-
Εγώ εξ αρχής το κατάλαβα φίλε μου και τα εχω πει στον salvation σε προηγούμενες σελίδες, εσύ όμως δεν καταλαβαίνεις την δική του άποψη και αυτόν που δεν είχαν καν τα λεφτά να πάρουν ντιζελ.
-
Αυτό το ''ταλέντο'' που έχουμε κάποιοι Έλληνες να βρίσκουμε με το παραμικρό αφορμή για διαμάχη και φαγωμάρα μεταξύ μας,είναι ανεξάντλητο!Τι σχέση έχουν με την ενδεχόμενη αύξηση της τιμής του diesel οι δημόσιοι υπάλληλοι,οι τραπεζικοί υπάλληλοι,οι τελωνειακοί και οι λοιποί;Γιατί ξεμακραίνουμε τόσο και γιατί πρέπει πάντα να υπάρχει μια διαμάχη πχ κάτοχοι βενζινοκίνητων vs κάτοχοι πετρελαιοκίνητων ή δημόσιοι vs ιδιωτικοί;
Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα είναι απλά:ένα αναξιόπιστο κράτος(όχι μόνο το τωρινό φυσικά,αυτό ακόμα είναι φρέσκο...στα παλιότερα κυρίως αναφέρομαι)αποφασίζει να χαρατσώσει-έτσι,επειδή του την κάρφωσε και βρήκε την ''εύκολη'' λύση-είτε με αύξηση της τιμής του diesel είτε με φόρο πολυτελείας είτε με πράσινο φόρο είτε με συνδυασμό αυτών,ένα σωρό κατόχους πετρελαιοκίνητων οχημάτων.Και δεν επιλέγει να το κάνει το 2009-2010(τότε επέλεξε κάτι εξίσου ανήθικο εισάγοντας τον περίφημο φόρο πολυτελείας στα >1929cc αφού πρώτα είχε επιτρέψει να γεμίσει η αγορά με αυτά) που τα πετρελαιοκίνητα ήταν πολύ λιγότερα αλλά σήμερα που έχει γεμίσει ο τόπος.Φοροεισπρακτική,φορομπηχτική,εκδικητική και ανέντιμη επίθεση.
Όσο για το σκεπτικό ''ακόμα και αν αυξηθεί η τιμή του diesel κίνησης,πάλι κερδισμένος είμαι'',σαφώς και διαφωνώ.O κόσμος αγόρασε αμάξι με βασικό κριτήριο,εκτός από τη χαμηλότερη κατανάλωση,αυτά τα 20-30 cents λιγότερα στην τιμή του συγκριτικά με τη βενζίνη.Τώρα εσύ που είσαι το κράτος και είδες ότι τσίμπησε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του κόσμου και αγόρασε diesel,σκέφτεσαι κερδοσκοπικά και λες ''κάτσε να αρμέξω την αγελάδα που ονομάζεται πετρελαιοκίνηση''.Τραγικό.
Κατανοείτε τι σημαίνει 20 ή 30 cents πάνω ανά λίτρο καυσίμου;;Κατανοείτε τι σημαίνει όχι μόνο για τις καθημερινές μας μετακινήσεις προς τη δουλειά ή για τις βόλτες αλλά κυρίως για τη συνολική οικονομία και τα κόστη των προϊόντων και υπηρεσιών;Δεν υπάρχει εφιαλτικότερο σενάριο από 1.αύξηση πετρελαίου και 2.ΦΠΑ της ΔΕΗ από τα φημολογούμενα μέτρα.
