-
Να'σαι καλά και με το καλό να παραλάβεις και εσύ, να μας δώσεις και εντυπώσεις από τον ACT, όπως και από το DCC. 'Ήταν από τα έξτρα που σκεφτόμουν αν ανέβαζα λίγο ακόμα το μπάτζετ αλλά το ότι δεν μπορούσα να πάω σε παραγγελία με έβγαλε από τη σκέψη ούτως ή άλλως. Ο εξοπλισμός πάντως είναι υπερπλήρης, από μπλιμπλίκια τώρα μόνο αναδιπλούμενους και keyless ίσως θα ήθελα και δεν έχει.
-
Εγω ειπα αφου θα περιμενω που θα περιμενω να βαλω και μια 2-3-4.. δοσεις παραπανω και προσθεσα εκτος της αναρτησης και αρκετα ακομα εξτρα, οπως οροφη, xenon, park assist, keyless, συναγερμο (που παει αναγκαστικα μαζι με το keyless), καμερα οπισθεν, αναδιπλουμενους καθρεπτες και ACC.. Θα ηθελα και το dynamic light assist αλλα πηγαινε μαζι με το line assist, οπως και το εξτρα ηχοσυστημα αλλα ηδη ειχα βγει out of badget..
Σιγουρα σ' αυτη την τιμη θα μπορουσα να ειχα παει σε αλλο premium κατηγοριας αυτοκινητο, χωρις φυσικα αυτο τον εξοπλισμο.. Συγκεκριμενα λιγο πριν παραγγειλω το A3 στο νημα με κερδισε το Golf!
Για να δουμε αν θα δικαιωθω γι' αυτην μου την επιλογη.. -
εντάξει, κομπλέ το έκανες και καλά έκανες αφού μπορούσες γιατί τα περισσότερα από αυτά μετά δεν μπαίνουν..πόσο βγήκε κλειδί αν επιτρέπεται?
το Α3, αν και ήξερα ότι είναι εκτός μπάτζετ, το είδα αφού ήτα δίπλα η αντιπροσωπεία από της VW..ειδικά σε σύγκριση με την edition δεν νομίζω ότι οι διαφορές σε υλικά κτλ, δικαιολογούν την διαφορά στη τιμή και αν βάλεις και το s line - γιατί r line golf vs. απλό Α3 νομίζω υπερτερεί και σε εμφάνιση το golf - τότε μιλάμε για πολλά λεφτά.
Θεωρώ ότι δεν θα το μετανιώσεις.
-
Ναι το σκεπτικο μου ηταν οτι μετα οτι προσπαθησεις να βαλεις (αν μπαινει..) το πληρωνεις δυο και τρεις φορες παραπανω.. Ολα τα παραπανω πηγαν λιγο πανω απο 30 με αρχικη τιμη περιπου 24.500 με αποσυρση.. Φυσικα λιγα δεν τα λες.. Αλλα μια και το πλανο συμβιωσης με το golf ειναι για αρκετα χρονια προχωρησα στην επιλογη αυτη..
Η αληθεια ειναι οτι στο εσωτερικο η ποιοτητα στο AUDI ειναι υψηλοτερη και αυτο φαινεται.. Στο VAG γρουπ ειχα εμπειρια με Seat Leon 20vt4 και Audi TT 225 quattro roadster. Η διαφορα στην ποιοτητα κατασκευης ηταν τεραστια! Πιστευω οτι η VW ειναι καπου στη μεση. Αν τωρα αυτο δικαιολογειται απο την διαφορα της τιμης κι εγω πιστευω πως οχι.. Στην AUDI σιγουρα πληρωνεις και ενα μερος του prestige.. Το A3 με λιγοτερο εξοπλισμο μου εβγαινε στα ιδια αλλα με χειροκινητο σαμαν.. -
σε σχέση με το 6 ήταν αρκετά εμφανής, νομίζω το εφτάρι θόλωσε αρκετά τις διαχωριστικές γραμμές και έκανε ακόμα πιο δύσκολο να δικαιολογήσει κάποιος τα έξτρα λεφτά. Αν υπάρχουν βέβαια δεν θα χάσεις, οδήγησα κάποια στιγμή ένα Α3 sedan 1.4 cod με το s line και μου πήρε αρκετές μέρες να βγω από το τριπάκι να μην καταχρεωθώ για να το πάρω. Κούκλα στο μάτι και μέσα εντελώς αλλού, το είδε φίλος με cla πρόσφατα αγορασμένη και τον έπιασε η ψυχή του.
-
Θα συμφωνησω μαζι για το ποσο κοντα πλεον ειναι στην ποιοτητα η VW με την Audi, αν και δεν εχω αποψη για το MK6 ωστε να παρατηρησω την αναβαθμιση.
Eγω ημουν ετοιμος να παρω ενα Α3 '13 με 4.000χλμ 1.4 122 ιππων το οποιο ειχα οδηγησει.. Μετα ειπα δεν παω σε καινουριο 150αρι που εχει και 5 χρονια εγγυηση και τελικα ειπα να το παρω αυτοματο εχοντας ακουσει πολυ καλα λογια! Κι εκει τελειωσε το κεφαλαιο Α3.. Απο τη μια κριμα γιατι εξωτερικα μου αρεσε αρκετα, εσωτερικα δεν το συζηταω, αλλα και το Golf με το R-line εξωτερικο πακετο ειναι αρκετα ομορφο! Μεσα με τα ergoactive καθισματα ειναι ωραιο αλλα το Α3 προσωπικα μου αρεσει σαφως περισσοτερο! -
Ο χρήστης petros40 έγραψε:
Ναι το σκεπτικο μου ηταν οτι μετα οτι προσπαθησεις να βαλεις (αν μπαινει..) το πληρωνεις δυο και τρεις φορες παραπανω.. Ολα τα παραπανω πηγαν λιγο πανω απο 30 με αρχικη τιμη περιπου 24.500 με αποσυρση.. Φυσικα λιγα δεν τα λες.. Αλλα μια και το πλανο συμβιωσης με το golf ειναι για αρκετα χρονια προχωρησα στην επιλογη αυτη..
