-
Καλημερα στο φορουμ και σε ολους τους συμφορουμιτες!
Μετα απο εκτενη αναζητηση στο φορουμ αλλα και εξω απο αυτο, ηρθε η ωρα να ζητησω τη βοηθεια σας!
Τον τελευταιο καιρο αποφασισα να αγορασω ενα 'καινουριο' μεταχειρισμενο αυτοκινητο, μιας και αυτο που εχω τωρα (seat cordoba 2000) μου εχει βγαλει την πιστη..
Τα χρηματα ειναι περιορισμενα και σε οποιο αυτοκινητο καταληξω , θα πρεπει να μου βγαλει αρκετα χρονακια.
Παραγοντες που πρεπει να λαβουμε υποψη:
- 1200 κυβικα λογω τελων
- Αξιοπιστια
- Καταναλωση
- Φθηνη συντηρηση
- Χιλιομετρα κοντα στα 50.000
- Χρονολογιας 2009 ή 2010
Ο λογος που κατεληξα σε αυτα τα μοντελα ειναι επειδη βρισκω με σχετικα λιγα χιλιομετρα καλες τιμες, αλλα και επειδη γενικα διαβαζω καλα λογια.
Σας παρακαλω διαφωτιστε με ως προς πιο απο τα τρια θα ειναι η καλυτερη επιλογη, μιας και ο,τι παρω θα συντροφευσει την καινουρια μου οικογενεια για καμποσα χρονακια....
Σας ευχαριστω εκ των προτερων, οποιοδηποτε σχολιο απο κατοχους ή μη, θα με βοηθησει παρα πολυ!
-
Καλημερα στο φορουμ και σε ολους τους συμφορουμιτες!
Μετα απο εκτενη αναζητηση στο φορουμ αλλα και εξω απο αυτο, ηρθε η ωρα να ζητησω τη βοηθεια σας!
Τον τελευταιο καιρο αποφασισα να αγορασω ενα 'καινουριο' μεταχειρισμενο αυτοκινητο, μιας και αυτο που εχω τωρα (seat cordoba 2000) μου εχει βγαλει την πιστη..
Τα χρηματα ειναι περιορισμενα και σε οποιο αυτοκινητο καταληξω , θα πρεπει να μου βγαλει αρκετα χρονακια.
Παραγοντες που πρεπει να λαβουμε υποψη:
- 1200 κυβικα λογω τελων
- Αξιοπιστια
- Καταναλωση
- Φθηνη συντηρηση
- Χιλιομετρα κοντα στα 50.000
- Χρονολογιας 2009 ή 2010
Ο λογος που κατεληξα σε αυτα τα μοντελα ειναι επειδη βρισκω με σχετικα λιγα χιλιομετρα καλες τιμες, αλλα και επειδη γενικα διαβαζω καλα λογια.
Σας παρακαλω διαφωτιστε με ως προς πιο απο τα τρια θα ειναι η καλυτερη επιλογη, μιας και ο,τι παρω θα συντροφευσει την καινουρια μου οικογενεια για καμποσα χρονακια....
Σας ευχαριστω εκ των προτερων, οποιοδηποτε σχολιο απο κατοχους ή μη, θα με βοηθησει παρα πολυ!
-
Καλημερα στο φορουμ και σε ολους τους συμφορουμιτες!
Μετα απο εκτενη αναζητηση στο φορουμ αλλα και εξω απο αυτο, ηρθε η ωρα να ζητησω τη βοηθεια σας!
Τον τελευταιο καιρο αποφασισα να αγορασω ενα 'καινουριο' μεταχειρισμενο αυτοκινητο, μιας και αυτο που εχω τωρα (seat cordoba 2000) μου εχει βγαλει την πιστη..
Τα χρηματα ειναι περιορισμενα και σε οποιο αυτοκινητο καταληξω , θα πρεπει να μου βγαλει αρκετα χρονακια.
Παραγοντες που πρεπει να λαβουμε υποψη:
- 1200 κυβικα λογω τελων
- Αξιοπιστια
- Καταναλωση
- Φθηνη συντηρηση
- Χιλιομετρα κοντα στα 50.000
- Χρονολογιας 2009 ή 2010
Ο λογος που κατεληξα σε αυτα τα μοντελα ειναι επειδη βρισκω με σχετικα λιγα χιλιομετρα καλες τιμες, αλλα και επειδη γενικα διαβαζω καλα λογια.
Σας παρακαλω διαφωτιστε με ως προς πιο απο τα τρια θα ειναι η καλυτερη επιλογη, μιας και ο,τι παρω θα συντροφευσει την καινουρια μου οικογενεια για καμποσα χρονακια....
Σας ευχαριστω εκ των προτερων, οποιοδηποτε σχολιο απο κατοχους ή μη, θα με βοηθησει παρα πολυ!
