Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 679
    • 680
    • 681
    • 682
    • 683
    • 731
    • 732
    • 681 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    162562
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adensa last edited by

      Πως θα φθαρούν τα ηλεκτρονικά;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        super-t last edited by

        Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:

        Υπαρχει βεβαια το νιτρο (nitrogen) αλλα δεν μιλαμε για τοσο ευκολη υποθεση και η χρηση του και μονο προκαλει μεγαλη φθορα στον κινητηρα, ασχετα αν ειναι υπεραποδοτικη.Αν ηταν συμβατο οι εταιρειες θα το χρησιμοποιουσαν ηδη.

        Wait what ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qgas last edited by

          Ο χρήστης astronautis έγραψε:
          Ρωτώντας σε 4 εξουσιοδοτημένα για τον κινητήρα TJet 120/150 hp της Fiat, όλοι μου είπαν ότι φοράει υδραυλικές αυτυρυθμιζόμενες βαλβίδες.

          Αυτό εξόσον γνωρίζω (αλλά αν λέω μαλ**ια διορθώστε με) είναι σημαντικο προσόν για τοποθέτηση αερίου. Έχουν ακουστεί προβλήματα σε Bravo ή αλλο μοντελο που φοράει αυτόν τον κινητήρα?

          Στο ένα εξουσιοδοτήμενο ανέφερε φθορές σε ηλεκτρονικά , αλλά δεν έβγαλα άκρη με τον τύπο

          Ποτε δεν εχουν προβλημα αυτα τα μοτερ μακρια απο αντιπροσωπειες παντως σε σχεση οτι εχει να κανει με το αεριο ..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            astronautis last edited by

            Η ύπαρξη turbo δυσκολεύει τα πράγματα?
            και τι σύστημα είναι καλύτερο σε Turbo κινητήρες? Υγρού ή αέριου ψεκασμού?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fokion_sportage last edited by

              Πιασε χαρτι και μολυβι και βαλτα κατω.

              Ποσα χλμ κανεις το χρονο με τι μεση καταναλωση.
              Προς χαρην υπολογισμου προσθετεις ενα 20% ( μπακαλικα ) αυξιση καταναλωσης σε λιτρα.
              Υπολογιζεις μια μεση τιμη υγραεριου περι τα 75-80 λεπτα

              Αυτο θα σου δωσει τι ποσο 'κερδιζεις' το χρονο...

              Αποκει και περα βλεπεις και κανεις......

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                astronautis last edited by

                Αναφέρεραι στο δικό μου ερώτημα πιο πάνω?

                Είμαι απολύτως σίγουρος οτι το κόστος χρήσης θα είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με τη βενζίνη. Προβλέπω απόσβεση σε περίπου 15 μήνες, ακόμη και με χαμηλή τιμή βενζίνης.

                Το θέμα μου και η ανησυχία μου είναι σε σχέση με το αν το τουρμπάτο μοτερ της Fiat τα πάει καλά με το αέριο. Σήμερα τηλεφώνησα σε γνωστό έμπορο - συνεργείο στη Θεσσαλονικη που κάνει και ο ίδιος εγκαταστάσεις και μου είπε ότι** ενώ στο μοτερ των 150hp δεν έχει προβλήματα, στο 120hp αυτός δεν βάζει πλέον!!!** Τον ρώτησα ποια είναι η διαφορά και μου είπε η χαρτογράφηση του κινητήρα που δεν είναι συμβατή με το υγραέριο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  Ναι φιλε μου - για σενα το λεω...

                  Αν εσυ εισαι απολυτως σιγουρος οπως λες.. εγω παω πασσο....
                  Πως βεβαια θα αποσβεσεις στον ιδιο χρονο ενα συστημα που κανει πες 700 ( αεριου ψεκασμου ) με ενα υγρου που ειναι στην περιοχη των 1300 με τα ιδια χλμ κατ' ετος....

                  Τελος παντων δικα σου λεφτα δικο σου αμαξι δικη σου και η αποφαση....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qgas last edited by

                    Ο χρήστης astronautis έγραψε:
                    Αναφέρεραι στο δικό μου ερώτημα πιο πάνω?

                    Είμαι απολύτως σίγουρος οτι το κόστος χρήσης θα είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με τη βενζίνη. Προβλέπω απόσβεση σε περίπου 15 μήνες, ακόμη και με χαμηλή τιμή βενζίνης.

                    Το θέμα μου και η ανησυχία μου είναι σε σχέση με το αν το τουρμπάτο μοτερ της Fiat τα πάει καλά με το αέριο. Σήμερα τηλεφώνησα σε γνωστό έμπορο - συνεργείο στη Θεσσαλονικη που κάνει και ο ίδιος εγκαταστάσεις και μου είπε ότι** ενώ στο μοτερ των 150hp δεν έχει προβλήματα, στο 120hp αυτός δεν βάζει πλέον!!!** Τον ρώτησα ποια είναι η διαφορά και μου είπε η χαρτογράφηση του κινητήρα που δεν είναι συμβατή με το υγραέριο.

                    δεν εχει καλο συνεργατη η ειναι ασχετος με το υγραεριο... μακρυα απο της αντιπροσωπειες για υγραεριο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qgas last edited by

                      Ο χρήστης astronautis έγραψε:
                      Η ύπαρξη turbo δυσκολεύει τα πράγματα?
                      και τι σύστημα είναι καλύτερο σε Turbo κινητήρες? Υγρού ή αέριου ψεκασμού?

                      το ιδιο πραγμα ειναι απλα καλα υλικα μακρυα απο τα φθηνα των 500 € κιτ ..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        astronautis last edited by

                        Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                        Ναι φιλε μου - για σενα το λεω...

                        Αν εσυ εισαι απολυτως σιγουρος οπως λες.. εγω παω πασσο....
                        Πως βεβαια θα αποσβεσεις στον ιδιο χρονο ενα συστημα που κανει πες 700 ( αεριου ψεκασμου ) με ενα υγρου που ειναι στην περιοχη των 1300 με τα ιδια χλμ κατ' ετος....

                        Τελος παντων δικα σου λεφτα δικο σου αμαξι δικη σου και η αποφαση....

                        Νομιζα ότι εννοούσες αν συμφέρει η τοποθέτηση κιτ lpg (άσχετα με τις λεπτομερειες του συστήματος).
                        Η αλήθεια είναι ότι η απάντηση στην ερώτηση υγρού ή αέριου ψεκασμού περισσότερο με ενδιαφέρει αν ταιριάζουν και τα 2 ή όχι. Έχω προυπολογίσει περίπου 1000 ευρώ και στην χειρότερη περίπτωση θα μου πάρει 14 μήνες για αποσβεση. Αν μου πάει 1300 θα χρειαστώ μερικούς μήνες ακόμη, ΟΚ μπορώ να ζήσω με αυτό. Αυτό που θα με σκότωνε είναι αν είχα προβλήματα γιατί δεν έβαλα το σωστό σύστημα για τον τύπο του αυτοκινητου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          firefighter2011 last edited by

                          Τελικα αν ειναι καποιος σχολαστικος με το αυτοκινητο του σε θεμα υγραεριοκινησης τρελαινεται,πως γινεται να βαζεις κιτ OBD και ο εγκαταστατης να μην σου το συνδέει,και οσο μιλαω με φιλους ανακαλυπτω οτι πολλοι ειναι αυτοι που δεν το συνδεουν, και δεν μπορει κανεις να βγαλει ακρη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fokion_sportage last edited by

                            ( Χωρις να υποστιριζω οτι ειναι 'αχρηστη λειτουργεια' ) Αν το σκεφτεις καλα θα καναλαβαινενς οτι γινεται....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              firefighter2011 last edited by

                              Οτι δεν ξερουν να το συνδεσουν θες να πεις?. Αν εχει φτωχο μειγμα μου λεει ενας εγκαταστατης νομιζεις οτι αν ειναι συνδεδεμενο θα στο φτιαξει ο εγκεφαλος?Αδυνατο να πιστεψω οτι ενας φημισμενος εγκαταστατης δεν ξερει να συνδεσει 3 καλωδια εχοντας παρακολουθησει σεμιναρια ,και οι εγκαταστασεις που εχει κανει ειναι εκατονταδες μην πω χιλιαδες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fokion_sportage last edited by

                                Ξεχνα οτι εχεις 'ακουσει' και σκεψου τις ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ πως ενα συστημα υγραεριου 'λειτουργει' και 'καθεται' πανω απο το υπαρχον...

                                Δεν ειναι θεμα βαριεται να συνδεσει 3 καλοδια...
                                Αν το καλοσκευτεις τον συμφαιρει να ντα συνδεσει για να καλυπτει την ανεπαρκεια του - ακριβως το αντιθετο απο οτι λες...

                                Σκεψου το...
                                ( Αλλιως πρεπει να κραωψ κατεβατο και δεν το εχω...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                  Ξεχνα οτι εχεις 'ακουσει' και σκεψου τις ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ πως ενα συστημα υγραεριου 'λειτουργει' και 'καθεται' πανω απο το υπαρχον...

                                  Δεν ειναι θεμα βαριεται να συνδεσει 3 καλοδια...
                                  Αν το καλοσκευτεις τον συμφαιρει να ντα συνδεσει για να καλυπτει την ανεπαρκεια του - ακριβως το αντιθετο απο οτι λες...

                                  Σκεψου το...
                                  ( Αλλιως πρεπει να κραωψ κατεβατο και δεν το εχω...)

                                  Για λεγε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qgas last edited by

                                    Δεν ειναι σωστο αυτο που λεει ο φλος υπαρχουν ομως τα εξης ...

                                    Α η συνδεση obd απαιτει λιγη ωρα παραπανω εργασσια .. Σε εγκαταστσεις των 500-600 € εγω δεν εχω δει πολλες συνεδεμενες obd αλλα γενικα οπου τα πετανε μεσα με τα ποδια...
                                    Β δεν δουλευει σε ολα τα αμαξια το ιδιο καλα αναλογα με τον εγκεφσλο του αυτοκινητου δεν δουλευιε με μαρελι εγκεφσλους συνηθως
                                    Γ εκει που δουλευει ομως διορθωνει ενα κακο καυσιμο πχ η ενα πολυ πλουσιο μειγμα αλλαγες θερμοκρασιας και συνθηκων

                                    Πχ vialle και prins εκτος του αμεσου ψεκαςμου δεν συνδεουν ποτε obd δεν το εχουν αναγκη ..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      firefighter2011 last edited by

                                      Θεωρω το Γ πολυ σημαντικο απο μερους μου.Απαντηση εγκαταστατη που μου εδωσε σε focus για brc plug n drive ηταν οτι δεν το εχει αναγκη εχει το map σαν εχτρα στοιχειο για αυτολιπανση και οτι δεν προκειται να διορθωσει ενα κακο φτωχο καυσιμο και οτι υπαρχει περιπτωσει αν μπει στον εγκεφαλο της αντιπροσωπειας να μην μπορει να λειτουργισει η διαγνωση που εχουν αυτοι.Τωρα τι ισχυει ειδικα για brc αλλοι την συνδεουν και αλλοι οχι.Και αυτο γινεται απο ολες τις εταιρειες.Τι να πιστεψει τωρα ο πελατης?τον α η τον β,γ εγκαταστατη ?ο ενας λεει την συνδεω ο αλλος οχι δεν χρειαζεται και ποσο μαλλον απο αυτους που εχουν συστημα με obd να εχουν την εντυπωση οτι ειναι συνδεδεμενο.Και η διαφορα τιμης που εχει πληρωσει καποιος σε σχεση με το συστημα με οχι obd!Ελατε στην θεση καποιου υποψηφιου οδηγου να τοποθετησει καποιο κιτ στο αυτοκινητο του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fokion_sportage last edited by

                                        ο Qgas με την εμπειρεια του ΟΧΙ σε θεωρητικό επιπεδο ειπε με 3 λογια οτι εννοουσα....

                                        αν τα παρεις ενα ενα και σκεφτεις τι λεει εχεις την απαντηση 'πιατο'...

                                        Ασε τις 'μαρκες'... Η ουσια μετραει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panagiotis32 last edited by

                                          ολη την δουλεια την κανει η σωστη εγκατασταση αυτο καταλαβα μετα απο 30.000χιλ με lpg σε δυο αυτοκινητα.σε αερια μορφη αν και ειχα ενδιασμους αναμεσα σε υγρο και αεριο.και τα δυο ειναι καλα αρκει να μπουν και να ρυθμιστουν σωστα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alxnks last edited by

                                            Έρχομαι κι εγώ να ρωτησω για εγκατάσταση υγραερίου σε ενα Hyundai Getz 1300αρι, με 95.000 απροβληματιστα χιλιομετρα.
                                            Εκανα μια ερευνα αγορας σε εγκαταστατες που εχουν καλα σχολια και εχω τις εξης προσφορες (απο το ακριβοτερο στο φθηνοτερο):

                                            προσφορα 1)
                                            συστημα BRC sequent 24, με μπεκ τυπου βενζινης (εχει οντως το συγκεκριμενο συστημα? κι αν ναι ποια?)
                                            ο εγκαταστατης με διαβεβαιωσε οτι η μεταλλικη εισαγωγη που εχει το getz θα βγει για να τρυπηθει
                                            τιμη: 1033+80 (ΚΤΕΟ)
                                            αρκετα καλη διαδικασια αποπληρωμης με αρκετες ατοκες δοσεις στο συνολικο ποσο

                                            προσφορα 2)
                                            συστημα EuropeGas, με συνδεση σε OBD, μπεκ τυπου βενζινης Hana
                                            ο εγκαταστατης με διαβεβαιωσε οτι η μεταλλικη εισαγωγη που εχει το getz θα βγει για να τρυπηθει
                                            εγγυηση 5 χρονια ο εγκεφαλος και 2 χρονια το υπολοιπο συστημα
                                            τιμή: 910+80 (KTEO)
                                            αποπληρωμη: 300 προκαταβολη και τα υπολοιπα με την παραδοση του οχηματος

                                            προσφορα 3)
                                            συστημα Landirenzo Landi 1, μπεκ τυπου βενζινης (της Landirenzo?)
                                            ο εγκαταστατης με διαβεβαιωσε οτι η μεταλλικη εισαγωγη που εχει το getz θα βγει για να τρυπηθει
                                            εγγυηση 2 χρονια για το συστημα και 1 χρονο για τον κινητηρα αν παθει κατι λογω του υγραεριου
                                            τιμη: 885+80 (ΚΤΕΟ)
                                            πολυ καλη διαδικασια αποπληρωμης με πολλες ατοκες δοσεις στο συνολικο ποσο

                                            προσφορα 4)
                                            συστημα Emmegas, μπεκ τυπου βενζινη (της Landirenzo?)
                                            ο εγκαταστατης με διαβεβαιωσε οτι η μεταλλικη εισαγωγη που εχει το getz θα βγει για να τρυπηθει
                                            εγγυηση 2 χρονια για το συστημα και 1 χρονο για τον κινητηρα αν παθει κατι λογω του υγραεριου
                                            τιμή: 800+80 (ΚΤΕΟ)
                                            πολυ καλη διαδικασια αποπληρωμης με πολλες ατοκες δοσεις στο συνολικο ποσο

                                            προσφορά 5)
                                            συστημα ΑΕΒ 48 OBD king, μπεκ τυπου βενζινης Hana, με συνδεση OBD
                                            ο εγκαταστατης μου ειπε οτι η μεταλλικη εισαγωγη που εχει το getz μπορει να τρυπηθει χωρις να βγει, με ειδικο εργαλειο, χωρις φοβο για ρινισματα
                                            εγγυηση 2 χρονια ή 100.000 χλμ
                                            τιμή: 780+80 (ΚΤΕΟ)
                                            αποπληρωμη: 30% προκαταβολη και το υπολοιπο σε αρκετες ατοκες δοσεις

                                            προσφορα 6)
                                            συστημα ΑΕΒ 48 OBD alex, μπεκ τυπου βενζινης baracuda, με συνδεση OBD
                                            ο εγκαταστατης μου ειπε οτι η μεταλλικη εισαγωγη που εχει το getz μπορει να τρυπηθει χωρις να βγει, με ειδικο εργαλειο, χωρις φοβο για ρινισματα
                                            εγγυηση 2 χρονια ή 100.000 χλμ
                                            τιμή: 730+80 (ΚΤΕΟ)
                                            αποπληρωμη: 30% προκαταβολη και το υπολοιπο σε αρκετες ατοκες δοσεις

                                            στην αρχη σκεφτομουν να μην βαλω τα των αποπληρωμων, αλλα μιας και στις μερες μας παιζει κι αυτο πολυ σημαντικο ρολο στην καθημερινοτητα μας και αρα θα παιξει καποιο ρολο και στην αποφαση της εγκαταστασης, ειπα να τα συμπεριλαβω τελικα.
                                            ποια η αποψη σας λοιπον για τα συστηματα αυτα; κι αν υπαρχουν και χρηστες τους (ποσο μάλλον σε ίδιο κινητήρα) ακομη καλυτερα!
                                            για το θεμα εξαγωγη της πολλαπλης εισαγωγης η οχι, ειδικη στην περιπτωση της μεταλλικης....η αποψη σας; ποσο ασφαλες ειναι να μην βγει;

                                            Ευχαριστώ για την οποια βοήθεια!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 679
                                            • 680
                                            • 681
                                            • 682
                                            • 683
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 681 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr