-
Ο χρήστης pko έγραψε:
Φίλε Pavlos-84 που κατεληξες τελικα? ποιο θα βαλεις?
Προσανατολίζομαι προς το Vredestein αν και ακόμα δεν έχω βρει το Toyo να το πιάσω.
Παίζει βέβαια και το ER300 από την άποψη ότι όσα έχω δει δεν με καλύπτουν στο 100%@GGAB το Falken σε διαστάσεις 185/60/14 το βρήκα στα 200€
Καλή επιλογή το vredestein αν και το συγκεκριμένο δεν το εχω δοκιμασει. Ειχα δοκιμασει καποιο αλλο ελαστικο της vredestein και ειχα σχηματισει πολυ καλη εντυπωση. Το er300 ειναι λιγο παλιο σαν ελαστικο αλλα αμα σου αρεσει ξαναβάλτο. Να σε καλύψει κάποιο 100% δεν υπάρχει όχι μόνο σε σένα αλλά σε όλους μας! Πάντως όλα τα ελαστικά που ανέφερες είναι καλές επιλογές.
Επειδή τον ρώτησα για το ER300 μου είπε ότι η Bridgestone εχει ανανεωσει τις γόμες του αλλά έχει αφήσει το σκελετό και τα πλαινά τα ίδια γιατί όλοι το βάζουν γι' αυτό τον λόγο.
@GGAB τα ελαστικά στην διάσταση μου παίζουν απο 180 οι 2-3ες μάρκες και από 210 εως 250 οι γνωστές.
Το Falken αλλος λαστιχάς δεν μου το έχει προτείνει μέχρι στιγμής αλλά σε τιμές internet παίζει 200-220 -
Ο χρήστης Pavlos-84 έγραψε:
Φίλε Pavlos-84 που κατεληξες τελικα? ποιο θα βαλεις?
Προσανατολίζομαι προς το Vredestein αν και ακόμα δεν έχω βρει το Toyo να το πιάσω.
Παίζει βέβαια και το ER300 από την άποψη ότι όσα έχω δει δεν με καλύπτουν στο 100%@GGAB το Falken σε διαστάσεις 185/60/14 το βρήκα στα 200€
Καλή επιλογή το vredestein αν και το συγκεκριμένο δεν το εχω δοκιμασει. Ειχα δοκιμασει καποιο αλλο ελαστικο της vredestein και ειχα σχηματισει πολυ καλη εντυπωση. Το er300 ειναι λιγο παλιο σαν ελαστικο αλλα αμα σου αρεσει ξαναβάλτο. Να σε καλύψει κάποιο 100% δεν υπάρχει όχι μόνο σε σένα αλλά σε όλους μας! Πάντως όλα τα ελαστικά που ανέφερες είναι καλές επιλογές.
Επειδή τον ρώτησα για το ER300 μου είπε ότι η Bridgestone εχει ανανεωσει τις γόμες του αλλά έχει αφήσει το σκελετό και τα πλαινά τα ίδια γιατί όλοι το βάζουν γι' αυτό τον λόγο.
@GGAB τα ελαστικά στην διάσταση μου παίζουν απο 180 οι 2-3ες μάρκες και από 210 εως 250 οι γνωστές.
Το Falken αλλος λαστιχάς δεν μου το έχει προτείνει μέχρι στιγμής αλλά σε τιμές internet παίζει 200-220ούτε πρόκειται να στα προτείνει κανείς καθώς δεν είναι εμπορικά και μάλλον δεν αφήνουν κέρδος........
πιστεύεις οτι οι λαστιχάδες προτείνουν λάστιχα με βάση το καλό σου ή το κέρδος τους;;;
πιστεύεις οτι γνωρίζουν τα λάστιχα που πουλάνε;;;; -
ρωτησα τελικα για τα ΤΟΥΟ CF2
Για λαστιχα της διαστασης μου, αν τα παραγγειλω μεσω της επισημης αντιπροσωπιας, θα τα εχω περιου... Οκτωμβρη με Νοεμβρη
-
Διαφορα τιμης σε σχεση με το να τα βαλεις σε λαστιχαδικο υπαρχει και ποση ειναι; Τι διασταση; Σε λαστιχαδικο υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα η οχι. Γιατι αυτη η αναμονη που σου ειπε η αντιπροσωπια μου φαινεται μεγαλη μπαρουφα.
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Διαφορα τιμης σε σχεση με το να τα βαλεις σε λαστιχαδικο υπαρχει και ποση ειναι; Τι διασταση; Σε λαστιχαδικο υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα η οχι. Γιατι αυτη η αναμονη που σου ειπε η αντιπροσωπια μου φαινεται μεγαλη μπαρουφα.σε μεγαλο λαστιχαδικο ρωτησα (που αναφερθηκε πιο πανω).
Ρωτησαν κι αυτοι στην αντιπροσωπια μιας και δεν υπηρχαν ετοιμοπαραδοτα και η απαντηση ηταν αυτη που παρεθεσα.Ειπα πριν 'μεσω της επισημης αντιπροσωπιας' γιατι μπορει καποιος αλλος να παραγγελνει απο μεγαλα καταστηματα της Ευρωπης, οποτε να τα εχει σε 10-15 μερες, θα ρωτησω σ'αυτον που μου εφερνε τα Geolander ετσι.
215/55/17
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ούτε πρόκειται να στα προτείνει κανείς καθώς δεν είναι εμπορικά και μάλλον δεν αφήνουν κέρδος........
πιστεύεις οτι οι λαστιχάδες προτείνουν λάστιχα με βάση το καλό σου ή το κέρδος τους;;;
πιστεύεις οτι γνωρίζουν τα λάστιχα που πουλάνε;;;;Οι περισσότεροι θέλουν όντως να σου πουλήσουν αυτό που θα τους αποφέρει κέρδος και οι περισσότεροι δεν έχουν δοκιμάσει αυτά που πουλάνε αλλά ο τύπος που μου είπε για τα Falken για μένα είναι πολύ μπροστά και θα εξηγηθώ.
Του είπα τι ψάχνω, το 1ο πράμα που μου είπε είναι λάστιχο από το οποίο έχεις μείνει ευχαριστημένος δεν το αλλάζεις γιατί ξέρεις τα χούλια του και την συμπεριφορά του πάνω στ' αμάξι ΣΟΥ και μετά από δική μου παρότρυνση μου είπε ότι έχει τα Falken τα οποία τα φοράει κι αυτός στο δικό του που όντως επιβεβαίωσα.
Στη συνέχεια με κατέβασε στην αποθήκη του και με έβαλε να 'χουφτώσω' ( )όλα τα λάστιχα που είχε στην διάσταση μου κι εκεί που με άφησε χαζό είναι όταν γυρνάει και μου λέει, αφού μου έχει δώσει τιμές, αποφάσισε πιο λάστιχο θες και ψάξε στο ίντερνετ να βρεις ποιος το έχει πιο φτηνό και πάρτο από κει αν δεν θες να το βάλεις σε μένα. Μου έδωσε κι μια σελίδα η οποία κάνει εισαγωγή απ' ότι κατάλαβα. Και όταν τον ρώτησα για τα Vredestein μου είπε εγώ μπορώ να στα φέρω με τόσα λεφτά μαζί με την τοποθέτηση αλλά αν θες Vredestein πήγαινε στο τάδε μαγαζί που και το λάστιχο ξέρει και μπορεί να σου κάνει και κάποια καλύτερη τιμή -
Εξηγημένος-Βαρεμένος ο πίο πάνω
Αυριο περνάω τα cf2 ... θα δώ αν μπορώ να πάω σε καμιά αλάνα να τα δοκιμάσω λίγο -
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Εξηγημένος-Βαρεμένος ο πίο πάνω
Αυριο περνάω τα cf2 ... θα δώ αν μπορώ να πάω σε καμιά αλάνα να τα δοκιμάσω λίγοκάνε λίγα χλμ να πατήσουν πρίν τα ζορίσεις......
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Εξηγημένος-Βαρεμένος ο πίο πάνω
Αυριο περνάω τα cf2 ... θα δώ αν μπορώ να πάω σε καμιά αλάνα να τα δοκιμάσω λίγοΚανε και διαφορα 'τεστ' με τον αερα στα λαστιχα μιας και ειναι καινουργια....Καποια για να πατησουν καλυτερα στους Ελληνικους δρομους θελουν περισσοτερο αερα ενω καποια λιγοτερο. Εγω πχ ενιωσα τα S001 καλυτερα με λιγακι περισσοτερο αερα σε σχεση με το τι προτεινει η Bridgestone πχ.