Όσον αφορά το εξορθολογισμό της φορολογικής πολιτικής στο χώρο του αυτοκινήτου,εννοείται πως όλοι το επιζητούμε..μη λέμε τα χιλιοειπωμένα ότι πχ δεν μπορεί ένα Lada δίλιτρο να πληρώνει ίδιο φόρο πολυτελείας με μια Lotus.Αυτό είναι τόσο προφανές που και ένα παιδί θα το είχε αλλάξει εδώ και χρόνια.Το ζήτημα όμως είναι να υπάρξει όσο το δυνατόν δικαιότερη πολιτική ώστε όσοι ήθελαν/θέλουν λούσα να τα πληρώσουν και συνάμα όσοι θέλουν αξιοπρεπή/οικονομική μετακίνηση να μη θιγούν με αλόγιστα χαράτσια αφού πρώτα έχουν εξωθηθεί σε μία αγορά η οποία από συμφέρουσα θα καταντήσει αυτομάτως ασύμφορη. -
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Εσύ καταλαβαίνεις ότι αν ανέβει το πετρέλαιο που τόσο το ποθείτε, θα πληγεί ο φτωχότερος που πήρε ένα ντιζελακι να κάνει τη δουλειά του;;; και ο οποίος αν δεν είχε οικονομικό πρόβλημα θα κρατούσε το βενζινοκινητο να βγάζει και τα γούστα του;;; ο πλούσιος χέστηκε βασικά... Και εννοείται ότι στα ακριβά όχηματα να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των τελών... Το κατάλαβες τώρα;Μου θυμιζεις τον αντρα μιας φιλης μου....Ειχε ενα ωραιο βενζινοκινητο 1.6 λιτρα (αγορασμενο το 2007) και τελη του 2013 πηγε το πουλησε, εδωσε και αλλα 12.000ε και πηγε και πηρε την Giulietta 1.6 Πετρελαιο για να εχει 'λιγοτερη καταναλωση' και 'τελη'....Μαλλον λοιπον αντιλαμβανομαστε διαφορετικα τον ορο 'φτωχια'. Οποιος ειχε βενζινοκινητο και το εδωσε και τσονταρε απο πανω ενας θεος ξερει ποσα χρηματα για να παρει πετρελαιο ΔΕΝ ειναι φτωχος.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Αυτό το ''ταλέντο'' που έχουμε κάποιοι Έλληνες να βρίσκουμε με το παραμικρό αφορμή για διαμάχη και φαγωμάρα μεταξύ μας,είναι ανεξάντλητο!Τι σχέση έχουν με την ενδεχόμενη αύξηση της τιμής του diesel οι δημόσιοι υπάλληλοι,οι τραπεζικοί υπάλληλοι,οι τελωνειακοί και οι λοιποί;Γιατί ξεμακραίνουμε τόσο και γιατί πρέπει πάντα να υπάρχει μια διαμάχη πχ κάτοχοι βενζινοκίνητων vs κάτοχοι πετρελαιοκίνητων ή δημόσιοι vs ιδιωτικοί;
Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα είναι απλά:ένα αναξιόπιστο κράτος(όχι μόνο το τωρινό φυσικά,αυτό ακόμα είναι φρέσκο...στα παλιότερα κυρίως αναφέρομαι)αποφασίζει να χαρατσώσει-έτσι,επειδή του την κάρφωσε και βρήκε την ''εύκολη'' λύση-είτε με αύξηση της τιμής του diesel είτε με φόρο πολυτελείας είτε με πράσινο φόρο είτε με συνδυασμό αυτών,ένα σωρό κατόχους πετρελαιοκίνητων οχημάτων.Και δεν επιλέγει να το κάνει το 2009-2010(τότε επέλεξε κάτι εξίσου ανήθικο εισάγοντας τον περίφημο φόρο πολυτελείας στα >1929cc αφού πρώτα είχε επιτρέψει να γεμίσει η αγορά με αυτά) που τα πετρελαιοκίνητα ήταν πολύ λιγότερα αλλά σήμερα που έχει γεμίσει ο τόπος.Φοροεισπρακτική,φορομπηχτική,εκδικητική και ανέντιμη επίθεση.
