-
Παιδιά καλησπέρα να κάνω μια ερώτηση επειδή ψάχνω να πάρω ένα Ibiza ξερετε αν μπορώ να κοιτάξω αν έχουν αλλαχτεί τα διαφορά προβλήματα που μπορεί να είχε με το σασμάν η με τα λάδια αν είχε κ γενικά αν τα χιλιόμετρα ειναι πραγματικά κ τέτοια ?σε αντιπροσωπεία θα μου τα πουν ? ( αν βέβαια συμφώνησει κ ο μάντρας να το πάω γιατι μπορεί να ειναι λίγο μακριά )
-
Παιδιά καλησπέρα να κάνω μια ερώτηση επειδή ψάχνω να πάρω ένα Ibiza ξερετε αν μπορώ να κοιτάξω αν έχουν αλλαχτεί τα διαφορά προβλήματα που μπορεί να είχε με το σασμάν η με τα λάδια αν είχε κ γενικά αν τα χιλιόμετρα ειναι πραγματικά κ τέτοια ?σε αντιπροσωπεία θα μου τα πουν ? ( αν βέβαια συμφώνησει κ ο μάντρας να το πάω γιατι μπορεί να ειναι λίγο μακριά )
-
Παιδιά καλησπέρα να κάνω μια ερώτηση επειδή ψάχνω να πάρω ένα Ibiza ξερετε αν μπορώ να κοιτάξω αν έχουν αλλαχτεί τα διαφορά προβλήματα που μπορεί να είχε με το σασμάν η με τα λάδια αν είχε κ γενικά αν τα χιλιόμετρα ειναι πραγματικά κ τέτοια ?σε αντιπροσωπεία θα μου τα πουν ? ( αν βέβαια συμφώνησει κ ο μάντρας να το πάω γιατι μπορεί να ειναι λίγο μακριά )
-
Αν το πας σε αντιπροσωπεια και το βαλουν στο διαγνωστικο μπορει να σου πει σιγουρα αν εχουν γυριστει τα χλμ και ποσο. Για το αν εχουν αλλαχτει τα λαδια ή αν εχουν γινει αλλες επισκευες ειναι δυσκολοτερο. Αν εχουν εχουν γινει επισημο συνεργειο τοτε ναι και θα το γραφει και το βιβλιο σερβισ αλλα θα ειναι και περασμενα στο συστημα τους.. Αν οχι τοτε στην καλυτερη να το γραφει το βιβλιο και αν.
-
Πας να μπλεξεις ασχημα με το συγκεκριμενο μοντελο που κοιτας για αγορα...
-
Εχω ακούσει για τα αρνητικά αλλα κ για πολλά αλλα αμάξια εχω ακούσει κ δεν έχει γίνει το παραμικρό ,ειναι κ τι θα σου κάτσει κ πως το έχεις το αμάξι .Ναι παίρνεις ένα 1000 αρακι το λιώνεις κ δεν παθαίνει τίποτα .Το θέμα ειναι τι επιλέγεις
-
Εγω λεω ακομα και μεταξυ παρομοιας φιλοσοφιας και κατηγοριας αυτοκινητων εχεις τις πιο μεγαλες πιθανοτητες να μπλεξεις.
-
Ασε το cupra dsg και βολεψου με καμια αλφα μιτο,σε τιμες σκοτωμα θα τις βρεις,ασχετα αν εμενα δεν μου αρεσει η μουρη της.
-
Μωρε και corsa opc αμα θελει...
-
Αυτο ειναι το θέμα παιδιά ο καθένας έχει τα βιώματα του κ λέει αυτο που νομίζει ,τόσα χρόνια εγω ιταλικά είχα δεν χρειάζεται να αναφέρω πρόβληματα οποτε να πάω σε mito ? τα Opel τρομερά δεν το συζητώ αλλα όχι το opc κ για εκεί λένε για τον 4 κύλινδρο .οποτε δεν βγάζει ακρι παίρνεις ένα ποδήλατο κ είσαι ήρεμος ( κ εκεί μπορεί να μπλέξεις με το λάστιχο ) τωρα για το seat ένα έτη 2015 μοντέλο 2011 ποσό να μπλέξεις? αν προσεχείς κ αγαπάς αυτο που έχεις ?τι να πω μπορεί να το πάρω κ να είμαι κάθε μέρα συνεργείο ( που δεν νομίζω ) κ να καεί στα 1000 ένα λίτρο κ τι έγινε συμπληρώνεις η αλλάζεις ελατήρια κ είσαι ωραίος .αν φοβάμαι κατι ειναι το dsg που άμα βγάλει ζημια πάει κανένα 2000 € θέλω ν πιστεύω κ με αυτά που ακούω σε ποσοστό κατόχων του ibiza ότι δεν θα εχω τέτοιο θέματα . Απλα ενας μεγάλο λόγος που θα ήθελα να το πάρω ειναι το dsg .Για αυτο θα ήθελα το ελέγξω καλά πριν το πάρω όσο αυτο ειναι εφικτό .
-
υποθετω οτι σου λενε να το αποφυγεις ΕΠΕΙΔΗ εχει το DSG και οχι για τα αλλα ,λόγω κοστους ενδεχομενης επισκευης και γιατι ο προηγουμενος λογικα θα το εχει λιωσει το αυτοκινητο. Εγω δεν θα επαιρνα ευκολα αυτοκινητο που ειναι πολυ πιθανο οτι εχει περασει ακραιες συνθηκες (πχ κοντρες στα λιμανακια λεμε τωρα...) ή που να εχει δυσκολα επισκευασιμες τεχνολογιες (πχ το dsg )
Γενικα παντως αν δεν ειναι κανιβαλος ο προηγουμενος σε 4 χρονια δεν μπορει να το διαλυσει το αμαξι. Η SEAT παντως αποδεικνυεται πολυ τιμια μαρκα και περιεργως εχει μεγαλυτερα ποσοστα αξιοπιστιες απο την μητρικη VW
ΥΓ εννοειται οτι θα το ελεγξεις εξαντλητικα ακομη και αν παρεις ποδηλατο...
-
Ο χρήστης dimitris7 έγραψε:
Αυτο ειναι το θέμα παιδιά ο καθένας έχει τα βιώματα του κ λέει αυτο που νομίζει ,τόσα χρόνια εγω ιταλικά είχα δεν χρειάζεται να αναφέρω πρόβληματα οποτε να πάω σε mito ? τα Opel τρομερά δεν το συζητώ αλλα όχι το opc κ για εκεί λένε για τον 4 κύλινδρο .οποτε δεν βγάζει ακρι παίρνεις ένα ποδήλατο κ είσαι ήρεμος ( κ εκεί μπορεί να μπλέξεις με το λάστιχο ) τωρα για το seat ένα έτη 2015 μοντέλο 2011 ποσό να μπλέξεις? αν προσεχείς κ αγαπάς αυτο που έχεις ?τι να πω μπορεί να το πάρω κ να είμαι κάθε μέρα συνεργείο ( που δεν νομίζω ) κ να καεί στα 1000 ένα λίτρο κ τι έγινε συμπληρώνεις η αλλάζεις ελατήρια κ είσαι ωραίος .αν φοβάμαι κατι ειναι το dsg που άμα βγάλει ζημια πάει κανένα 2000 € θέλω ν πιστεύω κ με αυτά που ακούω σε ποσοστό κατόχων του ibiza ότι δεν θα εχω τέτοιο θέματα . Απλα ενας μεγάλο λόγος που θα ήθελα να το πάρω ειναι το dsg .Για αυτο θα ήθελα το ελέγξω καλά πριν το πάρω όσο αυτο ειναι εφικτό .μια χαρα αμαξακι ειναι το mito. θα το προτιμουσα. αξιοπιστο, σπορ, ομορφουλικο και δεν εχει ακουστει τπτ. για το αλλο αφου εχουν ακουστει γιατι να εισαι με το αγχος;
-
Το προβλημα με το Polo gti- ibiza cupra της γενιας αυτης ,και ασχετα απο το DSG το οποιο ειχε τα θεματα του, ειναι το μοτερ και η καταναλωση λαδιου ,θεμα το οποιο ΔΕ διορθωνοταν τα πρωτα χρονια κυκλοφοριας ακομα και με 3-4 αλλαγες μοτερ... ναι υπαρχουν και τετοιες περιπτωσεις με αλλαγες στην εγγυηση 3-4 μοτερ.. δε ξερω αν εχει διορθωθει τωρα..
Αν βγαλουμε το clio rs εκτος μαλλον οι ιταλοι ειχαν στην κατηγορια και στο ειδος τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα με τα mito και gp abarth. -
Ένα θα σας πω παλιά είχα punto gt κ εχω περάσει σχεδόν ολα τα στάδια βελτίωσης οποτε αυτά με τα λάδια μου φαίνονται πταισματα χαχα.το μονο μου φοβάμαι ειναι το dsg αλλα απο την άλλη το θέλω το Ibiza γιατι έχει αυτο πάνω του .για αυτο κοιτάω όσο το δυνατόν με λίγα χιλιόμετρα για να μειώσω τι πιθανότητες ζημιάς όσο αυτο ειναι εφικτό .αν τα κατάφερω κ το πάρω ελπίζω να γίνει καλός έλεγχος που αυτο με καίει πάνω απο ολα κ μετά βλέπουμε .
-
ε αφου ξερεις απο βελτιωσεις μη μασας. αν χαλασει το DSG βαζεις ενα χειροκινητο και εισαι αρχηγος.
-
χάχα λες ε?σωστός ο παίχτης ή βάζω το dsg το 6 αν το παίρνει και είμαι πάλι αρχηγός !!χαχα
-
Πάντως τα χαρίζουν......σημάδι μάλλον ανησυχητικό
Sent from my iPad using Tapatalk
Ερώτηση για Ibiza cupra dsg