Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη αυτοκινητου[bmw 116-mito-golf gti]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογη αυτοκινητου[bmw 116-mito-golf gti]
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    22
    175
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosft last edited by

      Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
      Τα aftermarket oem ανταλλακτικά είναι φθηνότερα για όλες τις εταιρείες, όχι μόνο για τα vw. Για πήγαινε και πάρε γνήσιο γρύλο παραθύρου, γνήσιο φανάρι, γνήσιο καπό, γνήσιους δίσκους-τακάκια. Εδώ στο polo που είχε παλιότερα η σύζυγος έσκαγε για απλό λιπαντικό service στην αντιπροσωπεία και τα κλασικά φίλτρα 250 ευρώ. Και για ιμάντα χρονισμού-αντλία νερού της είχαν δώσει προσφορά 500 ευρώ Δηλαδή σε ένα passat πόσο χρεώνουν την αλλαγή του ιμάντα?
      Ευτυχώς κάπου εκεί με γνώρισε οπότε α) πήρε πόδι το polo άμεσα β) ησύχασε το κεφάλι της από τις μικροβλάβες που έβγαζε συνέχεια γ) δεν ξαναπαίρνει vw ούτε με σφαίρες μετά από την εμπειρία του polo.
      Το καινούριο golf diesel για το service που γίνεται στα 30.000 χλμ ή στα 2 χρόνια μου είχαν πει ότι κοστίζει πάνω από 300 ευρώ. Και ουσιαστικά αλλάζουν λάδια-φίλτρα. Service σε επίσημη αντιπροσωπεία vw, φθηνά ανταλλακτικά vw και καλές τιμές δεν μπαίνουν στην ίδια πρόταση

      +1
      Αν δεν έχεις vw νομίζεις πως είναι νορμάλ τα service. 10 χρόνια είχα Golf και ξέρω. Άντε γεια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tobajara last edited by

        Κατα τη γνωμη μου,τη σειρα 1 ξεχνα τη εχει βγαλει πολλα προβληματα με κυλινδρους ελαττωματικους,χαλαει η κλειδαρια του τιμονιου,το μοτερ στο δοχειο νερου για τα τζαμια.Μιλαω για τη πρωτη γενια της σειρας 1.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakattack last edited by

          Επειδή αναφέρθηκε το MiTo, μιας και το οδηγάω (έως ότου παραλάνω το 500χ), να πω δυο πραγματάκια.

          Το αμάξι είναι της κοπελιάς μου, το πήρε πριν 1,5 χρόνο καινούργιο. Είχε σκάσει (ο πατέρας της) 19.000 για να το πάρει, με τον 0,9 twin air των 105 ίππων, φουλ δέρμα μέσα.

          Προσωπικά το είχα βρει κακή επιλογή για τόσα χρήματα, αλλά δεν μπορούσα να παρέμβω, ήταν προσωπικό κόλλημα της κοπελιάς μου και θα το πλήρωνε και άλλος

          Το αμαξάκι είναι αρκετά 'δυνατό' για αμάξι πόλης, ο 0,9 όσο και μικρός αν φαίνεται είναι αρκετά δυνατός με τα 105. Πριν οδηγούσα βέβαια τη δική μου 147, 1,9 diesel 2002 μοντέλο με 120 αλόγατα και μου φάνηκε downgrade.

          Ποιοτικά είναι εξαιρετικό - το εσωτερικό του το απολαμβάνω - ενώ το έχουμε 'καταπονήσει' και αρκετά, με μεγάλα ταξίδια (2 φορές κατεβήκαμε Ελλάδα από Αυστρία). Κανένα πρόβλημα, ίσως μόνο η 'κούραση', γιατί δεν είναι ξεκούραστο για μεγάλες διαδρομές.

          Σέρβις έχουμε κάνει το μεγάλο και μια αλλαγή νωρίτερα. Τζάμι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • First post
            Last post
          • 1
          • 2
          • 2 / 2
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr