-
Προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τα sw. Η σύζυγος έχει (λέει).
Θα ήθελα τον TFSI τώρα. Δεν νομίζω να τον δώσει τόσο γρήγορα η Audi στη skoda.
Τουλάχιστον όχι πριν από ένα χρόνο. και δεν μπορώ να περιμένω άλλο.
Ήδη ξεκίνησα γιά αυτοκίνητο τον Δεκέμβρη και έφτασα στο Μάη περιμένοντας τον FSI ή μήπως μετανιώσουν και δώσουν ξανά τον 1.8τ.Πάντως σας ευχαριστώ γιά τη συμμετοχή σας, αλλά χωρίς να με παρεξηγήσετε οι απόψεις του στυλ 'πάρε αυτό' ή 'τάδε και ξερό ψωμί' δε με βοηθάνε. Επί ένα πεντάμηνο έχω όλα τα τεύχη των 4τ που αφορούν στα αυτοκίνητα που κοιτάω (κάπου 25 τεύχη) και τα έχω μάθει απ έξω και ανακατωτά. Πιστεύω μέσα δε δύο εβδομάδες θα έχω οδηγήσει όλα τα 8-10 υποψήφια γιά να ξέρω τουλάχιστον πως μου κάθονται και μετά βλέπουμε.
Στο μεταξύ είμαι όλος αυτιά. -
Ο χρήστης dimitrisp έγραψε:
Πιστεύω μέσα δε δύο εβδομάδες θα έχω οδηγήσει όλα τα 8-10 υποψήφια γιά να ξέρω τουλάχιστον πως μου κάθονται και μετά βλέπουμε.αυτο ειναι το πιο σημαντικο απο ολα.
και επειδη θες και σχολια (και καλα κανεις), εγω προσωπικα προτεινα το RAV διοτι
- αξιοπιστια
- κορυφαιο σε ασφαλτο
- καλουτσικο εως καλο στις υπολοιπες περιπτωσεις
- full time 4Χ4
- 6 χρονια εγγυηση, after sales
- χωροι (5θ)
- αρκετα καλες επιδοσεις
-
φίλε όπως σε κόβω είσαι για ένα rav4 1-2 χρόνών να χεις και 4-5 χρόνια καβάτζα εγγύηση και να το παρεις και σε καλή τιμή.
Τώρα αυτά που άκουσα για κατανολώσεις είναι αστεία,όταν το rav καίει μόνο παραπάνω από το jimny.Aκόμα και το terios καίει παραπάνω από το rav4.Μέσα στη πόλη καίει 10-11, στην εθνική έχω κάψει και κάτω από 10 και αν το ζορίζεις καίει εύκολα και 15.Μέση γύρω στα 12.Με το octavia νομίζεις λιγότερα θα καις?
-
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για το RAV-4 (εφόσον δεν σε πειράζει το ύψος του Suv), αλλά εγώ βάζω στο ίδιο επίπεδο με το rav και το forester ακόμα και το ατμοσφαιρικό των 125 ίππων...
Ειδάλλως, ν εξαιρέσουμε τα δύο γιαπωνέζικα suvλάκια, προσωπικά θα πήγαινα (μάλλον) για Octavia A5 2,0 combi 4x4 (αφού οι χώροι του octavia I δεν σε καλύπτουν...) και θα κοιτούσα να δω αν έβγαινα να αγοράσω το αυτόματο...
-
νομίζω από τα δύο θα προτιμούσα ίσως το forester, αν και η εγγύησή του είναι μόνο 3 χρόνια, αλλά είναι και 5 χιλιάρικα φτηνότερο.
Δεν ξέρω όμως γιά κόστος χρήσης.
Πριν από κάποιο καιρό, πρώτο στην προτίμηση ήταν το rav αλλά σιγά σιγά άλλαξα γνώμη... -
Στην Karenta στην Αθήνα έχουν ξεμείνει κάμποσα Α4 1.8T Avant Quattro pro face lift είναι καινούργια και κόβουν 4 με 6 χιλ για δες μήπως μπαίνει καποιο εντός ενδιαφέροντος!!!!!!!
Η Toyota ανακοίνωσε 2500 έκπτωση Euro για το Rav κα ιγενικάτα πράγματα δεν πάνε καλά και έρχονται μειώσεις από όλους..... ο χρόνος θα λειτουργήσει υπέρ σου αν το καθυστερήσεις!!!!