-
Κανονικά δίνει οδηγίες ο κατασκευαστής των ελαστικών για την πιέση κατα το πάτημα ή έχουμε ως βάση τις πιέσεις του αυτοκινήτου ?
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Κανονικά δίνει οδηγίες ο κατασκευαστής των ελαστικών για την πιέση κατα το πάτημα ή έχουμε ως βάση τις πιέσεις του αυτοκινήτου ?Τις πιεσεις του αυτοκινητου αλλα μην ξεχνας τις διαφορες στο οδοστρωμα ειδικα οταν οι πιεσεις αυτες ειναι συνηθως βασισμενες σε πιστες.
-
Μπελάς ... πήγαμε να τα βάλουμε και βλέπω οτι είχε 91H και του λέω θέλω τα V .. μου λέει δεν βγάζει η toyo V σε αυτό το λάστιχο και οτι δεν θα έχει καμια διαφορά ... Γυρνάω σπίτι και βλέπω οτι βγάζει η toyo V και( απο οτι διάβασα υπάρχει διαφορά στην ασφάλεια και στην συνθεση του ελαστικού) και τα φέρνουν στην Θεσσαλονίκη .. τον παίρνω τηλέφωνο και μου λέει πες μου που τα βρήκες . του λεω 2-3 μαγαζιά και απάντησε οτι την δευτέρα θα με πάρει τηλέφωνο για να μου πεί αν τα βρήκε να τα αλλάξουμε .. Θα δούμε
-
Τέτοιες μαλακιες κάνουν μερικοί και νομίζουν οτι ειναι και έξυπνοι, δεν αντιλαμβάνονται οτι έτσι χάνουν την εμπιστοσύνη του πελάτη και πιθανότατα αυτός να επιλέξει κάποιον άλλο στο μέλλον;
Φυσικά βγαίνει και σε V αλλα να πω την αλήθεια και σε λαστιχαδικα Πειραιά πλευρά σε H μόνο τα εχω δει. -
Σαν δικηγορος του διαβολου θα πω πως δεν πρεπει να 'βασιζεται' κανεις στο τι λενε οι λαστιχαδες. Ολοι πρεπει να κανουν μια ερευνα αγορας (απο φορα οπως αυτο εδω, συγκριτικες δοκιμες εστω σε αλλες χωρες και χαρακτηριστικα λαστιχου) και να πηγαινουν καρφωτοι για ενα συγκεκριμενο μοντελο, ετσι κανεις δεν μπορει να σας κοροιδεψει.
-
Καλα, προφανώς αν πας και πεις βάλε μου ενα καλό λάστιχο θα σου βάλει αυτο απο το οποίο εχει μεγαλύτερο κέρδος αλλα νομίζω οτι τέτοια συμπεριφορά ειναι σπάνια πλέον.
Ο κόσμος δεν εχει λεφτά και ακόμα και αυτοί που δεν ξέρουν πλέον ζητάνε ενα φθηνό ελαστικό η το φθηνότερο απο γνωστή μάρκα. -
Θα τρελαθώ τελείως με τους λαστιχάδες , η ΡΟΔΑ δεν μπορεί να φέρει τα 91V γιατι ο προμηθευτής της δεν τα φέρνει , επιμένει και η εταιρία και ο προμηθευτής οτι τα τύπου 'H' είναι πιο ασφαλή ελαστικά γιατί ΛΕΝΕ οτι ζεσταίνονται πιο γρήγορα και η γόμα ειναι ποιο μαλακή . Τους παρέθεσα την επίσημη στάση της toyo ( και οχι μόνο της toyo ) http://toyotires.com/tires-101/reading-a-sidewall που πανω απο το μέσον την σελίδας λεει συγκεκριμένα οτι για να διατηρηθεί η οδηγική συμπεριφορά (και κατ 'επεταση και η ασφάλεια ) και οι ικανότητες του ελαστικού οσον αναφορα την ταχύτητα πρεπει να τοποθετηθούν λάσχτιχα με δείκτη ταχύτητας ίσο η μεγαλύτερο . Μου απάντησαν οτι δεν χρειάζεται να μπει V αλλα οτι και το H ειναι 100 ιδιο στην ασφάλεια .
