-
Πρεπει να ειναι συνολικα 3 σερβις. Συν οτι ο ασος δεν έχει καθόλυ τέλη κυκλοφορίας (προς το παρόν τουλάχιστον) καθώς και ειναι euro 6 αντι euro 5 της G. Aν υπήρχε o 120hp της G ίσως να ήταν διαφορετικά τα δεδομένα....
tempo,εχεις δικιο,αν δεν σε φτιάχνει το αυτοκίνητο....δεν λεει καθόλου.Εμένα με φτιάχνουν και τα δυο εξισου!
-
με την ευκαιρία design26 που μπορώ να δω αναλυτικά τον εξοπλισμό της bmw (τα διάφορα επίπεδα εξοπλισμού αναλυτικά).
Έχεις κάποιο link ή κάποιο pdf ή υπάρχουν κάπου αναλυτικά στο site και δεν το βρίσκω εγώ... -
Ο χρήστης tempo έγραψε:
με την ευκαιρία design26 που μπορώ να δω αναλυτικά τον εξοπλισμό της bmw (τα διάφορα επίπεδα εξοπλισμού αναλυτικά).
Έχεις κάποιο link ή κάποιο pdf ή υπάρχουν κάπου αναλυτικά στο site και δεν το βρίσκω εγώ...Στο configurator τα βρίσκεις όλα. Ίσως χρειαστεί λίγο παραπάνω ψάξιμο αλλά είναι πολύ αξιόπιστο και καλοφτιαγμένο.
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
με την ευκαιρία design26 που μπορώ να δω αναλυτικά τον εξοπλισμό της bmw (τα διάφορα επίπεδα εξοπλισμού αναλυτικά).
Έχεις κάποιο link ή κάποιο pdf ή υπάρχουν κάπου αναλυτικά στο site και δεν το βρίσκω εγώ...Στο configurator τα βρίσκεις όλα. Ίσως χρειαστεί λίγο παραπάνω ψάξιμο αλλά είναι πολύ αξιόπιστο και καλοφτιαγμένο.
το βρήκα, όντως είναι πολύ καλό.
-
Το ιδιο θα προτεινα κι εγω αλλα με προλαβατε
-
Είτε πάρεις την alfa είτε τον άσο πιστεύω ότι δεν θα το μετανιώσεις. Προσωπικά είμαι κάτοχος του άσου και μετά από 45.000 χλμ δηλώνω απόλυτα ευχαριστημένος. Καταρχήν η κατανάλωση μπορεί να διατηρηθεί εύκολα σε πολύ χαμηλά επίπεδα τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι. Το δικό μου trip δείχνει 5.6 μέση overall κατανάλωση χωρίς να έχω το νου μου στην οικονομία. Η ανάρτηση για μένα αγγίζει την χρυσή τομή μεταξύ άνεση και κρατήματος (έχω 16αρες). Γέρνει λίγο στις στροφές αλλά το κράτημα είναι πολύ καλό και με τα ηλεκτρονικά εντελώς off το παιχνίδι είναι εξασφαλισμένο αν ξέρεις και μπορείς. Αλλιώς σε οδήγηση με γραμμές είναι ουδέτερο με τάση ανοίγματος της ουράς στην έξοδο αν γλιστράει ο δρόμος.
Ποιοτικά κανένα παράπονο ακόμα, δεν τρίζει κάτι και όλα είναι όπως όταν το πήρα από την αντιπροσωπεία.
Κόστος service : 100 ευρώ το μικρό (λάδια φίλτρα) και 200 το 'μεγάλο'. Οι τιμές αυτές σε επίσημη αντιπροσωπεία.
Το μοτέρ είναι ελαστικό από τις 1500 στροφές και τραβάει ικανοποιητικά μέχρι ψηλά. Θα ήθελα πιο κοντές σχέσεις στο κιβώτιο, είναι υπερβολικά μακριές για τα γούστα μου αλλά ρίχνουν την κατανάλωση.
Στο ταξίδι είναι ευθύβολη, μόνο μείον το λίγο απότομο rebound της ανάρτησης στα σαμαράκια της εθνικής. Ποιότητα κύλισης και άνεση σε γενικές γραμμές πολύ καλή παρότι φοράει runflat.
Το κιβώτιο θα το ήθελα πιο μαλακό αλλά τουλάχιστον δεν χάνεις εύκολα αλλαγή και ο συμπλέκτης είναι βαρύς κάτι που ίσως κουράσει λίγο σε βαρύ μποτιλιάρισμα.
Δεν το έχω μετανιώσει που πήρα τον άσο αλλά θεωρώ ότι και η alfa είναι επίσης πολύ καλή επιλογή για όποιον θέλει να γλιτώσει χρήματα. Μεταπωλητικά πιστεύω ότι ο άσος έχει σαφώς το πάνω χέρι. -
Πρωτη φορα ακουω παραπονο για βαρυ συμπλεκτη για BMW τα τελευταια χρονια. Ποσο βαρυ;
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πρωτη φορα ακουω παραπονο για βαρυ συμπλεκτη για BMW τα τελευταια χρονια. Ποσο βαρυ;Σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα είναι βαρύς. Όχι τίποτα αρνητικό βέβαια. Εάν οδηγείς μόνο αυτό, δεν το καταλαβαίνεις. Σου φαίνεται μια χαρά. Εάν μετά ή πριν μπεις σε ένα άλλο σύγχρονο αυτοκίνητο καταλαβαίνεις ότι του Άσσου είναι βαρύς.
(Εγώ προσωπικά το προτιμώ έτσι γιατί μου δίνει ας πούμε την αίσθηση του πιο 'brutal-spor' αυτοκινήτου και όχι του πλήρως ηλεκτρονικού πόλης). -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Κόστος service : 100 ευρώ το μικρό (λάδια φίλτρα) και 200 το 'μεγάλο'. Οι τιμές αυτές σε επίσημη αντιπροσωπεία.
Μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις από πιο εξουσιοδοτημένο είναι αυτές οι τιμές ;
-
Ο συμπλέκτης είναι βαρύς αντικειμενικά και όπως είπε και ο sbouras αν οδηγήσεις στα καπάκια άλλο αυτοκίνητο η διαφορά είναι αισθητή. Βασικά είναι τόσο βαρύς όσο και του forester turbo που είχα πριν και φόραγε δίσκο exedy ενισχυμένο...
Σαν αίσθηση όμως και στον τρόπο που συμπλέκει-αποσυμπλέκει είναι μια χαρά.Ο χρήστης sbouras έγραψε:
Κόστος service : 100 ευρώ το μικρό (λάδια φίλτρα) και 200 το 'μεγάλο'. Οι τιμές αυτές σε επίσημη αντιπροσωπεία.
Μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις από πιο εξουσιοδοτημένο είναι αυτές οι τιμές ;
Χωρίς να θεωρηθεί διαφήμιση, τόσα πλήρωσα στον Γεωργακόπουλο στην Καλαμάτα, επίσημος αντιπρόσωπος και εξουσιοδοτημένος επισκευαστής της bmw. Λάδια αλλάζω κάθε 15.000 χλμ, από εδώ και πέρα θα τα αλλάζω κάθε 10.000 άσχετα αν το idrive μου δείχνει ότι πρέπει να αλλάζονται κάθε 20-24 χιλιάδες χλμ με την δικιά μου οδήγηση.
-
Πολυ καλες οι τιμες που σου κανει.αθηνα που ειμαι ξερω για 150 περιπου για τα λαδια....
-
Η εγγυηση του BMW ειναι για δυο χρονια αλλα εχει περιορισμο στα χιλιομετρα; Οδικη βοηθεια για ποσα χρονια δινουν;
Τα δωρεαν σερβις ειναι για 5 χρονια ή 60.000 χμ. Αν θελεις να αλλαζεις λαδια ποιο συχνα πως γινεται με το προγραμματισμο των δωρεαν σερβις;
-
Καλησπερα και απο μενα.
Ειμαι κατοχος του νεου 116d στα 1500cc με τον τρικυλινδρο.
Μετα απο 2 μηνες συμβιωσης και 3600 χλμ ειμαι απολυτα ευχαριστημενος σε ολα τα επιπεδα και δεδομενης της κατηγοριας.
Σαν πακετο εξοπλισμου εχω το advantage το οποιο εχει στο βασικο εξοπλισμο parktronic, usb, bluetooth.
Εμενα εχει extra 16αρες αλουμινιου, led φωτα και διευρυμενο πινακα οργανων.
Με ολα αυτα μου βγηκε στα 25.042 και ειχα και μια εξαμηνη ασφαλεια λογω μιας προσφορας μεχρι 30/06.Στη διαθεση σας για περισσότερες πληροφορίες.
-
Καλοτάξιδο panos7! Έχεις το ed ή το απλό? Ίδια άλογα τα δίνει και τα 2 αλλά μάλλον υπάρχει διαφορά στην κλιμάκωση του κιβωτίου και ίσως σε κάποιες άλλες λεπτομέρειες. Από κατανάλωση πού βρίσκεσαι?
-
Ευχαριστω πολυ mrclouzo.
Το ed εχω παρει. Με το 70% των να εχουν γινει στην εθνικη ειμαι στο 4.8.
Ημουν και στη διαδικασια στρωσιματος και σπανια ξεπερασα τις 3000 στροφες και τα 140km/h -
Μια χαρά είναι η κατανάλωση, πάντως η μούρη της facelift με τα led είναι πολύ όμορφη. Αλήθεια τα led έχουν όντως καλό φωτισμό? Σαν τιμή η bmw τα τιμολογεί όσο τα xenon στα προ f/l αν θυμάμαι καλά (γύρω στο χιλιάρικο).
-
Nαι καπου εκει ειναι η τιμη
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Μια χαρά είναι η κατανάλωση, πάντως η μούρη της facelift με τα led είναι πολύ όμορφη. Αλήθεια τα led έχουν όντως καλό φωτισμό? Σαν τιμή η bmw τα τιμολογεί όσο τα xenon στα προ f/l αν θυμάμαι καλά (γύρω στο χιλιάρικο).Τα led και σε οψη αλλα και αποδοση ειναι φανταστικα.
Δεν το μετανιωνω στιγμη που τα εβαλα.
Αν μπορουσα να το συνδιασω και με m pack θα ηταν τελεια αλλα...πηγαινα πολυ ψηλα....
Παντως και πισω ειναι πολυ ομορφα τα φωτα και ειδικα το βραδυ.Να σημειωσω παντως οτι στην αρχη του εβαζα vpower diesel και συνεχισα με avio.
εχω την εντυπωση πως εχω ελαφρως καλυτερη καταναλωση με το avio και λιγοτερο 'θορυβους' στον κινητηρα. -
Από ότι καταλαβαινω η BMW σταματησε να βαζει Xenon και τωρα βαζει LED που είναι διαφορετικη τεχνολογια.
Για την ερωτηση μου περι χμ εγγυησης και οδικης ασφαλειας σε εχουν ενημερωσει;
Φορτιζει το κινητο από την θυρα USB και δουλευει η ανοιχτη ακροαση μεσω BT?
-
60.000 χλμ η 5 χρονια δωρεαν service παιζει.εγγυηση εχει δυστυχως μονο 2 χρονια.για το τελευταιο δεν το ξερω
Διλημμα νεα BMW 116D vs ALFA romeo giulietta 1.6 diesel