Όσο για το σκεπτικό ''ακόμα και αν αυξηθεί η τιμή του diesel κίνησης,πάλι κερδισμένος είμαι'',σαφώς και διαφωνώ.O κόσμος αγόρασε αμάξι με βασικό κριτήριο,εκτός από τη χαμηλότερη κατανάλωση,αυτά τα 20-30 cents λιγότερα στην τιμή του συγκριτικά με τη βενζίνη.Τώρα εσύ που είσαι το κράτος και είδες ότι τσίμπησε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του κόσμου και αγόρασε diesel,σκέφτεσαι κερδοσκοπικά και λες ''κάτσε να αρμέξω την αγελάδα που ονομάζεται πετρελαιοκίνηση''.Τραγικό.
Κατανοείτε τι σημαίνει 20 ή 30 cents πάνω ανά λίτρο καυσίμου;;Κατανοείτε τι σημαίνει όχι μόνο για τις καθημερινές μας μετακινήσεις προς τη δουλειά ή για τις βόλτες αλλά κυρίως για τη συνολική οικονομία και τα κόστη των προϊόντων και υπηρεσιών;Δεν υπάρχει εφιαλτικότερο σενάριο από 1.αύξηση πετρελαίου και 2.ΦΠΑ της ΔΕΗ από τα φημολογούμενα μέτρα.
Όσον αφορά το εξορθολογισμό της φορολογικής πολιτικής στο χώρο του αυτοκινήτου,εννοείται πως όλοι το επιζητούμε..μη λέμε τα χιλιοειπωμένα ότι πχ δεν μπορεί ένα Lada δίλιτρο να πληρώνει ίδιο φόρο πολυτελείας με μια Lotus.Αυτό είναι τόσο προφανές που και ένα παιδί θα το είχε αλλάξει εδώ και χρόνια.Το ζήτημα όμως είναι να υπάρξει όσο το δυνατόν δικαιότερη πολιτική ώστε όσοι ήθελαν/θέλουν λούσα να τα πληρώσουν και συνάμα όσοι θέλουν αξιοπρεπή/οικονομική μετακίνηση να μη θιγούν με αλόγιστα χαράτσια αφού πρώτα έχουν εξωθηθεί σε μία αγορά η οποία από συμφέρουσα θα καταντήσει αυτομάτως ασύμφορη.επιτέλους κάποιος λογικός... Αυτά λέω κι εγώ τόση ώρα...
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Το πουλησε για να 'εκμεταλευτει' ενα κενο στην φορολογια και να αγορασει ενα πετρελαιου που και πιο φτηνο καυσιμο ειχε, και περισσοτερα χιλιομετρα εβγαζε και δεν ειχε σχεδον καθολου φορολογια. Δεν πουλησε λοιπον το βενζινοκινητο για την ψυχη της μανας του η επειδη δεν ειχε κατι καλυτερο να κανει.
Όταν το πούλησε σε τιμή χώμα, για να πάρει ένα κατώτερο όχημα σε όλα, πχ επιδόσεις, κράτημα, ασφάλεια κτλ, ΔΕΝ το πούλησε για την ψυχή της μάνας του;;; θα μας τρελάνεις; ποιο κενό στην φορολογία μας λες; μήπως το πούλησε γιατί δεν του έφταναν τα χρήματα για καύσιμα;;; μάλλον είσαι κι εσύ όμως της λογικής να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα..
Αν το προβλημα του ηταν τα ακριβα καυσιμα, μπορουσε πολυ απλα να κανει μετατροπη σε LPG και να λυσει το οικονομικο.
Αλλα το πετρελαιο εναι η καινουρια 'μοδα' κι εσπευσαν ολοι να προμηθευτουν το 'φτηνο στη χρηση' ντιζελακι, πολλοι απο αυτους μη γνωριζοντας τις οποιες ιδιοτροπιες του καινουριου αυτοκινητου τους, με αποτελεσμα να γεμιζουν τα αυτοκινητιστικα φορουμ απο παραπονα και 'προβλημτα'
Η μειωση στην τιμη του πετρελαιου τα τελευταια 2-3 χρονια ήταν συγκυριακη και ειναι τουλαχιστον αφελείς αυτοι που περιμενουν να παραμεινουν ετσι τα πραματα.
Προσωπικα οταν πηρα το πετρελαιοκινητο, η τιμη του πετρελαιου ηταν πανω απο αυτη της βενζινης, αλλα η οικονομια καυσιμου και οι επιδοσεις υπερκαλυπταν τη διαφορα αυτη.
Δε με χαλασε φυσικα η μειωση της τιμης του πετρελαιου, αλλα αν αυξηθει θα με ζορισει πιο πολυ στο τρακτερ (που χρησιμοποιω περιστασιακα σε αγροτικες εργασιες) παρα στο αυτοκινητο....και για να μπω και στο 'θεμα', οταν πηρα το αυτοκινητο ηταν στα φορτε της η κουβεντα για την φορολόγηση αναλογως των ρυπων.
Ενας απο τους λογους λοιπον που επελεξα το συγκεκριμενο ήταν τα 153 γραμμαρια εκπομπων του (τιμη παρα πολυ καλη για το 2008). Παρολα αυτα πληρωνω πλεον 660€ τ.κυκλ. απο τα 420€ που ηταν οταν το πηρα + το φορο πολυτελειας -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
..............Παρτε παρτε παρτε και μετα τον ηπιατε....
Δεν τολεγαν σε όλους , τολεγαν σε αυτούς που ειχαν χρήματα , αλλο αν νόμιζαν και οι φτωχοί ότι τόλεγαν σε αυτούς.... που νόμιζαν ότι πήγαιναν οι ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΙ....
Και ομως σε ΟΛΟΥΣ το ειπαν.......Ας ειμαστε λιγο σοβαροι και ας μην επαναλαμβανουμε την ιδια χαζομαρα συνεχεια....
Ακόμα Καραμήτρος είσαι;;; Ακόμα νομίζεις ότι τόπαν σε όλους;;;;;
-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
..............Παρτε παρτε παρτε και μετα τον ηπιατε....
Δεν τολεγαν σε όλους , τολεγαν σε αυτούς που ειχαν χρήματα , αλλο αν νόμιζαν και οι φτωχοί ότι τόλεγαν σε αυτούς.... που νόμιζαν ότι πήγαιναν οι ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΙ....
Και ομως σε ΟΛΟΥΣ το ειπαν.......Ας ειμαστε λιγο σοβαροι και ας μην επαναλαμβανουμε την ιδια χαζομαρα συνεχεια....
Ακόμα Καραμήτρος είσαι;;; Ακόμα νομίζεις ότι τόπαν σε όλους;;;;;
Φυσικα το ειπαν σε ολους, αν θελεις να εχεις το κεφαλι σου μεσα στο χωμα και να κανεις πως δεν καταλαβαινεις αυτο ειναι δικο σου θεμα και οχι δικο μου. Ειναι το λιγοτερο 'αστειο' σε μια χωρα που αναλογικα υπαρχουν τα περισσοτερα ιδιοκτητα σπιτια απο οποιαδηποτε αλλη χωρα της Ευρωπης να λεμε πως η αγορα ενος 2λιτρου ειναι η 'μεγαλη' υποθεση. Μαλλον θεωρεις τυχαιο το οτι εχουν δωσει πινακιδες για παρα πολλες δεκαδες χιλιαδες διλιτρα οι Ελληνες τα τελευταια 6 χρονια (η μηπως ολα αυτα τα ειχαν οι 'πλουσιοι' ?).
-
Σε αυτο που συμφωνώ είναι ότι δεν ειναι όλοι πλούσιοι (οι δίλιτροι) , ειναι όμως σίγουρα . Συμφωνείς;;;
Διότι : που πας ρε καραμήτρο...
-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Σε αυτο που συμφωνώ είναι ότι δεν ειναι όλοι πλούσιοι (οι δίλιτροι) , ειναι όμως σίγουρα . Συμφωνείς;;;Διότι : που πας ρε καραμήτρο...
αυτοί που πήραν ντιζελ θα ειναι η όσων όπου απάντηση του salvation οταν θα αυξήσουν την τιμη του ντιζελ και τα τέλη.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Σε αυτο που συμφωνώ είναι ότι δεν ειναι όλοι πλούσιοι (οι δίλιτροι) , ειναι όμως σίγουρα . Συμφωνείς;;;
Διότι : που πας ρε καραμήτρο...
αυτοί που πήραν ντιζελ θα ειναι η όσων όπου απάντηση του salvation οταν θα αυξήσουν την τιμη του ντιζελ και τα τέλη.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Αυτό το ''ταλέντο'' που έχουμε κάποιοι Έλληνες να βρίσκουμε με το παραμικρό αφορμή για διαμάχη και φαγωμάρα μεταξύ μας,είναι ανεξάντλητο!Τι σχέση έχουν με την ενδεχόμενη αύξηση της τιμής του diesel οι δημόσιοι υπάλληλοι,οι τραπεζικοί υπάλληλοι,οι τελωνειακοί και οι λοιποί;Γιατί ξεμακραίνουμε τόσο και γιατί πρέπει πάντα να υπάρχει μια διαμάχη πχ κάτοχοι βενζινοκίνητων vs κάτοχοι πετρελαιοκίνητων ή δημόσιοι vs ιδιωτικοί;
Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα είναι απλά:ένα αναξιόπιστο κράτος(όχι μόνο το τωρινό φυσικά,αυτό ακόμα είναι φρέσκο...στα παλιότερα κυρίως αναφέρομαι)αποφασίζει να χαρατσώσει-έτσι,επειδή του την κάρφωσε και βρήκε την ''εύκολη'' λύση-είτε με αύξηση της τιμής του diesel είτε με φόρο πολυτελείας είτε με πράσινο φόρο είτε με συνδυασμό αυτών,ένα σωρό κατόχους πετρελαιοκίνητων οχημάτων.Και δεν επιλέγει να το κάνει το 2009-2010(τότε επέλεξε κάτι εξίσου ανήθικο εισάγοντας τον περίφημο φόρο πολυτελείας στα >1929cc αφού πρώτα είχε επιτρέψει να γεμίσει η αγορά με αυτά) που τα πετρελαιοκίνητα ήταν πολύ λιγότερα αλλά σήμερα που έχει γεμίσει ο τόπος.Φοροεισπρακτική,φορομπηχτική,εκδικητική και ανέντιμη επίθεση.Μπορώ να έχω διαφορετική άποψη;
Εγώ δεν θεωρώ 'ταλέντο' να αναζητούνται αφορμές για διαμάχες από 'κάποιους' πολίτες. Η αφορμή δίνεται από την ίδια την επιβίωση σε αυτή τη χώρα όπου οι λέξεις αξιοκρατία, ισότητα και ίσες ευκαιρίες απλά δεν υπάρχουν. Ε, λοιπόν, όσο υπάρχει αυτό το άρρωστο περιβάλλον θα υπάρχει και φαγωμάρα και νεύρα και θυμός. Εκτός αν επιθυμούν αυτοί που είναι βολεμένοι ή συμβιβασμένοι ή υποταγμένοι να σκύβουν το κεφάλι όλοι οι πολίτες ώστε αυτοί να περνούν ζωή χαρισάμενη.
Και όσο αφορά την 'Φοροεισπρακτική,φορομπηχτική,εκδικητική και ανέντιμη επίθεση' αυτή έγινε σε αυτή τη χώρα που περιέγραψα παραπάνω και είναι απόλυτα φυσιολογική. Σε ένα κράτος άθλιο, θα υλοποιούνται και άθλια μέτρα για να μπαλωθούν προσωρινά τα προβλήματά του.Όσο για το σκεπτικό ''ακόμα και αν αυξηθεί η τιμή του diesel κίνησης,πάλι κερδισμένος είμαι'',σαφώς και διαφωνώ.O κόσμος αγόρασε αμάξι με βασικό κριτήριο,εκτός από τη χαμηλότερη κατανάλωση,αυτά τα 20-30 cents λιγότερα στην τιμή του συγκριτικά με τη βενζίνη.Τώρα εσύ που είσαι το κράτος και είδες ότι τσίμπησε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του κόσμου και αγόρασε diesel,σκέφτεσαι κερδοσκοπικά και λες ''κάτσε να αρμέξω την αγελάδα που ονομάζεται πετρελαιοκίνηση''.Τραγικό.