Παρακαλώ κάποιος γνώστης να απαντήσει για να διασαφηνίσει λίγο τα πράγματα γιατί απο ολα οσα μου απάντησαν νομίζω οτι κάνουν λάθος . Ειναι δυνατόν το V να έχει πιο σκληρή ΓΟΜΑ απο το H και να έχει χειρότερο κράτημα ? -
το ιδιο ελαστικο με δεικτη ταχυτητας V εχει σε σχεση με το Η καλυτερο κρατημα και καλυτερες αποστασεις ακινητοποιησης αλλα βγαζει λιγοτερα χιλιομετρα και ενδεχομενος να ειναι ελαφρως λιγοτερο ανετο.
-
Αν η τελική του αυτοκινήτου είναι κάτω από 210 χ.α.ω., μπορείς να βάλεις άφοβα το Η.
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Θα τρελαθώ τελείως με τους λαστιχάδες , η ΡΟΔΑ δεν μπορεί να φέρει τα 91V γιατι ο προμηθευτής της δεν τα φέρνει , επιμένει και η εταιρία και ο προμηθευτής οτι τα τύπου 'H' είναι πιο ασφαλή ελαστικά γιατί ΛΕΝΕ οτι ζεσταίνονται πιο γρήγορα και η γόμα ειναι ποιο μαλακή . Τους παρέθεσα την επίσημη στάση της toyo ( και οχι μόνο της toyo ) http://toyotires.com/tires-101/reading-a-sidewall που πανω απο το μέσον την σελίδας λεει συγκεκριμένα οτι για να διατηρηθεί η οδηγική συμπεριφορά (και κατ 'επεταση και η ασφάλεια ) και οι ικανότητες του ελαστικού οσον αναφορα την ταχύτητα πρεπει να τοποθετηθούν λάσχτιχα με δείκτη ταχύτητας ίσο η μεγαλύτερο . Μου απάντησαν οτι δεν χρειάζεται να μπει V αλλα οτι και το H ειναι 100 ιδιο στην ασφάλεια .
Παρακαλώ κάποιος γνώστης να απαντήσει για να διασαφηνίσει λίγο τα πράγματα γιατί απο ολα οσα μου απάντησαν νομίζω οτι κάνουν λάθος . Ειναι δυνατόν το V να έχει πιο σκληρή ΓΟΜΑ απο το H και να έχει χειρότερο κράτημα ?Ο μαγαζάτορας δεν έχει V και προσπαθεί απλά να σε πείσει να βάλεις H για να μην σε χασει απο πελάτη. Εάν οι προδιαγραφές του κατασκευαστή σου συμφωνούν με Η και θες Toyo και μόνο, βάλτο. Αν ο κατασκευαστής σου λέει V βαλε αναγκαστικά τουλάχιστον V. Τώρα αν ζεσταίνονται πιο γρήγορα κρατάνε καλύτερα και τέτοια είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Με την λογική τους όλοι θα βάζαμε Τ δείκτη στα αυτοκίνητά μας και η Porche που φοράει Y Θα ήταν στις μπαριέρες.Και ένα τελευταίο να σου προσθέσω ότι στην αμερική στις περισσότερες των περιπτώσεων για την ίδια διάσταση ελαστικού με χαμηλότερη δείκτη ταχύτητας δίνονται περισσότερα μίλια εγγύηση φθοράς πέλματος.
-
Καλα ας ειμαστε λιγο ρεαλιστες...Μεγαλυτερος δεικτης ταχυτητας = ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΟ λαστιχο για τον απλο λογο πως αλλιως θα φθαρθει ενα λαστιχο με ενα αυτοκινητο 100 αλογων που θα τελικιαζει στα 180 και θα εχει 0-100 πανω απο 12δ και αλλιως θα φθαρθει ενα λαστιχο απο αυτοκινητο 300-400-500-600-1000 αλογων με τελικη απο 250χλ και ανω και 0-100 4-5-6δ. Γενικα δεν θα βρει κανεις λαστιχο για δυνατο αυτοκινητο το οποιο να ειναι μαλακο (εκτος απο κατι Pirelli πχ που εκεινα τα αλλαζεις μια φορα τον χρονο).
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]