-
Εδω δεν υπαρχουν τοσο ακραια περιστατικα.. γινονται αλλα σπανια. Φιλε βρηκα δυο αυτοκινητα. Το ενα ειναι οκταβια 5ετιας περιπου και το αλλο ενα Βεκτρα 8-9 χρονων. Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι πωλουν αλλοι 3. Και εκει ειχα εναν προβληματισμο.. γιατι δλδ τα πουλανε αν οντως εβγαζαν ενα καλο μεροκαματο? Κανενας απο αυτους δεν ειναι σε τραγικη οικ. κατασταση για να πω οτι εχουν μεγαλη αναγκη απο τα λεφτα της αδειας.. απ οσο ξερω τουλαχιστον.
-
Πουλάνε πραγματικά ή απλά βολιδοσκοπούν;
-
Ο χρήστης Neema έγραψε:
Εδω δεν υπαρχουν τοσο ακραια περιστατικα.. γινονται αλλα σπανια. Φιλε βρηκα δυο αυτοκινητα. Το ενα ειναι οκταβια 5ετιας περιπου και το αλλο ενα Βεκτρα 8-9 χρονων. Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι πωλουν αλλοι 3. Και εκει ειχα εναν προβληματισμο.. γιατι δλδ τα πουλανε αν οντως εβγαζαν ενα καλο μεροκαματο? Κανενας απο αυτους δεν ειναι σε τραγικη οικ. κατασταση για να πω οτι εχουν μεγαλη αναγκη απο τα λεφτα της αδειας.. απ οσο ξερω τουλαχιστον.Αν θες καλό ταξί το octavia σίγουρα είναι καλύτερο απ' το vectra που είναι πολύ ζημιάρικο και όσοι το έχουν παραπονιούνται (για ταξιτζήδες μιλάω, για βενζίνη δεν ξέρω τι παίζει). Εγώ που είχα octavia παλιότερο μοντέλο και ήμουν οδηγός έβγαζε ελάχιστα προβλήματα και αυτά κυρίως φθορές
-
Οι αυτοκινητιστές γενικώς ψάχνονται. Οι περισσότεροι απλά βολιδοσκοπούν την κατάσταση. Αυτός που πραγματικά πουλάει είναι και αυτός που θα παζαρέψει λίγο την τιμή και που θα ζητάει και λογικά λεφτά. Να ξέρεις πάντως πως εκτός από τις δυσκολίες που μπορεί να έχει σαν επάγγελμα, πολλοί είναι αυτοί που πουλάνε προκειμένου να απαλλαγούν από χρέη. Πάντως δες όλα τα υποψήφια προς πώληση αυτοκίνητα και θα καταλάβεις πολλά.
Σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα που ανέφερες το skoda δείχνει καλύτερη περίπτωση. Αν δεν υπάρχει σημαντική διαφορά τιμής προτίμησέ το -
Το εαν πουλάνε ή βολιδοσκοπούνε δεν το ξέρω, αυτό που ξέρω είναι ότι πριν χρόνια ήθελες για άδεια ταξί στην Αθήνα πάνω απο 200.000 ευρώ, και δεν έβρισκες, ενώ τώρα με 60000 βρίσκεις μαζί με μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.
Εάν είχε ενδιαφέρον αντί να το πουλήσουνε δεν ήταν καλύτερο να το νοικιάζανε σε κάποιον απο το συγγενικό τους περιβάλλον, να έχουν έστω και ένα μικρό εισόδημα, και να τους μείνει και η άδεια εκτός και στον κύκλο τους δεν έχουν παιδιά-ανίψια άνεργα ή βλέπουν ότι καλύτερα σήμερα 60000 ευρώ, παρά αύριο 30000 και αργότερα τίποτε. -
Όπως είπα και παραπάνω οι τιμές παίζουν. Οι τιμές για ταξί ήταν στα 200000 ευρώ πριν από 7-8 χρόνια. Όταν οι άδειες είχαν τόσο οι τράπεζες έδιναν δάνεια για αγορά ταξί αφειδώς ακόμα και το 100% της αξίας τους με εγγύηση όμως ακινήτου στην περιοχή της Αττικής. Θυμάται κανείς άραγε πόσο είχε ένα καινούργιο διαμέρισμα στην Αθήνα τότε? Πέρα από αυτό το μεροκάματο έβγαινε σχετικά εύκολα. Το βδομαδιάτικο που πληρώνανε πολλοί οδηγοί στους ιδιοκτήτες τους το βγάζαν μέσα στο σαββατοκύριακο. Με την αναμπουμπούλα και την αβεβαιότητα του καλοκαιριού του 2011 οι τιμές των αδειών στην Αθήνα έφτασαν και τα 40000 ευρώ και κάποιοι απέκτησαν αυτοκίνητα κυριολεκτικά για ένα κομμάτι ψωμί. Τα 60000 που αναφέρεις φτάνουν και δε φτάνουν για σκέτη άδεια. Ξέρεις πόσα επιπλέον χρήματα θα χρειαστείς για καινούργιο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με την προοπτική να δουλέψεις κάποια χρόνια (λίγα) αξιοπρεπώς? Τα 70-75000 ευρώ τα έφτασες για πλάκα. Μεταξύ μας τα 200000 ευρώ που είχαν φτάσει οι τιμές κάποτε ήταν φούσκα και όσοι τα εισέπραξαν από πωλήσεις τότε γίνανε μάγκες, τουλάχιστον οικονομικά. Τώρα αν τα χρήματα κάποιοι δεν τα έχουν αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο μερικοί και σήμερα έχουν ελάχιστα ή πολύ λιγότερα από αυτά που εισέπραξαν είναι μία άλλη ιστορία. Το1999-2000 που οι τιμές είχαν κάνει και πάλι κοιλιά χωρίς να υπάρχει κρίση, ήταν γιατί πολλοί ιδιοκτήτες πουλήσαν τα αυτοκίνητά τους και τα έκαναν μετοχές στο χρηματιστήριο. Τι κάνουν οι περισσότεροι από αυτούς σήμερα? Ας μην απαντήσουμε καλύτερα.
Γενικά θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψη του το εξής απλό. Πριν την κρίση όταν οι άδειες ήταν στα 200000 ευρώ ένας μέσος οδηγός ιδιοκτήτης στην Αθήνα έβγαζε 2000-2500 ευρώ. Σήμερα με τις τιμές στο ένα τρίτο βγάζουν περίπου το ένα τρίτο. Χρόνος για να βγάλουν καθαρά τα χρήματα που επένδυσαν τα 6-8 έτη. Άρα και τότε και τώρα το ταξί ήταν απλά η αγορά μιας θέσης εργασίας. -
Η σύγκριση Κομοτηνής με Αθήνα \Θεσσαλονικη δεν παίζει.
Αν περιμένεις μεροκάματο απο τα φοιτηταρια σε ΚΤΕΛ και ΟΣΕ δεν ...
Το Αεροδρόμιο είναι μακριά. Άντε καμιά μετακίνηση προς τα γύρω χωριά αν δεν έχουν γνωστούς με Αγοραία να τους πηγαινοφερει.
Δύσκολο ... -
Σιγουρα δεν συγκρινεται με τις μεγαλουπολεις. Κι εδω φυσικα οι φοιτητες ειναι που κινουν ολη την αγορα. Προκειται να λειτουργησει και η σχολη αστυνομιας απο τον Σεπτεμβρη που ειναι εκτος πολης. Αλλα απο δρομολογια προς αεροδρομιο Αλεξ. λιγα πραγματα εως ελαχιστα. Ισως λιγο με το νοσοκομειο εκει κινουνται αλλα δεν υπαρχουν γενικα δρομολογια. Δεν ξερω ρε παιδια.. πολλη δυσκολη αποφαση μου φαινεται. και αμα βγαζειε το 50αρι λες ενταξει κατι γινεται.. αμα ομως ειναι λιγοτερο το ποσο δεν βγαινεις..