Προβλέπω κι άλλες μειώσεις!!!!!Το Outlander επίσης έβγαλε άτοκο πρόγραμμα
-
Ο χρήστης dimitrisp έγραψε:
Προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τα sw. Η σύζυγος έχει (λέει).
Θα ήθελα τον TFSI τώρα. Δεν νομίζω να τον δώσει τόσο γρήγορα η Audi στη skoda.
Τουλάχιστον όχι πριν από ένα χρόνο. και δεν μπορώ να περιμένω άλλο.
Ήδη ξεκίνησα γιά αυτοκίνητο τον Δεκέμβρη και έφτασα στο Μάη περιμένοντας τον FSI ή μήπως μετανιώσουν και δώσουν ξανά τον 1.8τ.Αναφέρεις όμως ότι έχεις πρόβλημα με το μέγεθος και την πόλη οπότε το σχήμα εδώ είναι κατά τί οξύμωρον.
Τα s/w είναι σαφώς μεγαλύτερα...Πάντως ΚΑΙ η Audi βγάζει s/w, αν σε ενδιαφέρει.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τα sw. Η σύζυγος έχει (λέει).
Θα ήθελα τον TFSI τώρα. Δεν νομίζω να τον δώσει τόσο γρήγορα η Audi στη skoda.
Τουλάχιστον όχι πριν από ένα χρόνο. και δεν μπορώ να περιμένω άλλο.
Ήδη ξεκίνησα γιά αυτοκίνητο τον Δεκέμβρη και έφτασα στο Μάη περιμένοντας τον FSI ή μήπως μετανιώσουν και δώσουν ξανά τον 1.8τ.Αναφέρεις όμως ότι έχεις πρόβλημα με το μέγεθος και την πόλη οπότε το σχήμα εδώ είναι κατά τί οξύμωρον.
Τα s/w είναι σαφώς μεγαλύτερα...Πάντως ΚΑΙ η Audi βγάζει s/w, αν σε ενδιαφέρει.
Το αυτοκίνητο κάνει διαδρομή 20+20 χλμ minimum τη μέρα σε περιφερειακό, και καταλήγει να παρκάρει στην πόλη.
Πρέπει να συνδυαστούν οι δυό αυτές δυνατότητες.
Το skoda εχει 4.57 μήκος. Είναι γιά μένα σχεδόν οριακό. (+.40 πάνω από αυτό που έχω ήδη). Στη λίστα μου υπάρχουν και πιό μακρυά, αλλά θα πρέπει άλλα προτερήματα να το ξεπεράσουν.
Το ξέρω ότι ΚΑΙ η audi βγάζει sw. Οι βασικές (=ούτε κλιματισμός) ξεκινάνε από +6000 πάνω από το octaviα. (καλά δεν τρελαίνομαι κιόλας με την ιδέα του skoda...). -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Στην Karenta στην Αθήνα έχουν ξεμείνει κάμποσα Α4 1.8T Avant Quattro pro face lift είναι καινούργια και κόβουν 4 με 6 χιλ για δες μήπως μπαίνει καποιο εντός ενδιαφέροντος!!!!!!!Η Toyota ανακοίνωσε 2500 έκπτωση Euro για το Rav κα ιγενικάτα πράγματα δεν πάνε καλά και έρχονται μειώσεις από όλους..... ο χρόνος θα λειτουργήσει υπέρ σου αν το καθυστερήσεις!!!!
Προβλέπω κι άλλες μειώσεις!!!!!Το Outlander επίσης έβγαλε άτοκο πρόγραμμα
Καρέντα είπες? αυτοί είναι dealers ή γενικοί?
Αν ρωτήσω εδώ στους δικούς μας ΕΤΕΑ, ΜΑΝΔΥΛΑΣ ισχύει το ίδιο?
Γιά το rav το περιμένω. Θα πάω από εβδομάδα εκεί.Πάντως σήμερα δοκίμασα το s40 1.8
Μου άφησε καλές εντυπώσεις.
Γεροδεμένο, είχε γκάζι, στην πέμπτη με 120 δεν ήταν και τόσο φωνακλάδικο (εντάξει το 407 ήταν πιό ήσυχο), σαφέστατος επιλογέας, πολυπτέλεια, κουφά ηλεκτρονικά, σαφές τιμόνι.
