-
Ναι αλλα το golf gti εχει καλυτερο 0-100..
-
Προσωπικά δεν στέκομαι στο 1.07 του Golf, ούτε στο 1.06.5 της Alfa. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι με 250 κυβικά λιγότερα κινείται το ίδιο ή και ταχύτερα απο το Das auto σε περιβάλλον πίστας, εκεί όπου πραγματικά το οποιοδήποτε αυτοκίνητο δείχνει τα χαρακτηριστικά του ξεκάθαρα. Όποιοι έχουν μπεί σε πίστα, ακόμη και σε trackdays νομίζω το καταλαβαίνουν. Τώρα εαν θέλεις να μετράς το γρηγορότερο αυτοκίνητο με βάση το 0-100, θα βλέπαμε και στις αναβάσεις, αυτοκίνητα dragster να παίρνουν μέρος.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ναι αλλα το golf gti εχει καλυτερο 0-100.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Οταν σε λεω υπερ ατου και ανιστορητο,ασχετο και το πολυ ημιμαθη κατι ξερω.Βγες τωρα και πες 'οκ πηρα τ αρχιδια μου.-'
Μαλλον αγνοεις αυτο που ειπα περι 25-30 χρονια 2 η 3 φορες ηδη σε αυτο το νημα......Εσυ το πηγες κοντα 50.....Αλλα οκ οτι πεις.....Μην μας παθεις και τπτ
Vw golf gti 1.07.0
Peugeot 308 1.08.8
Alfa 1.06.5
Και είναι και 250 κυβικά λιγότερα.
Και λόγω του ότι απο το 2009 πέρασαν απο τα χέρια μου μια 159tbi και μια BMW 320 170hp η Alfa ήταν και πολύ καλό value for money, καθώς με 30.000 ευρώ μπορούσες να πάρεις είτε tbi είτε μια 316 με 122 άλογα, να πηγαίνει σαν τον άνεμο. Για την 320 άστο καλύτερα μαζί με κάτι extra πάνω απο 40000.Ξανα καποιοι θελετε να αλλαξετε μεταφραση στο τι εστι η Λεξη Γρηγορο.....Πρωτα λοιπον σημαινει ευθεια και μετα ολα τα αλλα, ως ειναι λογικο εξαλλου....Εκτος αν στην Εθνικη πχ η γενικα σε καποιον δρομο θα σε 'ωφελησει' το μισο δευτερολεπτο της πιστας.....
Προσωπικά δεν στέκομαι στο 1.07 του Golf, ούτε στο 1.06.5 της Alfa. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι με 250 κυβικά λιγότερα κινείται το ίδιο ή και ταχύτερα απο το Das auto σε περιβάλλον πίστας, εκεί όπου πραγματικά το οποιοδήποτε αυτοκίνητο δείχνει τα χαρακτηριστικά του ξεκάθαρα. Όποιοι έχουν μπεί σε πίστα, ακόμη και σε trackdays νομίζω το καταλαβαίνουν. Τώρα εαν θέλεις να μετράς το γρηγορότερο αυτοκίνητο με βάση το 0-100, θα βλέπαμε και στις αναβάσεις, αυτοκίνητα dragster να παίρνουν μέρος.
Στην πιστα δεν παιζουν ρολο μονο τα κυβικα η τα αλογα, για αυτο μπορει και κινειται το ιδιο και πιο γρηγορα...Παιζει ρολο το μεγεθος, το στησιμο, η κατανομη βαρους, τα φρενα.....Αυτα ομως ειναι βλακειες στην τελικη εφοσον ο δρομος δεν ειναι πιστα....Το ιδιο λαθος κανετε πολλοι οταν κοιτατε τι χρονο κανει ενα αμαξι στο Nurburgring και στην Εθνικη σας περναει αερα ενα αυτοκινητο που ισως να εκανε χειροτερο χρονο απο το αυτοκινητο που εχετε. Βλεπε πχ GT86 που ενω στην πιστα θεριζει στην ευθεια το πατανε παρα παρα πολλα αυτοκινητα.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Μαλλον αγνοεις αυτο που ειπα περι 25-30 χρονια 2 η 3 φορες ηδη σε αυτο το νημα......
