-
Τις τελευταίες σελίδες νομίζω πως η κουβέντα έχει ξεφύγει λίγο και εξηγούμαι... Ο τίτλος αφορά το qq 2. Το αυτοκίνητο αυτό σηματοδότησε μια νέα κατηγορία οχημάτων στην οποία καλώς ή κακώς έχει τα σκήπτρα στις πωλήσεις. Το θέμα λοιπόν δεν θα έπρεπε να είναι γιατί υπάρχει αυτή η κατηγορία οχημάτων συμπεριλαμβανομένου και του qq αλλά πως και γιατί βρίσκεται το qq εκεί που είναι συγκριτικά με άλλες επιλογές της κατηγορίας του. Το να προσπαθει ο κάτοχος μιας Τζουλιέτας να εξηγήσει γιατί το qq έχει υποδέστερη σπορτιφ συμπεριφορά είναι ακριβώς το ίδιο με το να προσπαθήσει στο αντίστοιχο νήμα της πολυαγαπημένης μου Α ένας κάτοχος qq να εξηγήσει γιατί η Α δεν κάνει για off road εξορμήσεις... αχρείαστες συζητήσεις. Βέβαια το qq ενώ μπορεί να καβαλά πεζοδρόμια και να ξεπερνα κάτι λακουβάρες εντός Αθήνας και λοιπών Ελληνικών πόλεων εντούτοις έχει ασύγκριτα καλύτερη οδική συμπεριφορά από πολλούς ανταγωνιστές του. Αμεσοι ανταγωνιστές του είναι αυτοκίνητα παρόμοιας φιλοσοφίας και όχι υπερυψωμένα πολυμορφικά. Για το λόγο αυτό για παράδειγμα η suzuki και βλέποντας το κενό στην γκάμα της (που δεν βλέπουν κάποιοι επικριτές του qq), δεν αρκέστηκε στο εμπορικό sx4 αλλά προχώρησε σε ανανέωση του vitara. Για τον ίδιο λόγο η fiat άφησε το sedici για να πάει στο 500χ το οποίο είναι μια πιο πολιτισμένη πρόταση για τον μέσο οδηγό από το ξαδερφάκι του το καινούργιο renegade. Στην ίδια κατηγορία με το qq βρίσκεται και το ASX της Mitsubishi αλλά και το x1 της ΒΜW, το tiguan αλλά και έρχεται σύντομα το hrv. Πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα σε επιμέρους τομείς πιθανότατα να είναι καλύτερα του. Εντούτοις όλα τα προαναφερθέντα δεν κατάφεραν να το ξεπεράσουν στις πωλήσεις. Ερώτημα για ΄μένα είναι τι θα κάνει το νέο hrv μόνο. Για πάράδειγμα η Χ1 που σε πολλούς τομείς υπερέχει αισθητά λόγω τιμής απορρίπτεται από το 90% και πλέον των υποψήφιων αγοραστών της κατηγορίας.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τις τελευταίες σελίδες νομίζω πως η κουβέντα έχει ξεφύγει λίγο και εξηγούμαι... Ο τίτλος αφορά το qq 2. Το αυτοκίνητο αυτό σηματοδότησε μια νέα κατηγορία οχημάτων στην οποία καλώς ή κακώς έχει τα σκήπτρα στις πωλήσεις. Το θέμα λοιπόν δεν θα έπρεπε να είναι γιατί υπάρχει αυτή η κατηγορία οχημάτων συμπεριλαμβανομένου και του qq αλλά πως και γιατί βρίσκεται το