Απλά μέσα είσαι λίγο χωμένος, και χώροι γιά αντικείμενα μηδέν.
Πάντως και αυτοί με το καλημέρα γιά παραγγελία μέχρι Ιούνιο, από τα διαθέσιμα κόβουν ήδη ένα χιλ. -
Ο χρήστης dimitrisp έγραψε:
Στην Karenta στην Αθήνα έχουν ξεμείνει κάμποσα Α4 1.8T Avant Quattro pro face lift είναι καινούργια και κόβουν 4 με 6 χιλ για δες μήπως μπαίνει καποιο εντός ενδιαφέροντος!!!!!!!
Η Toyota ανακοίνωσε 2500 έκπτωση Euro για το Rav κα ιγενικάτα πράγματα δεν πάνε καλά και έρχονται μειώσεις από όλους..... ο χρόνος θα λειτουργήσει υπέρ σου αν το καθυστερήσεις!!!!
Προβλέπω κι άλλες μειώσεις!!!!!Το Outlander επίσης έβγαλε άτοκο πρόγραμμα
Καρέντα είπες? αυτοί είναι dealers ή γενικοί?
Αν ρωτήσω εδώ στους δικούς μας ΕΤΕΑ, ΜΑΝΔΥΛΑΣ ισχύει το ίδιο?
Γιά το rav το περιμένω. Θα πάω από εβδομάδα εκεί.Πάντως σήμερα δοκίμασα το s40 1.8
Μου άφησε καλές εντυπώσεις.
Γεροδεμένο, είχε γκάζι, στην πέμπτη με 120 δεν ήταν και τόσο φωνακλάδικο (εντάξει το 407 ήταν πιό ήσυχο), σαφέστατος επιλογέας, πολυπτέλεια, κουφά ηλεκτρονικά, σαφές τιμόνι.
Απλά μέσα είσαι λίγο χωμένος, και χώροι γιά αντικείμενα μηδέν.
Πάντως και αυτοί με το καλημέρα γιά παραγγελία μέχρι Ιούνιο, από τα διαθέσιμα κόβουν ήδη ένα χιλ.είναι οι γενικοί αντιπρόσωποι όχι από Θεσσαλονίκη!!!!!
Πρέπει να πάρεις την Audi - Karenta της Λ. Βουλιαγμένης (Γλυφάδα)
Tο s40 δεν έχει καλές κριτικές στον τομέα των βλαβών (γνώμες από εξωτερικό πάντα)Για να μην ταλαιπωρείσαι μόλις έμαθα ότι υπάρχει πλεόν ένα μόνο ασημί sedan 1.8Τ Quattro στα 190hp με τελική τιμή στα 39000 euro (Μάλλον είναι πολλά!!!!! και για περασμένο μοντέλο έπρεπε να κόβουν πάνω από 6κ κανονικά και όχι 4κ που κάνουν σε αυτό!!!!! )
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Μazda 6 2.3 4X4 ίσως? Το έχεις σκεφτεί καθόλου; Είναι στα 33 χιλιάρικα
δεν λεει......πολλα λεφτα για το τιποτε......
Ε οχι και τίποτα!!! Το έχεις οδηγήσει ???
Τελος παντων για τις αναγκες που περιγράφει ο φιλος μαλλον ενα RAV-4 ειναι η καλύτερη λύση - εξαιρουμενου του Legacy.
Για το Volvo S40 1.8 θα σου πω λεπτομερη σχολια σε μια εβδομαδα που το παραλαμβάνω. Η εικονα που αποκομισα παντως τις 2 μερες που το ειχα για test drive ηταν ακρως θετική (με εξαιρεση τους σχετικά μετριους χώρους που δεν με ενδιαφερει ιδιαίτερα). Νομιζω ομως οτι ετσι οπως μας περιγράφεις τις αναγκες σου, μαλλον δεν θα σε βολέψει
-
To s40 μου έδωσε αρκετά την εντύπωση upmarket αυτοκινήτου, αλλά μου έδωσε την εντύπωση ότι στριμώχτηκα μέσα του. Ενώ δεν μου είχε δώσει την εντύπωση αυτή όταν το είδα στην έκθεση.
Πάντως είχε φοβερά ηλεκτρικά κόλπα και βοηθήματα κλπ.
Το απόγευμα οδήγησα εντελώς τυχαία και το focus το 1.6.
Πολύ ίδιο αυτοκίνητο, αν και ποιοτικά όχι μόνο ένα κλικ κάτω σε ποιότητα.
Μάλλον σε εικόνα ποιότητας ή αλλιώς περιτύλιγμα.
Πάντως το 1.6 πήγαινε το ίδιο γρήγορα (σαφέστατα) και πιό ζωντανά από το volvo και πιό ήσυχα θα έλεγα.....
αλλά η στενούρα μιά από τα ίδια.
Σε κάθε τρίτη ή πρώτη το χέρι μου χτυπούσε στην κονσόλα.
το γόνατό μου (όπως και στο volvo) μόνιμα ακουμπούσε στην κονσόλα...Τι να πω. Το xsara μου έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους και έχει και πιό μικρό μεταξόνιο και μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ....
-
To Sportback TFSI quattro πόσο πάει; Νομίζω ότι είναι γύρω στα 35Κ.
Με βάση τις απαιτήσεις σου θα έλεγα ότι είναι ιδανικό.
Τετρακίνητο, μαζεμένες διαστάσεις, κι όλα τα γνωστά πλεονεκτήματα της Audi.
Moτέρ φοβερό.Το RAV κατά τη γνώμη μου είναι ένα από τα πιο υπερτιμημένα αυτοκίνητα σήμερα.
Είναι πανάκριβο.
Δεν υπερτερεί ενός Forester ή ενός Outlander σε άσφαλτο.Ούτε και εκτός δρόμου.
Είναι πολύ μικρό, με αντίκτυπο στους χώρους στο εσωτερικό.
Με τα ίδια λεφτά πάιρνεις ένα από τα πιο πάνω. Το Forester είναι πολύ καλό και εκτός δρόμου, μην ακούς αυτά που γράφουν τα περιοδικά για προβόλους και αηδίες. Εκτός αν το θές για traial. To A και το Ω σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι τα λάστιχα και η απόσταση από το έδαφος. Για εκτός δρόμου καταστάσεις. Και η ροπή.Υπάρχει και Tuscon V6, με 5 χρόνια εγγύηση και τη δύναμη και ροπή του 6κύλινδρου. Στα ίδια λεφτά με Rav
Εξάλλου όπου να ναι έρχεται το νέο Rav, οπότε μη βιαστείς...
-
Μάλλον τείνω να αποκλείσω τα άνω των 30000.
Το Α3 κάνει 35000 χωρίς τίποτα μέσα.
Γιά το rav σίγουρα είναι ακριβό, και μικρό σε χώρους.Το forester το οδηγάω αύριο...
-
[quote='dimitrisp']To s40 μου έδωσε αρκετά την εντύπωση upmarket αυτοκινήτου, αλλά μου έδωσε την εντύπωση ότι στριμώχτηκα μέσα του. Ενώ δεν μου είχε δώσει την εντύπωση αυτή όταν το είδα στην έκθεση.
Πάντως είχε φοβερά ηλεκτρικά κόλπα και βοηθήματα κλπ.
Το απόγευμα οδήγησα εντελώς τυχαία και το focus το 1.6.
Πολύ ίδιο αυτοκίνητο, αν και ποιοτικά όχι μόνο ένα κλικ κάτω σε ποιότητα.
Μάλλον σε εικόνα ποιότητας ή αλλιώς περιτύλιγμα.
Πάντως το 1.6 πήγαινε το ίδιο γρήγορα (σαφέστατα) και πιό ζωντανά από το volvo και πιό ήσυχα θα έλεγα.....
αλλά η στενούρα μιά από τα ίδια.
Σε κάθε τρίτη ή πρώτη το χέρι μου χτυπούσε στην κονσόλα.
το γόνατό μου (όπως και στο volvo) μόνιμα ακουμπούσε στην κονσόλα.../quote]Αν δεν απατώμαι τα focus/volvo/mazda έχουν το ίδιο ακριβώς πάτωμα.
Οπότε λογικό που σου φάνηκε ίδιο... -
Δεν αμφιβάλλω. ίδια είναι.
