-
Πήραμε το Yaris Active Plus σε diesel το Δεκέμβρη. Αυτό που αναφέρεις για τη θέση οδήγησης ισχύει. Επειδή είμαι 1.89 και έχω και 'μπουτάκια' θα ήθελα το τιμόνι να μπορεί να πάει λίγο παραπάνω και να βγαίνει και πιο έξω. Αλλά γενικά στα περισσότερα της κατηγορίας υπάρχει ένα ζήτημα για τους ψηλότερους/ογκοδέστερους. Κατα τ' άλλα και η οροτότητα για την κατηγορία του θεωρώ είναι πολύ καλή όπως είπες, αλλά και το σύστημα ψυχαγωγίας΄Toyota Touch2 που έχει στην Active Plus αρκετά χρηστικό. Το μόνο που δεν έχει είναι aux in είσοδο. Γενικά το θεωρώ μια καλή/safe επιλογή, από τις ακριβές της κατηγορίας βέβαια.
Το νέο Corsa το έχει γνωστός μου και μου είπε ότι τα καθίσματα για τον οδηγό δεν είναι και ότι καλύτερο. Επίσης αυτός επειδή θέλει να κουβαλάει και πράγματα πίσω, τον χαλάει που τα καθίσματα δεν πεφτουν 60/40 αλλά μονοκόμματα.
-
Ιδέα μου η οι πωλητές kia το έχουν καβαλήσει το καλάμι, ούτε χάρη που να μας κάνανε που μας επιτρέπουν να αγοράσουμε τις αυτοκινηταρες τους.
Εγώ ήμουν μεταξύ fiesta και rio ( το φορντ πήρα) και ακόμη και εάν ερχόντουσαν ισοπαλία στην εκτίμηση μου θα έπερνα το φορντ λόγω καλύτερης αντιμετώπισης απο τους πωλητές. -
Κακοί πωλητές υπάρχουν παντού. Το αντίθετο θα συνέβαινε αν σου τύχαινε τέτοιος στην Ford.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Απλώς μου έχει τύχει να ακούσω απο διάφορες πηγές για κακή συμπεριφορά των πωλητών της συγκεκριμένης μάρκας το αναφέρω. Niente di piu.
-
Ο χρήστης tsabasid έγραψε:
Πήραμε το Yaris Active Plus σε diesel το Δεκέμβρη. Αυτό που αναφέρεις για τη θέση οδήγησης ισχύει. Επειδή είμαι 1.89 και έχω και 'μπουτάκια' θα ήθελα το τιμόνι να μπορεί να πάει λίγο παραπάνω και να βγαίνει και πιο έξω. Αλλά γενικά στα περισσότερα της κατηγορίας υπάρχει ένα ζήτημα για τους ψηλότερους/ογκοδέστερους. Κατα τ' άλλα και η οροτότητα για την κατηγορία του θεωρώ είναι πολύ καλή όπως είπες, αλλά και το σύστημα ψυχαγωγίας΄Toyota Touch2 που έχει στην Active Plus αρκετά χρηστικό. Το μόνο που δεν έχει είναι aux in είσοδο. Γενικά το θεωρώ μια καλή/safe επιλογή, από τις ακριβές της κατηγορίας βέβαια.Το νέο Corsa το έχει γνωστός μου και μου είπε ότι τα καθίσματα για τον οδηγό δεν είναι και ότι καλύτερο. Επίσης αυτός επειδή θέλει να κουβαλάει και πράγματα πίσω, τον χαλάει που τα καθίσματα δεν πεφτουν 60/40 αλλά μονοκόμματα.
Στην αρχή με το που είδα στο Yaris το χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι ήμουν έτοιμος να το απορρίψω αλλά τελικά διαπίστωσα οτι δεν με χαλάει καθώς δεν ήταν και πολύ χαμηλότερο απο το τιμόνι του Panda που οδηγάω αυτή την περίοδο.Όσο για το Corsa είναι λίγο χαζομάρα αυτό με το ενιαίο κάθισμα όπως επίσης και το οτι στην αμέσως επόμενη έκδοση (Την έκδοση που πήραμε τιμή) παρόλο που έχει την οθόνη αφής δεν έχει πισω ηλεκτρικά παράθυρα >Ιδέα μου η οι πωλητές kia το έχουν καβαλήσει το καλάμι, ούτε χάρη που να μας κάνανε που μας επιτρέπουν να αγοράσουμε τις αυτοκινηταρες τους.
Εγώ ήμουν μεταξύ fiesta και rio ( το φορντ πήρα) και ακόμη και εάν ερχόντουσαν ισοπαλία στην εκτίμηση μου θα έπερνα το φορντ λόγω καλύτερης αντιμετώπισης απο τους πωλητές.
Δεν μπορώ να ξέρω καθώς πωλητή δεν βρήκα στην αντιπροσωπεία της ΚΙΑ
-
Οι γερμανοί είναι πολύ φιδωλοί με τα εξτραδάκια τους. Στο Polo παίρνεις την πιο πλούσια έκδοση (Highline) και δε σου βάζουν καν cruise control. Αν θες την τρίτη από τις 4 εκδόσεις, την comfortline δε σου δίνουν καν ζάντες αλουμινίου. Για κάμερα οπισθοπορείας δεν το συζητώ καν... Και όλα αυτά για το ακριβότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας ίσως.
-
Ο χρήστης tsabasid έγραψε:
Οι γερμανοί είναι πολύ φιδωλοί με τα εξτραδάκια τους. Στο Polo παίρνεις την πιο πλούσια έκδοση (Highline) και δε σου βάζουν καν cruise control. Αν θες την τρίτη από τις 4 εκδόσεις, την comfortline δε σου δίνουν καν ζάντες αλουμινίου. Για κάμερα οπισθοπορείας δεν το συζητώ καν... Και όλα αυτά για το ακριβότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας ίσως.Γι'αυτό αρχικά περιόρισα την αναζήτηση μου σε Ασιατικά αυτοκίνητα λόγω του ιδιαίτερα αυξημένου τους Value for money....Σκοπός είναι με τα λιγότερα να πάρεις περισσότερα άσε που έχω και την αίσθηση οτι στα ευρωπαϊκά κυρίως αμάξια πληρώνεις σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό το σήμα αν με καταλαβαίνεις τι θέλω να πω
-
Καλησπέρα και από εμένα..... Με πάτε πίσω καμιά εικοσαριά χρόνια , όταν έψαχνα για το πρωτο μου αυτοκίνητο..... Ευτυχώς η επιλογή μου ήταν ένα Starlet 1.3 xli.... ( Το μόνο αυτοκίνητο που στεναχωρήθηκα όταν το έδωσα- ευτυχώς σε συγγενικό μου πρόσωπο και έτσι και το βλέπω , αλλά και το ξαναοδηγώ).....
... Και είπα ευτυχώς γιατί το μόνο που ήθελε το κακόμοιρο ήταν το ετήσιο service, λαδάκια, και καύσιμο. Σαν νέος τότε οδηγός δεν μπορώ να πω ότι το μεταχειριζόμουν και άψογα, ποτέ όμως δε με πρόδωσε, πουθενά δεν κολήσαμε ΚΑΙ το σημαντικότερο το καπό άνοιγε στο συνεργείο μόνο για το ετήσιο service με σχετικά φτηνά ανταλακτικά...
Σε κάθε νέο οδηγό προτείνω να δει πρώτα την αξιοπιστία και να αφήσει τα φρουφρού και τα αρώματα που βάζουν οι εταιρίες. Όσο και τα καθίσματα να είναι δερμάτινα και όσες οθόνες αφής να έχει, το αυτοκίνητο το χρειάζεσαι για να σε πηγαίνει με αφάλεια στον προορισμό σου, ειδικά άν είσαι νέος οδηγός
... και εννοείται σε αξιοπιστία οι Ιάπωνες προηγούνται
Εύχομαι να κάνεις τη σωστή επιλογή και μετά πό 20 χρόνια να μπορείς να θυμάσαι με νοσταλγία το πρώτο σου αυτοκίνητο -
Ο χρήστης stabal έγραψε:
Καλησπέρα και από εμένα..... Με πάτε πίσω καμιά εικοσαριά χρόνια , όταν έψαχνα για το πρωτο μου αυτοκίνητο..... Ευτυχώς η επιλογή μου ήταν ένα Starlet 1.3 xli.... ( Το μόνο αυτοκίνητο που στεναχωρήθηκα όταν το έδωσα- ευτυχώς σε συγγενικό μου πρόσωπο και έτσι και το βλέπω , αλλά και το ξαναοδηγώ).....
... Και είπα ευτυχώς γιατί το μόνο που ήθελε το κακόμοιρο ήταν το ετήσιο service, λαδάκια, και καύσιμο. Σαν νέος τότε οδηγός δεν μπορώ να πω ότι το μεταχειριζόμουν και άψογα, ποτέ όμως δε με πρόδωσε, πουθενά δεν κολήσαμε ΚΑΙ το σημαντικότερο το καπό άνοιγε στο συνεργείο μόνο για το ετήσιο service με σχετικά φτηνά ανταλακτικά...
Σε κάθε νέο οδηγό προτείνω να δει πρώτα την αξιοπιστία και να αφήσει τα φρουφρού και τα αρώματα που βάζουν οι εταιρίες. Όσο και τα καθίσματα να είναι δερμάτινα και όσες οθόνες αφής να έχει, το αυτοκίνητο το χρειάζεσαι για να σε πηγαίνει με αφάλεια στον προορισμό σου, ειδικά άν είσαι νέος οδηγός
... και εννοείται σε αξιοπιστία οι Ιάπωνες προηγούνται
Εύχομαι να κάνεις τη σωστή επιλογή και μετά πό 20 χρόνια να μπορείς να θυμάσαι με νοσταλγία το πρώτο σου αυτοκίνητοΑπο τα καλύτερα ποστ που έχω διαβάσει και ειλικρινά σε ευχαριστώ για την ευχή σου και πρέπει να αναφέρω οτι έχω και γω τις ίδιες σκέψεις για το πρώτο μου αμάξι και επειδή όπως ανέφερα το αμάξι σκέφτομαι να το έχω στην κατοχή μου για καμιά 10ρια χρόνια οι επιλογές μου περιορίζονται κατα Ασία μεριά
-
Το Fiesta το είδες/οδήγησες?
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Το Fiesta το είδες/οδήγησες?Δυστυχώς αντιπροσωπεία Ford στην πόλη που διαμένω (Σέρρες) δεν υπάρχει οπότε και δεν το είδα και δεν το οδήγησα αλλά αυτό που με ψιλοχαλάει με την περίπτωση του Fiesta είναι οτι του χρόνου θα κυκλοφορήσει η καινούρια γενιά οπότε μέσα σε μια χρονιά θα έχει παλιώσει το καινούριο μου αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Το Fiesta το είδες/οδήγησες?
Δυστυχώς αντιπροσωπεία Ford στην πόλη που διαμένω (Σέρρες) δεν υπάρχει οπότε και δεν το είδα και δεν το οδήγησα αλλά αυτό που με ψιλοχαλάει με την περίπτωση του Fiesta είναι οτι του χρόνου θα κυκλοφορήσει η καινούρια γενιά οπότε μέσα σε μια χρονιά θα έχει παλιώσει το καινούριο μου αυτοκίνητο
Μην αγοράσεις κάτι αν δεν το δεις/οδηγήσεις ....
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Το Fiesta το είδες/οδήγησες?
Δυστυχώς αντιπροσωπεία Ford στην πόλη που διαμένω (Σέρρες) δεν υπάρχει οπότε και δεν το είδα και δεν το οδήγησα αλλά αυτό που με ψιλοχαλάει με την περίπτωση του Fiesta είναι οτι του χρόνου θα κυκλοφορήσει η καινούρια γενιά οπότε μέσα σε μια χρονιά θα έχει παλιώσει το καινούριο μου αυτοκίνητο
κατι τετοιο δεν ισχυει,που το διαβασες?
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Το Fiesta το είδες/οδήγησες?[uote]
Δυστυχώς αντιπροσωπεία Ford στην πόλη που διαμένω Σέρρες) δεν υπάρχει οπότε και δεν το είδα και δεν το οδήγησα αλλά αυτό που με ψιλοχαλάει με την περίπτωση του Fiesta είναι οτι του χρόνου θα κυκλοφορήσει η καινούρια γενιά οπότε μέσα σε μια χρονιά θα έχει παλιώσει το καινούριο μου αυτοκίνητοκατι τετοιο δεν ισχυει,που το διαβασες?