-
Εγώ θα απέκλεια το corsa και θα τσέκαρα i20 και micra. Κορεάτης και Ιάπωνας εγγύηση στον κινητήρα και θα βρεις σχετικά οικονομικές λύσεις στις χρονολογίες που ψάχνεις. Φαντάζομαι οι εξοπλισμοί θα είναι πάνω κάτω οι ίδιοι, αν και στο micra ίσως βρεις πιο πλούσιο εξοπλισμό στα ίδια λεφτά.
-
Δεν σε ενδιαφερουν οι χωροι ? Ακουω για οικογενεια γιαυτο το λεω....ι20 και Corsa θεωρητικα εχουν περισσοτερο χωρο απο το Micra....
-
Ναι, αν συγκρινεις ιδιες χρονολογιες, τα micra πωλουνται φθηνοτερα. Ο εξοπλισμος αποτι βλεπω στην αγορα ειναι ο ιδιος.
Χωρις να ειμαι σιγουρος, το i20 πρεπει να εχει περισσοτερους αεροσακους...
Καθε γνωμη μετραει, ευχαριστω.
-
Όντως έχουν μεγαλύτερους χώρους όντας μεγαλύτερων διαστάσεων. Αφού λες ότι θα το κρατήσεις καιρό φρόντισε να βρεις κάποιο με λίγα χιλιόμετρα και πλούσιο εξοπλισμό για να σε καλύψει στο μέλλον. Οπότε εγώ θα σου πρότεινα να τσεκάρεις αρχικά το micra αλλιώς πήγαινε στο i20
-
Εγω εχω μπερδευτει...Οταν λεμε Οικογενεια τι εννοουμε ακριβως ? Γυναικα ? Παιδια? Σκυλια ? Γατια ? Αν μιλαμε για μια φουλ οικογενεια τοτε το Micra δεν ειναι κατι που θα συνιστουσα. Αν μιλαμε Αντρα - Γυναικα και 1 παιδι μια φορα τον χρονο και το Micra κανει μια χαρα.
-
Προς το παρων εγω και η συζυγος, αλλα στο μελλον θελουμε να γινουμε τρεις! Με απασχολει λιγο ο χωρος για τις αποσκευες στο micra, αραγε να χωραει ενα καροτσι; σε corsa και i20 φαινεται πως χωραει. Για ταξιδια δεν με ενδιαφερει, εδω που μενουμε η θαλασσα ειναι διπλα και διακοπες κανεις και στο σπιτι σου... Η χρηση θα ειναι καθημερινες μετακινησεις, το παπακι μας δηλαδη!
Αν ειναι να θυσιασω λιγο χωρο και να κερδισω σε αξιοπιστια δεν με πειραζει...
-
Εχει η αδερφή μου απο το 2007 το Corsa 1400 κυβικά. Πραγματικά σκυλί μπορώ να πώ χωρίς καμία μηχανική βλάβη. Τα σέρβις του όποτε τα θυμηθεί (γιατί ως γυναίκα δεν τα πάει και πολύ καλά με αυτά) τα λάδια του (αυτά της τα υπενθυμίζω εγώ... ) και βενζίνη και σε πηγαίνει όπου θές. Αρκετές φορές έχει κάνει ταξίδια καλύπτοντας απόσταση 300χλμ. με 4 άτομα και φορτωμένο μέχρι τον ουρανό χωρίς να κάνει κίχ.
Τα μοναδικά προβλήματα που έχει παρουσιάσει είναι οτι στον 3ο χρόνο άρχισε να ξεφτύζει το δερμάτινο τιμόνι και πρίν λίγες μέρες το κρύσταλλο του καθρέφτη απο την πλευρά του οδηγού αποφάσισε να ξεκολλήσει και να σπάσει.
Οσον αφορά κατανάλωση έχει γύρω στα 5.4 με cruise control στην εθνική και ταχύτητες μέχρι 120 και στην πόλη με νορμάλ οδήγηση γυρω στα 6.5
Εχω οδηγήσει και το 1.2 μιας και το έχει πάρει μια παλιά συμμαθήτρια και μπορώ να πω οτι πήγαινε αρκετά ικανοποιητικά.
Οσον αφορά τα σέρβις έχει φθηνά αναλώσιμα και αν το πηγαίνεις σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας βγαίνει η συντήρηση του αρκετά φθηνή.
Κανονικό σέρβις ζητάει ανα 2ετια βάση προγράμματος αντιπροσωπείας αλλά μιας και θα είσαι στο τέλος της εγγύησης, ορίζεις μόνος σου την συχνότητα των σέρβις. -
Για το corsa εχω διαβασει διφορουμενες αποψεις. Ακομη και οτι εχει προβλημα στις δισκοπλακες και στραβωνουν! Ειναι πολυ σημαντικο το παραπανω, απο εναν ευχαριστημενο ιδιοκτητη.