qq εκεί που είναι συγκριτικά με άλλες επιλογές της κατηγορίας του. Το να προσπαθει ο κάτοχος μιας Τζουλιέτας να εξηγήσει γιατί το qq έχει υποδέστερη σπορτιφ συμπεριφορά είναι ακριβώς το ίδιο με το να προσπαθήσει στο αντίστοιχο νήμα της πολυαγαπημένης μου Α ένας κάτοχος qq να εξηγήσει γιατί η Α δεν κάνει για off road εξορμήσεις... αχρείαστες συζητήσεις. Βέβαια το qq ενώ μπορεί να καβαλά πεζοδρόμια και να ξεπερνα κάτι λακουβάρες εντός Αθήνας και λοιπών Ελληνικών πόλεων εντούτοις έχει ασύγκριτα καλύτερη οδική συμπεριφορά από πολλούς ανταγωνιστές του. Αμεσοι ανταγωνιστές του είναι αυτοκίνητα παρόμοιας φιλοσοφίας και όχι υπερυψωμένα πολυμορφικά. Για το λόγο αυτό για παράδειγμα η suzuki και βλέποντας το κενό στην γκάμα της (που δεν βλέπουν κάποιοι επικριτές του qq), δεν αρκέστηκε στο εμπορικό sx4 αλλά προχώρησε σε ανανέωση του vitara. Για τον ίδιο λόγο η fiat άφησε το sedici για να πάει στο 500χ το οποίο είναι μια πιο πολιτισμένη πρόταση για τον μέσο οδηγό από το ξαδερφάκι του το καινούργιο renegade. Στην ίδια κατηγορία με το qq βρίσκεται και το ASX της Mitsubishi αλλά και το x1 της ΒΜW, το tiguan αλλά και έρχεται σύντομα το hrv. Πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα σε επιμέρους τομείς πιθανότατα να είναι καλύτερα του. Εντούτοις όλα τα προαναφερθέντα δεν κατάφεραν να το ξεπεράσουν στις πωλήσεις. Ερώτημα για ΄μένα είναι τι θα κάνει το νέο hrv μόνο. Για πάράδειγμα η Χ1 που σε πολλούς τομείς υπερέχει αισθητά λόγω τιμής απορρίπτεται από το 90% και πλέον των υποψήφιων αγοραστών της κατηγορίας.Συμφωνώ απόλυτα! Επίσης η ατέλειωτη, επαναλαμβανόμενη γκρίνια και μόνιμη αρνητικότητα (από 1-2) είναι επίσης αποπροσανατολιστική, χωρίς αξιοπιστία, χωρίς ουσιαστική πληροφόρηση και ΚΟΥΡΑΖΕΙ!!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Για τη συζητηση που γινεται,πιστευω οτι ο καθενας πρεπει να ιεραρχησει τις αναγκες του.Ποσοι απο εμας που ζουν σε μεγαλη πολη και πολυ περισσοτερο στην Αθηνα θα χρειαστουν το υπερυψωμενο σχημα τους?Αν παλι πας επαρχια συχνα τοτε συμφωνω οτι θα σου φανει πολυ πιο χρησιμο.Αρα εξαρταται τη χρηση που θα κανεις.Ομως το πουλ μουρ παιζει σιγουρα στην Ελλαδα,ειναι δεδομενο...
Οποιοδήποτε αυτοκίνητο πανω απο supermini ειναι overkill για πόλεις σαν την Αθήνα που ειναι μονίμως πηγμενες και κυκλοφορούν ένα σωρό μηχανάκια και καραγκιόζηδες.
Επειδή δυο χρονια κατέβαινα με το rav κέντρο απο Μαρούσι ( μέσω βυρωνα το χειμώνα για να αφήσω το παιδί στα πεθερικά) και αφενός μου κόστιζε σε καύσιμα ο κούκος αηδόνι (το πάρκινγκ ευτυχώς ηταν πληρωμένο) ενω αφετέρου έχασα χρονια ζωής απο τον κάθε μηχανάκια που χώνοταν παντού και τους ηλίθιους που οδηγούν και ζουν ανάμεσα μας. Τα ίδια ισχύουν και για το qq που ειναι αρκετά μεγάλο για κίνηση εντός πόλης ενω εχει και δύσκολη ορατότητα πισω.εμ για αυτο φιλος εχω τωρα το sirion που ειναι σε πολλη καλη κατασταση αλλα ενταξει τι να κανω, ενω πριν ενα χαρχαλο πουντο. για να κλαιει ο αλλος και οχι εγω. τα μηχανακια αν σε ζωγραφισουν σε μποτιλιαρισμα αντιο. εκτος αν βγεις απο το αμαξι και αρχισεις το τρεξιμο μπας και τον πετυχεις σε κανενα φαναρι. οδηγω μηχανη, αλλα να λεμε και τα στραβα των μοτοροβιων. το δευτερο το εχω για νυχτα που δεν εχει κινηση και σε χωρους παρκαρισματος που δεν εχει πηξιμο. το εχω και για εκτος πολης. δλδ για να το δειξω το καλο μου τουτου και να το κοιτανε να κοιτω απο ολους τους καθρεπτες μη με φιλησουν; ανθρωπος ειμαι δεν ειμαι ρανταρ. ενταξει πολλοι το κυκλοφορουν οχι για να πουλησουν μουρη, οπως εσυ το κυκλοφορουν για την παρτη τους.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τις τελευταίες σελίδες νομίζω πως η κουβέντα έχει ξεφύγει λίγο και εξηγούμαι... Ο τίτλος αφορά το qq 2. Το αυτοκίνητο αυτό σηματοδότησε μια νέα κατηγορία οχημάτων στην οποία καλώς ή κακώς έχει τα σκήπτρα στις πωλήσεις. Το θέμα λοιπόν δεν θα έπρεπε να είναι γιατί υπάρχει αυτή η κατηγορία οχημάτων συμπεριλαμβανομένου και του qq αλλά πως και γιατί βρίσκεται το qq εκεί που είναι συγκριτικά με άλλες επιλογές της κατηγορίας του. Το να προσπαθει ο κάτοχος μιας Τζουλιέτας να εξηγήσει γιατί το qq έχει υποδέστερη σπορτιφ συμπεριφορά είναι ακριβώς το ίδιο με το να προσπαθήσει στο αντίστοιχο νήμα της πολυαγαπημένης μου Α ένας κάτοχος qq να εξηγήσει γιατί η Α δεν κάνει για off road εξορμήσεις... αχρείαστες συζητήσεις. Βέβαια το qq ενώ μπορεί να καβαλά πεζοδρόμια και να ξεπερνα κάτι λακουβάρες εντός Αθήνας και λοιπών Ελληνικών πόλεων εντούτοις έχει ασύγκριτα καλύτερη οδική συμπεριφορά από πολλούς ανταγωνιστές του. Αμεσοι ανταγωνιστές του είναι αυτοκίνητα παρόμοιας φιλοσοφίας και όχι υπερυψωμένα πολυμορφικά. Για το λόγο αυτό για παράδειγμα η suzuki και βλέποντας το κενό στην γκάμα της (που δεν βλέπουν κάποιοι επικριτές του qq), δεν αρκέστηκε στο εμπορικό sx4 αλλά προχώρησε σε ανανέωση του vitara. Για τον ίδιο λόγο η fiat άφησε το sedici για να πάει στο 500χ το οποίο είναι μια πιο πολιτισμένη πρόταση για τον μέσο οδηγό από το ξαδερφάκι του το καινούργιο renegade. Στην ίδια κατηγορία με το qq βρίσκεται και το ASX της Mitsubishi αλλά και το x1 της ΒΜW, το tiguan αλλά και έρχεται σύντομα το hrv. Πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα σε επιμέρους τομείς πιθανότατα να είναι καλύτερα του. Εντούτοις όλα τα προαναφερθέντα δεν κατάφεραν να το ξεπεράσουν στις πωλήσεις. Ερώτημα για ΄μένα είναι τι θα κάνει το νέο hrv μόνο. Για πάράδειγμα η Χ1 που σε πολλούς τομείς υπερέχει αισθητά λόγω τιμής απορρίπτεται από το 90% και πλέον των υποψήφιων αγοραστών της κατηγορίας.Πάντα μετρημένος και σωστός ο κυρ Σπύρος!
Το Hrv προβλέπω ότι θα το χτυπήσουν πάλι στην τιμή και θα χάσει πολλές από τις πωλήσεις που θα είχε με μια καλή προσφορά. Επίσης, το έχω ξαναγράψει, ο κινητήρας του (με τα 120 άλογα) δεν είναι πια κορυφαίος. Εάν έβαζε αυτόν με τα 160 άλογα θα μιλάγαμε για άλλο αυτοκίνητο! Δεν αποκλείεται να γίνει βέβαια κι αυτό στα επόμενα 2-3 χρόνια.
Τέλος, η BMW με τους μικρούς κινητήρες που θα κυκλοφορήσει (τους 1500άρηδες) δεν θα απέχει πιστεύω πολύ από ένα καλά εξοπλισμένο qashqai, καθώς, αν κρίνουμε από τις τιμές που έχει ανακοινώσει για τα δίλιτρα, λογικά τα 1500αρια θα βρίσκονται τριγύρω ή και λίγο κάτω από τα 30k (με απόσυρση και εκπτώσεις...). Το θέμα βέβαια θα είναι αν αξίζει το 1500 diesel Χ1... -
Ο χρήστης Sailor66 έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα! Επίσης η ατέλειωτη, επαναλαμβανόμενη γκρίνια και μόνιμη αρνητικότητα (από 1-2) είναι επίσης αποπροσανατολιστική, χωρίς αξιοπιστία, χωρίς ουσιαστική πληροφόρηση και ΚΟΥΡΑΖΕΙ!!
Με κάθε καλή προαίρεση, σε παρακαλώ να μην διαβάζεις αν σε κουράζουν όσα γράφονται!
Αλοίμονο αν επιβάλλουμε λογοκρισία βάσει όσων πιστεύουμε ή θέλουμε να διαβάζουμε... -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα! Επίσης η ατέλειωτη, επαναλαμβανόμενη γκρίνια και μόνιμη αρνητικότητα (από 1-2) είναι επίσης αποπροσανατολιστική, χωρίς αξιοπιστία, χωρίς ουσιαστική πληροφόρηση και ΚΟΥΡΑΖΕΙ!!
Με κάθε καλή προαίρεση, σε παρακαλώ να μην διαβάζεις αν σε κουράζουν όσα γράφονται!
Αλοίμονο αν επιβάλλουμε λογοκρισία βάσει όσων πιστεύουμε ή θέλουμε να διαβάζουμε...iceman7 προφανώς ο καθένας έχει την ελευθερία να εκφράσει τις απόψεις του και μάλιστα οι απόψεις που διαφοροποιούνται ίσως έχουν και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Εννοώ ότι κι εγώ ως ενδιαφερόμενος για το QQ λαμβάνω σοβαρά υπόψη περισσότερο τις αρνητικές κριτικές παρά τις θετικές, γιατί θέλω να είμαι προετοιμασμένος και ενημερωμένος για το αυτοκίνητο προτού το επιλέξω. Όμως, ο Sailor66 νομίζω ότι σημειώνει κάτι που κι εγώ σου έχω γράψει πριν αρκετές σελίδες : Έγραψες επανειλημμένως για τα αρνητικά του QQ, εξέφρασες όλες τις ενστάσεις και τα παράπονά σου και όλοι κατάλαβαν ποια είναι η άποψή σου. Το να **επαναλαμβάνεις ** κάθε λίγα posts τα ίδια παράπονα είναι που κουράζει. Το ίδιο θα συνέβαινε φυσικά και αν έγραφες τα αντίθετα. Συνεπώς, η ένσταση δεν αφορά το ότι εκφράζεις τη γνώμη σου, αλλά το ότι κάνοντάς το διαρκώς και κουράζεις και δημιουργείς υποψίες ιδεοληψίας, ακόμη κι αν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Θέλω να πω ότι η χρησιμότητα των όσων γράφεις μπορεί να χαθεί στην επανάληψη, διότι κάποιος μπορεί να την παρεξηγήσει ως στάση κάποιου εμμονικού. Εντελώς φιλικά όλα αυτά και μάλιστα από κάποιον που δεν κουράζεται εύκολα!
-
@The_Emperor
Οντως αυτό ίσχυε παλιότερα και δη αρκετούς μηνες πιο πριν και όπως είδες έχω μετριάσει την κριτική μου.
Το σχόλιο στο οποιο όμως απάντησα είναι σημερινό και ανεξάρτητα του αν έχει πλεόν βάση ειδικά όσον αφορά τα δικά μου γραφόμενα (που δεν έχει) δεν συνάδει με τη λειτουργία του forum... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα! Επίσης η ατέλειωτη, επαναλαμβανόμενη γκρίνια και μόνιμη αρνητικότητα (από 1-2) είναι επίσης αποπροσανατολιστική, χωρίς αξιοπιστία, χωρίς ουσιαστική πληροφόρηση και ΚΟΥΡΑΖΕΙ!!
Με κάθε καλή προαίρεση, σε παρακαλώ να μην διαβάζεις αν σε κουράζουν όσα γράφονται!
Αλοίμονο αν επιβάλλουμε λογοκρισία βάσει όσων πιστεύουμε ή θέλουμε να διαβάζουμε...iceman7 προφανώς ο καθένας έχει την ελευθερία να εκφράσει τις απόψεις του και μάλιστα οι απόψεις που διαφοροποιούνται ίσως έχουν και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Εννοώ ότι κι εγώ ως ενδιαφερόμενος για το QQ λαμβάνω σοβαρά υπόψη περισσότερο τις αρνητικές κριτικές παρά τις θετικές, γιατί θέλω να είμαι προετοιμασμένος και ενημερωμένος για το αυτοκίνητο προτού το επιλέξω. Όμως, ο Sailor66 νομίζω ότι σημειώνει κάτι που κι εγώ σου έχω γράψει πριν αρκετές σελίδες : Έγραψες επανειλημμένως για τα αρνητικά του QQ, εξέφρασες όλες τις ενστάσεις και τα παράπονά σου και όλοι κατάλαβαν ποια είναι η άποψή σου. Το να **επαναλαμβάνεις ** κάθε λίγα posts τα ίδια παράπονα είναι που κουράζει. Το ίδιο θα συνέβαινε φυσικά και αν έγραφες τα αντίθετα. Συνεπώς, η ένσταση δεν αφορά το ότι εκφράζεις τη γνώμη σου, αλλά το ότι κάνοντάς το διαρκώς και κουράζεις και δημιουργείς υποψίες ιδεοληψίας, ακόμη κι αν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Θέλω να πω ότι η χρησιμότητα των όσων γράφεις μπορεί να χαθεί στην επανάληψη, διότι κάποιος μπορεί να την παρεξηγήσει ως στάση κάποιου εμμονικού. Εντελώς φιλικά όλα αυτά και μάλιστα από κάποιον που δεν κουράζεται εύκολα!
Αυτό ακριβώς εννοώ και εγώ και το διατύπωσες Emperor καλύτερα από εμένα! Επίσης φιλικά
-
Ο χρήστης Sailor66 έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα! Επίσης η ατέλειωτη, επαναλαμβανόμενη γκρίνια και μόνιμη αρνητικότητα (από 1-2) είναι επίσης αποπροσανατολιστική, χωρίς αξιοπιστία, χωρίς ουσιαστική πληροφόρηση και ΚΟΥΡΑΖΕΙ!!
Με κάθε καλή προαίρεση, σε παρακαλώ να μην διαβάζεις αν σε κουράζουν όσα γράφονται!
Αλοίμονο αν επιβάλλουμε λογοκρισία βάσει όσων πιστεύουμε ή θέλουμε να διαβάζουμε...iceman7 προφανώς ο καθένας έχει την ελευθερία να εκφράσει τις απόψεις του και μάλιστα οι απόψεις που διαφοροποιούνται ίσως έχουν και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Εννοώ ότι κι εγώ ως ενδιαφερόμενος για το QQ λαμβάνω σοβαρά υπόψη περισσότερο τις αρνητικές κριτικές παρά τις θετικές, γιατί θέλω να είμαι προετοιμασμένος και ενημερωμένος για το αυτοκίνητο προτού το επιλέξω. Όμως, ο Sailor66 νομίζω ότι σημειώνει κάτι που κι εγώ σου έχω γράψει πριν αρκετές σελίδες : Έγραψες επανειλημμένως για τα αρνητικά του QQ, εξέφρασες όλες τις ενστάσεις και τα παράπονά σου και όλοι κατάλαβαν ποια είναι η άποψή σου. Το να **επαναλαμβάνεις ** κάθε λίγα posts τα ίδια παράπονα είναι που κουράζει. Το ίδιο θα συνέβαινε φυσικά και αν έγραφες τα αντίθετα. Συνεπώς, η ένσταση δεν αφορά το ότι εκφράζεις τη γνώμη σου, αλλά το ότι κάνοντάς το διαρκώς και κουράζεις και δημιουργείς υποψίες ιδεοληψίας, ακόμη κι αν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Θέλω να πω ότι η χρησιμότητα των όσων γράφεις μπορεί να χαθεί στην επανάληψη, διότι κάποιος μπορεί να την παρεξηγήσει ως στάση κάποιου εμμονικού. Εντελώς φιλικά όλα αυτά και μάλιστα από κάποιον που δεν κουράζεται εύκολα!
