-
Καλα είσαι αδερφέ, πολυ καλά θα λεγα.
-
Ο χρήστης Phenom έγραψε:
Καλησπερα σας! Ειμαι νεος κατοχος fiesta 100αρη ecoboost, το εχω μολις 1,5 εβδομαδα. Κατευχαριστημενος μεχρι στιγμης, το αμαξι ειναι κουκλι και εντυπωσιαζει και τους γυρω Καταναλωση επισης πολυ χαμηλη, με νορμαλ-συντηρητικη οδηγηση βεβαια.Επειδη δεν ειμαι και πολυ σχετικος.. Ειδα στο εγχειριδιο (ο αντιπροσωπος δεν μου ανεφερε κατι σχετικο) οτι στα πρωτα 1600 χλμ στρωνει ο κινητηρας. Τι πρεπει να κανω; Να μην ανεβαζω πολλες στροφες; Για δωστε τα φωτα σας.
Από περιέργεια τι καταναλωση σου βγάζει και που οδηγείς;
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Καλησπερα σας! Ειμαι νεος κατοχος fiesta 100αρη ecoboost, το εχω μολις 1,5 εβδομαδα. Κατευχαριστημενος μεχρι στιγμης, το αμαξι ειναι κουκλι και εντυπωσιαζει και τους γυρω Καταναλωση επισης πολυ χαμηλη, με νορμαλ-συντηρητικη οδηγηση βεβαια.
Επειδη δεν ειμαι και πολυ σχετικος.. Ειδα στο εγχειριδιο (ο αντιπροσωπος δεν μου ανεφερε κατι σχετικο) οτι στα πρωτα 1600 χλμ στρωνει ο κινητηρας. Τι πρεπει να κανω; Να μην ανεβαζω πολλες στροφες; Για δωστε τα φωτα σας.
Από περιέργεια τι καταναλωση σου βγάζει και που οδηγείς;
Προσωπικα με τον ιδιο κινητηρα, η καταναλωση μου ειναι 5,6 lt/100χλμ. 2 μηνες το κυκλοφορω. εντος και εκτος πολης 50/50
-
Εμένα αποκλειστικά εντός πόλης (Αθήνας) μου καίει 8,5 λίτρα χωρίς επιθετική οδήγηση. Υπάρχει περίπτωση να πέσει η καταναλωση μετά την φάση του στρωσιματος (έχω μόλις 600 km)? Να ανησυχώ για την τσιμπημένη καταναλωση;
-
Παίδες,κοιτάξτε να ευχαριστηθείτε τα αμάξια σας....μη το 'ψειρίζετε' μισό λίτρο πάνω-μισό κάτω,το μόνο που κάνετε είναι να χαλάτε τη ζαχαρένια σας!!Απολαύστε την οδηγική αίσθηση που μπορεί να σας προσφέρει...εκτός άν το πήρατε για να πηγαίνετε με τετάρτη και 40χλμ/ώρα!!!!!
υγ.άσε που θα νομίζετε οτι κάποιο πρόβλημα έχει....και θα έχετε το μυαλό σας στο 'κάτι παίζει'..... -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εμένα αποκλειστικά εντός πόλης (Αθήνας) μου καίει 8,5 λίτρα χωρίς επιθετική οδήγηση. Υπάρχει περίπτωση να πέσει η καταναλωση μετά την φάση του στρωσιματος (έχω μόλις 600 km)? Να ανησυχώ για την τσιμπημένη καταναλωση;σίγουρα μελλοντικά θα πέσει η κατανάλωση σου αλλά μη φανταστείς και τίποτα τρομερό..........0.5-0.8λ
παίζει ρόλο και το πως οδηγεί ο καθένας μας άλλωστε. -
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Παίδες,κοιτάξτε να ευχαριστηθείτε τα αμάξια σας....μη το 'ψειρίζετε' μισό λίτρο πάνω-μισό κάτω,το μόνο που κάνετε είναι να χαλάτε τη ζαχαρένια σας!!Απολαύστε την οδηγική αίσθηση που μπορεί να σας προσφέρει...εκτός άν το πήρατε για να πηγαίνετε με τετάρτη και 40χλμ/ώρα!!!!!
υγ.άσε που θα νομίζετε οτι κάποιο πρόβλημα έχει....και θα έχετε το μυαλό σας στο 'κάτι παίζει'.....Μάλλον έχεις δίκιο,πάντως με άγχωςε το γεγονός ότι ο φίλος με τα 140 άλογα έχει ίδια καταναλωση.
Επίσης το να δίνει η ford καταναλωση εντός πόλης 5,3 και να έχεις 8,5 ειναι too much και αισχρή παραπληροφόρηση του καταναλωτή. Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου (kia proceed 1,4) είχε καταναλωση 9 που ήταν αρκετά κοντά στα 7,6 που έδινε το εργοστάσιο για αστική καταναλωση. -
Τα ανεδαφικά τεστ της ΕΕ φταίνε.
Nokia 730 & Tapatalk
-
στον δευτερο μηνα χρησης παντως η καταναλωση επεσε στα 8λιτρα/100χλμ
-
Η διαφορα καταναλωσης μεταξυ του 1.0 125ps vs tdci 1.6 95ps με 5ταχυτο κ τα δυο, ειναι τετοια που να δικαιολογει την επιλογη του diesel,ασχετα αν κανει καποιος πολλα η λιγα χιλιομετρα? Δηλαδη,σημερα κανεις εως 10.000 χιλιομετρα ετησιως,σε 1-2 χρονια μπορει να χρειαστει να κανεις 15.000.
-
Δεν βλεπω πως μπορεις να συγκρινεις τους 2 παραπανω κινητηρες?
Τα κριτηρια επιλογης του ενος η του αλλου ειναι τελειως διαφορετικα.
Μεγαλυτερο νοημα θα ειχε η συγκριση του ντιζελ με το 80 ιππων ατμοσφαιρικο η το 100 ιππων τουρμπο. -
Έχω και εγώ το ίδιο δίλημμα... 1.0 125ps ecoboost ή 1.5 95ps diesel???
To diesel με φοβίζει λίγο μια πιθανή βλάβη αντλίας ή αλλαγή dpf (αλλάζει έτσι και αλλιώς στα 100.000 km?)
Μπορεί να μας δώσει κάποιος τα φώτα του σχετικά με την εμπειρία χρήσης ενός focus diesel? (κόστος συντήρησης/service, ενδείξεις dpf κλπ.)Το 1.0 ecoboost με φοβίζει στην κατανάλωση, έκανα δυο διαφορετικά test drive, στο πρώτο η μέση κατανάλωση έλεγε 8,3 l/100km, στο δεύτερο 9,5 l/100km (θα μου πεις οτι οι κινητήρες δεν ήταν στρωμένοι, όλοι θα τα 'ξεζούμιζαν' στο test drive, αλλά δίνει ένα πρώτης τάξης μέγεθος σύγκρισης για το τι θα συναντήσεις στο μέλλον...)
Αυτή τη περίοδο κάνω μέσο όρο 10.000-15.000 ετησίως, που ίσως αυξηθούν (άγνωστο...), οπότε έχω φτάσει σε αδιέξοδο και δεν ξέρω τι να επιλέξω...
-
Δεν ξέρω το προφίλ χρήσης του αυτοκινήτου, αλλά να σε φοβίζει και ένα άλλο πράγμα στο πετρέλαιο, ότι θα είναι αργό σαν σαλίγκαρος.
-
Μονο εμενα μου φαινεται παραξενη η συγκριση κινητηρων με διαφορα απόδοσης 30 ιππων?
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Μονο εμενα μου φαινεται παραξενη η συγκριση κινητηρων με διαφορα απόδοσης 30 ιππων?Δεν ειναι τοσο θεμα συγκρισης οσο δίλημμα για καποιους που δεν μπορουν να πουν με σιγουρια αν τους συμφερει το 1.0αρι ecoboost με το πολυ χαμηλο τεκμηριο ,τα μηδενικα τελη,την καλυτερη τελικη αλλα την τσιμπημενη καταναλωση υπο πιεση,η το 1.6 tdci 95ps,με 1.6 τεκμηριο,χειροτερες επιδοσεις αλλα καλυτερη καταναλωση λογω diesel.
Eπειδη ορισμενοι μπορει να μην κανουν σταθερα χιλιομετρα,ειδαλως θα ηταν ευκολη η απαντηση,αν κανεις εως 10-12 το χρονο παρε τη βενζινη,αν κανεις >12-15,πηγαινε στο diesel.
-
Τελικά τί καταναλώσεις παίζουν για το ford fiesta 80 ps γιατί ενδιαφέρομαι ?
Απλά ακούω για μεγάλη ποικιλία καταναλώσεων και με αποθαρύνουναπό τηναγορά του..(Δεν ανάφερα καν την turbo έκδοση των 100 ps γιατί θα καίει παραπάνω και θα ήθελα το fiesta με την χαμηλότερη κατανάλωση όσο γίνεται. )
-
Δεν αξιζει αυτη η εκδοση των 80ps,ειναι κριμα για το ιδιο το αμαξι να το παρεις με αυτο τον κινητηρα ακομα και αν δεν σε ενδιαφερουν καθολου οι επιδοσεις.Κοιτα κατι αλλο,ενα πιο μικρο αυτοκινητο στα 90 αλογα,πχ.swift,i20.
-
Ο χρήστης thanospetr έγραψε:
Τελικά τί καταναλώσεις παίζουν για το ford fiesta 80 ps γιατί ενδιαφέρομαι ?
Απλά ακούω για μεγάλη ποικιλία καταναλώσεων και με αποθαρύνουναπό τηναγορά του..(Δεν ανάφερα καν την turbo έκδοση των 100 ps γιατί θα καίει παραπάνω και θα ήθελα το fiesta με την χαμηλότερη κατανάλωση όσο γίνεται. )
Παιζει σοβαρα το 100αρι να χει χαμηλοτερη καταναλωση απο το 80αρι.. Γιατι ο κινητήρας των 100 ιππων θα μπορεί να κινησει ανετοτερα το αμαξωμα.
Δες το diesel αν θες τη χαμηλοτερη καταναλωση..Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγω εχω αλλη απορια,γιατι ο ecoboost ειναι προδιαγραφων Euro 5 στους ρυπους ενω βγαζει κατω απο 100Co2,ενω αλλοι κινητηρες ειναι Euro6 αλλα πληρωνουν πχ τελη κυκλοφοριας.Ο νεος χιλιαρης του corsa ειναι Euro6 και βγαζει 115 g/km.
-
Διότι το CO2 δεν είναι ρύπος.
FORD FORUM