Ναι, έκανα test drive το celerio.. Καλά πήγαινε, άνετη οδήγηση και χαμηλή κατανάλωση όσο πρόλαβα να δω. Στην εθνική που βγήκα λίγο, με 3 άτομα και 100 χλμ/ωρα έδειχνε να μην τραβάει ιδιαίτερα.. Πάντως, λεπτό αμάξι για να πετύχει μεγάλους χώρους εσωτερικά, ευχάριστο για πόλη και χαμηλή κατανάλωση αλλά για κάτι παραπέρα νιώθεις ότι θα σε πάρει ο αέρας
Τίμια επιλογή για μικρό θεωρώ (αρκετά πιο όμορφο από τα έντυπα) αλλά με κέρδισε ο αρχικός έρωτας, το ford fiesta, που έκλεισα κιόλας.
Ξέρω, άλλο πράμα το φιέστα, μεγαλύτερο , αλλά νιώθεις πολύ πιο στιβαρό αυτό το όχημα από τα υπόλοιπα.
Ο χρόνος θα δείξει αν έκανα μα**κία..
Latest posts made by thanospetr
-
RE: Αγορά μικρού 1.0l χωρίς τέλη
-
RE: FORD FORUM
Τελικά τί καταναλώσεις παίζουν για το ford fiesta 80 ps γιατί ενδιαφέρομαι ?
Απλά ακούω για μεγάλη ποικιλία καταναλώσεων και με αποθαρύνουναπό τηναγορά του..(Δεν ανάφερα καν την turbo έκδοση των 100 ps γιατί θα καίει παραπάνω και θα ήθελα το fiesta με την χαμηλότερη κατανάλωση όσο γίνεται. )
-
RE: Αγορά μικρού 1.0l χωρίς τέλη
Γενικότερα για το start-stop ψάχτηκα σε online συζητήσεις.. Δεν γλυτώνεις τίποτα αξιοσημείωτο σε καύσιμα εκτός κι αν κατεβαίνεις αθήνα κέντρο με κίνηση και σταματάς συνεχώς. Όπως και να χει είναι ενα σύστημα που βάζουν για να μειώνουν τους ρύπους και να μην πληρώνει το όχημα τέλη, δεν είναι το εντυπωσιακό επίτευγμα που θα δεις καμιά διαφορά στην πράξη.
Για την αλλαγή των ζαντών εικάζω πως αφού τις βάζουν για μειωμένους ρύπους (μόνο αυτή η έκδοση τις παίρνει) δεν θα βάλεις άλλες. Δεν γνωρίζω περαιτέρω λεπτομέρεις
-
RE: Αγορά μικρού 1.0l χωρίς τέλη
Μια ιδέα πιο σπορ και νεανικό, ναι. Από πλευρά εμφάνισης, μ αρέσει πολύ η πίσω πλευρά και τα πλαινά αλλά από μπροστά μου τα χαλάει λίγο. Από κοντά δεν έχει τύχει να το δω καλά, θ πάω αύριο..
Το i10 ωραιότατο αλλά διάβασα διάφορα για το start-stop που του φορτώσανε για τους ρύπους και διάφορα μικροπροβλήματα που παρουσιάζουν μερικές φορές τέτοια συστήματα (που δεν χρειάζομαι ιδιαίτερα, στα χανιά είμαι αυτό τον καιρό) και με αποθάρυνε λίγο.
Το celerio σε κερδίζει λόγω της αξιοπιστίας της suzuki (είχαμε παλιότερα αν αυτό λέει κάτι) και του εξοπλισμού του για την τιμή του. Πριν το δω από κοντά το έκραζα γιατί στο φυλλάδιο ήταν κάπως αλλά από κοντά σε χρώμα ανθρακί ομολογώ πως δεν ήταν κακό.
Γι αυτό αμφιταλαντεύομαι και λέω εδώ τα δικά μου..
-
RE: Αγορά μικρού 1.0l χωρίς τέλη
Πως και τόσο αρνητικός για το συγκεκριμένο?
Πχ. από το παρακάτω video δεν θα το λεγα και κακό για μικρό αμάξι πόλης.. (είπαμε, το fiesta ούτε που το πλησιάζει )
Youtube Video -
RE: Αγορά μικρού 1.0l χωρίς τέλη
Μόνο εγώ θα το οδηγώ επομένως μικρό το κακό.
Τώρα για τις ζάντες δεν νομίζω να παίρνουν τώρα αλλαγή, είναι για να έχει μειωμένους ρύπους το αμάξι (άρα και μηδενικά τέλη).
Θα πάω αύριο για κάνα τεστ ντράιβ του i10, του celerio και picanto στο τσακίρ κέφι και θα δω τι παίζει.. -
RE: Αγορά μικρού 1.0l χωρίς τέλη
Ε ναι, οπτικά είναι λίγο μικρές οι 13αρες αν και δεν θα χει τόση σημασία στην οδήγηση. Βγάλανε οι θεοί και τους ηλεκτρικούς καθρέπτες στην εκο έκδοση, με ξεπερνούν!
-
RE: Αγορά μικρού 1.0l χωρίς τέλη
Μια τελευταία σύγκριση γιατί σας ζάλισα..
Hyundai i10 eco ή Toyota Aygo ?
Το hyundai μου αρέσει πάρα πολύ με το μόνο που να με αποθαρρύνει να είναι οι 13άρες ζάντες.. Αλλά έχει πολύ καλούς χώρους και αμάξωμα.
Το aygo συμπαθητικό με το δικό του ιδιαίτερο στυλ, με μικρότερο μήκος που φαίνεται κατά την γνώμη μου εσωτερικά γιατί όταν μπήκα μέσα μου φάνηκε λίγο στενάχωρο. Και η τιμή λίγο ανεβασμένη αν θελήσεις να πάρεις μια καλή έκδοση γιατί οι πρώτες έχουν ελλείψεις.(επίσης πως γίνεται μόνο το hyundai να χρειάζεται start-stop σύστημα και μικρότερες ζάντες για να πετύχει χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση ενώ τα υπόλοιπα δεν έχουν και πετυχαίνουν τα ίδια? )
-
RE: Αγορά μικρού 1.0l χωρίς τέλη
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, ρίχνουν αρκετό φως στην υπόθεση
Ανάμεσα στο Suzuki Celerio GLX και το Hyundai i10 eco, ποιο θα επιλέγατε και γιατί? (δύσκολο να έχει κάποιος το πρώτο βέβαια γιατί είναι καινούριο)
-
RE: Αγορά μικρού 1.0l χωρίς τέλη
Κατ αρχήν, δεν έχω πει πως είμαι φοιτητής και τελειώνω φέτος. Γι αυτό η εμμονή μου με την κατανάλωση. 7.5-8 λιτρα/100κμ είναι απαγορευτική τιμή. Γι αυτό ανάφερα την έκδοση των 80 ίππων χωρίς τούρμπο, μπας και καίει λιγότερο γιατί το αμαξάκι είναι έρωτας.. Αν και δεν είναι αισιόδοξος γιατί είναι μεγαλύτερο και βαρύτερο αμάξι.
Κάνω γύρω στα 20 κμ τη μέρα, όλα μέσα σε πόλη. Σπάνια, θα είναι και κάποιο ταξίδι ίσως εκτός πόλης.