Σωπα, που?!
Η ευθεια ειναι για τους κουλους οπως και τα 0-100 ,αν ασχολεισαι μ αυτα ->υπερ ατου... η ευθεια ειναι μια απο τις παμπολλες περιπτωσεις καθε ειδους δρομου.. οταν λοιπον ενα αμαξι ειναι παντου γρηγοτερο εκτος απο μια μετρηση ευθειας ειναι απλα ταχυτερο ασχετως πως μεταφραζεις εσυ τη λεξη γρηγορα.. χωρια που τα 0-100 εχουν να κανουν 100% και με το θεμα κλιμακωση.. στα 0-120 π.χ. μπορει να ναι καλυτερο.
εκτος αν στρουμφοκαμηλιζω τωρα.... -
Η ευθεια ειναι η μονη Σχεδον περιπτωση σε καθε δρομο, εκτος αν μιλαμε για σοκακια σε χωρια η σε ιταλικες πολεις που εκει ναι ενα αυτοκινητο με καλυτερο χρονο στο Nurburgring μπορει να ειναι καλυτερο (τετοια σεναρια φυσικα ομως ειναι παρα πολυ σπανια και σιγουρα σε αυτα ο κοσμος δεν παει μαμιωντας).
0-120 οχι ιδιαιτερα, για παραδειγμα η Giulietta QV εχει 8.7δ και 0-200 27.3δ οταν το Golf GTI εχει και αυτο 8.7δ αλλα εχει γυρω στα 25.5δ 0-200 (με το DSG αυτο πεφτει στα 24δ)....Βεβαια εκει παιζουν και τα κυβικα ρολο αλλα η διαφορα ισχυει.
Οπως και να εχει το Golf GTI δεν το θεωρω γρηγορο, ομως ακομα και αυτο ειναι πιο γρηγορο απο τα Alfa που αναφερα, πλυν της 4C/Giulia). -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μαλλον αγνοεις αυτο που ειπα περι 25-30 χρονια 2 η 3 φορες ηδη σε αυτο το νημα......
Σωπα, που?!
Περιμενω να μας πεις...
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Αστειευεσαι φυσικα....Η 330 δεν θεωρειται ΓΡΗΓΟΡΟ αυτοκινητο....Αν θεωρεις την 330 γρηγορη τι να πει η Μ2/Μ3/Μ4/Μ5/Μ6 ?
Αυτές είναι ακόμα πιο γρήγορες. Αλλά μια χαρά γρήγορο είναι κι ένα αυτοκίνητο με 0-100 σε 6'.
Το Golf GTI ειναι πιο γρηγορο απο ολες τις Alfa προ 4C-Giulia
Όχι δεν είναι. Υπήρχαν οι V6 αλλά και η Giulietta QV. Αλλά η Alfa δεν είχε εδώ και χρόνια το αντίστοιχο μιας Μ ή μιας AMG. Αν αυτό λες, έχεις δίκιο. Δεν χρειάζεται όμως να έχει ένα αυτοκίνητο 400 άλογα για να είναι σβέλτο και ενδιαφέρον οδηγικά. Αρκούν και λιγότερα. Η Alfa δεν είχε εντολή να είναι στην κατηγορία των Μ και για αυτό δεν έβγαζε κάτι τόσο γρήγορο. Υπήρχαν οι Maserati και ακόμα πιο πάνω οι Ferrari για τέτοιες καταστάσεις. Έτσι έκρινε η Fiat και έτσι έπραττε.
Η Alfa λοιπόν πήρε εντολή να πάει σε αυτή την κατηγορία τώρα. Ποίο είναι το πρόβλημα;
0-100 σε 6 δευτερα ? Δειξε μου για πια Alfa μιλας των τελευταιων 10-15 ετων.......
