Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με λεβιέ ταχυτήτων σε QQ 2014;;;;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με λεβιέ ταχυτήτων σε QQ 2014;;;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    41
    1876
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      new_gre last edited by

      Καλησπέρα,

      βάζω το θέμα εδώ και όχι στη κατηγορία του κατασκευαστή (πρόκειται για qashqai 2014) επειδή με ενδιαφέρουν οι απόψεις σχετικά με το πρόβλημα (και πιστεύω δεν παίζει ρόλο ο κατασκευαστής).

      Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι είμαι μηχανολογικά αναλφάβητος σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα και έχω κλεισμένο ραντεβού αύριο στην αντιπροσωπεία, αλλά επειδή υπάρχουν πολλοί γνώστες εδώ μέσα θα ήθελα μια γνώμη από κάποιο εμπειρογνώμονα μέχρι να περάσουν οι ώρες και βρεθώ στο συνεργείο ώστε να είμαι σχετικά προετοιμασμένος αύριο ως προς το τι μπορεί να μου πούν.

      Το αμάξι το έχω 2,5 μήνες (QQ 1.5 diesel) και προχτές παρατήρησα (δεν ξέρω αν προυπήρχε και δεν έπεσε στην αντίληψη μου) το γεγονός ότι εκτός 1ης και 2ας, στις υπόλοιπες ταχύτητες (3η,4η,5η και 6η), όταν πατάω γκάζι, ο λεβιές ταχυτήτων κάνει μια κίνηση σαν να θέλει να βγεί εκτός ταχύτητας (ελαφρά πρός τα πίσω). Δεν ξέρω αν είναι καταννοητό έτσι όπως το περιγράφω....

      Το αμάξι δεν κρεμάει, δεν έχω θέμα με τις ταχύτητες, ούτε ακούγεται κάποιος θόρυβος, πιο πολύ στο μάτι είναι η φάση. Η μήπως όχι? Δεν θυμάμαι σε προηγούμενα αυτοκίνητα να είχα παρατηρήσει κάτι τέτοιο (ακόμη και σε αυτοκίνητα 15ετίας). Και ερωτώ....

      1. Υπάρχει περίπτωση να είναι φυσιολογικό να κάνει απλά μια κίνηση όταν πατάω γκάζι και είναι σε ταχύτητα (και όχι σε ρελαντί) να κάνει ένα τσακ προς τα πίσω ο λεβιές και να είναι απλά ιδέα μου?
      2. Το έχει παρατηρήσει κάποιος στο δικό του αυτοκίνητο (και διαφορετικού κατασκευαστή και μοντέλου) και να θυμάται αν υπήρχε πρόβλημα όταν πήγε σε συνεργείο και τι του είπαν?
      3. Παίζει να έχει κάποια μηχανολογική εξήγηση του στύλ.....έχει λασκάρει κάτι στο λεβιέ, στη βάση ή κάπου αλλού?

      Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • N
        new_gre last edited by

        Καλησπέρα,

        βάζω το θέμα εδώ και όχι στη κατηγορία του κατασκευαστή (πρόκειται για qashqai 2014) επειδή με ενδιαφέρουν οι απόψεις σχετικά με το πρόβλημα (και πιστεύω δεν παίζει ρόλο ο κατασκευαστής).

        Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι είμαι μηχανολογικά αναλφάβητος σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα και έχω κλεισμένο ραντεβού αύριο στην αντιπροσωπεία, αλλά επειδή υπάρχουν πολλοί γνώστες εδώ μέσα θα ήθελα μια γνώμη από κάποιο εμπειρογνώμονα μέχρι να περάσουν οι ώρες και βρεθώ στο συνεργείο ώστε να είμαι σχετικά προετοιμασμένος αύριο ως προς το τι μπορεί να μου πούν.

        Το αμάξι το έχω 2,5 μήνες (QQ 1.5 diesel) και προχτές παρατήρησα (δεν ξέρω αν προυπήρχε και δεν έπεσε στην αντίληψη μου) το γεγονός ότι εκτός 1ης και 2ας, στις υπόλοιπες ταχύτητες (3η,4η,5η και 6η), όταν πατάω γκάζι, ο λεβιές ταχυτήτων κάνει μια κίνηση σαν να θέλει να βγεί εκτός ταχύτητας (ελαφρά πρός τα πίσω). Δεν ξέρω αν είναι καταννοητό έτσι όπως το περιγράφω....

