-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Αντίλογος::::
Me 11000 χιλιάρικα παίρνεις Σιτροεν Ξαρά 2λτ 167 ίππων, βάζεις κοντό κορωνοπήνιο (τελική 210) (~800Ε) εκκεντροφόρους πρόγραμμα συμπίεση (~1200Ε) πίσω βάσεις ανάρτησης από 306 GrN (~200?) εξάτμιση (500Ε) και καλά αμορτισέρ/ελατήρια/ράβδους (1000Ε) και σου μένουν και 13 χιλιάρικα από ένα type R εάν το ζητούμενο είναι μόνο η οδηγική απόλαυση.Αν θέλεις Γκόλφ τότε... μονόδρομος το Γκόλφ ή μεταχειρο S3.
...σωστός ο Κώστας!
-
Τον Οκτώβριο πούλησα ένα Mazda 323 GTX, δυναμομετρημένο στα 190 άλογα προς 6500Ε. Αν του έριχνες 2000 ακόμα, τότε κανένα από τα παραπάνω δεν είχε την παραμικρή τύχη. Έχει γεια τετρακούνα
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τον Οκτώβριο πούλησα ένα Mazda 323 GTX, δυναμομετρημένο στα 190 άλογα προς 6500Ε. Αν του έριχνες 2000 ακόμα, τότε κανένα από τα παραπάνω δεν είχε την παραμικρή τύχη. Έχει γεια τετρακούνα...ωραίο αμαξάκι κ αυτό, αλλά λιγάκι παλιό.
-
Τότε δε μου φαινόταν. Πρόσφατα που τα ξαναοδήγησα βέβαια με πείραξαν οι τριγμοί και ξενέρωσα ολίγον αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν ήταν αμαξάρα...
-
Δεν ειναι λογικη αυτη ρε παιδια!Το αμαξι δεν το θες μονο για κοντρες ή να στριβεις.Αν ηταν ετσι περναμε ενα ραλακι και το καναμε 160-170 αλογα και με κοντο σασμαν τα καναμε ολα για πεταμα.Παλι ραλακι θα ειχες ομως...
Υ.Γ.Δεν εχω τιποτα με τα ραλι,ισα ισα που τα συμπαθω γι'αυτα που προσφερουν αλλα μη συγκρινουμε τη βουρτσα με τη .....
-
-
εάν δεν απατώμαι εδώ μέσα δεν λες ότι συγκρίνουμε οδηγική αίσθηση και γκάζια και όχι ποιότητες και βούρτσες...;
-
θεωρείς ότι το typeR είναι ο ορισμός του ταξιδιάρικου αυτοκινήτου με τις άπειρες ανέσεις...;
-
δεν το έθεσαν τα παιδιά με την λογική της άμεσης σύγκρισης αλλά ως μίας εναλλακτικής για παιδιά που δεν έχουν τα ευρώ εν αντιθέσει με σένα χωρίς παρεξήγηση.
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
- εάν δεν απατώμαι εδώ μέσα δεν λες ότι συγκρίνουμε οδηγική αίσθηση και γκάζια και όχι ποιότητες και βούρτσες...;
elteo> εδω μέσα συγκρινουμε τα πάντα! την οδηγικη αίσθηση δεν την επηρεάζουν οι τριγμοι? ή αυτό είναι άλλο πακέτο?
- θεωρείς ότι το typeR είναι ο ορισμός του ταξιδιάρικου αυτοκινήτου με τις άπειρες ανέσεις...;
κ βέβαια όχι...το Gti όμως είναι κ απο αυτο!
- δεν το έθεσαν τα παιδιά με την λογική της άμεσης σύγκρισης αλλά ως μίας εναλλακτικής για παιδιά που δεν έχουν τα ευρώ εν αντιθέσει με σένα χωρίς παρεξήγηση.