Και ποιος μιλησε για M και AMG ? Τα αναφερα γιατι απλα η 330 θεωρειται οκ σε επιδοσεις αλλα δεν το λες ΓΡΗΓΟΡΟ αυτοκινητο...
Εγω αναφερα ξεκαθαρα ενα απλο και 'φτωχο' Golf GTI....Δειξε μου ποια Alfa εχει καλυτερο 0-100 και μεγαλυτερη τελικη (προ 4C-Giulia)....Μια φορα που μιλαω για τα τελευταια 15 χρονια.....
Πριν απο αυτο ξεκαθαρα ειπα πως στα 16 χρονια που οδηγαω δεν εχω δει γρηγορη Alfa......
Ψαξε στις προηγουμενες σελιδες και θα το ξαναβρεις που το εχω πει.....
Μια φορα ειπα ΠΟΤΕ και φυσικα οκ δεν εννοουσα το 1 αυτοκινητο που ειχε φτιαξει πριν 50 χρονια και που ενας θεος ξερει ποσα πουλησε....Δλδ οκ αυτη η απαντηση ηταν για γελια....
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Μια φορα ειπα ΠΟΤΕ και φυσικα οκ δεν εννοουσα το 1 αυτοκινητο που ειχε φτιαξει πριν 50 χρονια και που ενας θεος ξερει ποσα πουλησε....Δλδ οκ αυτη η απαντηση ηταν για γελια....Αρα που καταληγουμε..οτι τελικα η alfa εφτιαχνε γρηγορα αυτοκινητα... αντε μετρα το 0-100 καμιας στρουμφοκαμηλου τωρα.... Στα παπαρια μας ποσα πουλησε, εσυ ειπες οτι δεν εβγαζε ποτε η alfa γρηγορα αμαξια..να ενα απο το '67 τοτε που περιμεναν στη φαου βε να κανουν το fiat 128 (wiki αμα δε το ξερεις ΚΑΙ αυτο...) βιδες για να φτιαξουν το golf για να βγει το gti για να μας τα πρηζεις ουτε κι εγω ξερω με ποιας γενιας του το 0-100...
Αυτο που εκανες quote δε ξερω καν τι σχεση εχει μ αυτο που ρωτησα.. πουθενα επισης δε βλεπω απαντηση σ αυτο που σε ρωτησα.. οσο και αν εψαξα δε βρηκα τιποτα γιατι δεν υπαρχει τιποτα..το τι θεωρεις εσυ γρηγορο και τι οχι και το οτι δε θεωρεις οτι πετυχες γρηγορη alfa '16 χρονια που εγω οδηγαω μανγκα μου...' ειναι δικα σου κομπλεξ.. διαστημικα γρηγορη alfa ,αναλογικως και της εποχης, υπηρχε απο το '67 οπως σου ειπα και γελα οσο θες.. Για να μην αναφερω οτι αναλογικα επισης της εκαστοτε εποχης η alfa romeo απο τα '20's μεχρι τα '40's εφτιαχνε κατι σαν supercars.... ψαξτα και αυτα να τα μαθεις... Ψαξε επισης το 6c 3000M και δες ποσα αλογα ειχε το '55 περιπου.....
-
Εσυ μου θυμιζεις εκεινους που πολυ 'βολικα' θυμουνται την αρχαια ιστορια και αγνοουν την νεοτερη....Και επειδη το νετ δεν κρυβει τπτ μολις ειδα πως αφενος αυτο το μοντελο ηταν απλα μια street-legal εκδοση Αγωνιστικου μοντελου και πως μολις 18 φτιαχτηκαν.......Λες αυτα τα 18 αυτοκινητα πριν 50 κοντα χρονια αρκουν για να μην εχει τπτ εξισου γρηγορο τα 50 επομενα χρονια μια εταιρεια ?