Καταλαβαινω πως ολα τα αυτοκινητα πλεον βγαζουν μικροπροβληματα, το θεμα ειναι πιο απο τα τρια αυτα εχει τις μικροτερες πιθανοτητες..Σημερα παω σε μαντρα για 3η φορα να ριξω μια ματια, ιδωμεν!
-
Ως κάτοχος Hyundai i20 της προηγούμενης γενιάς το προτείνω. Και το corsa είναι πολύ καλό.
Αυτό που θα ήθελα να σου τονίσω είναι το θέμα του κινητήρα. Τα αυτοκίνητα έχουν βαρύνει πολύ τα τελευταία χρόνια μέχρι και το τέλος του 2013. Το i20 είναι 1150 στην έκδοση diesel που το έχω και πρέπει να είναι 1050 στην βενζίνης 1200 που κοιτάς. Αντίστοιχα ισχύει και για το corsa. Το micra νομίζω είναι ελαφρύτερο αλλά το πληρώνεις σε μικρότερο αμάξωμα (χώρος αποσκευών). Πριν διαλέξεις οδήγησέ το με δύο τρεις επιβάτες αν μπορείς για να δεις αν σε καλύπτει ως κινητήρας. Μην γελιέσαι από το νούμερο της ιπποδύναμης που μπορεί να είναι υψηλό. Το δικό μου (1.1 turbo diesel 75hp) δεν φοβάται το βάρος ή τις ανηφόρες (αλλά για αυτό είναι η τουρμπίνα και το πετρέλαιο) αλλά μετά τα 100 χαω νιώθεις ότι κόβει.Επίσης κάτι που ξεχνάμε συνήθως... πόσα χαω δίνει η τελευταία ταχύτητα. Τα 1200 βενζινοκίνητα συνήθως δίνουν 32 χαω/1000rpm (λόγω κιβωτίου 5 ταχυτήτων και βάρους) που σημαίνει ότι ταξίδι με 120 χαω θέλει σχεδόν 4000 στροφές. Δεν αντέχεται τοσος θόρυβος. Δες αν σου ταιριάζει ένας 1200άρης βενζινοκινητήρας. Αν δεν, στρέψου σε 1400 (ή ίσως το 1300 yaris) ή σε μικρό diesel (το δικό μου κάνει ταξίδι με 400 κιλά σε επιβάτες, 130-140 εθνική, 110-120 ανηφόρες).
Τώρα επειδή ζήτησες γνώμη μεταξύ των τριών και όχι το μακρύ και το κοντό του καθενός, προτείνω i20 και corsa. To i20 έχει χώρους και πολύ ευρύχωρη καμπίνα, μεγάλο χώρο αποσκευών και είναι και πολύ όμορφο. Το κόρσα έχει λίγο μικρότερους χώρους αλλά δεν υστερεί.
Στο θέμα της αξιοπιστίας η Hyundai μετά το 1999 με το πολύ καλό για τα λεφτά του accent είναι πολύ αξιόπιστα. Το accent το είχα 13,5 χρόνια. Άλλαξα αισθητήρα λ και μια φορά μπαταρία. Ότι άλλο ήταν σέρβις ή ατύχημα. Το μόνο στραβό είναι οι αντιπροσωπίες (τοπικές και η κεντρική) που φέρονται λίγο . Αλλά πες μου αντιπροσωπεία που να μην είναι λίγο... (Για όσους έχουν απάντηση, και εγώ δεν είχα τέτοια γνώμη όσο απλά τους πλήρωνα να μου αλλάξουν λάδια, αλλά όταν χρειάστηκε...)
-
Σε ευχαριστώ κιεσενα όπως και τους υπολοιπους που μοιραστηκατε την αποψη σας.
Τα 1200 κυβικά δεν μου ταιριάζουν, μάλιστα είμαι λίγο κακομαθημένος. Πρωτο αυτοκίνητο ηταν το Hyundai excel του 94 με 1500 κυβικά και 990 κιλά αμάξωμα, και το επόμενο αυτό που έχω τώρα το Cordoba των 1400 κυβικών.
Αλλα απο άποψη κοστους και μονο θα κάνω τους συμβιβασμούς που πρεπει.
Εδώ που μένω, Κίσσαμος χανιων , δεν χρειαζόμαστε και περισσότερα κυβικά, και σε εθνική δεν πάω ποτε πανω απο 100 εκτος σε καμια προσπεραση.
Απο κατανάλωση το i20 1200 βενζινη έχει κανεις εμπειρία; στο corsa ακούω μέχρι και 9 λίτρα εντος πολης για το 1200. Ισχυει;
Δυστυχώς yaris με τα χρήματα που διαθετω πάμε σε μάξι δεκαετιας!?!
