-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Και κάτι ακόμα... Από την συνεργασία της Νισσάν με την Γαλλική εταιρεία, κερδισμένοι βγαίνουν σίγουρα οι Ιάπωνες που μπόρεσαν να ανέβουν αρκετά σκαλιά και να φτάσουν άλλες εταιρείες της χώρας τους με τις οποίες είχαν χαωτική διαφορά. Το qq με τους κινητήρες της R τους ξελάσπωσε στην κυριολεξία! Να τα λέμε κι αυτά.
Μεγάλες αλήθειες και τα δύο που γράφει ο Σπύρος...για τους γαλλικούς και ιταλικούς diesel και για το ότι η nissan ήταν πεθαμένη πριν τη συνεργασία...
Από την άλλη είχα πάντα απορία για το πού βάζει το χεράκι του ο καθένας στα αμάξια αυτά. Τι εννοώ ; Π.χ. στο QQ τι είναι ιαπωνικό και τι γαλλικό (εκτός από τον κινητήρα...) ;Emperor,
το QQ πιο πολύ Γαλλο-Αγγλικό είναι και λιγότερο Ιαπωνικό... -
Από την άλλη είχα πάντα απορία για το πού βάζει το χεράκι του ο καθένας στα αμάξια αυτά. Τι εννοώ ; Π.χ. στο QQ τι είναι ιαπωνικό και τι γαλλικό (εκτός από τον κινητήρα...) ;[/quote]
Φίλε Emperor πραγματικά εύλογη απορία. Εχω την αίσθηση πως πάτωμα ανάρτηση αλλά και οι καλωδιώσεις ακόμη είναι καθαρά της Nissan. Εντούτοις ο ημιάκαμπτος στα μπροστοκίνητα οχήματα (τι στιγμή που πολλοί ανταγωνιστές παίζουν με ανεξάρτητους συνδέσμους) ωφείλεται στην φιλοσοφία της R .
-
Χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω ότι είχα διαβάσει πως το κιβώτιο ταχυτήτων είναι της nissan που πάντα είχε φοβερά...
-
Πιθανό να είναι κι έτσι. Εμένα πάντως με ενοχλεί απίστευτά το ζήτημα του ημιάκαμπτου στα 4χ2. Στο σημείο αυτό υπερτερεί το νέο vitara ή το asx και άλλοι ανταγωνιστές.
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Επειδή έχω χρόνια εμπειρια απο γαλλικα τουτου ( για καποιο λογω που μονο αυτός ξέρει ο πατέρας μου όλα τα χρόνια είχε μονο γαλλικα αυτοκίνητα, με εξαιρεση ένα mirafiori ) να πω ότι το σαμσαν του QQ είναι κατα την αποψη μου πραγματικά εξαιρετικό και δεν έχει καμια σχεση με τα γαλλικα των προηγουμενων χρόνων, περαν αυτου εξαιρετικό τι θεωρώ και σχεση με το astra του 2011 που οδηγουσα μεχρι προσφατα.
Επίσης το ίδιο έχω να πω και για το C2 της γυναίκας μου. Τo σασμαν του αν ακι μοντελο 2004 είναι πραγματικά πολύ ωραίο και ακόμα πολύ καλύτερο απο το συνοθήλευμα του Astra....mirafiori συγκρινώμενο με τα άουντι 80 ή τις ασκόνα ήταν η μέρα με την νύχτα. Προφανώς ο πατέρας σου ήξερε να διαλέγει αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πιθανό να είναι κι έτσι. Εμένα πάντως με ενοχλεί απίστευτά το ζήτημα του ημιάκαμπτου στα 4χ2. Στο σημείο αυτό υπερτερεί το νέο vitara ή το asx και άλλοι ανταγωνιστές.Παιδια εμένα πάντως το QQ και τις τρεις φορές που το έκανα TD μου έιχε φανεί πιο άνετο και με λιγότερα κοπανήματα απο το Vitara...
τι να πω μπορεί να ήταν απλά ιδέα μου -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω ότι είχα διαβάσει πως το κιβώτιο ταχυτήτων είναι της nissan που πάντα είχε φοβερά...Το σύστημα μεταδοσης πάει πακέτο με τον κινητήρα.