Οποτε οχι, αυτο το κουτο-επιχειρημα δεν δειχνει πως η Alfa ηταν γνωστη για γρηγορα αυτοκινητα, δειχνει απλα ενα αγωνιστικο αυτοκινητο που παραχθηκε σε 18 κομματια απλα για τους 'τρελαμενους' της εποχης. Αντε γεια λοιπον...Αναμενω το επομενο σου επιχειρημα, αν στεκει φυσικα και δεν ειναι αερας σαν αυτο. -
Πω ρε ανθρωπε...
Alfa Montreal 2.6 v8 0-100 γυρω στο 7.5 αν θυμαμαι καλα.. το 1970 εντωμεταξυ... μαζικοτατης παραγωγης..
Νταξ αξιζει ολο αυτο μαθαινει λιγο για αυτοκινηση...
Περιμενω ν ακουσω για το golf gti...
-
Βασισμενο στην ιδια αγωνιστικη μηχανη με το προηγουμενο (απλα 2.6 αντι για 2.0 - σκοτωθηκε η Alfa στο να βγαζει δλδ νεα μοντελα μηχανης) και λιγοτερο απο 4000 βγηκαν απο την γραμμη παραγωγης τα 7 χρονια που υπηρχε....Μαζικοτατης ? Ενταξει, βεβαια το 1970 δεν ξερω ποσα αμαξια εβγαζαν οι εταιρειες....Δεν θα πω ψεματα.....Εκει ισως να γνωριζεις περισσοτερα οντως.
Και παλι βεβαια γυρνας το κοντερ οχι 15-25 χρονια πισω αλλα 45 (38 μεχρι το τελος παραγωγης του αυτοκινητο).....Οποτε εχουμε 2 αυτοκινητα στα τελευταια 50 κοντα χρονια (και παλι ομως χανεις το νοημα....Εγω αναφερομαι στην συγχρονη ιστορια της Alfa, οχι 30-40-50 χρονια πισω).....
-
Αναρωτιεμαι ποτε θ αποφασισεις να σταματησεις επιτελους και να παραδεχτεις την εμπαθεια σου για τη μαρκα.Οτι ΔΕΔΟΜΕΝΟ και ΤΕΚΜΗΡΙΟ και να παρουσιασω θα το ερμηνευεις οπως σε συμφερει για να τροφοδοτησεις τα κομπλεξ σου για τη μαρκα..Σου χω παρουσιασει διαφορα πραγματικα γρηγορα εως πολυ γρηγορα alfa romeo, ειπαμε αναλογικα και της εποχης και αναλογικα και των ανταγωνιστων βαζωντας μεσα τα '80s-'90s ,και συνεχιζεις την ακατασχεση μπουρδολογια σου...
Εισαι απο τους πιο διαγράφηκε προσβλητικός χαρακτηρισμός [mod] συνομιλητες απο το 2009 που υπαρχω διαδικτυακα με το ιδιο nickname... χαρακτηριστικος ελληναρας που χτιζει την πραγματικοτητα οπως τον βολευει...
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Η ευθεια ειναι η μονη Σχεδον περιπτωση σε καθε δρομο, εκτος αν μιλαμε για σοκακια σε χωρια η σε ιταλικες πολεις που εκει ναι ενα αυτοκινητο με καλυτερο χρονο στο Nurburgring μπορει να ειναι καλυτερο (τετοια σεναρια φυσικα ομως ειναι παρα πολυ σπανια και σιγουρα σε αυτα ο κοσμος δεν παει μαμιωντας).
0-120 οχι ιδιαιτερα, για παραδειγμα η Giulietta QV εχει 8.7δ και 0-200 27.3δ οταν το Golf GTI εχει και αυτο 8.7δ αλλα εχει γυρω στα 25.5δ 0-200 (με το DSG αυτο πεφτει στα 24δ)....Βεβαια εκει παιζουν και τα κυβικα ρολο αλλα η διαφορα ισχυει.
