Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παραφλού στο ψυγείο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παραφλού στο ψυγείο
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 39
    • 40
    • 33 / 40
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    790
    39639
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dim63 last edited by

      http://www.autotec.gr/valeo-protectiv-1 ... ko-1l.html
      το φοραω τωρα 2.5 χρονια επανω μπορω να πω οτι μπορει να εχω 'ενα δεικτη διαφορα στην ενδειξη προς τα κατω' μπορει και οχι -μιας και ειναι αναισθητος, αλλα σιγουρα καθαρο δοχειο και καθαρη ταπα δοχειου.Τ ψυγειο δεν δινει προσβαση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        r200 last edited by

        σε συμπυκνωμενο αντιψυκτικο γιατι δεν βαζεις το febi το κιτρινο με κωδικο 02374 σε 1,5λιτρο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dim63 last edited by

          ουσιαστικες διαφορες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης cson έγραψε:
            Εχετε να προτεινετε καποιο καλο συμπυκνωμενο πρασινο αντιψυκτικο? Εβαζα στο αλλο μου αμαξι το bp antifrost G(το αραιωνα οσο ηθελα) ή το BP isocool, τα οποια θεωρουσα πολυ ποιοτικα, τωρα δεν τα βρισκω με τιποτα δεν ξερω γιατι εχουν γινει τοσο δυσευρετα.

            Total glacelf autosupra. Eιναι και g12 αν δεν κανω λαθος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Μπορουμε να χρησιμοποιουμε γενικοτερα G12/G12+ σε αμαξια που δεν το απαιτουν χωρις καποιο προβλημα? Εγω βαζω G12 οπως ειπα στο favorit επειδη μου το ειπε ο μηχανικος για καλυτερη προστασια.

              Τωρα στο αλλο μου αμαξι(hyundai tucson) εχω το bp isocool(δεν απαιτει καποιο ιδιαιτερο αντιψυκτικο ο κατασκευαστης) και εχουν φτασει τα χρονια για αλλαγη. Βαζω αφοβα G12/G12+? Με το σκεπτικο κιολας οτι μενουν 2+ λιτρα μεσα στη μηχανη απο το bp και θα γινει μιξη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mesastou
                mesastou last edited by

                Ο χρήστης cson έγραψε:
                Εχετε να προτεινετε καποιο καλο συμπυκνωμενο πρασινο αντιψυκτικο? Εβαζα στο αλλο μου αμαξι το bp antifrost G(το αραιωνα οσο ηθελα) ή το BP isocool, τα οποια θεωρουσα πολυ ποιοτικα, τωρα δεν τα βρισκω με τιποτα δεν ξερω γιατι εχουν γινει τοσο δυσευρετα.

                Υπάρχει και αυτό στην Ελλάδα με 25€ νομίζω τα 5 λίτρα premixed 33%

                Προσωπική εμπειρία δεν έχω αλλά έχω εμπιστοσύνη στον αντιπρόσωπο καθώς και η μάρκα φαίνεται σοβαρή.
                Προς το παρόν μόνο λάδια της έχω βάλει αλλά δεν έχω κάτι να σχολιάσω.

                mouths are for eating, noses for breathing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mesastou
                  mesastou last edited by

                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                  ...

                  Τωρα στο αλλο μου αμαξι(hyundai tucson) εχω το bp isocool(δεν απαιτει καποιο ιδιαιτερο αντιψυκτικο ο κατασκευαστης) και εχουν φτασει τα χρονια για αλλαγη...

                  http://www.lubricantsonline.co.za/uploads/Isocool CT.pdf

                  Ένα χρόνο μόνο γράφει το isocool ;!

                  Thereafter, once a year the cooling system should be drained and refilled with a
                  fresh charge of BP Isocool CT in the correct proportions

                  Μήπως δεν μιλάμε για το ίδιο; (εγώ γνώριζα πως αυτά κρατούν 2 χρόνια)

                  mouths are for eating, noses for breathing.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • mesastou
                    mesastou last edited by

                    Βρήκα και μερικά ακόμα με λίγο ψάξιμο
                    gmauto

                    mouths are for eating, noses for breathing.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      r200 last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                      Μπορουμε να χρησιμοποιουμε γενικοτερα G12/G12+ σε αμαξια που δεν το απαιτουν χωρις καποιο προβλημα? Εγω βαζω G12 οπως ειπα στο favorit επειδη μου το ειπε ο μηχανικος για καλυτερη προστασια.

                      Τωρα στο αλλο μου αμαξι(hyundai tucson) εχω το bp isocool(δεν απαιτει καποιο ιδιαιτερο αντιψυκτικο ο κατασκευαστης) και εχουν φτασει τα χρονια για αλλαγη. Βαζω αφοβα G12/G12+? Με το σκεπτικο κιολας οτι μενουν 2+ λιτρα μεσα στη μηχανη απο το bp και θα γινει μιξη.

                      ολα αναμειγνυονται μεταξυ τους απλα οπτικα μηπως δεν θα σου αρεσει το χρωμα που θα βγει, αλλα η δουλεια θα γινει
                      ειδα παγουρι γραφει μονο g12++ το κοκκινο, το αδειασα εντελως περυσι να κανω ανανεωση το κυκλωμα μεχρι πριν ειχα το febi το συμπυκνωμενο το κιτρινο με αναλογια 50/50 χωρις κανενα προβλημα, ειπα να βαλω g12 οπως προτεινει ο κατασκευαστης βρηκα το total glacelf autosupra g12 κατοπιν τηλεφωνικης συννενοησης μου λεει του τελειωσε και θα μου στειλει το valeo protektiv 112 παλι g12 οργανικο-δεν καιει-φθειρει τα κολαρα και αλλα τετοια, το βαζω σε αναλογια 50/50 και για 6 μηνες που το ειχα συμπληρωνα συνεχεια(200-250ml καθε μηνα) απο 1,5 λιτρο περισσευμα που ειχα ετοιμο διαλυμμενο, χωρις ποτε να ειχα προβλημα ειχα διαρροη σε διαφορα σημεια σε καποιο σημειο αναρωτηθηκα αν το καιει και μεσα στο θαλαμο καυσης, ωσπου τα πεταξα ξεπλυνα το κυκλωμα με καθαρο νερο και ξαναεβαλα τo febi 02374 το κιτρινο σε ιδια αναλογια χωρις να συμπληρωνω πλεον
                      ειχα ασχημη εμπειρια απο αυτα τα περιβοητα g12 οργανικα, παρολο που το προτεινει ο κατασκευαστης η απλα ειναι θεμα marketing προωθωντας τα δικα του για το group, δεν προκειται να το ξαναβαλω σε κανενα απο τα αυτοκινητα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • mesastou
                        mesastou last edited by

                        Ένα κάπου 7 ετών άρθρο που λέει πως υπάρχουν θέματα με την μίξη
                        http://www.aa-academy.com/asp/info.asp?id=72
                        Η ΑΑ είναι κάτι σαν την ΕΛΠΑ της Ελλάδας για Αγγλία.
                        Τα ίδια διαβάζω και αλλού
                        http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... cs/3637448
                        http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... /3637140/1

                        mouths are for eating, noses for breathing.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          astronautis last edited by

                          Σε παλιό κινητήρα (+230 Κ χλμ) προβλέπεται κάποια 'αθώα' κατανάλωση παραφλού? Τσέκαρα τα λάδια είναι στη σωστή στάθμη και χρώμα φυσιολογικό.

                          Η αλήθεια είναι ότι έχω καιρό να το τσεκάρω και δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν η απώλεια είναι απότομη ή προοδευτική.
                          Λέω να συμπληρώσω με απλό νεράκι για να παρακολουθώ καταρχήν τη στάθμη τακτικά. Ή μήπως καλύτερα να συμπληρώσω με πράσινο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Αθωα ειναι στα 1000χλμ να χανει 100-200ml, αν ειναι παραπανω δεν ειναι αθωα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab last edited by

                              Ο χρήστης astronautis έγραψε:
                              Σε παλιό κινητήρα (+230 Κ χλμ) προβλέπεται κάποια 'αθώα' κατανάλωση παραφλού? Τσέκαρα τα λάδια είναι στη σωστή στάθμη και χρώμα φυσιολογικό.

                              Η αλήθεια είναι ότι έχω καιρό να το τσεκάρω και δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν η απώλεια είναι απότομη ή προοδευτική.
                              Λέω να συμπληρώσω με απλό νεράκι για να παρακολουθώ καταρχήν τη στάθμη τακτικά. Ή μήπως καλύτερα να συμπληρώσω με πράσινο?