ICEMAN Έχεις κάποιο site να μας πρωτείνεις; Καθώς και εγώ έχω γαλλικό μηχανικό σύνολο και θα με ενδιέφερε να μαθω τι με περιμένει. Φαντάζομαι μετά από σχεδόν 40.000 χλμ είμαι πολύ κοντά στο να μου συμβει!
Το θέμα το είχα συζητήσει και στο αγγλικό φορουμ του qq και είχα λάβει πολύ εμπεριστατωμένες απαντήσεις.
http://www.qashqaiownersclub.co.uk/foru ... page3.htmlΑυτό που ενοχλεί και το αναγνωρίζουν και άνθρωποι με χρόνια στο τιμόνι (εγώ δεν το ήξερα γιατί πλην ενός 205 πριν από 20 χρόνια που κράτησα για περίπου 1 χρόνο και το είχα πληρώσει διπλό λόγω συνεχών βλαβων, ουδέποτε είχα ή θα ξαναέχω γαλλικό) είναι η αίσθηση που σου δίνει αυτή η 'κίνηση' του λεβιέ στην επιτάχυνση και επιβράδυνση και όχι αν είναι πρόβλημα ή δυσλειτουργία.
Τώρα αν κάποιοι είναι συνηθισμένοι ή δεν τους ενοχλεί αυτό, όπως εσύ Σπύρο, καλό θα ήταν να μην ειναι αφοριστικοί... Εμένα με ξενίζει και μολονότι μη πρόβλημα, με χαλάει.... Αλλωστε δεν είναι όλοι συνηθισμένοι σε αυτό το 'χαρακτηριστικό', ή όπως μου εξήγησαν και οι Αγγλοι, τρόπο μετάδοσης.Σε τελική ανάλυση Σπυρο, εσύ έχεις ένα ξαδελφάκι του qq που το πλήρωσες και πολύ πιο λογικά και όχι το ίδιο το qq, που το πληρώσαμε στο Θεό .....
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Πιθανό να είναι κι έτσι. Εμένα πάντως με ενοχλεί απίστευτά το ζήτημα του ημιάκαμπτου στα 4χ2. Στο σημείο αυτό υπερτερεί το νέο vitara ή το asx και άλλοι ανταγωνιστές.
Παιδια εμένα πάντως το QQ και τις τρεις φορές που το έκανα TD μου έιχε φανεί πιο άνετο και με λιγότερα κοπανήματα απο το Vitara...τι να πω μπορεί να ήταν απλά ιδέα μου
Εμένα πάντως τα παιδιά παραπονιούνται και γκρινιάζουν σε αντιθεση με το ευήλιο yaris αλλα και πριν με το rav.
Να φταίει ο ημιάκαμπτος, να φταίει το κλειστοφοβικό πίσω τμήμα του αυτοκινήτου;
Μόνο της γυναίκας της φαίνεται ανετότερο αλλά μάλλον το λεει γιατί σε σχέση με το yaris που προτιμώ ως πιο σπορτίφ ακόμα και για τα ταξίδια, έχει περισσότερο χώρο να κάνει τις 'μαλακίες' που συνήθως κάνουν στα ταξίδια οι γυναίκες με τα πόδια τους.
Προσωπικά αντιλαμβάνομαι τον μεγαλυτερο όγκο και βάρος του qq σε σχέση με το yaris στο δρόμο αλλά το RAV4 ήταν μακράν πιο άνετο ενώ και στο yaris ουδέποτε έχω βγει από την οδήγηση συγκαμένος όπως τώρα με το qq... -
Η αλήθεια να λέγεται. Τα Yaris φημίζονται για τα κρατήματα τους, ενώ όλος ο κόσμος έχει να λέει για την φημισμένη γιαπωνέζικη άνεση των Toyota.
ΥΓ. Για το ότι από το QQ δεν έχεις μόνο καεί, αλλά και σύγκαει, δεν έχω να σχολιάσω τίποτα. Η γραφικότητα χτυπάει high score...
-
Το έχεις οδηγησει το yaris ή απλά γράφεις για να τρολαρεις;
Επίσης εγώ μιλησα για χώρους όχι για άνεση. Επίσης ανεφερα αντιδράσεις των παιδιών μου που είναι και αυτοί χρήστες των οχηματων και δεν χρησιμοποιώ τα παιδιά μου ματαίως. Εγω δεν εχω άποψη για τους επιβάτες γιατί δεν εχω μπει, πλην μιας φοράς σε qq προηγούμενης γενιάς σε ταξί στις Βρυξέλλες (και δεν ήμουν βολικά).
Για το συγκαμα αναφέρω απλά ένα γεγονός. Γεμάτος είμαι και εύκολο να παθω κάτι τέτοιο. Τι να κανουμε όμως που αυτό δεν είχε συμβεί ούτε στο rav ούτε στο yaris. Προφανώς τα καθίσματα της νασα του qq είναι αρκετά σφιχτά σε αντίθεση με τα ποιο flat των άλλων δυο οπότε έχεις περιθώριο να έχεις λίγο πιο ανοιχτά τα πόδια.
Εσύ αν θες να τρολαρεις και υποβαθμιζεις το επίπεδο της συζήτησης προσβάλλοντας με συνέχισε.... Τσαμπα (μαγκια) είναι! -
Αυτό που ενοχλεί και το αναγνωρίζουν και άνθρωποι με χρόνια στο τιμόνι (εγώ δεν το ήξερα γιατί πλην ενός 205 πριν από 20 χρόνια που κράτησα για περίπου 1 χρόνο και το είχα πληρώσει διπλό λόγω συνεχών βλαβων, ουδέποτε είχα ή θα ξαναέχω γαλλικό) είναι η αίσθηση που σου δίνει αυτή η 'κίνηση' του λεβιέ στην επιτάχυνση και επιβράδυνση και όχι αν είναι πρόβλημα ή δυσλειτουργία.
Τώρα αν κάποιοι είναι συνηθισμένοι ή δεν τους ενοχλεί αυτό, όπως εσύ Σπύρο, καλό θα ήταν να μην ειναι αφοριστικοί... Εμένα με ξενίζει και μολονότι μη πρόβλημα, με χαλάει.... Αλλωστε δεν είναι όλοι συνηθισμένοι σε αυτό το 'χαρακτηριστικό', ή όπως μου εξήγησαν και οι Αγγλοι, τρόπο μετάδοσης.Σε τελική ανάλυση Σπυρο, εσύ έχεις ένα ξαδελφάκι του qq που το πλήρωσες και πολύ πιο λογικά και όχι το ίδιο το qq, που το πληρώσαμε στο Θεό .....[/quote]
Προέρχομαι από την Αλφα με σαφέστατο και γρήγορο λεβιέ ταχυτήτων, με φρένα άγκυρες και οδική συμπεριφορά απλά κορυφαία για μικρομεσαίο. Την είχα πληρώσει στον θεό και ήξερα τι ήθελα από αυτή. Το qq δεν ήταν η τιμή του αλλά το στήσιμο του σε σχέση με το duster που με έκανε να το απορρίψω για δικούς μου λόγους και να προτιμήσω αυτό που έχω. Με λίγα λόγια πήρα αυτό που ήθελα για την χρήση που το ήθελα όπως και τα προηγούμενα. Θα μπορούσα να πάρω και μια Χ1 αλλά δεν θα είχα τις off road απαιτήσεις που έχω από το duster. Εσύ με τι κριτήρια έκανες το δικό σου downsize? Μήπως ζητάς άλλα πράγματα από το qq σε σχέση με αυτά που προσφέρει και αφήνουν ικανοποιημένους τους περισσότερους ιδιοκτήτες; Προσοχή δεν γράφω για τα προβλήματα που λες πως σου παρουσίασε αλλά για αυτή την ρημάδα την αίσθηση που έτσι κι αλλιώς θα έπρεπε να τη λάβεις υπόψη πριν την αγορά του οχήματος. Τώρα κατά πόσο είμαι αφοριστικός εδώ γελάμε αν εννοείς εμένα... Αλλά όταν διαβάζω τον άλλο να βαυκαλίζεται με την αξιοπιστία του ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ οχήματος που αγόρασε δίχως να αντιλαμβάνεται ότι φορά κινητήρα ΦΙΑΤ ή Ρενώ, τότε τι να πω;
-
Εγώ πάντως φίλε Σπύρο όταν αγόρασα το Vitara ήξερα ότι ο κινητήρας δεν ήταν Ιαπωνικός αλλά τις FIAT με καταπληκτική κατανάλωση και ροπή...Μην σου πω κιόλας ότι αυτή η πληροφορία με έφτιαξε κιόλας λόγο τις μακράς παράδοσης που έχει η συγκεκριμένη εταιρία στις μηχανές DIESEL!!!Άλλωστε εκτός του TD που έκανα και με επιβεβαίωσε ευχάριστα την είχα γνωρίσει οδηγητικά και στο SX4 CROSS του κολλητού μου που την φοράει ήδη κάποια χρόνια
-
Φίλε DISTRIBUTOR καλοτάξιδο! Ειλικρινά πιστεύω πως όταν κάποιος συνηδητοποιεί το είδος της αγοράς που κάνει έχει περισσότερες πιθανότητες να μείνει ευχαριστημένος, παρά να συγκρίνει το νεοαποκτηθέν του με περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαίς. Το vitara έχω ξαναγράψει πως ήρθε να συμπληρώσει το κενό στη γκάμα της S (κενό που με τίποτε δεν μπορούσε να καλύψει το s cross). Και ναι δεν είναι κακό μα αντίθετα πολύ καλό στοιχείο πως φορά τον συγκεκριμένο ιταλικό κινητήρα!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Επειδή έχω χρόνια εμπειρια απο γαλλικα τουτου ( για καποιο λογω που μονο αυτός ξέρει ο πατέρας μου όλα τα χρόνια είχε μονο γαλλικα αυτοκίνητα, με εξαιρεση ένα mirafiori ) να πω ότι το σαμσαν του QQ είναι κατα την αποψη μου πραγματικά εξαιρετικό και δεν έχει καμια σχεση με τα γαλλικα των προηγουμενων χρόνων, περαν αυτου εξαιρετικό τι θεωρώ και σχεση με το astra του 2011 που οδηγουσα μεχρι προσφατα.
Επίσης το ίδιο έχω να πω και για το C2 της γυναίκας μου. Τo σασμαν του αν ακι μοντελο 2004 είναι πραγματικά πολύ ωραίο και ακόμα πολύ καλύτερο απο το συνοθήλευμα του Astra....mirafiori συγκρινώμενο με τα άουντι 80 ή τις ασκόνα ήταν η μέρα με την νύχτα. Προφανώς ο πατέρας σου ήξερε να διαλέγει αυτοκίνητα
To mirafiori ηταν αστερι, αλλα πλακα πλάκα, ο λεβιές τους ηταν παρα πολύ δυστροπος....
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Το qq δεν ήταν η τιμή του αλλά το στήσιμο του σε σχέση με το duster που με έκανε να το απορρίψω για δικούς μου λόγους και να προτιμήσω αυτό που έχω. Με λίγα λόγια πήρα αυτό που ήθελα για την χρήση που το ήθελα όπως και τα προηγούμενα. Θα μπορούσα να πάρω και μια Χ1 αλλά δεν θα είχα τις off road απαιτήσεις που έχω από το duster. Εσύ με τι κριτήρια έκανες το δικό σου downsize?Σπύρο σεβαστή η επιλογή σου και ακούγεσαι ότι την ευχαριστιέσαι. Χωρίς να ξέρω οδηγικά το Duster πάρα μονο όσο το χαζεύω στην έκθεση του Σφακιανάκη νομίζω ότι δεν θα έχει καμία σύγκριση με το qq στις εκτός δρόμου διαδρομές που θες. Παρά είναι πολιτισμένο (λόγω γωνιών κυρίως) το qq για οτιδήποτε παραπάνω από πατημένο χώμα/χαλίκι.