Οπως και να εχει το Golf GTI δεν το θεωρω γρηγορο, ομως ακομα και αυτο ειναι πιο γρηγορο απο τα Alfa που αναφερα, πλυν της 4C/Giulia).Πρώτον, get your facts straight: http://www.zeperfs.com/en/duel5432-4601.htm
Δεύτερον, όπως προσπάθησαν και άλλοι να σου εξηγήσουν, η ταχύτητα δεν είναι μόνο στην ευθεία. Εκτός αν είσαι καγκουράκος και παρακολουθείς μόνο dragsters...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αναρωτιεμαι ποτε θ αποφασισεις να σταματησεις επιτελους και να παραδεχτεις την εμπαθεια σου για τη μαρκα.Οτι ΔΕΔΟΜΕΝΟ και ΤΕΚΜΗΡΙΟ και να παρουσιασω θα το ερμηνευεις οπως σε συμφερει για να τροφοδοτησεις τα κομπλεξ σου για τη μαρκα..Σου χω παρουσιασει διαφορα πραγματικα γρηγορα εως πολυ γρηγορα alfa romeo, ειπαμε αναλογικα και της εποχης και αναλογικα και των ανταγωνιστων βαζωντας μεσα τα '80s-'90s ,και συνεχιζεις την ακατασχεση μπουρδολογια σου...Εισαι απο τους πιο ελεεινους συνομιλητες απο το 2009 που υπαρχω διαδικτυακα με το ιδιο nickname... χαρακτηριστικος ελληναρας που χτιζει την πραγματικοτητα οπως τον βολευει...
Οταν μαθεις να διαβαζεις Ελληνικη και δεχτεις πως εγω δεν αναφερομαι σε μοντελα ανω των 30 ετων μπορουμε να ξαναμιλησουμε. Προφανως εσυ χτιζεις τα πραγματα οπως σε βολευουν και οχι εγω. Ειναι σαν να σου λενε τι φαι θα φαμε σημερα και να λες μπυρα. Μεχρι τοτε καλυτερα να μασας παρα να μιλας.
Η ευθεια ειναι η μονη Σχεδον περιπτωση σε καθε δρομο, εκτος αν μιλαμε για σοκακια σε χωρια η σε ιταλικες πολεις που εκει ναι ενα αυτοκινητο με καλυτερο χρονο στο Nurburgring μπορει να ειναι καλυτερο (τετοια σεναρια φυσικα ομως ειναι παρα πολυ σπανια και σιγουρα σε αυτα ο κοσμος δεν παει μαμιωντας).
0-120 οχι ιδιαιτερα, για παραδειγμα η Giulietta QV εχει 8.7δ και 0-200 27.3δ οταν το Golf GTI εχει και αυτο 8.7δ αλλα εχει γυρω στα 25.5δ 0-200 (με το DSG αυτο πεφτει στα 24δ)....Βεβαια εκει παιζουν και τα κυβικα ρολο αλλα η διαφορα ισχυει.
Οπως και να εχει το Golf GTI δεν το θεωρω γρηγορο, ομως ακομα και αυτο ειναι πιο γρηγορο απο τα Alfa που αναφερα, πλυν της 4C/Giulia).Πρώτον, get your facts straight: http://www.zeperfs.com/en/duel5432-4601.htm
Δεύτερον, όπως προσπάθησαν και άλλοι να σου εξηγήσουν, η ταχύτητα δεν είναι μόνο στην ευθεία. Εκτός αν είσαι καγκουράκος και παρακολουθείς μόνο dragsters...
Το καθε site μπορει να γραφει οτι θελει, εγω τα νουμερα τα πηρα απο τις επισημες αντιπροσωπειες. Βεβαια δεν ξερω το μοντελο με το automatic sequential 6αρη κιβωτιο τι ρολο βαραει οπως και το DSG, εγω αναφερθηκα στα χειροκινητα σαν απαντηση της πιο πανω αναφορας (αναφερα και το DSG αλλα δεν εκανα συγκριση αναμεσα στα αυτοματα).
**Κινητήρας 1750 Tbi 240 HP:
Αριθμός κυλίνδρων: 4, σε σειρά
Ισχύς: 177 kW (240 HP)
Ροπή Nm – σ.α.λ.: 340 – 2.000
Κιβώτιο: 6 ταχυτήτων
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.742
Μέγιστη ισχύς kW (HP-EC) στις σ.α.λ. (DYNAMIC): 177/240 στις 5.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή Nm (kgm - EC) στις σ.α.λ.:
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 244
0-100 χλμ./ώρα (δευτ.): 6,6ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός (cm3) : 1.984
Ιπποδύναμη (Ίπποι / σ.α.λ) : 230 / 4.700 - 6.200
Ροπή (Νm / σ.α.λ) : 350 / 1.500-4.600
Προδιαγραφές Ρύπων : EU 6
Kιβώτιο Ταχυτήτων : 6-Tάχυτο Μηχανικό
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) : 250
Επιτάχυνση 0 - 100 (sec) : 6,4**Δεν ειναι αναγκη να εξηγω τα ιδια 100 φορες νομιζω....Η ευθεια μας νοιαζει γιατι Ολοι σχεδον οι Δρομοι ειναι ευθειες.....Παρε την Εθνικη, Περιφερειακες, Αττικη Οδος, κεντρικες οπως Συγγρου, Ποσειδωνος, Βουλιαγμενης, Θηβων, Καβαλας....Ευθειες...
Τωρα εσυ αν πηρες την 330 και την τρεχεις σε σοκακια χωριων μπραβο, σχεδον παντου ομως μετραει η ευθεια. -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Το καθε site μπορει να γραφει οτι θελειΑυτό το site συγκεντρώνει και βγάζει τον μέσο όρο των μετρήσεων μεγάλων περιοδικών (Quattroruote, Autocar, C&D, SportAuto κλπ). Δεν είναι ότι και ότι!!!
Δεν ειναι αναγκη να εξηγω τα ιδια 100 φορες νομιζω....Η ευθεια μας νοιαζει γιατι Ολοι σχεδον οι Δρομοι ειναι ευθειες.....Παρε την Εθνικη, Περιφερειακες, Αττικη Οδος, κεντρικες οπως Συγγρου, Ποσειδωνος, Βουλιαγμενης, Θηβων, Καβαλας....Ευθειες...
Τωρα εσυ αν πηρες την 330 και την τρεχεις σε σοκακια χωριων μπραβο, σχεδον παντου ομως μετραει η ευθεια.Καλά σου είπα ότι είσαι ευθειάκιας. Στροφοδιαδρομές (π.χ. ένα Μπράλο) και πίστες ούτε ακουστά δεν τις έχεις. Βγαίνεις στην Εθνική και τελικιάζεις απλά. Αυτό το κάνει και η κουτσή Μαρία!!!
-
Με ειδες να αναφερθω ποτε σε πιστες ? Εχω τρεξει μια φορα πριν κοντα 5 χρονια στο Nurburgring, ε και ? Εγω αναφερομαι σε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ οδηγηση και σε αυτη δεν μετρανε οι στροφες αλλα η ευθεια. Το παραξενο σε αυτο που βρισκεται ακριβως ?
-
Τo παράξενο το βρίσκω ότι εκεί που ζεις δεν έχετε στροφές. Μάλλον σε ράντσο στο Τέξας μένεις...
-
Ιδιαιτερες στροφες οχι δεν υπαρχουν αλλα και να υπηρχαν οταν τα 8/10 του δρομου ειναι ευθεια και τι με αυτο ?
-
Θα σου έλεγα για Πάρνηθα κλπ αλλά δεν θα καταλάβεις...
ΑLFA ROMEO FORUM