-
Να μειωνεται η αποσταση σιγουρα οχι.
Ισως και να αυξανεται λιγο οταν μπαινει το abs.
Απλα δεν προκειται να μπλοκαρουν οι τροχοι και να βγει απ'την πορεια του το αμαξι.
Αλλα καθαρα σαν αποσταση φρεναρισματος σιγουρα δεν μειωνεται. -
φυσικα με το abs μειωνεται η αποσταση ακινητοποιησης ενος οχηματος, αφου εχει εναν αισθητηρα σε καθε τροχο του οχηματος για να ελεγχει κατα το φρεναρισμα να μην μπλοκαρει κανενας τροχος ωστε να προσφερει τη μεγιστη δυνατη επιβραδυνση
η διαφορα ενος οχηματος χωρις abs ειναι οτι σε καποιο φρεναρισμα πανικου θα μπλοκαρουν οι τροχοι με αποτελεσμα οι τροχοι να μπλοκαρουν και το οχημα να ''γλιστραει'' και να αυξανονται τα μετρα ακινητοποιησης -
εχετε δοκιμασει να βγαλετε την ασφαλεια του ABS ή απο θεωρια απαντατε?
-
Σε εντελως κανονικες συνθηκες και σε ταχυτητες πανω απο ~35-40χλμ η τελικη αποσταση φρεναρισματος μειωνεται. Σε μικροτερες ταχυτητες το μπλοκαρισμα συνηθως ειναι πιο αποτελεσματικο σε αποσταση απο το ABS. Σε γαρμπιλι, χωματα, παγο κλπ, ενδεχεται και να αυξανεται δραματικα η αποσταση με ABS.
O βασικος στοχος ομως ειναι η ικανοτητα αλλαγης κατευθυνσης, που χωρις ABS δεν την εχεις.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
φυσικα με το abs μειωνεται η αποσταση ακινητοποιησης ενος οχηματος, αφου εχει εναν αισθητηρα σε καθε τροχο του οχηματος για να ελεγχει κατα το φρεναρισμα να μην μπλοκαρει κανενας τροχος ωστε να προσφερει τη μεγιστη δυνατη επιβραδυνση
η διαφορα ενος οχηματος χωρις abs ειναι οτι σε καποιο φρεναρισμα πανικου θα μπλοκαρουν οι τροχοι με αποτελεσμα οι τροχοι να μπλοκαρουν και το οχημα να ''γλιστραει'' και να αυξανονται τα μετρα ακινητοποιησηςΟ σκοπος του να μην μπλοκαρουν οι τροχοι δεν ειναι για να υπαρχει μικροτερη αποσταση ακινητοποιησης, αλλα για να μην χανεται ο ελεγχος του αυτοκινητου.
Λιγο πολυ συμφωνω με τον φιλο απο πανω.
Σε χαμηλες ταχυτητες στην πολη, ιδιως οταν ο δρομος ειναι γυαλι, το abs αυξανει αισθητα την αποσταση ακινητοποιησης.
Σε πιο υψηλες ταχυτητες ισως και να μειωνει λιγο την αποσταση αυτη. -
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα μειώνεται η απόσταση. Μόνο σε ειδικές συνθήκες (χαλίκι κλπ) δεν ισχύει αυτό.
Nokia 730 & Tapatalk
-
Σε κατάλληλες συνθήκες όντως μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης (σε σχέση με το μπλοκάρισμα των τροχών).
Από την άλλη, μέσα στην πόλη σε γλυστερά σημεία, νιώθω όταν μπαίνει το abs και μπλοκάρει ένας τροχός, να μειώνεται σημαντικά η επιβράδυνση του αυτοκινήτου μέχρι να ξεμπλοκάρει. Σχεδόν να κυλάει χωρις να φρενάρει για κάποια κρίσιμα κλάσματα του δευτερολέπτου μέχρι να ξανα-φρενάρει.
-
Σε καθε περιπτωση σημαντικοτατοι παραγοντες ειναι τα λαστιχα και η αναρτηση....
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Σε κατάλληλες συνθήκες όντως μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης (σε σχέση με το μπλοκάρισμα των τροχών).Από την άλλη, μέσα στην πόλη σε γλυστερά σημεία, νιώθω όταν μπαίνει το abs και μπλοκάρει ένας τροχός, να μειώνεται σημαντικά η επιβράδυνση του αυτοκινήτου μέχρι να ξεμπλοκάρει. Σχεδόν να κυλάει χωρις να φρενάρει για κάποια κρίσιμα κλάσματα του δευτερολέπτου μέχρι να ξανα-φρενάρει.
Και σκέψου ότι το πείραμα ήταν με ένα σαπάκι 25 ετών που δεν έχει καμία σχέση με τα σύγχρονα ABS. Εσύ για τι αυτοκίνητο μιλάς;
-
Για Golf 6 και μάλιστα με σχετικά φρέσκα PS3 (1 έτους και 15.000χλμ). Αλλά λίγο πολύ στα συγκεκριμένα σημεία όλα έτσι συμπεριφέρονται (και τα λάστιχα και τα αυτοκίνητα ).
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Σε καθε περιπτωση σημαντικοτατοι παραγοντες ειναι τα λαστιχα και η αναρτηση....με firestone στα τελευταια τους το abs βαρουσε υπερωριες μεσα στην πολη!
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Σε καθε περιπτωση σημαντικοτατοι παραγοντες ειναι τα λαστιχα και η αναρτηση....
με firestone στα τελευταια τους το abs βαρουσε υπερωριες μεσα στην πολη!
γι'αυτό έγραψα οτι ενα καλό φρένο,θέλει και καλά λάστιχα και ανάρτηση.....
-
Σε γλυστερο (βροχερο) ανηφορικο δρομο το πισωκινητο αμαξι μου (mx5) σπιναρει ακατασχετα και μενει στο ιδιο σημειο και μονο με τη βοηθεια του χειροφρενου μπορει να την ανεβει. Λαστιχα καινουρια λιγων μηνων
Υποθετικη ερωτηση: Aν το αμαξι φοραγε μπλοκε διαφορικο θα μπορουσε να την ανεβει ανετα με το ελαχιστο δυνατο σπιναρισμα? -
το αντισπιν θα βοηθούσε περισσότερο στην περίπτωση αυτή....
-
Mαλιστα, καταλαβα, ευχαριστω για την απαντηση !
Αντισπιν βεβαια σε μοντ 98 και αδυναμο αμαξι δεν υφιστατο ως σκεψη καν τοτε. Δεν ξερω βεβαια αν ''φταιει'' και το γεγονος του πολυ χαμηλου βαρους (σχεδον 1 τονος) και ισως τα σχετικα πεσμενα αμορτισερ. Παντως ηθελε τρομερα ακριβες ''παιξιμο'' γκαζιου και ελαχιστα τσιμπημενο χειροφρενο για ν ανεβει αλλιως θ ανοιγε τρυπα στο δρομο απ το σπιναρισμα -
Φυσικά το μπλοκέ θα βοηθούσε σε αυτή την περίπτωση Βαγγέλη. Το αντισπίν απλά τσιμπάει το φρένο στην πλευρά που σπινάρει, το μπλοκέ όμως στέλνει ροπή στον τροχό που δεν γυρίζει. Πάντως πρέπει να έχει μεγάλη διαφορά πρόσφυσης αριστερά-δεξιά για να συμβαίνει κάτι τέτοιο.
-
Αλεξανδρε σ ευχαριστω!
Το διαπιστωσα σημερα που εβρεχε συνεχως απ το πρωι εδω στην Αθηνα, ημουν σε ανηφορα γυαλι κατω, σταματησα να ελεγξω σε Στοπ και μετα με το ζορι την ανεβηκα
Μπλοκε ειναι στα σχεδια μου να μπει εκτος αν το δωσω και παρω παλι rx8 (καψουρα, δεν μου χει περασει ακομα και μου χουν μπει παλι σκεψεις )Παντως χωρις μπλοκε το μχ5 ειναι ξενερωτο στη βροχη σε χαζοντριφτακια, μενει εκει που ειναι, δεν ευχαριστιεσαι τιποτα
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Mαλιστα, καταλαβα, ευχαριστω για την απαντηση !
Αντισπιν βεβαια σε μοντ 98 και αδυναμο αμαξι δεν υφιστατο ως σκεψη καν τοτε. Δεν ξερω βεβαια αν ''φταιει'' και το γεγονος του πολυ χαμηλου βαρους (σχεδον 1 τονος) και ισως τα σχετικα πεσμενα αμορτισερ. Παντως ηθελε τρομερα ακριβες ''παιξιμο'' γκαζιου και ελαχιστα τσιμπημενο χειροφρενο για ν ανεβει αλλιως θ ανοιγε τρυπα στο δρομο απ το σπιναρισματο χαμηλό βάρος είναι σύμμαχος σε όλα σε ένα αυτοκίνητο.......
οι δρόμοι γυαλί δεν παλεύονται με τίποτα,αναγκαίο κακό για την Ελλάδα μας! -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Mαλιστα, καταλαβα, ευχαριστω για την απαντηση !
Αντισπιν βεβαια σε μοντ 98 και αδυναμο αμαξι δεν υφιστατο ως σκεψη καν τοτε. Δεν ξερω βεβαια αν ''φταιει'' και το γεγονος του πολυ χαμηλου βαρους (σχεδον 1 τονος) και ισως τα σχετικα πεσμενα αμορτισερ. Παντως ηθελε τρομερα ακριβες ''παιξιμο'' γκαζιου και ελαχιστα τσιμπημενο χειροφρενο για ν ανεβει αλλιως θ ανοιγε τρυπα στο δρομο απ το σπιναρισματο χαμηλό βάρος είναι σύμμαχος σε όλα σε ένα αυτοκίνητο.......
οι δρόμοι γυαλί δεν παλεύονται με τίποτα,αναγκαίο κακό για την Ελλάδα μας!Με χειμερινά ελαστικά;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Mαλιστα, καταλαβα, ευχαριστω για την απαντηση !
Αντισπιν βεβαια σε μοντ 98 και αδυναμο αμαξι δεν υφιστατο ως σκεψη καν τοτε. Δεν ξερω βεβαια αν ''φταιει'' και το γεγονος του πολυ χαμηλου βαρους (σχεδον 1 τονος) και ισως τα σχετικα πεσμενα αμορτισερ. Παντως ηθελε τρομερα ακριβες ''παιξιμο'' γκαζιου και ελαχιστα τσιμπημενο χειροφρενο για ν ανεβει αλλιως θ ανοιγε τρυπα στο δρομο απ το σπιναρισματο χαμηλό βάρος είναι σύμμαχος σε όλα σε ένα αυτοκίνητο.......
οι δρόμοι γυαλί δεν παλεύονται με τίποτα,αναγκαίο κακό για την Ελλάδα μας!Με χειμερινά ελαστικά;
δεν έχω εμπειρία απο τέτοια και μάλλον δεν θα δοκιμάσω ποτέ........εκτιμώ οτι δεν θα προσφέρουν τίποτα παραπάνω αφού δεν υπάρχει τριβή σε δρόμο γυαλί.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........