανέναν 'αξιόπιστο'? Λόγω μετακινήσεων που ούτως ή άλλως γίνονται μπορώ να δω αμάξια και πιο μακριά, από Κοζάνη μέχρι και Ξάνθη… Πάντα για βενζίνη μιλάμε.
Ήδη κοιτάω συστηματικά τι παίζει από ιδιώτες αλλά μέχρι να έρθει η στιγμή ότι καλό βλέπω τώρα δύσκολα να μείνει μέχρι τότε… -
Ok διαβασα για τον αλιβιζατο τα χειροτερα οποτε bb . Ψαχνω για mito diesel 1.3-1.6 euro 5 . Βρηκα ένα στον μαθε στην μαραθ
ωνος στον γερακα . To θετικο της υπόθεσης είναι ότι σε αφηνει να ελενξεις το αυτοκινητο σε συνεργειο δικο σου. Εχουμε ινφο για αυτόν ?? -
Φίλε μου δυστυχώς τα Μίτο diesel υπαρχουν αποκλειστικά και μονο (σχεδόν) εισαγωγής, το ξέρω γιατί έψαχνα και εγώ .Τωρα ωραίο ειναι αν συμβιβαστείς με την ιδέα του μτχ εισαγωγής να πας για το 120αρι 1.6 που ειναι πραγματικά ένα μεγάλο Grande Tourer
Sent from my iPad using Tapatalk
-
το θεμα είναι ο συγκεκριμενος εμπορος ο μαθες εχει ένα φαινομενικα αξιολογο αμαξι που σε αφηνει να το τσεκαρεις . Για αυτό ρωταω για αυτον
-
Καλημέρα, είμαι καινούργιο μέλος στο φόρουμ.Έχω διαβάσει όλες τις σελίδες του θέματος και ειλικρινά έχω προβληματιστεί αρκετά.Λόγω δύο μικρών παιδιών είχα σκοπό να αγοράσω το συγκεκριμένο station ,μου έκανε και σχετικά καλό διακανονισμό.Αλλά από αυτά που διαβάζω μου φαίνονται ύποτα τα χιλιόμετρα, βέβαια δίνει εγγύηση χιλιομέτρων..
τι να πω.. -
Ο χρήστης fotism έγραψε:
Καλημέρα, είμαι καινούργιο μέλος στο φόρουμ.Έχω διαβάσει όλες τις σελίδες του θέματος και ειλικρινά έχω προβληματιστεί αρκετά.Λόγω δύο μικρών παιδιών είχα σκοπό να αγοράσω το συγκεκριμένο station ,μου έκανε και σχετικά καλό διακανονισμό.Αλλά από αυτά που διαβάζω μου φαίνονται ύποτα τα χιλιόμετρα, βέβαια δίνει εγγύηση χιλιομέτρων..
τι να πω..[spoiler:3avc9tsx]ενταξει κοιτα... τα χλμ δεν ειναι απλα υποπτα. ΔΕΝ παιζει να ειναι αυτα. ΑΝ θες παρε το μια βολτα σε αντιπροσωπεια audi και δες το με το μηχανημα. μου φαινεται απιθανο να παρει καποιο station (αρα για ταξιδια με οικογενεια και πραγμα μεσα ) και να κανει 2500 χλμ το χρονο και να το πουλησει μετα κιολας στο ενα τριτο της τιμης του σε μαντρα.[/spoiler:3avc9tsx]
Το σποιλερ εχει μια μπουρδα , δεν το σβηνω για να μην φαινεται το σχολιο του φιλου πιο κατω ακυρο... χαζεψα και διαβαζα αλλο πραγμα
συγνωμηΕπισης να ξερεις οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι ΠΟΛΥ ωραιος οδηγικα αλλα η τσεπη σου θα κλαψει λιγοο..
Έμποροι μεταχειρισμένων