                              μια ποσότητα εξατμίζεται προοδευτικά.........φυσιολογικότατο.Συμπλήρωσε κανονικά με παραφλού,όταν η μηχανή θα είναι κρύα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                το παραφλου και δεν εξατμιζεται σε θερμοκρασες περιβαλλοντος, αλλα και λογο οτι ειναι σε δοχειο με πιεση, απωλεια σημαινει διαρροη, το αν ειναι πολυ μικρη δεν σημαινει οτι ειναι και φυσιολογικο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  το παραφλου και δεν εξατμιζεται σε θερμοκρασες περιβαλλοντος, αλλα και λογο οτι ειναι σε δοχειο με πιεση, απωλεια σημαινει διαρροη, το αν ειναι πολυ μικρη δεν σημαινει οτι ειναι και φυσιολογικο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                    το παραφλου και δεν εξατμιζεται σε θερμοκρασες περιβαλλοντος, αλλα και λογο οτι ειναι σε δοχειο με πιεση, απωλεια σημαινει διαρροη, το αν ειναι πολυ μικρη δεν σημαινει οτι ειναι και φυσιολογικο.

                                    Τουλαχιστον στα δικα μου αυτοκινητα ΔΕΝ ειναι σε δοχειο υπο πιεση και ειναι φυσιολογικο μια απωλεια 100ml το χρονο....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                      το παραφλου και δεν εξατμιζεται σε θερμοκρασες περιβαλλοντος, αλλα και λογο οτι ειναι σε δοχειο με πιεση, απωλεια σημαινει διαρροη, το αν ειναι πολυ μικρη δεν σημαινει οτι ειναι και φυσιολογικο.

                                      Τουλαχιστον στα δικα μου αυτοκινητα ΔΕΝ ειναι σε δοχειο υπο πιεση και ειναι φυσιολογικο μια απωλεια 100ml το χρονο....

                                      Το κυκλωμα ειναι ομως σε πιεση οταν λειτουργει. Απλα δινει και παιρνει ζουμι απο το δοχειακι στο πλαϊ που δεν ειναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                        το παραφλου και δεν εξατμιζεται σε θερμοκρασες περιβαλλοντος, αλλα και λογο οτι ειναι σε δοχειο με πιεση, απωλεια σημαινει διαρροη, το αν ειναι πολυ μικρη δεν σημαινει οτι ειναι και φυσιολογικο.

                                        Τουλαχιστον στα δικα μου αυτοκινητα ΔΕΝ ειναι σε δοχειο υπο πιεση και ειναι φυσιολογικο μια απωλεια 100ml το χρονο....

                                        Το κυκλωμα ειναι ομως σε πιεση οταν λειτουργει. Απλα δινει και παιρνει ζουμι απο το δοχειακι στο πλαϊ που δεν ειναι.

                                        βαλε σε ενα ποτηρι παραφλου και αστο εξω απο το σπιτι σου, σε 1 μηνα θα δεις οτι δεν εχει εξατμηστει καθολου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          otso last edited by

                                          Ηλια 200ml σε 3 με 4000χλμ ειναι μικρη διαρροη που δεν φαινεται (δεν μπορω να δω εγω) ;η μπορει να ειναι διαρροη προς τα μεσα;
                                          μηχανικος μπορει να την βρει; η δεν αξιζει το κοπο και το χρημα και το αφηνουμε ως εχει.
                                          θα μπορουσε να ειναι απο την ταπα του παγουριου; το παγουρι ειναι υπο πιεση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                                            το παραφλου και δεν εξατμιζεται σε θερμοκρασες περιβαλλοντος, αλλα και λογο οτι ειναι σε δοχειο με πιεση, απωλεια σημαινει διαρροη, το αν ειναι πολυ μικρη δεν σημαινει οτι ειναι και φυσιολογικο.

                                            Τουλαχιστον στα δικα μου αυτοκινητα ΔΕΝ ειναι σε δοχειο υπο πιεση και ειναι φυσιολογικο μια απωλεια 100ml το χρονο....

                                            Το κυκλωμα ειναι ομως σε πιεση οταν λειτουργει. Απλα δινει και παιρνει ζουμι απο το δοχειακι στο πλαϊ που δεν ειναι.

                                            Και απο εκει εξατμιζεται.........καθως το πωμα ειναι διακοσμιτικο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 33 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr