-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μεγάλη >Το seicento είχε και το καλό για εμένα, που ο προφυλακτήρας ήταν μαύρος (δεν ήταν βαμμένος). Ούτε άγχος μη μου τον γρατζουνίσουν ούτε τίποτα. Μια καλή επίσης πρόταση ήταν και το aygo το προηγούμενο.Μαύρος προφυλακτήρας, άβαφος. Η καλύτερη φάση.
Και να σπάσει, απλά βγάζεις τον παλιό και βάζεις τον καινούριο. Ούτε βαψίματα, ούτε πεταμένα χρήματα.Aygo; Αυτό εννοείς; http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/5959326/
Αν εννοείς αυτό, εμένα δεν με εμπνέει για να το έχω μέσα στη πόλη.
Nαι αυτό εννοώ. Εντάξει εσωτερικά ειδικά το ταμπλό κλπ δεν είναι ότι καλύτερο αλλά σκέφτομαι την οικονομία, την ευκολία στο παρκάρισμα και το ισοφαρίζω με την εμφάνιση
-
Βασικά εγώ δεν έχω τόσο πρόβλημα με όλα αυτά, αλλά ποιο πολύ επειδή είναι Toyota.
Το θεωρώ πολύ premium αυτοκίνητο για να καλύπτει μεταφορικές ανάγκες μέσα στην Αθήνα.
Με το που πάρει κάποιος Toyota θεωρείται ότι το 'φυσάει' το φράγκο... Οπότε ανάλογο είναι και το κόστος συντήρησης με ότι αυτό μπορεί να περιλαμβάνει (π.χ. κόστη ανταλλακτικών φανοποιείας, ανταλλακτικών κλπ...)Για μέσα στην πολή θα προτιμούσα ένα Sandero ή το Celerio ή τέλος πάντως κάποιο αυτοκίνητο που να μην παραπέμπει σε προϊόν lifesyle. Κάτι απλό και λιτό.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Βασικά εγώ δεν έχω τόσο πρόβλημα με όλα αυτά, αλλά ποιο πολύ επειδή είναι Toyota.
Το θεωρώ πολύ premium αυτοκίνητο για να καλύπτει μεταφορικές ανάγκες μέσα στην Αθήνα.
Με το που πάρει κάποιος Toyota θεωρείται ότι το 'φυσάει' το φράγκο... Οπότε ανάλογο είναι και το κόστος συντήρησης με ότι αυτό μπορεί να περιλαμβάνει (π.χ. κόστη ανταλλακτικών φανοποιείας, ανταλλακτικών κλπ...)Για μέσα στην πολή θα προτιμούσα ένα Sandero ή το Celerio ή τέλος πάντως κάποιο αυτοκίνητο που να μην παραπέμπει σε προϊόν lifesyle. Κάτι απλό και λιτό.
Για τογιοτα μιλάς ή για ρολς ροις;
-
Θεωρεις οτι χρήζει ερμηνείας? Μιλάει -και πολύ σωστά- για την 'υπερτιμημένη' Toyota σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ακριβώς.
-
Από πότε θεωρείται φραγκάτος όποιος έχει Τoyota;
-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Από πότε θεωρείται φραγκάτος όποιος έχει Τoyota;απο χθές.....αντε προχθές!
δεν λέω οτι δεν είναι λίγο υπερτιμημένα,αλλά οχι ρε παιδιά και να λέμε τον κάτοχο ενός yaris/auris/corola φραγκάτο... -
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Από πότε θεωρείται φραγκάτος όποιος έχει Τoyota;Από τότε που οι ίδιοι της TOYOTA (εμπορίες/συνεργεία) θεωρούν ότι οι πελάτες της πρέπει να είναι φραγκάτοι.
Δηλ. ότι 'Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους!'...
Αυτά με μία απλή βόλτα σε συνεργεία και εμπορίες της κας Toyota μπορεί πολύ εύκολα κάποιος να τα διαπιστώσει.
Εγώ πάντως τα έχω διαπιστώσει σε αρκετές εμπορίες όταν έψαχνα να αγοράσω το Corolla το 2004 και τελικά αγόρασα το ASTRA που δεν είχε πρόβλημα να το πουλήσει η OPEL σε ένα κοινό θνητό.Και αυτή τη φιλοσοφία την σιγοντάρει και ένα μεγάλο ποσοστό πελατών, που θεωρούν ότι έχουν αγοράσει την top μάρκα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Από πότε θεωρείται φραγκάτος όποιος έχει Τoyota;
Από τότε που οι ίδιοι της TOYOTA (εμπορίες/συνεργεία) θεωρούν ότι οι πελάτες της πρέπει να είναι φραγκάτοι.
Δηλ. ότι 'Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους!'...
Αυτά με μία απλή βόλτα σε συνεργεία και εμπορίες της κας Toyota μπορεί πολύ εύκολα κάποιος να τα διαπιστώσει.
Εγώ πάντως τα έχω διαπιστώσει σε αρκετές εμπορίες όταν έψαχνα να αγοράσω το Corolla το 2004 και τελικά αγόρασα το ASTRA που δεν είχε πρόβλημα να το πουλήσει η OPEL σε ένα κοινό θνητό.Και αυτή τη φιλοσοφία την σιγοντάρει και ένα μεγάλο ποσοστό πελατών, που θεωρούν ότι έχουν αγοράσει την top μάρκα.
είχες μια λάθος εμπειρία/άποψη........δεν είναι ντε και κανόνας.
συμφωνώ οτι δεν πουλάει τίποτα ιδιαίτερο και οτι η αξιοπιστία που έχτισε,πλέον την έχουν και άλλοι ασιάτες κατασκευαστές με χαμηλότερες τιμές. -
Φαίνεται ότι ζω σε άλλη χώρα.
ok! no prob... -
Ρε παιδιά, τρελίτσα πουλάμε τώρα. 1η φορά ακούω για ιδιοκτήτες τογιότα φραγκάτους. Οι κάτοχοι VW,Audi,BMW,Mercedes τότε τι είναι δηλαδή; Εφοπλιστές;
Εντάξει η Τογιότα είναι από τις ακριβές της κατηγορίας, αλλά καμιά σχέση με τις υπερβολές που γράφετε.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Βλέπω ότι στο site της Hyundai δε φαίνεται να έχουν το ανανεωμένο i30 που ανακοινώθηκε το Δεκέμβρη. Έχει κανείς καμιά ιδέα πότε θα έρθει στην Ελλάδα; Διάβασα ότι το Γενάρη είχε αρχίσει να παράγεται στην Τσεχία. Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω; -
Ο χρήστης vasilgian έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Βλέπω ότι στο site της Hyundai δε φαίνεται να έχουν το ανανεωμένο i30 που ανακοινώθηκε το Δεκέμβρη. Έχει κανείς καμιά ιδέα πότε θα έρθει στην Ελλάδα; Διάβασα ότι το Γενάρη είχε αρχίσει να παράγεται στην Τσεχία. Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω;Αν δεν έχεις αποφασίσει να πάρεις το turbo που θα διαφοροποιείται σημαντικά εξωτερικά και κάπως εσωτερικά (καθίσματα μπάκετ κλπ), δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις μέχρι το Φθινόπωρο. Εκεί κάπου υπολόγισε, διότι πρέπει πρώτα να 'φύγουν' όσα έμειναν στην εταιρεία και μετά να κάνει νέες παραγγελίες, αυτό είναι το λογικό. Μην ξεχνάς και σε τι εποχή ζούμε!
Βέβαια, ήδη οι επιλογές εκδόσεων και χρωμάτων περιορίστηκαν λόγω της επικείμενης έλευσης.
Έχουν όμως καλές προσφορές και μπορεί κάποιος τώρα να πετύχει πολλά στη διαπραγμάτευση. Στο απλό μοντέλο, σε αντίθεση με το turbo, το μόνο που διαφοροποιείται είναι ο μπροστά προφυλακτήρας !