-
τά ταξί κάποτε εβγαζαν πολύ καλά λεφτά κ γι αυτό ηταν οι τιμές τών αδειών στά υψη , φίλος μου πού εργάζεται σέ δικό του ολόκληρο ταξί στήν αθήνα το εχει γύρω στά 6 χρόνια , ηταν ναυτικός κόντεψε νά πνιγεί σέ 2 - 3 σοβαρά ναυάγια τά παράτησε κ αγόρασε ταξί , βγάζει γύρω στά 1500 euro τόν μήνα από τά οποία τά 500 μέ 550 (κάθε μήνα) αφορούν εξοδα σέ πληρωμή γιά τό ταμείο τους γιά service τού αμαξιού ( πλύσιμο -λάδια - φίλτρα - πληρωμή γιά τήν εταιρεία ραδιοταξί , σέ ασφάλιστρα πού ειναι πανάκριβα γιά ταξί ) κ αν εχεις αμάξι πού σού βγάζει προβλήματα ηλεκτρικά η μηχανικά κλάψτα ... χωρίς βέβαια μήν σού τύχει κάποιο ατύχημα- κλήσεις από τήν τροχαία - εφορία - καύσιμα - κάποιον παράξενο τρελό επιβάτη μέ μαχαίρι στόν λαιμό κλπ , δουλεύει γύρω στίς 15 ωρες τήν ημέρα εχει κουραστεί κ σωματικά κ ψυχικά κ ψαχνει νά κάνει αλλο επάγγελμα ... αυτά γιά τήν αθήνα πάντα ,τώρα γιά τήν επαρχία ειναι πιό ξεκούραστα τά πράγματα μέ λιγωτερη δουλειά αλλά τά εξοδα δέν παύουν νά ισχύουν παντού ,εγώ προσωπικά θά νοίκιαζα ενα ολόκληρο γιά 8 - 10 μήνες κ θά εβλεπα αν μού πηγαίνει αυτή η δουλειά η οχι , πάντως ειναι πολύ δύσκολη δουλειά κ αποκτάς κ προβλήματα υγείας στήν μέση ( 100 % σίγουρα ) νεύρα στήν τσίτα , αγχος κλπ ,αν πάρεις τελικά ταξί προτίμησε νά εχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ... κ βέβαια πρέπει νά εχεις τό κατάλληλο δίπλωμα οδήγησης , τήν αδεια εξασκήσεως τού επαγγέλματος μετά από εξετάσεις κ βέβαια νά μπορείς νά δικαιολογήσεις τά λεφτά πού θά δώσεις γιά τήν αγορά τού ταξί στόν πωλητή μέσω τής δηλωσής σου στήν εφορία ...
-
Θα πρότεινα ενοίκιο ή αποκοπή για αρχή σαν δοκιμή.
Υπόψιν ... Κυκλοφόρησε στην πιάτσα οτι υπάρχει ενδιαφερόμενος?! Χρηματιστήριο η τιμή. Θα πλακωσουν διάφοροι κάτοχοι αδειών. Και 'σύμπτωση' ... με παρόμοιες τιμές!!! -
Μαλλον εχετε δικιο. Θα το συζητησω για ενοικιαση αν και δεν ξερω κατα ποσο θα συμφωνησει ο κατοχος. Απλα αν το κανω χωρις δεσμευση αρχικα θα εχω μια ξεκαθαρη εικονα για το τι βγαζουν και για τις αντοχες μου. Οσο για τους ταξιτζηδες ξερω παρα πολυ καλα παιδια που ειναι οντως σοβαρα και δεν πιστευω οτι θα ηθελαν να με κοροιδεψουν για καποιο λογο αλλα ειναι και μερικοι ετοιμοι να σε 'φανε'.. Μου κανει εντυπωση που καποια ατομα που ειναι οι πατεραδες τους ταξιτζηδες δεν ακολουθουν το επαγγελμα παροτι δεν εχουν και κατι σιγουρο απο θεμα δουλειας.. Η ηλικια φταιει? Η αναδουλεια? Τι να πω?
-
Ο χρήστης Neema έγραψε:
Μαλλον εχετε δικιο. Θα το συζητησω για ενοικιαση αν και δεν ξερω κατα ποσο θα συμφωνησει ο κατοχος. Απλα αν το κανω χωρις δεσμευση αρχικα θα εχω μια ξεκαθαρη εικονα για το τι βγαζουν και για τις αντοχες μου. Οσο για τους ταξιτζηδες ξερω παρα πολυ καλα παιδια που ειναι οντως σοβαρα και δεν πιστευω οτι θα ηθελαν να με κοροιδεψουν για καποιο λογο αλλα ειναι και μερικοι ετοιμοι να σε 'φανε'.. Μου κανει εντυπωση που καποια ατομα που ειναι οι πατεραδες τους ταξιτζηδες δεν ακολουθουν το επαγγελμα παροτι δεν εχουν και κατι σιγουρο απο θεμα δουλειας.. Η ηλικια φταιει? Η αναδουλεια? Τι να πω?Δεν είναι εύκολο σήμερα να ακολουθήσεις αυτό το επάγγελμα γι' αυτό και πολλά παιδιά δεν το επιλέγουν όπως λες. Φταίει η αναδουλειά πάνω απ' όλα, γιατί σκέψου λίγο ότι μπορεί να περάσουν και 2 ώρες πολλές φορές και να μην έχεις πελάτη μέσα, θα γίνεσαι ράκος και ειδικά άμα τρέχουν και έξοδα κλπ, θα είσαι έτοιμος να φουντάρεις. Η κατάσταση γενικά είναι απελπιστική, ακόμα και το καλοκαίρι δεν έχει πολλή δουλειά που κάποτε γινόταν χαμός. Πάντως το καλοκαίρι είναι κάπως καλύτερα και κάτι βγαίνει αλλά από Ιανουάριο μέχρι Μάρτη Απρίλη, είναι πολύ χάλια τα πράγματα και αν καταφέρεις να βγάλεις 50 με 60 ευρώ είσπραξη την ημέρα πρέπει να είσαι ευχαριστημένος. Και μιλάμε πάντα για Αθήνα έτσι? για τα 2000 και 2500 που λέγανε οι από πάνω για τις παλιές εποχές λίγα λένε, παλιά βγάζανε περισσότερα
-
Ο χρήστης Neema έγραψε:
Απο Κομοτηνη ειμαι παιδια..ουτε τουρισμο ουτε αεροδρομια εδω.. φοιτητες πολλοι. Απ οτι καταλαβα και μετα απο συζητησεις ειναι και αναλογα με την ημερα.. τις προαλλες ας πουμε καθομουν με ενα φιλαρακι στην πιατσα και εκανε μια απλη κουρσα σε 2 ωρες.. τις ημερες που ανοιγει η αγορα κινουνται καπως περισσοτερο.. το καλοκαιρι με ειπαν οτι βαρανε μυγες γενικα.. Το αμαξι που βρηκα ειναι 6ετιας. Το θεμα ειναι οτι δεν ξερεις και κατα ποσο εχει μελλον αυτη η δουλεια.. γενικα δεν μπορω να βγαλω ακρη. Αλλοι μου λενε οτι θα ανεβουν οι αδειες, αλλοι μου παρουσιαζουν μια τραγικη εικονα. Καποια ατομα που ειχαν γονεις ταξιτζηδες τα παρατησαν κτλ. Ραδιοταξι υπαρχει με συνδρομη καμια 60-70 €.Παντως γενικα ολοι οι τομεις ειναι μαυρα χαλια.. βρωμισε ο τοπος απο ολα..