μα είναι μεγάλη βλακεία να βάλεις λεφτά σε παλιο αμάξι μόνο κ μόνο για να έχεις περισσότερα αλογα.στο τέλος θα τα κλαίς γιατί δεν θα έχεις τα ηλεκτρονικά που θα έχει το καινουργιο ούτε παρόμοια καλούδια που σίγουρα θα σου χρειαστουν.Δεν γίνεται να οδηγας με αγωνιστικο χαρακτήρα παντου κ παντα. Σε πόλεις ζούμε με αστυνόμευση κ οχι σε πιστες
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
elteo> εδω μέσα συγκρινουμε τα πάντα! την οδηγικη αίσθηση δεν την επηρεάζουν οι τριγμοι? ή αυτό είναι άλλο πακέτο?Αυτό γιατί το λες σε μένα ...
Στο κύριο πεστο που όταν μιλάγαμε για ποιότητες και τα συναφή μας προέτρεψε να ...Ρε παιδια μπορειτε να συνεχισετε αυτη τη κουβεντα αλλου?
κ βέβαια όχι...το Gti όμως είναι κ απο αυτο!
Eδώ όμως συκρίνουμε και τα δύο, επείδη το Xsara είναι παλαιότερο δηλ πρέπει να το απαξιώνουμε...;Δεν υποστηρίζω κανένα!
μα είναι μεγάλη βλακεία να βάλεις λεφτά σε παλιο αμάξι μόνο κ μόνο για να έχεις περισσότερα αλογα.στο τέλος θα τα κλαίς γιατί δεν θα έχεις τα ηλεκτρονικά που θα έχει το καινουργιο ούτε παρόμοια καλούδια που σίγουρα θα σου χρειαστουν.Δεν γίνεται να οδηγας με αγωνιστικο χαρακτήρα παντου κ παντα. Σε πόλεις ζούμε με αστυνόμευση κ οχι σε πιστες
Δεν αντιλέγω αλλά και τα typeR & GTi δεν είναι κ ο ορισμός του καθημερινού αυτοκινήτου.
Επίσης ο φίλος ανέφερε μια εναλλακτική (Χsara 2,0) που κ χωρίς mods δεν παύει να στοιχίζει λίγο.
Για κάποιον που δεν τα έχει είναι μια χαρά, δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό; -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Επίσης ο φίλος ανέφερε μια εναλλακτική (Χsara 2,0) που κ χωρίς mods δεν παύει να στοιχίζει λίγο.
Για κάποιον που δεν τα έχει είναι μια χαρά, δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό;**
Ανάλογα με τα χρήματα σου κ τις ανάγκες παιρνεις κ το αναλογο αυτοκινητο. **Τώρα αν θελεις αγωνιστικο με λιγα χρήματα πάρε SAxo-Rallye η OCTAVIA 1.8T Ή RS. Τα δικά μου κριτήρια δεν ειναι μόνο αγωνιστικου περιεχομενου.Θέλω ένα all around χαρακτηρα αμάξι γιαυτο κ πήρα το 1.6 golf V. Στα όνειρά μου ακόμα βλέπω το Gti.
Κρίμα γιατι μόνο εκεί θα το βλέπω. Δεν μπορουσα να κάνω υπομονη έναν χρόνο ακομα δόσεις ο βλάκας .Off-topic
Πίστεψε με είναι πολλοι λίγοι αυτοί που τα έχουν απο τον μπαμπά τους.Οι υπολοιποι κάνουμε πολλές υποχωρήσεις κ συμβιβασμους για ένα αμάξι της αρεσκείας μας κ για αρκετά χρόνια!Παρεπιπτόντως οι διαφημίσεις της VW με επίκεντρο αγοράκια μέσα σε VW ή που παίζουν με Vw είναι πολυ πετυχημενες. ειδικά του Gti είναι φοβερή.Το βιντεάκι το έχω κ όταν το βλέπω μετανοίωνω όλο κ περισσότερο που δεν πήρα το Gti.το Κόκκινο
-
...ούτε εγώ είμαι ο γκαζοκίλερ που μάλλον θα νομίζεις, ένα ταπεινό C4 1600cc έχω και σίγουρα αυτό που επιζητώ είναι η άνεση και μόνο αυτή.