Συνεχίζει να είναι ένα up-to-date μοντέλο.Όσον αφορά στον καινούριο κινητήρα:
2015 New Hyundai i30 Turbo Technical Specifications
Engine: 1.6 T-GDI 186 hp 265 Nm of torque
Transmission: 6-speed manual
Performance: 0-100 km / h: 8.0 seconds – Maximum speed: 219 km / h
Fuel Consumption: Urban / City Disable / Average / CO2: 9.6 / 6.0 / 7.3 / 169 g / km -
πώς γίνεται η ΚΙΑ να τον έχει στο ceed με 204hp και να είναι και λίγο πιο αργό στις επιδόσεις;;;
-
Να πω την αλήθεια σκεφτόμουν την diesel έκδοση του νέου i30, όπου έχουν βγάλει νέους κινητήρες.
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Παίδες θέλω τα φώτα σας....Την προηγούμενη εβδομάδα πιο συγκεκριμένα το Σάββατο στείλαμε ηλεκτρονική αίτηση στην Hyundai για να μας στείλουν προσφορά για το i20 στην έκδοση comfort αλλά απάντηση ακόμα δεν λάβαμε....Παίρνει αρκετές μέρες να γίνει η επεξεργασία του αιτήματος η πολύ απλά φάγαμε γράψιμο???Περνωντας εχθες απο την αντιπροσωπεια, πηρα αυτες τις τιμες:
Hyundai i20 καινουριο (το προηγουμενο) με ΟΛΑ μεσα, τελικη τιμη μετρητοις και με αποσυρση:
1.2 βενζινη 10.730 ευρω
1.1 πετρελαιο 11.960
1.4 πετρελαιο 12.660Σε 3 χρωματα: λευκο, γκρι, μπλε.
Μεταλλικο χρωμα + 400 ευρωΑυτα για τους ενδιαφερομενους.
-
Ο χρήστης S.D. έγραψε:
Παίδες θέλω τα φώτα σας....Την προηγούμενη εβδομάδα πιο συγκεκριμένα το Σάββατο στείλαμε ηλεκτρονική αίτηση στην Hyundai για να μας στείλουν προσφορά για το i20 στην έκδοση comfort αλλά απάντηση ακόμα δεν λάβαμε....Παίρνει αρκετές μέρες να γίνει η επεξεργασία του αιτήματος η πολύ απλά φάγαμε γράψιμο???
Περνωντας εχθες απο την αντιπροσωπεια, πηρα αυτες τις τιμες:
Hyundai i20 καινουριο (το προηγουμενο) με ΟΛΑ μεσα, τελικη τιμη μετρητοις και με αποσυρση:
1.2 βενζινη 10.730 ευρω
1.1 πετρελαιο 11.960
1.4 πετρελαιο 12.660Σε 3 χρωματα: λευκο, γκρι, μπλε.
Μεταλλικο χρωμα + 400 ευρωΑυτα για τους ενδιαφερομενους.
εξαιρετικες -αναμενομενα εν οψει του καινουργιου- τιμες!!
η διαφορα του 1.1δ με του 1.4δ είναι απλα αστεια -
καλησπερα.Παιδια εχω ενα προβλημα με το i30 2008μοντελο.Εδω και ενα μηνα οταν παει να παρει μπροστα δυσκολευεται και αυτοματως αναβει η ενδειξη ESP OFF.Τοτε το αυτοκινητο δεν τραβαει και δεν μπορει να ανεβει πανω απο τις 4000 στροφες.Αν το σβησω και το ξαναβαλω εμπρος μπορει να φυγει η ενδειξη και να λειτουργει κανονικα.Στη διαγνωση δεν βγαζει κανεΝΑ προβλημα.Ειχε κανενας παρομοιο προβλημα με μενα:Καμια ιδεα τιποτα τι να κοιταξουμε.ευχαριστω
-
Από μπαταρία πώς πας?
Μήπως είσαι ακόμη με τη μαμίσια? -
Ήταν το πρώτο που σκέφτηκα. Την άλλαξα αλλά πάλι τα ίδια έκανε!
HYUNDAI FORUM