-
Ο χρήστης Nikos204 έγραψε:
Η σειρά super tronic είναι η κορυφαία σειρά της Aral. Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις σε κάτι άλλο.Θα συμφωνησω, και ειναι και σε καλες τιμες σε συγκριση με castrol , motul Κλπ... Παντως αλλαζω ακομα κι ετσι αυστηρα καθε 10 χιλ. χλμ να εχω το κεφαλι μου υσηχο..
-
edit [mod]
Στο 4T-Forum δεν επιτρέπεται:
Η διαφήμιση εταιρειών, εμπορικών προϊόντων / υπηρεσιών κάθε είδους χωρίς την πρότερη σύμφωνη γνώμη του Διαχειριστή του 4T-Forum. -
Και γω στο leon aral supertronic 5/30 απο οταν το πήρα και δεν τα αλλάζω με τίποτα.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Παιδιά, για hyundai accent 2000 1.4 τι λάδια προτείνετε;
Από ότι κατάλαβα διαβάζοντας την ενότητα εδώ υπάρχουν λάδια για εξοικονόμηση καυσίμου και για υψηλές επιδόσεις.
Αν για παράδειγμα (είμαι νέος οδηγός γιαυτό τα ρωτάω αυτά) το αυτοκίνητο έπαιρνε λάδια για εξοικονόμηση επί πολλά χρόνια και εγώ τώρα του βάλω για υψηλές επιδόσεις ή και το αντίθετο τι διαφορές θα δω ως προς τη σπατάλη βενζίνης αλλά και τις επιδόσεις του κινητήρα;
Και τέλος είναι καλό να αλλάζεις μάρκα ή να βάζεις διαφορετικού τύπου λάδι από αυτό που έπαιρνε ή θα υπάρξουν προβλήματα;Ευχαριστώ προκαταβολικά!
5w/30
5-30 σε accent δεκαπανταετιας? Θα φυγει ολο απο τα τσιμουχακια.
κανα 10-40 lidl και πολυ του ειναι -
-
Ο χρήστης loumidis15 έγραψε:
...
Γενικα προτινω να μην κανει κανεις πολλους πειραματισμους με τα λαδια του...αν τον ικανοποιουν σχετικα να μεινει σε αυτα που εχει 'μαθει' το μοτερ τουΜαθαίνουν τα μοτερ; Δεν νομίζω ....
Απλά θα έλεγα πως για να βγάλει κανείς συμπέρασμα για ένα λάδι καλό είναι το κάνει όταν βάλει 2η φορά συνεχόμενα το ίδιο λάδι.
Είναι σαν να υποστηρίζουμε διαφημιστικά κόλπα πιστότητας, ή σε απλά αγγλικά πχ
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Παιδιά, για hyundai accent 2000 1.4 τι λάδια προτείνετε;
Από ότι κατάλαβα διαβάζοντας την ενότητα εδώ υπάρχουν λάδια για εξοικονόμηση καυσίμου και για υψηλές επιδόσεις.
Αν για παράδειγμα (είμαι νέος οδηγός γιαυτό τα ρωτάω αυτά) το αυτοκίνητο έπαιρνε λάδια για εξοικονόμηση επί πολλά χρόνια και εγώ τώρα του βάλω για υψηλές επιδόσεις ή και το αντίθετο τι διαφορές θα δω ως προς τη σπατάλη βενζίνης αλλά και τις επιδόσεις του κινητήρα;
Και τέλος είναι καλό να αλλάζεις μάρκα ή να βάζεις διαφορετικού τύπου λάδι από αυτό που έπαιρνε ή θα υπάρξουν προβλήματα;Ευχαριστώ προκαταβολικά!
5w/30
5-30 σε accent δεκαπανταετιας? Θα φυγει ολο απο τα τσιμουχακια.
κανα 10-40 lidl και πολυ του ειναιΌταν είχα την xantia ct (3o χέρι τουλάχιστον) έβαζα 5w30 (amsoil hdd) και δεν μου το έκαιγε καθόλου (130,000 χλμ, 19 ετών).
Αναρωτιέμαι πόσο ρόλο έπαιζε που ήταν 8v & citroen...
-
Μια δοκιμη θα πεισει για το accent. Παντως και γω που εχω ενα 25 ετιας skoda του βαζω 10-40 semi τα τελευταια 10 χρονια και δεν καιει γραμμαριο στα 5000χλμ. Ανετα θα πηγαινα και σε 5-30 αλλα δεν ξερω τι νοημα θα εχει. Ολοι παντως που εχουν το ιδιο αμαξι βαζουν 15-50 και 20-50!!
-
CONCLUSION:
'No matter what anyone else tells you, the “Ideal Lubrication Setup” for most traditional engines, is a high volume/high pressure oil pump with a thinner multi-viscosity motor oil such as 5W30'.
540 RAT
Mechanical Engineer (A Mechanical Engineer is clearly the most qualified Engineer to test motor oil that was formulated by Chemical Engineers, for wear protection capability between mechanical components under load.)