-
Πιστευω πως το πακετο i20 diesel 1.1cc ταιριαζει στα θελω σου και στην τσεπη σου..........δεν θα εχεις και τελη
-
Δεν εχεις αδικο αλλα ξεφευγει απο τα χρηματα που μπορω να διαθεσω.... το 1.2 θα με καλυψει θελει δεν θελει
-
Ο χρήστης S.D. έγραψε:
Δεν εχεις αδικο αλλα ξεφευγει απο τα χρηματα που μπορω να διαθεσω.... το 1.2 θα με καλυψει θελει δεν θελειΑυτό είναι σίγουρο........αλλά δες τα χρηματοδοτικά για το diesel και αν σε παίρνει,μετά αποφάσισε!
-
Ειδα! Πριν λιγο γυρισα απο την αντιπροσωπεια, θα σας παραθεσω τις τιμες μηπως ενδιαφερει καποιον.
Εγω εχω προβλημα με τις δοσεις. Δεν τις θελω, ειδικα σε αυτη την περιοδο της ζωης μου, ψαχνω μονο μτχ.
Hyundai i20 καινουριο (το προηγουμενο) με ΟΛΑ μεσα, τελικη τιμη μετρητοις και με αποσυρση:
1.2 βενζινη 10.730 ευρω
1.1 πετρελαιο 11.960
1.4 πετρελαιο 12.660Σε 3 χρωματα: λευκο, γκρι, μπλε.
Μεταλλικο χρωμα + 400 ευρωΑυτα για τους ενδιαφερομενους.
Αν εχει καποιος να προσθεσει κατι για την 'κοντρα' κορεα τζαπαν τζερμανυ, ελευθερα!!!!
-
Το yaris το ανέφερα γιατί στα πριν του Νοε 2011 τα τέλη πάνε με τα κυβικά. Έως 1346 κε είναι 135€ από 1347 και πάνω πάλι 200τόσα. Συν το γεγονός ότι δίνει 100 άλογα (στις 6.500 στροφές αλλά τουλάχιστον θα έχεις στην διάθεσή σου 80+ για ανηφόρες και προσπεράσεις κατεβάζοντας μία ταχύτητα) και ότι έχει 6άρι κιβώτιο (έχω πέντε δάχτυλα στο αριστέρο και έξι ταχύτητες στο δεξί... δεν γίνεται αλλιώς). Τέλος πάντων. Όπως λες είναι ακριβότερο άρα κάπου θα συμβιβαστείς.
Τώρα είδα τα νούμερα για corsa και i20 του 2010 στα 1200. To i20 δίνει 78 ίππους στις 6000rpm αντί 69 του corsa στις 5600. Επίσης το I20 έχει λίγο υψηλότερη ροπή (12.1 αντί 11.7, και τα δύο στις 4000). Οπότε το i20 με ίδιο περίπου βάρος έχει απλά δυνατότερο κινητήρα. Λίγο πάνω η ροπή άρα λίγο ισχυρότερο σε κάθε φάσμα στροφών και αρκετά υψηλότερη ιπποδύναμη σε ψηλότερες στροφές οπότε καλύτερο για τις ανηφόρες και τις προσπεράσεις (στα φορτωμένα φορτηγά που θα βρεις στο διάβα σου...). Από αξιοπιστία νομίζω ότι είναι πολύ γερός. Για του corsa δεν ξέρω. Οπότε κινητήρας + χώροι λένε i20. Αν λέει και η τιμή και ο εξοπλισμός τότε η επιλογή μου θα ήταν (και πάλι) το 20.
-
Πήρε ένας φίλος το Nissan (μεταχειρισμένο καλή ώρα) και μέχρι στιγμής είναι πολύ ευχαριστημένος. Δεν έχει βγάλει προβλήματα, άνετο στην οδήγηση και δεν χρειάζεται να έχεις συνδρομή με βενζινάδικο Επίσης έχει φθηνά ανταλλακτικά. Πάντως ότι και να επιλέξεις τελικά δώσε έμφαση στα χιλιόμετρα!
-
Σε ευχαριστώ για το συγκριτικό των κινητήρων, είχα μπερδευτεί λίγο είναι η αλήθεια. Στα θετικά είναι η υψηλοτερη αποδοση, έστω και λίγο.
Οσο για το Micra, μετα απο συζήτηση με τη σύζυγο, η χρηματικη διάφορα δεν μας πειράζει κ έτσι μπορούμε να χτυπησουμε το I 20 που έχει μεγαλυτερο χώρο αποσκευών.
Εκτος κι αν μας αποτρεψει κανεις με την άποψη του.
i20 vs corsa vs micra