Δεν θυμάμαι που το είχα διαβάσει καθώς έχει καιρό αλλά κατ'εμε έχει και μια λογική ως σενάριο καθώς η υπάρχουσα γενιά φιεστα κυκλοφορεί απο το 2008 και το 2016 κλείνει 8 χρόνια στην αγορα οπότε....
-
ομως περυσι εγινε το facelift, συνήθως μια 3 ετια την κραταει το f/l, συν οτι δεν εχω διαβασει η δει πουθενα τιποτα για νεο fiesta.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
ομως περυσι εγινε το facelift, συνήθως μια 3 ετια την κραταει το f/l, συν οτι δεν εχω διαβασει η δει πουθενα τιποτα για νεο fiesta.Oκ δεν επιμένω ....Πάντως για να επανέλθουμε και στο θέμα μας εγώ θα τεστάρω τα δύο αυτοκίνητα (i20,Harris) και αν δεν με καλύψουν βάζω την εναλλακτική του φιεστα στο παιχνίδι αλλά η αλήθεια είναι οτι με ψιλοφοβίζουν τα 3κύλινδρα τουρμπάτα μοτέρ του ως προς το θέμα της αντοχής και της αξιοπιστίας
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
... αλλά η αλήθεια είναι οτι με ψιλοφοβίζουν τα 3κύλινδρα τουρμπάτα μοτέρ του ως προς το θέμα της αντοχής και της αξιοπιστίαςΝα υπενθυμίσω .... 2015 ήδη!
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Το Fiesta το είδες/οδήγησες?
Δυστυχώς αντιπροσωπεία Ford στην πόλη που διαμένω (Σέρρες) δεν υπάρχει οπότε και δεν το είδα και δεν το οδήγησα αλλά αυτό που με ψιλοχαλάει με την περίπτωση του Fiesta είναι οτι του χρόνου θα κυκλοφορήσει η καινούρια γενιά οπότε μέσα σε μια χρονιά θα έχει παλιώσει το καινούριο μου αυτοκίνητο
Ένα αυτοκίνητο στο τέλος του κύκλου ζωής του έχει λύσει όλες τις παιδικές ασθένειες και είναι στην καλύτερη φάση της παραγωγής του. Το νέο Fiesta έρχεται το 2017 πάντως.
-
Ο χρήστης tsimisde έγραψε:
Oκ δεν επιμένω ....Πάντως για να επανέλθουμε και στο θέμα μας εγώ θα τεστάρω τα δύο αυτοκίνητα (i20,Harris) και αν δεν με καλύψουν βάζω την εναλλακτική του φιεστα στο παιχνίδι αλλά η αλήθεια είναι οτι με ψιλοφοβίζουν τα 3κύλινδρα τουρμπάτα μοτέρ του ως προς το θέμα της αντοχής και της αξιοπιστίαςMην το φοβασαι,εδω η bmw λεει θα βαλει 3κυλινδρο μοτερ,αρκετοι πλεον κατασκευαστες επενδυουν στα μικρα 1.0-1.2 τρυκιλινδρα τουρμπο,βλεπε προσφατως opel 1.0 115ps,περισσοτερο να φοβασαι την καταναλωση.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Oκ δεν επιμένω ....Πάντως για να επανέλθουμε και στο θέμα μας εγώ θα τεστάρω τα δύο αυτοκίνητα (i20,Harris) και αν δεν με καλύψουν βάζω την εναλλακτική του φιεστα στο παιχνίδι αλλά η αλήθεια είναι οτι με ψιλοφοβίζουν τα 3κύλινδρα τουρμπάτα μοτέρ του ως προς το θέμα της αντοχής και της αξιοπιστίας
Mην το φοβασαι,εδω η bmw λεει θα βαλει 3κυλινδρο μοτερ,αρκετοι πλεον κατασκευαστες επενδυουν στα μικρα 1.0-1.2 τρυκιλινδρα τουρμπο,βλεπε προσφατως opel 1.0 115ps,περισσοτερο να φοβασαι την καταναλωση.
Ούτε την κατανάλωση να φοβάσαι. Τα μικρά τουρμπο εάν δεν τα ξεζουμίζεις, μπορούν να καίνε λιγότερο από αντίστοιχων κυβικών ατμοσφαιρικά τα οποία για να πάνε πρέπει να τα έχεις συνεχώς τέρμα γκάζι ...
Σκέψεις για αγορά αυτοκινήτου