-
ρε παιδια μπορεί κάποιος να μου πει αν ειναι καλό αμαξι κ οικονομικό...και αν συμφέρει με 1500€_-_50.000 χλμ...το αμάξι ειναι κομπλέ δεν έχει πειραγμένο τπτ δεν έχει αλλάξει τπτ...για να ακούσω γνώμες!!!
-
ρε παιδια μπορεί κάποιος να μου πει αν ειναι καλό αμαξι κ οικονομικό...και αν συμφέρει με 1500€_-_50.000 χλμ...το αμάξι ειναι κομπλέ δεν έχει πειραγμένο τπτ δεν έχει αλλάξει τπτ...για να ακούσω γνώμες!!!
-
ρε παιδια μπορεί κάποιος να μου πει αν ειναι καλό αμαξι κ οικονομικό...και αν συμφέρει με 1500€_-_50.000 χλμ...το αμάξι ειναι κομπλέ δεν έχει πειραγμένο τπτ δεν έχει αλλάξει τπτ...για να ακούσω γνώμες!!!
-
Αν ειναι καλοσυντηρημενο γιατι οχι;
Και εχει αληθινα χιλιομετρα βεβαια.
Του κανεις και ενα καλο σερβις και ολα μια χαρα! -
Καταρχην τι χρονιά ειναι και αν εχει ΑΒΣ, υδραυλικο τιμόνι και A/C.
Τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά? Και αν ναι γιατί? Σε αυτή την περίπτωση ήταν στο δρόμο η σε γκαραζ η πυλωτή?
Είναι πρώτο χέρι η έστω δεύτερο χέρι με τον δεύτερο ιδιοκτήτη να το έχει αρκετά χρόνια?
Αν το δίνει μαντράς δεν ασχολείσαι καθόλου.
Αν έχει καλούτσικα αμορτισερ και ελαστικά, καθώς και να δουλεύουν όλα σωστά, με λίγα λόγια να μην θέλει να ρίξεις καθόλου χρήματα γιατί τα χάνεις. Δηλαδή αν το αυτοκίνητο θέλει ελαστικά αμορτισερ και ένα τυπικό σερβις, δηλαδή ένα 500αρικο, τότε κοιτάς στην κατηγορία των 2000 ευρώ που υπάρχουν ευκαιρίες, ειδικά σε Γαλλικά αυτοκίνητα.
Και αν είναι όλα εντάξει, οδηγησε το να δεις αν σου κάνει και πηγαινε το και στο μηχανικο σου να το δει.
Στα γράφω όλα αυτά γιατί και εγώ έψαχνα δύο μήνες και είδα δεκάδες αυτοκίνητα.
Όλα δεν ήτσν και τόσο καλά, όπως π.χ. ένα Corsa full extra του 2005 με τα παντα πανω πενταπορτο, πρωτο χερι, και το κατεβασα στα 1700 ευρω, και ευτυχως δεν το πηρα, ηθελε 1500 χιλιαρικο για να ισιώσει και οχι με γνησια ανταλλακτικα (ψαλιδια, μπαλακια ζανφορ, κρεμαγιερα, αμορτισερ, εβαζε νερα σε δυο σημεια, τζαμι ηλεκτρικου καθρεπτη, φλαντζα, δισκοπλακες, τακακια, φανοποιια ηθελε, αλλα δεν με ενοιαζε και θα προεκυπταν ποσα ακομα) -
1ον τα χλμ ειναι πραγματικα..το ειχε ενας παππούς και εκανε πολυ μικρες αποστάσεις,ποτε μεγαλα ταξίδια(μοντέλο νομιζω 2002)1ο χερι.
τα ελαστικα τα άλλαξε πρόσφατα.
2ον στην οδήγηση ειναι μια χαρα(μονο που σε ενα σημείο γτ ο πατερας μου το πήγε στο συνεργείο και εγω ημουν απο πισω με το παπακι είδα σε ενα μονο σημείο πως πέταξε Αρκετή ακαυτη βενζίνη..αλλα σε ολη την αλλη την διαδρομη μια χαρα)
στο συνεργείο ο μάστορας ειπε πως ειναι μια χαρα κανένα πρόβλημα δεν εχει...αλλα ειναι fiat..αυτο με προβλημάτισε. -
Το είχε ένας φίλος και ενώ τα Φιατ εκείνης της περιόδου είχαν κακή φήμη, σε αυτόν δεν έβγαλε τίποτα απολύτως. Βάρβαρος οδηγός με κακή συντήρηση και όμως το Φιατάκι άντεξε αγόγγυστα 250.000 χλμ μέχρι που το πούλησε!
-
Ο χρήστης ηλιαςυφαντης έγραψε:
1ον τα χλμ ειναι πραγματικα..το ειχε ενας παππούς και εκανε πολυ μικρες αποστάσεις,ποτε μεγαλα ταξίδια(μοντέλο νομιζω 2002)1ο χερι.
τα ελαστικα τα άλλαξε πρόσφατα.
2ον στην οδήγηση ειναι μια χαρα(μονο που σε ενα σημείο γτ ο πατερας μου το πήγε στο συνεργείο και εγω ημουν απο πισω με το παπακι είδα σε ενα μονο σημείο πως πέταξε Αρκετή ακαυτη βενζίνη..αλλα σε ολη την αλλη την διαδρομη μια χαρα)
στο συνεργείο ο μάστορας ειπε πως ειναι μια χαρα κανένα πρόβλημα δεν εχει...αλλα ειναι fiat..αυτο με προβλημάτισε.υγρασια πεταξε,σιγα μην πεταγε βενζινη.
-
μακάρι...
-
Ο χρήστης ηλιαςυφαντης έγραψε:
....αλλα ειναι fiat..αυτο με προβλημάτισε.Ελεος με την πιπιλα. Αφου ειναι φιατ μην το παρεις καν. Οι μισοι οδηγοι στον δρομο που εχουμε φιατ δηλαδη, ειμαστε μ@λ@κες και οι υπολοιποι ειναι εξυπνοι.
Ξεκολλα απο ταμπελες και αν ειναι καλοσυντηρημενο μια χαρα θα κρατησει. Οσοι ειχαν θεματα, τους ειχαν πιει το αιμα. Εχω περιπτωσεις με bravo/brava εκεινης της εποχης που εγραψαν και 300000χμ χωρις θεματα.
Οσο για τα νερα... Μην το φοβασαι, δεν ειναι τιποτα...
-
Αν δε θελει λαστιχα, ιμαντα λογω πολυκαιριας, αμορτισερ και λοιπα μαζεματα τοτε ναι. Να ξερεις παντως οτι μετραει η ηλικια πλεον και οχι τα λιγα χιλιομετρα σε οτι αφορα την αξιοπιστια.
-
Ο πατερας μου εχει το ιδιο αυτοκινητο με 350000 και ακομη πηγαινει μια χαρα. Εχει περασμενο και υγραεριο. Ειχε βεβαια και καοοια θεματακια ολα αυτα τα χρόνια, αλλα ποιο αυτοκινητο με τοσα χιλιομετρα δεν εχει?
-
Σύμφωνα με τους μαστόρους υπάρχουν αυτοί που αγοράζουν ιταλικά γαλλικά και είναι στην άκρη του δρόμου και με ανοιχτό το καπώ σκαλίζουν τον κινητήρα περιμένοντας οδική βοήθεια ενω απο δίπλα τους περνούν οι υπόλοιποι και κορνάρουν κοροιδευτικά.
Εάν είναι τόσο χάλια όσο λέει ο μάστορας κέρδος δεν θα έχει αν το αγοράσεις?
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το είχα το 1999 με leasing σε 1400 κυβικά όμως, μετά η fiat το έβγαλε σε 1250 με την ίδια ιπποδύναμη.
Επιδόσεις ικανοποιητικές, νομίζω 80 ίπποι, όταν 1400 αρια τότε έιχαν 60 άλογα τιμόνι και φρένα το ίδιο, άνετοι χώροι,και πολύ καλή οδική συμπεριφορά ενώ ακόμη και σήμερα στέκεται ικανοποιητικά σε εμφάνιση ειδικά εάν το συγκρίνεις με κορεάτικες επιλογές της εποχής.
Όσο καιρό το είχα δεν παρουσίασε τίποτε παρ´ όλη την σκληρή χρήση καθότι έγραφε μηνιαία πάνω απο 3000 χλμ. Παρ´ολο που έχω αλλάξει πάρα πολλά αυτοκίνητο το συγκεκριμένο το θεωρώ ένα απο τα τίμια αυτοκίνητα της τότε κατηγορίας του που έχουν περάσει απο τα χέρια μου. Όταν το έδωσα βέβαια το έκανα με χαρά καθώς αντικαταστάθηκε με Alfa Romeo 156.
fiat brava sx 1.3cc τι παίζει με αυτο το αμαξι