U.S. Patent Holder (Mechanical device designed for Military Jet Aircraft)
Member SAE (Society of Automotive Engineers)
Member ASME (American Society of Mechanical Engineers)
Lifelong Gear Head, Mechanic, Hotrodder, Drag Racer, and Engine Builder.
Published: June 20, 2013
https://540ratblog.wordpress.com/2013/06/20/motor-oil-wear-test-ranking/
-
Kαι:
'Bob is the oil guy'Recomendations for (and) Ferrari:
'The 30 grade oil at 302 F has the exact same flow rate and pressures as the 20 grade oil at 212 F. See (D) above. Therefore, use the 20 grade for around town driving and the 30 grade on the hot track. You get maximum flow at each situation. '
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Παιδιά, για hyundai accent 2000 1.4 τι λάδια προτείνετε;
Από ότι κατάλαβα διαβάζοντας την ενότητα εδώ υπάρχουν λάδια για εξοικονόμηση καυσίμου και για υψηλές επιδόσεις.
Αν για παράδειγμα (είμαι νέος οδηγός γιαυτό τα ρωτάω αυτά) το αυτοκίνητο έπαιρνε λάδια για εξοικονόμηση επί πολλά χρόνια και εγώ τώρα του βάλω για υψηλές επιδόσεις ή και το αντίθετο τι διαφορές θα δω ως προς τη σπατάλη βενζίνης αλλά και τις επιδόσεις του κινητήρα;
Και τέλος είναι καλό να αλλάζεις μάρκα ή να βάζεις διαφορετικού τύπου λάδι από αυτό που έπαιρνε ή θα υπάρξουν προβλήματα;Ευχαριστώ προκαταβολικά!
5w/30
5-30 σε accent δεκαπανταετιας? Θα φυγει ολο απο τα τσιμουχακια.
κανα 10-40 lidl και πολυ του ειναιΧαχαχαχα πες το ψέματα..... Αυτό το accent ρε παιδί μου μας έχει τρελάνει στα λάδια... φεύγουν σαν νερό. Το κοιτάξαμε, το ξανακοιτάξαμε αλλά μας είπαν από το συνεργείο χρόνια τώρα ότι έτσι είναι τα accent ....
-
Αυτα τα accent δεν εχουν θεμα απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων? Δεν τα εχει αλλαξει κανεις τοσα χρονια?
-
Ο χρήστης Diversion έγραψε:
Παιδιά, για hyundai accent 2000 1.4 τι λάδια προτείνετε;
Από ότι κατάλαβα διαβάζοντας την ενότητα εδώ υπάρχουν λάδια για εξοικονόμηση καυσίμου και για υψηλές επιδόσεις.
Αν για παράδειγμα (είμαι νέος οδηγός γιαυτό τα ρωτάω αυτά) το αυτοκίνητο έπαιρνε λάδια για εξοικονόμηση επί πολλά χρόνια και εγώ τώρα του βάλω για υψηλές επιδόσεις ή και το αντίθετο τι διαφορές θα δω ως προς τη σπατάλη βενζίνης αλλά και τις επιδόσεις του κινητήρα;
Και τέλος είναι καλό να αλλάζεις μάρκα ή να βάζεις διαφορετικού τύπου λάδι από αυτό που έπαιρνε ή θα υπάρξουν προβλήματα;Ευχαριστώ προκαταβολικά!
5w/30
5-30 σε accent δεκαπανταετιας? Θα φυγει ολο απο τα τσιμουχακια.
κανα 10-40 lidl και πολυ του ειναιΧαχαχαχα πες το ψέματα..... Αυτό το accent ρε παιδί μου μας έχει τρελάνει στα λάδια... φεύγουν σαν νερό. Το κοιτάξαμε, το ξανακοιτάξαμε αλλά μας είπαν από το συνεργείο χρόνια τώρα ότι έτσι είναι τα accent ....
άλλαξε συνεργείο άμεσα
αλλάζεις τσιμούχες στις βαλβίδες και πάπαλα.........130-150ε κόστος. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Παιδιά, για hyundai accent 2000 1.4 τι λάδια προτείνετε;
Από ότι κατάλαβα διαβάζοντας την ενότητα εδώ υπάρχουν λάδια για εξοικονόμηση καυσίμου και για υψηλές επιδόσεις.
Αν για παράδειγμα (είμαι νέος οδηγός γιαυτό τα ρωτάω αυτά) το αυτοκίνητο έπαιρνε λάδια για εξοικονόμηση επί πολλά χρόνια και εγώ τώρα του βάλω για υψηλές επιδόσεις ή και το αντίθετο τι διαφορές θα δω ως προς τη σπατάλη βενζίνης αλλά και τις επιδόσεις του κινητήρα;
Και τέλος είναι καλό να αλλάζεις μάρκα ή να βάζεις διαφορετικού τύπου λάδι από αυτό που έπαιρνε ή θα υπάρξουν προβλήματα;Ευχαριστώ προκαταβολικά!
5w/30
5-30 σε accent δεκαπανταετιας? Θα φυγει ολο απο τα τσιμουχακια.
κανα 10-40 lidl και πολυ του ειναιΧαχαχαχα πες το ψέματα..... Αυτό το accent ρε παιδί μου μας έχει τρελάνει στα λάδια... φεύγουν σαν νερό. Το κοιτάξαμε, το ξανακοιτάξαμε αλλά μας είπαν από το συνεργείο χρόνια τώρα ότι έτσι είναι τα accent ....
άλλαξε συνεργείο άμεσα
αλλάζεις τσιμούχες στις βαλβίδες και πάπαλα.........130-150ε κόστος.Λες ε;; Δεν το πολύ έψαξα ποτέ γιατί πρώτον ήμουν ολίγων τι άσχετος και δεύτερον το συνεργείο είναι από τα καλύτερα στην περιοχή (μεγάλος αριθμός πελατών κλπ....). Θα ρωτήσω να μάθω.
-
'Bob is the oil guy'
'7) Wear rates will generally shrink as the oil is used, contrary to popular belief
8 ) Changing oil frequently does not reduce wear in healthy engines with healthy oil
- Changing oil too soon is a waste of product, regardless of what brand/grade/base stock of lube you choose to utilize'
David E. Newton
http://www.bobistheoilguy.com/used-oil-analysis-how-to-decide-what-is-normal/
-
Ο χρήστης Diversion έγραψε:
Λες ε;; Δεν το πολύ έψαξα ποτέ γιατί πρώτον ήμουν ολίγων τι άσχετος και δεύτερον το συνεργείο είναι από τα καλύτερα στην περιοχή (μεγάλος αριθμός πελατών κλπ....). Θα ρωτήσω να μάθω.
Ετσι ειναι, ειχαν ενα θεματακι με τα τσιμουχακια βαλβιδων.
Οταν λεμε 'το πινει σαν νερο', εχουμε δεδομενα? Πχ. σε ποσα περιπου χλμ το πινει και πόσο πινει.?
Ενδεικτικα, η αποσταση μεταξυ των γραμμων στο δεικτη του λαδιου (στη μηχανη) ειναι 1 λιτρο. Αν το πινει, θα πρεπει να το δεις γιατι μπορει να σου δημιουργησει προβλημα αλλου.Σε ποια περιοχη εισαι? Πας σε εξουσιοδοτημενο?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αυτα τα accent δεν εχουν θεμα απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων? Δεν τα εχει αλλαξει κανεις τοσα χρονια?και αλλα μοντελα εχουν μετα απο καποια εκατονταδες χιλιομετρα δεν παυει να ειναι ενα ελαστομερες εξαρτημα που σφραγιζει και δεν αφηνει να περασει μεσω του στελεχους της βαλβιδας λαδι στο θαλαμο καυσης, σε αλλα μοντελα ειναι καλυτερο το λαστιχο σε αλλο χειροτερο, αρκετα που εχω δει μεσα πολη καπνιζουν σαν διχρονοι κινητηρες
το 2007 που πηγαινα το αυτοκινητο σε μηχανικο και αλλαζε το λαδι σε accent 1.3 fl με 105.000χλμ του εβαζε 15w/40 λαδι, στη ερωτηση μου γιατι; ειπε ε αυτοι οι κινητηρες το καινε το λαδι τους - ε προτεινε τους επισκευη - ποιος θα δωσει χρηματα, οι περισσοτεροι πελατες οταν το αυτοκινητο τους πιασει τα 100.000χλμ η περασει την 4ετια ''το εχουν του πεταμου''
οντως ενα σετ φλατζα κεφαλης που περιλαμβανει τσιμουχακια βαλβιδων και εκκεντροφορων κοστιζει αναλογα το μοντελο & μαρκα απο 70Ε μεχρι και 150Ε και να ανοιχτει η κεφαλη παντα κρυα θα παρει εργατικα ενα 80αρι, οποτε το κοστος ειναι περιπου οσο εγραψε παραπανω φυσικα και αξιζει να την κανει καποιος την εργασια, με την τοσο ατμοσφαιρικη ρυπανση που βγαζει απο το λαδι που καιγεται -
Λυνεται η κεφαλι του κινητηρα για αλλαγη τσιμουχων βαλβιδων?
-
στα περισσοτερα αυτοκινητα μπορουν να αλλαχθουν χωρις να βγει το καπακι.
-
Να μην ξεχνάμε βέβαια ότι δεν παίζει μόνο ρόλο το υλικό και η κατασκευή των ελαστικών μερών αλλά και το λάδι και πόσο διαβρωτικό είναι. Η GM για παράδειγμα στις Dexos προδιαγραφές έχει ειδικά τεστ για το πόσο φιλικό είναι το λάδι στα ελαστικά μέρη. Για αυτό λέμε διαβάζετε προδιαγραφές και βάζετε κατάλληλα λάδια, αντί να ψάχνετε για το 'καλυτερότερο' (που συνήθως είναι εκτός προδιαγραφών τύπου Motul 300V)
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]