Κατανοείτε τι σημαίνει 20 ή 30 cents πάνω ανά λίτρο καυσίμου;;Κατανοείτε τι σημαίνει όχι μόνο για τις καθημερινές μας μετακινήσεις προς τη δουλειά ή για τις βόλτες αλλά κυρίως για τη συνολική οικονομία και τα κόστη των προϊόντων και υπηρεσιών;Δεν υπάρχει εφιαλτικότερο σενάριο από 1.αύξηση πετρελαίου και 2.ΦΠΑ της ΔΕΗ από τα φημολογούμενα μέτρα...Τραγικό αλλά αναμενόμενο.
Όπως αναμενόμενα είναι και διάφορα άλλα που θα έρθουν.O κόσμος που αγόρασε αυτά τα diesel και τα βενζινοκίνητα χαμηλών ρύπων, είναι ο ίδιος κόσμος που διατηρεί και συντηρεί την ίδια πολιτική εξουσία τα 40 τελευταία χρόνια. Οπότε θεωρώ ότι προκαλεί γέλιο να βρίζει ή να θυμώνει κάποιος με τα μέτρα που παίρνει το πολιτικό σύστημα και μετά να πηγαίνει να το ψηφίζει.
Προσωπικά δεν θα μου φανεί τίποτα περίεργο από τα μέτρα που θα πλακώσουν.
υ.γ. Και επειδή παραπάνω θεωρήθηκε ότι βγήκα off-topic από κάποιο χρήστη, προσωπικά προτιμώ να βλέπω το δάσος που καίγεται παρά ένα δέντρο... που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι τα τέλη κυκλοφορίας.
-
Πριν σε θεώρησα off topic γιατι έλεγες μπουρδολογίες άσχετες με το θέμα τέλη κυκλοφοριας για τα προνόμια των τραπεζικών.
Τώρα σε βλέπω πολύ σωστό στην ανάλυση σου. -
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Σε αυτο που συμφωνώ είναι ότι δεν ειναι όλοι πλούσιοι (οι δίλιτροι) , ειναι όμως σίγουρα . Συμφωνείς;;;Διότι : που πας ρε καραμήτρο...
Εγω αυτο που διακρυνω ειναι ζηλεια απο καποιον που μαλλον δεν εχει δει διλιτρο αυτοκινητο ουτε με κυαλλια η απο καποιον που εχει διλιτρο και δεν θελει να εχουν οι αλλοι.....Οπως και να εχει και τα 2 ειναι τραγικα.....Γιαυτο και δεν θα λυπηθω καθολου αν το πετρελαιο φτασει η και περασει την τιμη της βενζινης.....
-
Storm,δεν καταλαβαίνω τον ειρωνικό τόνο της απάντησής σου.Θέλω να πιστεύω ότι οι μπηχτές περί βολεμένων/υποταγμένων κτλ δεν είναι προσωπικές καθώς δε γνωριζόμαστε οπότε δεν τις σχολιάζω.
Όσο για τα υπόλοιπα,αδυνατώ να καταλάβω τη σχέση που έχουν σ'αυτό το θέμα η δεδομένη αναξιοκρατία,ανισότητα κτλ με την αύξηση στο φόρο ή στο καύσιμο των αυτοκινήτων.Δεν είναι τωρινό φαινόμενο όλες αυτές οι παθογένειες που περιγράφεις οι οποίες έχουν στιγματίσει τις τελευταίες δεκαετίες(και όχι μόνο) τη χώρα μας...τα γνωρίζει(και δεν τα αμφισβητεί) και ο τελευταίος Έλληνας,ακόμα και ο πιο βολεμένος.Τι νόημα έχει να τα παρεμβάλλουμε σε κάθε κουβέντα;Τα ''λουζόμαστε'' σε καθημερινή βάση και όσοι τους έχουν/έχουμε ψηφίσει και όσοι δεν...στις τελευταίες εκλογές μας έγινε μάθημα και ας ελπίσουμε ότι οι τωρινοί δε θα αποδειχθούν ίδιοι με τους απελθόντες.