Όπως έγραψες παραπάνω 14 ώρες δουλειά και όλες τις ημέρες της εβδομάδας. Είναι δύσκολα τα πράγματα στην επαρχία. Κάποιοι λένε πως δεν πληρώνουν το ταμείο τους. Άλλοι ότι πληρώνουν και είναι κοντά στο 700άρι. Πριν την κρίση ήταν στα 1800 καθαρά στο χέρι αλλά και οι άδειες τότε βαρούσαν τα 180 χιλιάρικα ολόκληρη με καλό αμάξι. Κάνε λίγο υπομονή γιατί ακούγονται διάφορα για ανοίγματα κλειστών επαγγελμάτων. Οικονομικά θα πάμε χειρότερα πάντως κατ΄εμέ. Τα αστικά στην Κομοτηνή τι λένε; Σε άλλες επαρχιακές πόλεις αφήνουν καλό μεροκάματο αλλά είναι φωτιά να πάρεις μισό ή και το 1/4 αν ακόμη δίνουν το 25%. Δες και για εκεί τι τιμές παίζουν. Είναι πιο σίγουρη επένδυση.
-
To θλιβερό είναι ότι κάθονται στις πιάτσες ώωωωρες και μπορεί να τύχει διαδρομή των 5 ευρώ.
Απορώ πως δεν κυκλοφορούν Prius με υγραέριο ή φυσικό αέριο.
Μέσα στην πόλη θα μπορούσαν να καίνε ~3 ευρώ ή λιγότερο ανά 100 χιλιόμετρα. Με ένα 10άρικο επιπλέον καύσιμα στη βάρδια βολτάρεις και ψαρεύεις πελάτες αντί να κάθεσαι στην πιάτσα. -
Δυσκολη κατασταση το ταξι ... ξερω ανθρωπους που παιρνουν ηρεμιστηκα (Αθηνα) για να μπορουν να εργαστουν ως ταξιτζηδες. Απο νευρα πως πας ;;; Αν εχεις οξηθυμο χαρακτηρα ... ξεχασε το ... δεν θα μπορεις να εργαστης ... ολο δικαστηρια θα εχεις.
-
Η κατασταση ειναι σιγουρα δυσκολη.Εγω σταματησα το ταξι το 2009 υστερα απο 6 χρονια δουλειας που ημουνα(σαν οδηγος),τοτε εβγαζα με το ζορι 500 ευρω καθαρα με 9 ωρες συνεχομενη δουλειας και οταν λεω συνεχομενη το εννοω,σταματαγα μονο για κατουρημα περιπου για ενα λεπτο εριχνα ενα γρηγορο ξετεντωμα του σωματος για να ξεπιαστω και ξαναμπενα μεσα στο 'κλουβι' μου.Στις πιατσες δεν καθομουνα παρα σπανια σε περιπτωσεις που τριγυρναγα για να βρω πελατη μια μιαμιση ωρα μεσα στην Αθηνα και δεν εβρισκα και απελπιζομουνα.Αυτο το σκηνικο μου τυχαινε τουλαχιστον το τελευταιο χρονο δουλειας καθε εβομαδα μια φορα τουλαχιστον,οπως καταλαβαινεται εψαχνες να βρεις πελατη με το τουφεκι,εξαλλου ο αριθμος των ταξι που υπαρχουν μες στην Αθηνα ειναι παρα πολυς.
Ομως παρολα αυτα τωρα ειμαι ανεργος 2 χρονια και τα πραγματα εχουν σφυξει παρα πολυ και λεω αν τα καταφερω να αγορασω καμια αδεια ταξι με κανα 40αρικο αν βρω! -
Με 500 ευρώ καθαρά, αν σου βγάλει και καμία χοντρή αβαρία την έκατσες. 9 ώρες....Όσους ταξιτζήδες ξέρω χτυπάνε 12ωρο
-
Με το scoda octavia που οδηγουσα λιγες φορες εκανε βλαβες,ηταν πολυ γερο αλλα και οταν εκανε αφαιρουσα ευρω απο το ενοικιο,οσο για αυτους που λενε οτι δουλευουν 12ωρα μην τους πολυπιστευεις οι περισσοτεροι τα 'ξυνουν'' στις πιατσες,πεφτει πολυ παραμυθι
-
Η αναμονή στις πιάτσες δεν είναι μέσα στο ωράριο της δουλειάς;
-
Ειναι αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δουλευει κανεις οταν καθεται και κο......ραει στις πιατσες
Αγορα ταξι εν ετει 2015