Το μόνο που έχω από εσένα παράπονο είναι ότι δείχνεις να υπερασπίζεσαι αυτόκλητα το qq χωρίς να το έχεις, ακόμα και κόντρα σε όσους το έχουν. Γιατί αυτό;Τα δικά μου κριτήρια για το downsize ήταν κυρίως οικονομικά (τέλη και κατανάλωση γιατί από τιμή ήταν ήδη υψηλή και μέχρι να το αποφασίσω έφαγα στο κεφάλι και μία αύξηση 500 ευρώ παρότι αγόρασα αυτοκίνητο ήδη εισηγμενο, γεγονός που με στράβωσε με την εταιρεία από την 1η μέρα) και κατά δεύτερο ανανέωσης. 7,5 χρόνια με το RAV ήταν ήδη πολλά, παρότι είχα μόνο 45000 χιλιόμετρα.
Οδηγικά οφέιλω να ομολογήσω ότι δεν είχα τρελαθεί στα TD που έκανα, εκτίμησα, ωστόσο, συμβιβαζόμενος ότι θα τα ανεχτώ, αλλά δυστυχώς εκτιμάς τελικά κάτι μόνο όταν σου λείψει!
Στην πορεία επίσης, αντιλήφθηκα την τεράστια διαφορά νοοτροπίας και λειτουργίας της μάρκας στην Ελλάδα, βλέποντας πράγματα αδιανόητα για ΤΟΥΟΤΑ, ενώ με ξένισαν και τα διάφορα προβλήματα που έβγαλε στους περισσότερους το αμάξι (μαζί με 1-2 δικά μου μονο προβλήματα θορύβων και τριγμών, που ωστόσο το καλοκαίρι που ανέβηκαν οι θερμοκρασίες 'διορθώθηκαν') και τα οποία μου κλόνισαν την εικόνα της αξιόπιστης μάρκας που ως ιαπωνική θα είχε η ΝΙΣΣΑΝ. -
Iceman ομολογώ πως διαβάζω λιγάκι έκπληκτος τα γραφόμενα σου και εξηγούμαι. Δεν έχω την πρόθεση να φαίνομαι ως υπερασπιστής για κανένα όχημα η μάρκα. Σε αυτό το νήμα για το qq έχω γραψει και σχόλια που δεν το τιμούν απαραίτητα... Αν διαβάσεις λίγο καλύτερα θα το διαπιστώσεις. Εντούτοις όντας το πλέον μοσχοπουλημενο στην κατηγορία του συγκεντρώνει εύλογα παράπονα λίγων και όχι πολλών όπως γράφεις ιδιοκτητών του. Κάποια είναι δικαιολογημένα... κάποια πάλι αντιβαίνουν κάποιους κανόνες. Όταν αυτό συμβαίνει είναι καλό να δίδονται και οι σχετικές εξηγήσεις. Λίγες σελίδες πριν κάποιος έγραφε πως το αυτοκίνητο είναι για πέταμα. Σε αυτόν δεν έγραψα τίποτε. Αυτό ας το κάνει κάποιος ιδιοκτήτης του οχήματος. Θα παρατηρησες επίσης πως δεν διαπιστωσα ένσταση στη σύγκριση που έκανες του qq με το χμ! Yaris... Ενεπλάκιν...στο θεμα που αφορά τους κινητήρες που όπως γνωρίζεις πια δεν μπαίνουν μόνο στο qq και στο δικό μου αλλά ακόμη και στη Mercedes.
-
Προβλήματα υπάρχουν πολλά και διαπιστωμένα από πολλούς. Άλλους τους ενοχλούν περισσότερο και παραπονούνται άλλους λιγότερο και μαθαίνουν να ζουν με αυτά ή τα αντιμετωπίζουν όλα μαζι στο πρώτο σέρβις (αν πας καποια μέρα σε ένα εξουσιοδοτημένο νισσαν θα γελας με τις ατέλειωτες λίστες παρατηρήσεων που έχουν οι ιδιοκτήτες και τις αναφέρουν στο σέρβις).
Μην βγάλουμε ξαφνικά και ένα αμάξι με έντονα θέματα ποιοτικου ελέγχου και άψογο. Καλοπουλημενο λόγω και του ονόματος του προκατόχου του, ίσως (μολονότι εχω διαβάσει πολλά παλαβα και για αυτό στο qq club).
Τις συγκρίσεις που κάνω τις κάνω πάντα τηρουμένων των αναλογιών. Το εχω ξαναγραψει αυτό και το ξεχνας. Αυτο δε που θελω να περάσω με αυτές είναι ότι το qq δεν είναι τοσο αισθητα καλύτερο οσο θα έπρεπε να είναι εναντι ενός καλου supermini.... Για το rav βέβαια δυστυχώς δεν υπάρχει σύγκριση και αυτό είναι που με στεναχωρει. Δυστυχώς όμως δεν εχω βρει ακόμα το λαμογιο που εβαλε στο στόχαστρο τα 1929 κυβικά και πάνω βγάζοντας απεξω τις κομπρεσορ που θα είχε προφανώς αγοράσει από τις μιζες -
To mirafiori ηταν αστερι, αλλα πλακα πλάκα, ο λεβιές τους ηταν παρα πολύ δυστροπος....[/quote]
Το είχε με διλιτρο κινητήρα ένας φίλος. Είμασταν φοιτητές τότε. Απίστευτες επιδόσεις για την εποχή του. Διακοσαριζε για πλάκα!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Προβλήματα υπάρχουν πολλά και διαπιστωμένα από πολλούς. Άλλους τους ενοχλούν περισσότερο και παραπονούνται άλλους λιγότερο και μαθαίνουν να ζουν με αυτά ή τα αντιμετωπίζουν όλα μαζι στο πρώτο σέρβις (αν πας καποια μέρα σε ένα εξουσιοδοτημένο νισσαν θα γελας με τις ατέλειωτες λίστες παρατηρήσεων που έχουν οι ιδιοκτήτες και τις αναφέρουν στο σέρβις).
Μην βγάλουμε ξαφνικά και ένα αμάξι με έντονα θέματα ποιοτικου ελέγχου και άψογο. Καλοπουλημενο λόγω και του ονόματος του προκατόχου του, ίσως (μολονότι εχω διαβάσει πολλά παλαβα και για αυτό στο qq club).
Τις συγκρίσεις που κάνω τις κάνω πάντα τηρουμένων των αναλογιών. Το εχω ξαναγραψει αυτό και το ξεχνας. Αυτο δε που θελω να περάσω με αυτές είναι ότι το qq δεν είναι τοσο αισθητα καλύτερο οσο θα έπρεπε να είναι εναντι ενός καλου supermini.... Για το rav βέβαια δυστυχώς δεν υπάρχει σύγκριση και αυτό είναι που με στεναχωρει. Δυστυχώς όμως δεν εχω βρει ακόμα το λαμογιο που εβαλε στο στόχαστρο τα 1929 κυβικά και πάνω βγάζοντας απεξω τις κομπρεσορ που θα είχε προφανώς αγοράσει από τις μιζεςΤο λαμογιο αυτό το ψάχνουν Πολλοί όπως ένας φίλος εδώ στο σαιτ που όπως εσύ με το rav4 εκείνος αφησε το cx-7 για κάτι πιο γήινο. Αν δεν ήταν αυτές οι νόρμες πολλοι.... θιασώτες της Νισσαν από το qq μάλλον στο x-trail θα πήγαιναν. Προσωπικά αν δεν ήταν το θεμα του κυβισμού θα πηγαινα στο τελευταίο rav έστω και με τους 124 ίππους με κλειστά μάτια.
-
Και η πλακα ειναι οτι ηταν περισσοτερο το γαμωτο να συνεχισεις να πληρωνεις κερατιατικα κατι που και σου κοστισε πολυ και δεν εχει αξια μεταπωλησης λογω φορολογίας, παρά στην περίπτωση μου η ανάγκη.
Στα 1600 βγαίνει πάντως και το xtrail.... Απλά από ένα ποσο και πάνω ίσως να το σκέφτεται κάποιος για Νισσάν.....
Αντίθετα τα 30000 θα τα έδινα και εγω για το rav ....
Νissan Qashqai J11 [2014-__]