Και βέβαια παίρνεις αυτά που δίνεις αλλά όταν δεν έχεις 28-29 χιλ. ευρώ για τα GTi & typeR και με πολύ λιγότερα παίρνεις ένα μεταχειρισμένο 2λιτρο Xsara ~170 ίππων γιατί να μην το κάνεις εάν έχεις το «σαράκι» της γρήγορης οδήγησης...;
Μακάρι να παίρναμε όλοι το GTi αλλά δεν είναι για όλους ίδιες οι προυποθέσεις αγοράς του...
Καλημέρα Λάρισα...
-
Kαλημέρα
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...ούτε εγώ είμαι ο γκαζοκίλερ που μάλλον θα νομίζεις, ένα ταπεινό C4 1600cc έχω και σίγουρα αυτό που επιζητώ είναι η άνεση και μόνο αυτή.Και βέβαια παίρνεις αυτά που δίνεις αλλά όταν δεν έχεις 28-29 χιλ. ευρώ για τα GTi & typeR και με πολύ λιγότερα παίρνεις ένα μεταχειρισμένο 2λιτρο Xsara ~170 ίππων γιατί να μην το κάνεις εάν έχεις το «σαράκι» της γρήγορης οδήγησης...;
Μακάρι να παίρναμε όλοι το GTi αλλά δεν είναι για όλους ίδιες οι προυποθέσεις αγοράς του...
Καλημέρα Λάρισα...
καλορίζικο το C4.πολυ καλη επιλογη! είδες που έχουμε διαφορετικά γούστα? το Xsara Που λες είναι πολυ γκαζιάρικο.υπαρχει κ το OCTAVIA βέβαια σαν φτηνο γκάζι αλλα περι ορέξεως ...
Καλημερα φιλε elteo -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σαφώς! Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα
Celica που τρίζουν από την πρώτη μέρα,
Golf V που ξεφλουδίζεται το τιμόνι κτλ....Anyway, GTI - Type R λέω και πάλι...
Δεν είναι του θέματος αλλά τα τιμόνια ξεφλουδίζουν από το pH τον χεριών του οδηγού και συμβαίνει σε όλες τις φίρμες!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και βέβαια παίρνεις αυτά που δίνεις αλλά όταν δεν έχεις 28-29 χιλ. ευρώ για τα GTi & typeR και με πολύ λιγότερα παίρνεις ένα μεταχειρισμένο 2λιτρο Xsara ~170 ίππων γιατί να μην το κάνεις εάν έχεις το «σαράκι» της γρήγορης οδήγησης...;Διότι πολύ απλά το καινούργιο έχει άλλη γλύκα.
Διότι ακόμα και το καινούργιο μοντέλο (πχ. GTI) σε σχέση με το καινούργιο αυτοκίνητο αλλά παλιό μοντέλο (πχ. TypeR) έχει άλλη γλύκα.
Διότι υπάρχουν διαφορές ποιότητας εργοστασίων που δεν καλύπτονται με λεφτά.
Διότι πολλές φορές το μεταχειρισμένο βγαίνει ξυνό.
Διότι και το 'εργοστασιακό' επίσης έχει άλλη γλύκα σε σχέση με το 'μετατροπή' (και 200 άλογα να το κάνεις το Xsara, πάλι χειρότερο μοτέρ θα έχεις στο τέλος από GTI και TypeR και όσα λεφτά και να ρίξεις σχεδόν σίγουρα το τελικό συνολικό αποτέλεσμα θα είναι χειρότερο).
Διότι γούστα είναι αυτά και χρήματα που τα ικανοποιούν. Αν δεν έχεις τα χρήματα είναι λογική η πρόταση του kpsig. Αν έχεις τα χρήματα τότε μάλλον θα πας για καινούργιο (εγώ τουλάχιστον σίγουρα, με τόσα χρήματα μπορούσα να πάρω μεταχειρισμένο STi αλλά προτίμησα το καινούργιο TypeR).
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Σαφώς! Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα
Celica που τρίζουν από την πρώτη μέρα,
Golf V που ξεφλουδίζεται το τιμόνι κτλ....Anyway, GTI - Type R λέω και πάλι...
Δεν είναι του θέματος αλλά τα τιμόνια ξεφλουδίζουν από το pH τον χεριών του οδηγού και συμβαίνει σε όλες τις φίρμες!
Το δικό μου είναι δερμάτινο, ισχύει κ σε αυτή την περίπτωση...;
Σε ευχαριστώ θεέ ...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
με τόσα χρήματα μπορούσα να πάρω μεταχειρισμένο STi αλλά προτίμησα το καινούργιο TypeR).Κ έκανες καλύτερη επιλογή! καλορίζικο κ σε εσένα.να το χαίρεσαι φίλε μου!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Διότι γούστα είναι αυτά και χρήματα που τα ικανοποιούν. Αν δεν έχεις τα χρήματα είναι λογική η πρόταση του kpsig. Αν έχεις τα χρήματα τότε μάλλον θα πας για καινούργιο (εγώ τουλάχιστον σίγουρα, με τόσα χρήματα μπορούσα να πάρω μεταχειρισμένο STi αλλά προτίμησα το καινούργιο TypeR).Χε χε σε περίμενα...
Η παραπάνω πρόταση σου με καλύπτει απόλυτα, αυτό θέλω να πω τόσα posts που γράφω τώρα...
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Σαφώς! Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα
Celica που τρίζουν από την πρώτη μέρα,
Golf V που ξεφλουδίζεται το τιμόνι κτλ....Anyway, GTI - Type R λέω και πάλι...
Δεν είναι του θέματος αλλά τα τιμόνια ξεφλουδίζουν από το pH τον χεριών του οδηγού και συμβαίνει σε όλες τις φίρμες!
απo την όξυνση των υγρών εννοεις στα χέρια?
Ισχύει.
αν κ τα περισσότερα γίνονται απο την τριβή κ απο αστοχία υλικών.εχω επισης δερματινο τιμονι κ ευτυχώς όλα καλα κ το δουλεύω αρκετά σκληρά, θα έλεγα!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
-
εάν δεν απατώμαι εδώ μέσα δεν λες ότι συγκρίνουμε οδηγική αίσθηση και γκάζια και όχι ποιότητες και βούρτσες...;
-
θεωρείς ότι το typeR είναι ο ορισμός του ταξιδιάρικου αυτοκινήτου με τις άπειρες ανέσεις...;
-
δεν το έθεσαν τα παιδιά με την λογική της άμεσης σύγκρισης αλλά ως μίας εναλλακτικής για παιδιά που δεν έχουν τα ευρώ εν αντιθέσει με σένα χωρίς παρεξήγηση.
1)Φιλε elteo,απλα το θεμα μας εδω ειναι η συγκριση 2 αυτοκινητων και οχι οι εναλλακτικες λυσεις.Επισης δεν ειπα να μη συγκρινουμε ποιοτητα,σου ειχα απντηση αλλα μαλλον δεν καταλαβες,ειπα να μη γινει μ'αυτον τον τροπο(ενος φιλου μου το αμαξι τριζει ενω το δικο μου ειναι μια χαρα) και τετοια,καταλαβαινεις νομιζω.
2)Δε θεωρω το CTR ταξιδιαρικο απλα το να βελτιωνεις ενα πιο παλιο αυτοκινητο με σκοπο να 'πιασεις' τα καινουργια ειναι ασκοπο(χρηματικα κυριως).
3)Σου απαντησα στο (1) οτι το θεμα εδω ειναι δυο αυτοκινητα και οχι οι εναλλακτικες λυσεις.Τωρα αυτο για τα ευρω ας μην το σχολιασω αλλα ηταν πολυ ασχημη τοποθετηση εκ μερους σου. -
-
Συμφωνώ, αλλά άλλα τα 16.000 ενός σημαντικά βελτιωμένου Ξαρά και άλλα τα ~30.000 ενός Type-R.
Και είναι και θέμα πεποιθήσεων. Πχ, εγώ μεταξύ των Γκόλφ - Type-R σαφώς και θα έπαιρνα το Τάπερ, αλλά τόσα λεφτά, ακόμη και αν τα είχα για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΔΕΝ τα έδινα.
So, μια Ξαρά για εμένα με την τρελή τετραδιεύθυνση και τα πάμφτηνα ανταλλακτικά
GOLF GTI vs CIVIC Type-R......