Επίσης γράφεις ότι ''ο κόσμος που αγόρασε αυτά τα diesel και τα βενζινοκίνητα χαμηλών ρύπων, είναι ο ίδιος κόσμος που διατηρεί και συντηρεί την ίδια πολιτική εξουσία τα 40 τελευταία χρόνια''. Αυτό αφενός δεν ισχύει έτσι ισοπεδωτικά όπως το θέτεις διότι δεν ψήφιζαν όλοι ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και αφετέρου σήμερα μιλάμε για μια ''νέα σελίδα'',μια νέα κυβέρνηση την οποία ο λαός ψήφισε όχι για να ακολουθήσει ίδια ή παρόμοια φορομπηχτική πολιτική αλλά για να δικαιολογήσει τον αριστερό της χαρακτήρα,όσο αυτό είναι δυνατό στα πλαίσια ενός δηλητηριώδους μνημονίου.Πώς λοιπόν σου προκαλεί γέλιο ο θυμός όλων όσων ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ. και διαβάζουν έντονες φήμες για να ψηφιστούν νόμοι/φόροι που δεν έχουν καμία σχέση με τις προεκλογικές εξαγγελίες;
Αν και αυτοί αποδειχθούν σκάρτοι/ανεπαρκείς,τότε να δω τι θα ψηφίσουμε στις επόμενες εκλογές...σίγουρα όχι πάντως τους ληστές που κυβερνούσαν τόσα χρόνια... -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Σε αυτο που συμφωνώ είναι ότι δεν ειναι όλοι πλούσιοι (οι δίλιτροι) , ειναι όμως σίγουρα . Συμφωνείς;;;
Διότι : που πας ρε καραμήτρο...
Εγω αυτο που διακρυνω ειναι ζηλεια απο καποιον που μαλλον δεν εχει δει διλιτρο αυτοκινητο ουτε με κυαλλια η απο καποιον που εχει διλιτρο και δεν θελει να εχουν οι αλλοι.....Οπως και να εχει και τα 2 ειναι τραγικα.....Γιαυτο και δεν θα λυπηθω καθολου αν το πετρελαιο φτασει η και περασει την τιμη της βενζινης.....
Εγω φίλε μου έχω δίλιτρο διότι μπορώ να το υποστηρίξω .
-
Ο χρήστης takisc έγραψε:
Σε αυτο που συμφωνώ είναι ότι δεν ειναι όλοι πλούσιοι (οι δίλιτροι) , ειναι όμως σίγουρα . Συμφωνείς;;;
Διότι : που πας ρε καραμήτρο...
Εγω αυτο που διακρυνω ειναι ζηλεια απο καποιον που μαλλον δεν εχει δει διλιτρο αυτοκινητο ουτε με κυαλλια η απο καποιον που εχει διλιτρο και δεν θελει να εχουν οι αλλοι.....Οπως και να εχει και τα 2 ειναι τραγικα.....Γιαυτο και δεν θα λυπηθω καθολου αν το πετρελαιο φτασει η και περασει την τιμη της βενζινης.....
Εγω φίλε μου έχω δίλιτρο διότι μπορώ να το υποστηρίξω .
Αναλογα τι εννοεις με το 'μπορω να το υποστηριξω'.....Υπαρχουν 'πολλες' μεταβλητες πανω σε αυτο και σιγουρα Δεν ισχυει το ιδιο για ολους.
Το σιγουρο ειναι πως ΑΝ το πηρες μετα το 2010-2011 το πηρες ξεροντας πως μπορεις να το υποστηριξεις, το θεμα ειναι πως οσοι το πηραν πριν το 2010 ΔΕΝ ηξεραν τι θα ερθει (εγω το πηρα το 2009 αλλα μπορω μια χαρα να το υποστηριξω, απλα δεν μπορω να παρω ακομα ενα δευτερο για πιο 'οικογενειακο' ειδικα οταν δεν ξερω τι θα ξημερωσει αυριο σε αυτο το κρατος).
Οσοι εχουν αγορασει πετρελαιο ομως επειδη ειδαν τι επαθαν οσοι αγορασαν μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα ειναι το λιγοτερο υποψιασμενοι και δεν θα πιαστουν στον υπνο απο μια αυξηση στην τιμη του πετρελαιου. -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Storm,δεν καταλαβαίνω τον ειρωνικό τόνο της απάντησής σου.Θέλω να πιστεύω ότι οι μπηχτές περί βολεμένων/υποταγμένων κτλ δεν είναι προσωπικές καθώς δε γνωριζόμαστε οπότε δεν τις σχολιάζω.
...Εννοείται ότι δεν είναι προσωπικές.
Ας ξαναγυρίσει το θέμα στα τέλη κυκλοφορίας.
-
Αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα θα ήταν παράνομες.
-
Δε φταινε ουτε οι πολιτικοι, ουτε οι Ευρωπαιοι, ουτε η κακη μας τυχη. Φταιμε εμεις ολοι. Εγω, εσυ που διαβαζεις, ο γειτονας μου, ο γειτονας σου. ΟΛΟΙ. Ειναι το μονο στο οποιο εχει δικιο ο Παγκαλος. Και φταιμε ολοι γιατι 40 χρονια ψηφιζαμε τους πολιτικους που ελεγαν ευχαριστα ψεματα και στελναμε σπιτι τους τους πολιτικους που ελεγαν δυσαρεστες αληθειες. Στις τελευταιες εκλογες στειλαμε σπιτι της μια κυβερνηση που μας ετοιμαζε κοστουμι 1 δις ευρω και καναμε κυβερνηση ενα τσιρκο που μας ετοιμαζει κοστουμι 6 δις ευρω μετα απο ηρωικη διαπραγματευση. Αρα δε μας φταιει κανεις, φταιει μονο το ξερο μας το κεφαλι. Οταν αποφασισουμε να σοβαρευτουμε ως ατομα και ως λαος και δεν παιζουμε να μην πω τι μεσα στο παραβαν θα φτιαξει και η φορολογια και τα τελη κυκλοφοριας και ο ΕΝΦΙΑ και ολα...
-
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Δε φταινε ουτε οι πολιτικοι, ουτε οι Ευρωπαιοι, ουτε η κακη μας τυχη. Φταιμε εμεις ολοι. Εγω, εσυ που διαβαζεις, ο γειτονας μου, ο γειτονας σου. ΟΛΟΙ. Ειναι το μονο στο οποιο εχει δικιο ο Παγκαλος. Και φταιμε ολοι γιατι 40 χρονια ψηφιζαμε τους πολιτικους που ελεγαν ευχαριστα ψεματα και στελναμε σπιτι τους τους πολιτικους που ελεγαν δυσαρεστες αληθειες. Στις τελευταιες εκλογες στειλαμε σπιτι της μια κυβερνηση που μας ετοιμαζε κοστουμι 1 δις ευρω και καναμε κυβερνηση ενα τσιρκο που μας ετοιμαζει κοστουμι 6 δις ευρω μετα απο ηρωικη διαπραγματευση. Αρα δε μας φταιει κανεις, φταιει μονο το ξερο μας το κεφαλι. **Οταν αποφασισουμε να σοβαρευτουμε ως ατομα και ως λαος **και δεν παιζουμε να μην πω τι μεσα στο παραβαν θα φτιαξει και η φορολογια και τα τελη κυκλοφοριας και ο ΕΝΦΙΑ και ολα...Χαχαχα, καλο.....Να σοβαρευτει ο Ελλην
Τέλη κυκλοφορίας