-
Δεν φαίνεται να υπάρχει πιο νέα. Ενδεικτικά http://www.trade-wind.gr/catalogsearch/ ... 9.55535-s2
http://www.opieoils.co.uk/c-904-fiat-955535-s2.aspxΜη βάλεις λιπαντικό που να μην την έχει. Με την αλλαγή μηδενίζεις και τον μετρητή service που θα σε ειδοποιήσει για την επόμενη αλλαγή.
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Σε 5W-40 θες ACEA C3 ( αντί για Α5) και...Εγώ άλλα καταλαβαίνω από εδώ http://www.oilspecifications.org/acea.php όσο αφορά το hths
Κατά τα άλλα +1 στον nickolas αλλά πες μας τι εννοείς με το 'καύσιμα' που γράφεις παραπάνω.
-
Σήμερα έκανα το 12ο ετήσιο service στο Focus μου, πάντα στον τοπικό επίσημο συνεργάτη.
Μου πρότεινε και βάλαμε το Castrol 5w20 που είναι προϊόν συνεργασίας Ford-Castrol για τους νέους κινητήρες Eco-Boost.
Στον δικό μου Zetec-SE των 160.000χλμ θα είναι ΟΚ???
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις παιδιά. Τα είδα και εγώ αυτά που παραθέσατε. Απλά εμένα μου κάνει εντύπωση ότι τα λάδια που έχουν τις προδιαγραφές αυτές είναι πολύ λίγα.
Σε τι να καταληξω? -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Σε 5W-40 θες ACEA C3 ( αντί για Α5) και...
Εγώ άλλα καταλαβαίνω από εδώ http://www.oilspecifications.org/acea.php όσο αφορά το hths
Κατά τα άλλα +1 στον nickolas αλλά πες μας τι εννοείς με το 'καύσιμα' που γράφεις παραπάνω.
Ξέρω πως τουλάχιστον η περιεκτικότητα σε θείο παίζει ρόλο στο διάστημα αλλαγής. Ενδεικτικά παραθέτω από εδώ
When using CJ-4 oil with higher than 15 ppm sulfur fuel, consult the engine manufacturer for service interval.
Το είδος των καυσίμων είναι βασικός λόγος που συχνά εταιρείες για το ίδιο μοτέρ και το ίδιο λιπαντικό δίνουν διαφορετικά διαστήματα αλλαγής λαδιών για διαφορετικές χώρες.
Πιθανότατα αυτό να παίζει ρόλο στο ότι στις ΗΠΑ η GM λέει Dexos 1 για τα βενζινοκίνητα ενώ στην Ευρώπη λέει Dexos 2.@vendosa: Σε ένα από αυτά τα λάδια.
-
Dexos1 αν δεν απατώμαι ειναι μόνο για βενζινοκινητήρες,
Ειδικά στους κινητήρες diesel το καύσιμο έχει επιπτώσεις στο λιπαντικό οπως αναφέρεις ανάλογα με την περιεκτικοτητα σε θείο το οποίο επηρεάζει περισσότερο τα λιπαντικα τεχνολογίας low saps (Api CJ). -
Γνωρίζει κανείς τις μάρκες λαδιων:MOFIN και ROWE ?
Τα χρησιμοποιεί κανεις; -
Η ROWE είναι Γερμανικη εταιρεία με ποιοτικά προϊόντα, http://rowe-racing.de/
-
πριν απο καιρο ειχαμε αναφερθει στο συγκεκριμενο θεμα για τις αλλαγες λαδιου με αναρρόφηση απο την ταπα
για οποιον ενδιαφερεται πουλαει τετοια συσκευη το lidl την αλλη εβδομαδα
http://www.lidl-hellas.gr/el/ergaleia.h ... l&id=33005
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
πριν απο καιρο ειχαμε αναφερθει στο συγκεκριμενο θεμα για τις αλλαγες λαδιου με αναρρόφηση απο την ταπαγια οποιον ενδιαφερεται πουλαει τετοια συσκευη το lidl την αλλη εβδομαδα
http://www.lidl-hellas.gr/el/ergaleia.h ... l&id=33005
για κάποιο λογο, πιο πολύ μου κανει για αναρρόφηση καυσίμων -όπως αναφέρει- παρα να τραβήξει τα λάδια από μέσα.
αποψη μου βέβαια. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
πριν απο καιρο ειχαμε αναφερθει στο συγκεκριμενο θεμα για τις αλλαγες λαδιου με αναρρόφηση απο την ταπαγια οποιον ενδιαφερεται πουλαει τετοια συσκευη το lidl την αλλη εβδομαδα
http://www.lidl-hellas.gr/el/ergaleia.h ... l&id=33005
το πηρα και το δοκιμασα σε ενα τρακτερ.
Τα λαδια ηταν παχυρευστα (20-50) και δυσκολευοταν να τα τραβηξει, τα τραβηξε τελικα, αλλα θελει πολυ ωρα.Θα δοκιμασω σε κανα ΙΧ οταν ερθει η ωρα.
Να ρωτησω και κατι αλλο: Αναφερθηκε καποιος εδω σε 'μαϊμου' λαδια, πως μπορει καποιος να τα ξεχωρισει απο τα γνησια;
Παρηγγειλα κατι Castrol, μου φανηκαν φτηνα, αλλα εκ των υστερων σκεφτηκα μην ειναι τιποτα 'τηγανολαδα'ενδεικτικα: Castrol Edge 5W-30 --> 8€ και Castrol Magnatec 10W40 A3/B4 --> 5,5€ το λιτρο
-
Αν ήταν ζεστά θα ήταν ευκολότερα
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Αν ήταν ζεστά θα ήταν ευκολότεραναι, το εγραφε και στο μανουαλ, απλα δεν τα αφησα να ζεσταθουν οσο επρεπε...
-
’’Παρηγγειλα κατι Castrol, μου φανηκαν φτηνα, αλλα εκ των υστερων σκεφτηκα μην ειναι τιποτα 'τηγανολαδα'
ενδεικτικα: Castrol Edge 5W-30 --> 8€ και Castrol Magnatec 10W40 A3/B4 --> 5,5€ το λιτρο ’’
Μπα κανονική (χονδρική ) είναι η τιμή...εγώ τα βρίσκω με 8,50€ και τα Shell ultra ECT 5w30 με 9,50€.
Γερμανία παίζει να τα βρείς 20-25% πιό φτηνά... -
μου ζητησε καλος μου φιλος να του παρω λαδια για το FORD S-max 2.0 diesel μοντ 2007 που εχει.
Ειδα οτι παιρνει λαδι 5-30, επισης ειδα οτι τα λαδια που βαζει η FORD ειναι ημισυνθετικα (;)
http://www.car.gr/parts/view/627851/
http://www.theloantallaktika.gr/lipanti ... 30-5l.htmlστο σάιτ της Castrol που κοιταξα, ειδα οτι προτεινει τα magnatec, τα οποια μαλλον ειναι συνθετικα (;) ('Χρησιμοποιεί πλήρη συνθετική τεχνολογία'), αλλα εχουν την προδιαγραφη 'Α5', ενω καλυπτουν και τις τελευταιες προδιαγραφες της FORD
http://www.castrol.com/el_gr/greece/pro ... natec.htmlτα δινει για 20000 χιλιομετρα;;;
http://oilselector.castrol.com/c/gr/gre ... 06-2010%29Ηθελα να κανω 2 ερωτησεις:
τι διαφορα εχει η 'Α5' απο την 'Α1' που εχει το λαδι της FORD;και αν θα μπορουσαμε να βαλουμε καποιο συνθετικο 5-30
ευχαριστω
-
Μας λες οτι ειναι Diesel αρα πρεπει να κοιτας την Bx προδιαγραφη οπου χ = 1;ή 5;
A1/B1 : λεπτόρρευστα λιπαντικά οικονομίας καύσιμου για κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου επιβατικών αυτοκίνητων και ελαφρά επαγγελματικά με ιδιαίτερα χαμηλό ιξώδες υψηλής θερμοκρασίας –υψηλής διάτμησης (HTS 2.6-3.5mp.s).*Αυτά τα λιπαντικά μπορεί να είναι ακατάλληλα για ορισμένους κινητήρες συμβουλευτείτε τις οδηγίες του κατασκευαστή.
*Α5/Β5 : λιπαντικά οικονομίας καύσιμου για εκτεταμένα διαστήματα αλλαγής σε υψηλής απόδοσης κινητήρες βενζίνης - πετρελαίου επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών, σχεδιασμένους για χρήση λεπτόρρευστων λιπαντικών ιξώδες υψηλής θερμοκρασίας – υψηλής διάτμησης HTS 2.9-3.5mPa.s .*Αυτά τα λιπαντικά μπορεί να είναι ακατάλληλα για ορισμένους κινητήρες συμβουλευτείτε τις οδηγίες του κατασκευαστή.
*Με απλα λογια η κυρια διαφορα με ενα νορμαλ 5W30 ειναι πιο λεπτα στους 40C και στους 100C (κατω απο 10cst)
Καποιοι κατασκευστες π.χ aral - castrol (bp gpoup) δινουν μαζι και την A1/B1&A5/B5. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
μου ζητησε καλος μου φιλος να του παρω λαδια για το FORD S-max 2.0 diesel μοντ 2007 που εχει.
Ειδα οτι παιρνει λαδι 5-30, επισης ειδα οτι τα λαδια που βαζει η FORD ειναι ημισυνθετικα (;)
http://www.car.gr/parts/view/627851/
http://www.theloantallaktika.gr/lipanti ... 30-5l.htmlστο σάιτ της Castrol που κοιταξα, ειδα οτι προτεινει τα magnatec, τα οποια μαλλον ειναι συνθετικα (;) ('Χρησιμοποιεί πλήρη συνθετική τεχνολογία'), αλλα εχουν την προδιαγραφη 'Α5', ενω καλυπτουν και τις τελευταιες προδιαγραφες της FORD
http://www.castrol.com/el_gr/greece/pro ... natec.htmlτα δινει για 20000 χιλιομετρα;;;
http://oilselector.castrol.com/c/gr/gre ... 06-2010%29Ηθελα να κανω 2 ερωτησεις:
τι διαφορα εχει η 'Α5' απο την 'Α1' που εχει το λαδι της FORD;και αν θα μπορουσαμε να βαλουμε καποιο συνθετικο 5-30
ευχαριστω
Βεβαιωθείτε για το τι ζητάει ακριβώς ο κατασκευαστής! Απο κει και πέρα αν επιτρέπει την Α5/Β5, που νομίζω ότι πρέπει να προβλέπεται για το συγκεκριμενο οχημα, είναι η καλύτερη επιλογή!
-
καλησπέρα,στο I20 1400 90ps με dpf 2013 μοντέλο τι λάδια να βάλω θέλω να τα αλλάξω μόνος μου.Αν ξέρει κανείς ας μου στείλει κανά λίνκ!Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
καλησπέρα,στο I20 1400 90ps με dpf 2013 μοντέλο τι λάδια να βάλω θέλω να τα αλλάξω μόνος μου.Αν ξέρει κανείς ας μου στείλει κανά λίνκ!ΕυχαριστώΘα σου πρότεινα να ακολουθήσεις πιστά το μανιουαλ κ ανάλογα το acea που αναγράφει, να κοιτάξεις σε eneos, castrol, liqui moly, Mobil και να τα αλλάζεις κάθε 10000 χλμ το πολυ.
-
και valvoline μπορείς να δεις, http://valvoline-eu.lubricantadvisor.co ... 8fd7658c58
ψάξε και τις τιμές.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]