Αυτό ακριβώς εννοώ και εγώ και το διατύπωσες Emperor καλύτερα από εμένα! Επίσης φιλικά
Φιλόλογος γαρ!
-
Εγώ πάλι σαν χημικός έχω την τάση να τα ανακατεύω. Εντούτοις σε αυτό εδώ το forum μου αρέσει να ανακατεύομαι λόγω της αγάπης μου για τα αυτοκίνητα. . Πιστεύω πάνω κάτω και οι περισσότεροι εδώ μέσα...
-
Εγώ πάλι ως νομικός, είμαι ιδιαίτερα ακριβολόγος και εκτιμώ όταν δεν γίνονται γενικεύσεις
-
Ωχ, έτσι όπως το θέτετε το θέμα, εγώ που είμαι σκουπιδιάρης ξέρω καλά από σκουπίδια, οπότε δεν είναι για καλό που το έχω στην μπούκα το QQ
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγώ πάλι ως νομικός, είμαι ιδιαίτερα ακριβολόγος και εκτιμώ όταν δεν γίνονται γενικεύσειςΌπως καταλαβαίνεις όμως προκαλείς συχνές ενστάσεις για καθοδήγηση των μαρτύρων (ιδιοκτητών του qq) και των ενόρκων (υποψήφιοι αγοραστές του οχήματος).
-
Ο χρήστης jackdaniels έγραψε:
Ωχ, έτσι όπως το θέτετε το θέμα, εγώ που είμαι σκουπιδιάρης ξέρω καλά από σκουπίδια, οπότε δεν είναι για καλό που έχω το έχω στην μπούκα το QQΠάντως εδώ που τα λέμε qq τόσα χρόνια δεν έτυχε να δω να το μαζεύουν σαν σκουπίδι από το δρόμο (λόγω βλάβης), ή από τις εκθέσεις (λόγω χαμηλών πωλήσεων)
-
Βλέπω ότι τώρα το καλύπτουμε το θέμα απ' όλες τις πλευρές!
-
Με τον twin turbo 160ps ομολογώ ότι δύσκολα θα αντιστεκόμουν...παρά τις 'ασθένειες'
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το Hrv προβλέπω ότι θα το χτυπήσουν πάλι στην τιμή και θα χάσει πολλές από τις πωλήσεις που θα είχε με μια καλή προσφορά.** Επίσης, το έχω ξαναγράψει, ο κινητήρας του (με τα 120 άλογα) δεν είναι πια κορυφαίος**. Εάν έβαζε αυτόν με τα 160 άλογα θα μιλάγαμε για άλλο αυτοκίνητο!Για μενα ο iDtec της Honda ειναι ο καλυτερος μικρος πετρελαιοκινητηρας των τελευταιων ετων. Και σε αυτον, και στον dci της Renault διατηρουν ακριβως το ιδιο μπλοκ και απλως αλλαζουν τη συμπιεση και προσθετουν ενα 2ο τουρμπο για να δωσουν τα εξτρα αλογα. Και τα εξτρα αλογα δεν ειναι παντα καλυτερα γιατι το μοτερ ειναι πιεσμενο και μπορει να βγαλει προβληματακια (τουρμπινα) η να εχει μικροτερο κυκλο ζωης. Αυτος ειναι για μενα και ο λογος που η Renault δεν τον εχει ανακοινωσει ακομα στα SUV της ενω η Honda (προφανως γιατι πετυχε πιο συντομα καλυτερη αξιοπιστια) τον πουλαει ηδη απο το Φεβρουαριο. Ωστοσο για να κανεις συγκριση κινητηρων δεν κοιτας απλως τι ιπποδυναμη βγαζουν. Και η Honda θα μπορουσε να βγαλει 200 αλογα απο αυτο το μοτερ αν ηθελε. Το οποιο παρεπιμπτοντως ειναι το ελαφρυτερο και με τις λιγοτερες τριβες απο ολο τον ανταγωνισμο. Πρεπει να κοιτας και καταναλωση (σε σχεση με το βαρος του αυτοκινητου) και εκπομπες ρυπων. Αν τα βαλεις λοιπον κατω ολα, νομιζω ο iDtec κερδιζει τον ανταγωνισμο. Και να προσθεσεις και την αξιοπιστια του. Στο mobile.de πουλησαν ηδη μεταχειρισμενο Civic με iDtec του 2013 απο Γερμανια με 300.000+ χιλιομετρα. Και το αμαξι ηταν κομπλε. Ουτε dpf, ουτε egr, ουτε τιποτα. Δευτερο θα εβαζα τον 1.6 dci της Renault και τριτο τον 1.6 cdti της Opel.
Και ενα αρθρακι για τον iDtec. http://www.carzine.gr/honda-civic-diesel-test/ -
Εννοούσα σε επιδόσεις. Ιδιως για το crv είναι ανεπαρκης. Αλλά και το hrv υστερεί σε επιδόσεις έναντι του qq. Μάλιστα, ήδη τους κινητήρες της Renault τους δανείζεται πλεον και η mercedes αν λέει κάτι κι αυτό.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Εννοούσα σε επιδόσεις. Ιδιως για το crv είναι ανεπαρκης. Αλλά και το hrv υστερεί σε επιδόσεις έναντι του qq. Μάλιστα, ήδη τους κινητήρες της Renault τους δανείζεται πλεον και η mercedes αν λέει κάτι κι αυτό.Το HR-V 1.6 idtec 2WD κανει τα 0-100 σε 10.0 sec και εχει τελικη 193 χλμ. Το QQ 1.6 dci 2WD κανει τα 0-100 σε 9.9 sec και εχει τελικη 190 χλμ. Δηλαδη ιδιες επιδοσεις. Με τη διαφορα οτι το HRV καιει μισο λιτρο λιγοτερο ανα 100 χλμ και εχει μολις 104 CO2 εκπομπες ρυπων εναντι 115 του QQ.
-
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Εννοούσα σε επιδόσεις. Ιδιως για το crv είναι ανεπαρκης. Αλλά και το hrv υστερεί σε επιδόσεις έναντι του qq. Μάλιστα, ήδη τους κινητήρες της Renault τους δανείζεται πλεον και η mercedes αν λέει κάτι κι αυτό.
Το HR-V 1.6 idtec 2WD κανει τα 0-100 σε 10.0 sec και εχει τελικη 193 χλμ. Το QQ 1.6 dci 2WD κανει τα 0-100 σε 9.9 sec και εχει τελικη 190 χλμ. Δηλαδη ιδιες επιδοσεις. Με τη διαφορα οτι το HRV καιει μισο λιτρο λιγοτερο ανα 100 χλμ και εχει μολις 104 CO2 εκπομπες ρυπων εναντι 115 του QQ.
Λίγο παραπάνω λένε εδώ!
http://www.news.gr/auto/paroysiaseis/ar ... oxies.html
http://www.sportdrive.gr/2015/5/11/Honda-HR-V
Ξέρεις τι είναι 2 εκατοστά του δευτερολέπτου;;;;;;;;;;Πέρα από την πλάκα εμένα μου είναι αδιάφορο και σχεδιαστικά το hrv...
Ας αναμείνουμε να δούμε και ρεπρίζ...
Νissan Qashqai J11 [2014-__]