-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και καλό είναι όχι νωρίτερο από 3μηνο.
Γιατι αυτο;
Sent from my LG G2 using Tapatalk
Για να προλάβουν να 'τραβήξουν' τα λάδια τους.
Α ωστε ετσι! Σωστος, δεν το ειχα σκεφτει.
-
Το περασμενο Σαβατο 4/7/2015 περασα τα TOYO PROXES CF2 σε διασταση 195/50/ 16 175 ευρω 2 λαστιχα μπροστα μεχρι στιγμης οκ
-
Αν μεγαλωσουμε λιγο τη διαμετρο του τροχου τι επιπτωσεις εχουμε;
Το αυτοκιντο ειναι Subaru Outback 2.0 diesel
φοραει λαστιχα 215/55/17
Βρηκα (τυχαια) σε φιλο λαστιχα μεταχειρισμενα λαστιχα Pirelli Scorpion STR σε διασταση 215/60/17
Τα λαστιχα ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση, εχουν DOT 1412.
Τα εβαλα με τη συμφωνια να τα 'δοκιμασω', αλλιως θα βαλω κατι σε 215/55/17Η διαφορα στη διαμετρο σε σχεση με τα προηγουμενα ειναι 2,2 εκατοστα (ισως και λιγο παραπανω λογω του οτι το τακουνι ειναι αφαγωτο )
Τα δοκιμασα το ΣΚ κανοντας περιπου 600 χιλιομτρα σε διαφορα οδοστρωματα.
Απο καταναλωση δεν φαινεται να εχουν διαφορα, συμφωνα με το τριπ ειμαι στα ιδια (6,8 λιτ/100)Το αυτοκινητο 'σηκωθηκε' κατα 1,1 εκατοστο, το σφαλμα του ταχυμετρου σχεδον εξαφανιστηκε (πριν εδειχνε 100 και πηγαινε με 92, τωρα πηγαινει με 97 χιλιομετρα πραγματικα)
Το κοντερ απο που μετραει τα χιλιομετρα της αποστασης;
Το 5% που εχω αποκλιση στην ταχυτητα θα ισχυει και στην αποσταση;
Δηλαδη θα 'γραφει' 100 χιλιομετρα ενω θα εχω κανει 105;τι 'χανω' και τι 'κερδιζω' μ'αυτη την αλλαγη στη διασταση;
-
3,3% η διαφορά διαμέτρου των 215/55/17 με τα 215/60/17, άρα μεγαλύτερη του επιτρεπτού 3%.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
3,3% η διαφορά διαμέτρου των 215/55/17 με τα 215/60/17, άρα μεγαλύτερη του επιτρεπτού 3%.ναι, το ειδα αυτο πριν τα βαλω, αλλα ειπα να κανω μια δοκιμη...
το αυτοκινητο εδειξε να 'σηκωθηκε' πολυ περισσοτερο απο το 1 εκ που δηλωνουν τα νουμερα.
σε επιταχυνσεις κλπ δεν καταλαβα καποια διαφορα, σε καταναλωση οχι, η αληθεια ειναι οτι δεν το ζορισα για να δω αν αλλαξαν τα κρατηματα.
το '3%' βασει ποιων παραμετρων το αναφερουν;
επηρεαζονται πχ τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου; -
Ο γενικός κανόνας είναι 3% βάσει των προδιαγραφών που θέτουν οι κατασκευαστές όταν στήνουν το αυτοκίνητο (αναρτήσεις, τιμόνι, ηλεκτρονικά κλπ). Έχω δει κάποια πιο αυστηρά sites ελαστικών που δίνουν περιθώριο 2%. Με το 3,3 δεν θα έχεις κάποιο θέμα (εκτός αν τα ηλεκτρονικά αρχίσουν να τσινάνε - το έχω ακούσει κι αυτό αλλά σε σπορ κατασκευές μόνο), αλλά θεωρητικώς καλό θα ήταν να το αποφύγεις.
-
+1000...!!
-
Περιμένουμε πρώτες εντυπώσεις για τα toyo proxes cf2 απο τους φίλους που πρόσφατα τα προτίμησαν.
-
Εχω δει αυτοκινητα με λαστιχα κατα πολυ μεγαλυτερα απο τα εργοστασιακα χωρις προβλημα....Ωστοσο εγω παω παντα με οτι εχει επιλεξει ο κατασκευαστης, πιστευω πως κατι περισσοτερο ξερουν εκεινοι που φτιαχνουν το αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Δύο χρόνια + και ακόμα δεν αρχίσαμε...Λένε οι Mercedeζάκηδες:
Παρατηρεί ένας BMWδάκιας:
'Δημοσιεύθηκε 18 September 2014 - 18:39:30
Αισίως,7000χλμ με τα 002,φορεμένα στο 3άρι(υπενθυμίζω πως φοράω KW v2) σε 205/55/16.....εν ολίγοις:εξαιρετικό σε όλους τους τομείς!!!!
υγ.με εξέπληξε,το πόσο καλά είναι στη βροχή..είτε σε ταξίδι,είτε μέσα στη πόλη με λιμνάζοντα νερά......Από τα κορυφαία ελαστικά εκεί έξω!!!'
Aπό 195/50/15, (κατασκευαστή), πήγα σε 205/55/15.
Το 5% που 'κέρδιζε' το ταχύμετρο μηδένισε.
Οι ζάντες δεν 'κοπανάνε' ούτε στραβώνουν πλέον.
Αισθητικά, πολύ καλύτερο, (υποκειμενικά).
Φρένο, κράτημα κ.τ.λπ., όπως τα λένε οι προηγούμενοι.
Ποιότητα υλικού, Ιαπωνική. (Τα δικά μου Ινδονησίας).
Πολύ ψαγμένο...
-
Καλησπέρα σε όλους!
Οδεύω προς αλλαγή ελαστικών μετά τις διακοπές και θέλω να ακούσω γνώμες & εντυπώσεις.
Έχω ένα Ford Focus 1.6 2003, με νορμάλ ανάρτηση & η διάστασή μου είναι πλέον 195-60-R15 (φορούσα για χρόνια 55άρια).
Τα τελευταία 2μιση χρόνια φοράω Bridgestone RE002 και δεν τα ευχαριστήθηκα καθόλου, ίσως τα λιγότερο ικανοποιητικά ελαστικά που είχα ποτέ μαζί με τα Goodyear NCT5 πρώτης τοποθέτησης.Πλέον δεν έχω σπορ απαιτήσεις οπότε με νοιάζει απλά ένα καλό και επώνυμο ελαστικό με όσο δυνατόν καλύτερη συμπεριφορά στο βρεγμένο.
Είμαι μεταξύ** Dunlop Sport BlueResponse**,** Goodyear EfficientGrip Performance** και Continental PremiumContact 5.
Όλα πάνω-κάτω ίδια συμπεριφορά στα test και ίδια περίπου τιμή.
Μιας και έχω 60άρι προφίλ πιθανόν να προτιμήσω αυτό με το σκληρότερο σκελετό για καλύτερο τιμόνι.Ακούω εντυπώσεις και γνώμες.
-
Είχα ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο. Σε άλλο Focus οδήγησα τα 002 και τα βρήκα υπέροχα σε γρήγορη οδήγηση. Τι δεν σου άρεσε σε αυτά;
Τώρα στο ερώτημά σου... μεταξύ των Dunlop και των Goodyear θα ήμουν.
-
Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!Οδεύω προς αλλαγή ελαστικών μετά τις διακοπές και θέλω να ακούσω γνώμες & εντυπώσεις.
Έχω ένα Ford Focus 1.6 2003, με νορμάλ ανάρτηση & η διάστασή μου είναι πλέον 195-60-R15 (φορούσα για χρόνια 55άρια).
Τα τελευταία 2μιση χρόνια φοράω Bridgestone RE002 και δεν τα ευχαριστήθηκα καθόλου, ίσως τα λιγότερο ικανοποιητικά ελαστικά που είχα ποτέ μαζί με τα Goodyear NCT5 πρώτης τοποθέτησης.Πλέον δεν έχω σπορ απαιτήσεις οπότε με νοιάζει απλά ένα καλό και επώνυμο ελαστικό με όσο δυνατόν καλύτερη συμπεριφορά στο βρεγμένο.
Είμαι μεταξύ** Dunlop Sport BlueResponse**,** Goodyear EfficientGrip Performance** και Continental PremiumContact 5.
Όλα πάνω-κάτω ίδια συμπεριφορά στα test και ίδια περίπου τιμή.
Μιας και έχω 60άρι προφίλ πιθανόν να προτιμήσω αυτό με το σκληρότερο σκελετό για καλύτερο τιμόνι.Ακούω εντυπώσεις και γνώμες.
Βάλε το 003.......
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είχα ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο. Σε άλλο Focus οδήγησα τα 002 και τα βρήκα υπέροχα σε γρήγορη οδήγηση. Τι δεν σου άρεσε σε αυτά;Νοιώθω ότι δεν δούλεψαν ποτέ σωστά, αργούσαν να ζεσταθούν (για τόσο μαλακή γόμα και δείκτη Η) και μετά από λίγη ώρα πίεσης τα ένοιωθα να σαπουνιάζουν. Και στο βρεγμένο απλά καλό.
Με προβλημάτισε το γεγονός ότι το 195-60-15 είναι η μοναδική διάσταση που το 002 είχε δείκτη ταχύτητας Η ενώ όλες οι άλλες ξεκινούν από V, δεν ξέρω αν υπάρχει διαφορά στις γόμες.
Ίσως να με χάλασε και η αλλαγή του προφίλ από 55 σε 60 και να μην είναι 100% ξεκάθαρη η άποψη μου.Πριν από αυτά έχω φορέσει Michelin Exalto II (2 τετράδες, κοντά 80.000 χλμ) και Toyo T-1R.
-
Πλησιάζει η ώρα αλλαγής ελαστικου. Δεδομένων πολύ λίγων χλμ ανα χρόνο και άρα αδιάφορου το ποςα χλμ βγάζουν αλλα σημαντικου το ποσά καλοκαίρια μπορούν να βγάλουν χωρις να γίνουν ξέρα σαν κούτσουρα ζητώ την βοήθεια σας για επιλογη μεταξύ
Pirelli cinturato p7
Dunlop sport blue response
Falken ze914
Διάσταση 205/55/16 για mazda 3. Επιπλέον προτάσεις δεκτές. Καλό θα ήταν τα λαστιχα να ζεστενονται σχετικά γρήγορα. -
Το πρώτο......τά'χουμε ξαναπεί!!
-
Pirelli, πολύ καλά ελαστικά!
-
falken 914 ...κορυφαίο VFM!
-
Για διασταση 155/65 R14 τι θα προτεινατε?
Για ενα twingo ειναι 10ετιας. τωρα εχει πανω bridgestone B381. Εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος απο αυτα.
Χρηση κυριως εθνικη - επαρχιακο δρομο κ κανα χωματοδρομο ομαλο και λιγοτερο πολη.
Ευχαριστω -
να προσθεσω οτι σκεφτομαι κατι σε
Pirelli p1 cinturato verde
Bridgestone B250
Dunlop streetresponse 2
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]