Περίμενα το λιγώτερο upmarket να έχει κάπως πιό πολλούς χώρους, λόγω περιορισμού κάποιων υλικών, μονώσεων κλπ.
Ακόμα και το τούνελ της κονσόλας ήταν ίδιο.Πάντως αν κάποιος αγνοήσει το prestige του s40, με ένα focus 1.6 ghia καθαρίζεις με κάπου 6000 λιγώτερα και είναι και πιό γρήγορο (και στα τεστ και στην πράξη!)
Πάντως μόλις γύρισα από ένα δίωρο σχεδόν τεστ του forester του απλού.
Γενικώς έμεινα ενθουσιασμένος!
Πήγαμε εθνική, περιφερειακό, λάσπες, μπήκαμε σε θαμνους ....
Όταν ο συνοδός μου μάλιστα πήρε το τιμόνι στις λάσπες (γιατί είπε ότι το πήγαινα πολύ αργά - εγώ έλεγα τώρα θα το σπάσω) τα είδα όλα! Βέβαια αυτός έκανε σεμινάριο με το Στεφανή... στα χιόνια!
Τι να πω... Τέτοια ποιότητα, δέσιμο, σιγουριά....αντε τώρα να δω και τα υπόλοιπα...
-
Ο χρήστης dimitrisp έγραψε:
Δεν αμφιβάλλω. ίδια είναι.
Περίμενα το λιγώτερο upmarket να έχει κάπως πιό πολλούς χώρους, λόγω περιορισμού κάποιων υλικών, μονώσεων κλπ.
Ακόμα και το τούνελ της κονσόλας ήταν ίδιο.Πάντως αν κάποιος αγνοήσει το prestige του s40, με ένα focus 1.6 ghia καθαρίζεις με κάπου 6000 λιγώτερα και είναι και πιό γρήγορο (και στα τεστ και στην πράξη!)
Πάντως ..........
αντε τώρα να δω και τα υπόλοιπα...
Κοιταξε μπορεί να ειναι ιδια σε διαστάσεις αλλα το φινίρισμα (και ο εξοπλισμος ) ειναι καλύτερος στο Volvo, ενω πιστεύω οτι και η βασική ποιοτητα κατασκευής δεν ειναι η ιδια. Δεν ειναι μονο το prestige, αλλα και ο προσανατολισμος της εταιρείας στην παθητική ασφάλεια (δες πως ειναι φτιαγμενο το αμαξωμα του S40 και τα συστηματα ασφάλειας που διαθετει σε σχεση με το Focus) και θα καταλαβεις γιατί υπάρχει η διαφορα στην τιμή. (Ενταξει δεν λεω, θα πληρώσεις και το ονομα λιγο, μηπως δεν γινεται και σε αλλες εταιρείες αυτό )
Οσο για τους χώρους μου κανει εντυπωση το στριμωγμα που λες οτι αισθανθηκες απο τη θεση του οδηγού. Εγώ ειμαι 1.93 και βολευομαι μια χαρά. Το προβλημα ειναι μαλλον για τους πισω επιβατες και για το χώρο των αποσκευων.
Το Subaru ειναι προφανως ** αλλο ** αυτοκίνητο και νομιζω με βαση τα γραφομενα σου οτι θα καλύψει τις αναγκες σου περισσότερο αποτελεσματικά
-
Forester, δεν θα το μετανοιώσεις!
-
Σωστός
-
Έχουμε ένα Forester 2.0 Turbo στην οικογένεια και μπορώ να πω πως είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο. Στην γρήγορη οδήγηση σου δίνει τρομερή αυτοπεποίθηση και σε κάνει να νιώθεις καλύτερος οδηγός απ' ότι είσαι (οδηγώ 3 χρόνια και το είχα πάει μια γρήγορη βόλτα και αισθανόμουνα σαν τον Solberg! ). Πολύ γκάζι και τρομερά διασκεδαστικό στα στροφιλίκια, όπου αν πιεστεί εμφανίζει ελεγχόμενη υπερστροφή με δυνατότητα πλασαρίσματος του πίσω μέρους και χαρίζει χαμόγελα στον οδηγό του.
Το μόνο αρνητικό είναι ο βαρύς συμπλέκτης (κουραστικό στην κίνηση της πόλης) και το ελαφρύ τιμόνι.
Βοήθεια γιά επιλογή