Η αληθεια ειναι οτι στο εσωτερικο η ποιοτητα στο AUDI ειναι υψηλοτερη και αυτο φαινεται.. Στο VAG γρουπ ειχα εμπειρια με Seat Leon 20vt4 και Audi TT 225 quattro roadster. Η διαφορα στην ποιοτητα κατασκευης ηταν τεραστια! Πιστευω οτι η VW ειναι καπου στη μεση. Αν τωρα αυτο δικαιολογειται απο την διαφορα της τιμης κι εγω πιστευω πως οχι.. Στην AUDI σιγουρα πληρωνεις και ενα μερος του prestige.. Το A3 με λιγοτερο εξοπλισμο μου εβγαινε στα ιδια αλλα με χειροκινητο σαμαν..Έκανες μια ασφαλή επιλογη δεν νομιζω να το μετανιώσεις δυςκολα Θα εχεις αρνητικές εκπλήξεις . Η μονη ένσταση ειναι στα 30+ χιλιαρικα. Μου φαίνονται υπερβολικά για golf. Με αυτα τα λεφτα δεν επαιρνες κομπλέ σχεδον και τον άσο? απο χώρους μπρος πισω και αποσκευές πως ηταν μεταξυ τους?
-
Προσωπικά θα αγόραζα το Α3 μονο και μόνο για το σχεδιασμό του εσωτερικού του που θεωρώ ειναι πολύ ανώτερο. Οσο για τη ποιότητα συμφωνω οτι αρχίζουν να μοιαζουν αρκετα τα 2 αυτ/νητα
-
Ο χρήστης carcaroth έγραψε:
..Ολα τα παραπανω πηγαν λιγο πανω απο 30 με αρχικη τιμη περιπου 24.500 με αποσυρση.. Αλλα μια και το πλανο συμβιωσης με το golf ειναι για αρκετα χρονια προχωρησα στην επιλογη αυτη...
Είσαι ήρωας, φίλε...
Θα ηθελα να μου εξηγουσες λιγο πως το εννοεις..
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Προσωπικά θα αγόραζα το Α3 μονο και μόνο για το σχεδιασμό του εσωτερικού του που θεωρώ ειναι πολύ ανώτερο. Οσο για τη ποιότητα συμφωνω οτι αρχίζουν να μοιαζουν αρκετα τα 2 αυτ/νηταΣυμφωνω μαζι σου αλλα με τα ιδια λεφτα που θα μου εβγαινε το Α3 προσθεσα στο Golf το DSG και την ρυθμιζομενη αναρτηση και πιστεψε με δεν το μετανιωσα καθολου...
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ναι το σκεπτικο μου ηταν οτι μετα οτι προσπαθησεις να βαλεις (αν μπαινει..) το πληρωνεις δυο και τρεις φορες παραπανω.. Ολα τα παραπανω πηγαν λιγο πανω απο 30 με αρχικη τιμη περιπου 24.500 με αποσυρση.. Φυσικα λιγα δεν τα λες.. Αλλα μια και το πλανο συμβιωσης με το golf ειναι για αρκετα χρονια προχωρησα στην επιλογη αυτη..
Η αληθεια ειναι οτι στο εσωτερικο η ποιοτητα στο AUDI ειναι υψηλοτερη και αυτο φαινεται.. Στο VAG γρουπ ειχα εμπειρια με Seat Leon 20vt4 και Audi TT 225 quattro roadster. Η διαφορα στην ποιοτητα κατασκευης ηταν τεραστια! Πιστευω οτι η VW ειναι καπου στη μεση. Αν τωρα αυτο δικαιολογειται απο την διαφορα της τιμης κι εγω πιστευω πως οχι.. Στην AUDI σιγουρα πληρωνεις και ενα μερος του prestige.. Το A3 με λιγοτερο εξοπλισμο μου εβγαινε στα ιδια αλλα με χειροκινητο σαμαν..Έκανες μια ασφαλή επιλογη δεν νομιζω να το μετανιώσεις δυςκολα Θα εχεις αρνητικές εκπλήξεις . Η μονη ένσταση ειναι στα 30+ χιλιαρικα. Μου φαίνονται υπερβολικά για golf. Με αυτα τα λεφτα δεν επαιρνες κομπλέ σχεδον και τον άσο? απο χώρους μπρος πισω και αποσκευές πως ηταν μεταξυ τους?
Το Golf εχει σαφως μεγαλυτερους χωρους απο το BMW. Αν θες ριξε μια ματια στο παρακακω βιντεο (οχι πως ειναι απαραιτητα αμεροληπτα αλλα σαν συγκριτικο δεν ειναι κακο.. )
Το θεμα με το κοστος το ειχα αντιμετωπισει και με το Leon 20vt4 που μου ειχε κοστισει 30.000 επισης.. Οταν ελεγα οτι εδωσα 30.000 για seat οι περισσοτεροι γελουσαν κοροιδευτικα.. Τοτε με τα ιδια λεφτα θα ειχα παρει ενα απλο Α3 1.8Τ με 150 ιππους...
Αν ηταν ετσι θα λεγαμε: ποσα λεφτα μπορω να διαθεσω? π.χ. 25.000. Και θα περναμε ενα mercedes 'γυμνο'...
Golf 1.4 122 DSG edition 40 vs. BMW 116d