        Το αμάξι δεν κρεμάει, δεν έχω θέμα με τις ταχύτητες, ούτε ακούγεται κάποιος θόρυβος, πιο πολύ στο μάτι είναι η φάση. Η μήπως όχι? Δεν θυμάμαι σε προηγούμενα αυτοκίνητα να είχα παρατηρήσει κάτι τέτοιο (ακόμη και σε αυτοκίνητα 15ετίας). Και ερωτώ....

        1. Υπάρχει περίπτωση να είναι φυσιολογικό να κάνει απλά μια κίνηση όταν πατάω γκάζι και είναι σε ταχύτητα (και όχι σε ρελαντί) να κάνει ένα τσακ προς τα πίσω ο λεβιές και να είναι απλά ιδέα μου?
        2. Το έχει παρατηρήσει κάποιος στο δικό του αυτοκίνητο (και διαφορετικού κατασκευαστή και μοντέλου) και να θυμάται αν υπήρχε πρόβλημα όταν πήγε σε συνεργείο και τι του είπαν?
        3. Παίζει να έχει κάποια μηχανολογική εξήγηση του στύλ.....έχει λασκάρει κάτι στο λεβιέ, στη βάση ή κάπου αλλού?

        Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          new_gre last edited by

          Καλησπέρα,

          βάζω το θέμα εδώ και όχι στη κατηγορία του κατασκευαστή (πρόκειται για qashqai 2014) επειδή με ενδιαφέρουν οι απόψεις σχετικά με το πρόβλημα (και πιστεύω δεν παίζει ρόλο ο κατασκευαστής).

          Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι είμαι μηχανολογικά αναλφάβητος σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα και έχω κλεισμένο ραντεβού αύριο στην αντιπροσωπεία, αλλά επειδή υπάρχουν πολλοί γνώστες εδώ μέσα θα ήθελα μια γνώμη από κάποιο εμπειρογνώμονα μέχρι να περάσουν οι ώρες και βρεθώ στο συνεργείο ώστε να είμαι σχετικά προετοιμασμένος αύριο ως προς το τι μπορεί να μου πούν.

          Το αμάξι το έχω 2,5 μήνες (QQ 1.5 diesel) και προχτές παρατήρησα (δεν ξέρω αν προυπήρχε και δεν έπεσε στην αντίληψη μου) το γεγονός ότι εκτός 1ης και 2ας, στις υπόλοιπες ταχύτητες (3η,4η,5η και 6η), όταν πατάω γκάζι, ο λεβιές ταχυτήτων κάνει μια κίνηση σαν να θέλει να βγεί εκτός ταχύτητας (ελαφρά πρός τα πίσω). Δεν ξέρω αν είναι καταννοητό έτσι όπως το περιγράφω....

          Το αμάξι δεν κρεμάει, δεν έχω θέμα με τις ταχύτητες, ούτε ακούγεται κάποιος θόρυβος, πιο πολύ στο μάτι είναι η φάση. Η μήπως όχι? Δεν θυμάμαι σε προηγούμενα αυτοκίνητα να είχα παρατηρήσει κάτι τέτοιο (ακόμη και σε αυτοκίνητα 15ετίας). Και ερωτώ....

          1. Υπάρχει περίπτωση να είναι φυσιολογικό να κάνει απλά μια κίνηση όταν πατάω γκάζι και είναι σε ταχύτητα (και όχι σε ρελαντί) να κάνει ένα τσακ προς τα πίσω ο λεβιές και να είναι απλά ιδέα μου?
          2. Το έχει παρατηρήσει κάποιος στο δικό του αυτοκίνητο (και διαφορετικού κατασκευαστή και μοντέλου) και να θυμάται αν υπήρχε πρόβλημα όταν πήγε σε συνεργείο και τι του είπαν?
          3. Παίζει να έχει κάποια μηχανολογική εξήγηση του στύλ.....έχει λασκάρει κάτι στο λεβιέ, στη βάση ή κάπου αλλού?

          Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • C
            cosneo last edited by

            Γαλλικό κιβώτιο που τινάζεται έχεις. Όλα τα Renault/Nissan έτσι κάνουν

            Στάλθηκε από το GT-I9195 μου

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • N
              new_gre last edited by

              Ουσιαστικά μου λες ότι είναι νορμάλ στα συγκεκριμένα και είναι απλά ιδέα μου τυχόν πρόβλημα;

              Να μην αγχωθω;

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • ?
                A Former User last edited by

                οχι μονο τα Renault/Nissan , ΟΛΑ τα αμαξια που εχουν χειροκινητο κιβωτιο ετσι κανουν

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  happy last edited by

                  Δεν κουνιέται ο μοχλός αλλά η μηχανή με το σασμαν στις βάσεις τους, φυσιολογικοτατο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • R
                    riverael1 last edited by

                    ετσι κανει και σε μενα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • R
                      raptispan last edited by

                      Και μένα που έχω ίδιο μοτερ-κιβωτιο έτσι κανει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • I
                        i30mania last edited by

                        Ο χρήστης new_gre έγραψε:
                        Ουσιαστικά μου λες ότι είναι νορμάλ στα συγκεκριμένα και είναι απλά ιδέα μου τυχόν πρόβλημα;

                        Να μην αγχωθω;

                        Aπολύτως φυσιολογικό. Λόγω αδράνειας μετακινείται κινητήρας-κιβώτιο και μεταδίδεται η κίνηση στο λεβιέ,
                        μην ανησυχείς

                        Αυτό θα σου πουν και αύριο στο συνεργείο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • C
                          cson last edited by

                          Φυσιολογικο ειναι , μην ασχολησε. Απλα κανε μια ερωτηση να στο επιβεβαιωσουν. Οντως ξενιζει σε συγχρονο αμαξι να γινεται αυτο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            γαλικο αυτοκινητο=μαλακιες βασεις μηχανης (στο μεγαλυτερο ποσοστο τους) αρα μετακινηση μηχανης-σαζμαν και λεβιε ταχυτητων μαζι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • N
                              new_gre last edited by

                              Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Θα ποστάρω μόλις έχω νεότερα και από το συνεργείο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • H
                                happy last edited by

                                Ο χρήστης new_gre έγραψε:
                                Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Θα ποστάρω μόλις έχω νεότερα και από το συνεργείο.

                                Τι νεώτερα; Αφού λέμε ότι δεν είναι πρόβλημα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • N
                                  new_gre last edited by

                                  Όπως έγραψα και στο αρχικό post έχω ήδη κλεισμένο ραντεβού για σήμερα. Δεν μου είναι δύσκολο ούτε να πάω ούτε να ποστάρω την απάντηση τους και ας είναι ίδια με τις παραπάνω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                    γαλικο αυτοκινητο=μαλακιες βασεις μηχανης (στο μεγαλυτερο ποσοστο τους) αρα μετακινηση μηχανης-σαζμαν και λεβιε ταχυτητων μαζι.

                                    Ειχα την εντυπωση οτι η μετακινηση γινεται αντιληπτη σε οσα αμαξια εχουν συνδεση λεβιε-κιβωτιο με σταυρο αντι με ντιζες. Αλλα να που και στο qq γινεται αντιληπτο με ντιζες (ντιζες δεν εχει λογικα?)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ο χρήστης cson έγραψε:

                                      γαλικο αυτοκινητο=μαλακιες βασεις μηχανης (στο μεγαλυτερο ποσοστο τους) αρα μετακινηση μηχανης-σαζμαν και λεβιε ταχυτητων μαζι.

                                      Ειχα την εντυπωση οτι η μετακινηση γινεται αντιληπτη σε οσα αμαξια εχουν συνδεση λεβιε-κιβωτιο με σταυρο αντι με ντιζες. Αλλα να που και στο qq γινεται αντιληπτο με ντιζες (ντιζες δεν εχει λογικα?)

                                      εχεις δικιο σε αυτο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • T
                                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                                        Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                                        οχι μονο τα Renault/Nissan , ΟΛΑ τα αμαξια που εχουν χειροκινητο κιβωτιο ετσι κανουν

                                        Πού τό'χεις δεί γραμμένο αυτό;...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          που διαφωνείς?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                                            που διαφωνείς?

                                            Οτι δεν ισχυει καθολου αυτο που λες. Στα ντιζατα που ειναι πλεον ολα τα συγχρονα αμαξια σπανια θα αισθανθεις κατι στο λεβιε, ποσο μαλλον να κινηται κιολας στο πατα-ασε του γκαζιου. Στα πιο παλια με αξονα απο κατω οντως κανει βολτα ο λεβιες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr