Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 346
    • 347
    • 348
    • 349
    • 350
    • 488
    • 489
    • 348 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219815
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astronautis last edited by

      Παρατήρησα χτες το εξής πρόβλημα:

      Έχοντας το τιμόνι αρκετά στριμμένο είτε προς τα δεξιά είτε προς τα αριστερά και επιταχύνοντας ακούγεται ένα τακ τακ τακ από το μπροστινό σύστημα. Σταματάει όταν φέρω το τιμόνι στο κέντρο ή αν σταματήσω να πατάω γκάζι (δηλαδή να επιταχύνω)

      Αρχικά το άκουσα σε σταυροδρόμια που έστριβα σε δρόμο με πρωτεταιότητα (ήμουν σταματημένος και ξεκινούσα με μεγάλη επιτάχυνση σε 90 μοιρες στροφή) και σε ανηφορικές κλειστές φουρκέτες (όπου και πάλι πατούσα τέρμα το γκάζι με στριμένους τους τροχούς). Σε κατηφορικές φουρκέτες που μπήκα με αρκετή ταχύτητα και δεν πάτησα γκάζι έως να επαναφέρω το τιμόνι δεν ακουγόταν τίποτα.

      Πάω για αλλαγή μπιλιοφόρων? Παίζει να είναι κάτι άλλο? Είναι λογικό να το εμφανίσει και στους 2 τροχούς την ίδια στιγμή και χωρίς άλλο σύμπτωμα?
      Το τιμόνι και το κράτημα είναι όπως συνήθως, καμιά υποβάθμιση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cson last edited by

        Οχι απαραιτητα μπιλιοφοροι(αν και ολα δειχνουν αυτο), σηκωστε το και δειτε για συνεμπλοκ ψαλιδιων και μπαλακια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros-foivos last edited by

          Καλησπέρα με τον νέο χρόνο πέρασαν 8 χρόνια απο την αγόρα του focus του 2007 και απο οτι βλέπω χρειάζεται αλλαγή στους ιμάντες χρονισμού . Ρώτησα την αντιπροσωπία service της ford και μου είπαν 260 ευρώ με περαστικά για ιμάντα χρονισμού (με βιδες ) ,ιμάντα παρελκόμενων και τεντωτήρα . Και 120 μόνο περαστικά αν φέρω τα ανταλλακτικά .
          Τον ρώτησα αν θα ήταν καλό να αλλαξουμε και αντλία αλλα μου είπε οτι δεν χρειάζεται τώρα αλλα τώρα παρουσιάσει συμπτώματα . Προτείνεται να γίνει και αλλαγή στην αντλιά σε τέτοιες περιπτώσεις έτσι ??
          Λογω της τιμής εψαξα σε site με ανταλλακτικά και βρίσκω kit την INA με ιμάντα βιδες - τεντωτήρα - αντλία στα 80 ευρώ και στα 30 το σετ για παρελκώμενα της contitech . Επειδή ολα τα άλλα κιτ ιμάντα χρονισμου -αντλίας εχουν 130+ ξερει κανείς αν η ΙΝΑ ειναι εμπιστοσύνης ή να παώ σε ποιο ακριβές λύσεις ( contitech - bosch ) ???
          Γενικά το αμάξι δεν θα το κρατήσουμε πανω απο 6-7 χρόνια παραπάνω
          Ευχαριστώ !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Μια χαρα μου φαινεται η ΙΝΑ σαν εταιρια.
            που βρηκες ιμαντα τεντωτηρα + αντλια για 80€?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros-foivos last edited by

              Απο το antallaktikaonline.gr . και εμενα μου εκανε εντύπωση η τιμή .. http://www.antallaktikaonline.gr/ina/7167137
              Edit: Κάτι μου βρομάει που εχουν έδρα Berlin ... Θα ρωτήσω σε κανέναν εδώ στην Θεσσαλονίκη για τιμές .. καμία πρόταση ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                Μια χαρα μου φαινεται η ΙΝΑ σαν εταιρια.
                που βρηκες ιμαντα τεντωτηρα + αντλια για 80€?

                H INA είναι τεράστια εταιρία και απίστευτη σε ποιότητα στα ειδικά ( και ακριβά ) ρουλεμάν, στα απλά είναι μια από τα ίδια με όλους, έχει ομως τη μεγαλύτερη γκάμα στα ρουλεμάν για την αυτοκινητοβιομηχανία, ανήκει στο schaeffler group, δουλεύω χρόνια χωρίς πρόβλημα τα γραμμικά της ρουλεμάν.

                http://www.schaeffler-group.com/content ... smap_1.jsp

                http://www.schaeffler-group.com/content ... e/home.jsp

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
                  Απο το antallaktikaonline.gr . και εμενα μου εκανε εντύπωση η τιμή .. http://www.antallaktikaonline.gr/ina/7167137
                  Edit: Κάτι μου βρομάει που εχουν έδρα Berlin ... Θα ρωτήσω σε κανέναν εδώ στην Θεσσαλονίκη για τιμές .. καμία πρόταση ?

                  Απο οτι ειδα εχει τα σετ με ιμαντες τεντωτηρες και αντλια μαζι που εχουν μερικοι κατασκευαστες, αλλα δεν τα εχω δει σε ελληνικο δικτυακι μαγαζι. Ολο το σιτε ειναι μεταφρασμενο απο ξενη γλωσσα. Αν βεβαια στελνει κανονικα γιατι να εχεις προβλημα. Επισης μου κανει εντυπωση ο ΦΠΑ που ειναι 19%

                  θα δω ποια ειναι η γερμανικη μαμα και θα δω αν εχει μαγαζι γερμανικο να δω ποσο τα πουλανε εκει, θα σου δωσω λιν αν βρω.

                  Νατη η μαμα, φαινεται να εχει διαφορα μαγαζια σε διαφορες χωρες
                  http://www.pkwteile.de/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Έχει και Ελληνικά Θοδωρή το μαγαζί και Αγγλικά και άλλες γλώσσες

                    http://www.antallaktikaonline.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Ρωτα και στα ελληνικα μαγαζια, ισως τα βρεις ιδια τιμη. Προσωπικα ποτέ δεν εχω βρει κατι φθηνοτερο σε καταστηματα ανταλλακτικων εξωτερικου. Με μια καλη ερευνα αγορας εδω περα αγορασω παντα σε σωστες τιμες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        diselakias last edited by

                        Γνωρίζει κανείς την ροπή σφυξίματος της κεφαλής σε suzuki jiminy του 1999.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Ο χρήστης Diselakias έγραψε:
                          Γνωρίζει κανείς την ροπή σφυξίματος της κεφαλής σε suzuki jiminy του 1999.

                          http://www.suzimotive.com.au/technical.htm

                          βοηθαει αυτο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Ο χρήστης Diselakias έγραψε:
                            Γνωρίζει κανείς την ροπή σφυξίματος της κεφαλής σε suzuki jiminy του 1999.

                            ψαξε σε ενα τορρεντ site για 'jimny', υπαρχει ετοιμο υπερπληρες service manual

                            ροπη και μοιρες

                            1. Install cylinder head to cylinder block.
                              Apply engine oil to new cylinder head bolts and tighten them
                              gradually as follows.
                              a) Tighten cylinder head bolts (“1” – “10”) to 20 N·m (2.0 kg-m,
                              14.5 lb-ft) according to numerical order as shown by using
                              a 12 corner socket wrenches.
                              b) In the same manner as in Step a), tighten them to 40 N·m (4.0
                              kg-m, 29.0 lb-ft).
                              c) Retighten all bolts 60 according to numerical order in figure.
                              d) Repeat Step c).
                              e) Tighten bolt “A” to specified torque.
                              NOTE:
                               Never reuse cylinder head bolts (“1” – “10”) once disassembled
                              it due to plastic deformation tightening.
                              Be sure to use new cylinder head bolts.
                               Be sure to tighten M8 bolt (“A”) after securing the other
                              bolt.
                              Tightening Torque
                              (a): 22 N·m (2.2 kg-m, 16.0 lb-ft)
                              (b): 40 N·m (4.0 kg-m, 29.0 lb-ft) and retighten 60 twice
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              viky last edited by

                              καλησπέρα θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις!! θέλω να πάρω αυτοκίνητο μεταχειρισμένο, βρήκα ένα hyndai atos του 2004 μοντέλο 1100cc με 70.000 χλμ σε καλή κατάσταση 3500 αρχική τιμή με το παζάρεμα το άφησε 3300 συν την μεταβίβαση 165 (3300 + 165 = 3465) είναι λογική αυτή η τιμή για ένα τέτοιο αυτοκίνητο? και δεύτερον σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει ABS είναι μεγάλο το κόστος για να του βάλω?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasil last edited by

                                Ο χρήστης βίκυ έγραψε:
                                καλησπέρα θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις!! θέλω να πάρω αυτοκίνητο μεταχειρισμένο, βρήκα ένα hyndai atos του 2004 μοντέλο 1100cc με 70.000 χλμ σε καλή κατάσταση 3500 αρχική τιμή με το παζάρεμα το άφησε 3300 συν την μεταβίβαση 165 (3300 + 165 = 3465) είναι λογική αυτή η τιμή για ένα τέτοιο αυτοκίνητο? και δεύτερον σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει ABS είναι μεγάλο το κόστος για να του βάλω?

                                Νομίζω πως είναι αρκετά τα λεφτά... Για abs δεν γνωρίζω, ίσως να μην αξίζει κιόλας (δηλαδη να στοιχίζει αρκετα-το πιο πιθανο βασικα..).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Ο χρήστης βίκυ έγραψε:
                                  καλησπέρα θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις!! θέλω να πάρω αυτοκίνητο μεταχειρισμένο, βρήκα ένα hyndai atos του 2004 μοντέλο 1100cc με 70.000 χλμ σε καλή κατάσταση 3500 αρχική τιμή με το παζάρεμα το άφησε 3300 συν την μεταβίβαση 165 (3300 + 165 = 3465) είναι λογική αυτή η τιμή για ένα τέτοιο αυτοκίνητο? και δεύτερον σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει ABS είναι μεγάλο το κόστος για να του βάλω?

                                  Για ατος 11 ετων μου φαινονται πολλα τα λεφτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    astra_n last edited by

                                    Μην πάρεις αυτοκίνητο χωρίς ABS και στη μισή τιμή να σ' το δώσει, έχουμε 2015. Από μεταχειρισμένα άλλο τίποτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • mesastou
                                      mesastou last edited by

                                      +1 σε astra_n και ναι, είναι πολλά τα λεφτά.

                                      ψάξε car.gr κλπ

                                      mouths are for eating, noses for breathing.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        astronautis last edited by

                                        Επιστρέφω ζητώντας γνώμες για το ζήτημα του μπιλιοφόρου: έχει κοπεί η μια φουσκα και με πολύ κόπο μπορείς να κάνεις το μπιλιοφόρο να ακουστεί (το γνώριμο κρακ κρακ κρακ)

                                        Λόγω στενότητας την παρούσα στιγμή, σκέφτομαι 2 επιλογές:

                                        Πρωτη επιλογή: Αν αλλάξω φούσκα και γρασάρω ξανά, θα αποφύγω την αντικατάσταση όλου του μπιλιοφόρου. Το ζήτημα είναι πόσο μακριά θα με πάει. Καμιά εκτίμηση? Σας φαίνεται λογικό?

                                        Δεύτερη επιλογή: Να αλλάξω μπιλιοφόρο και να ξεμπερδεύω. Σε σχέση με αυτή την περίπτωση, μπορώ να παρατείνω την επισκευή για μερικούς μήνες? Δεδομένου ότι ο μπιλιοφόρος είναι στην αρχή της φθοράς του, θα μπορούσα να το κυκλοφορήσω για π.χ. 10000 χλμ ακόμη ή λέω μαλ**ιες? Υπάρχει περίπτωση να μου κάνει ζημιά κάπου αλλού?

                                        Από όσο έχω καταλάβει ζήτημα ασφάλειας δεν τίθεται, γιατί στην χειρότερη περίπτωση θα πρέπει να δω να δυσκολεύεται να μεταδόσει τη ροπή (όταν φτάσει σε αυτό το σημειο αναγκαστικά θα πάει για αλλαγή). Αν ξαναλέω μαλ**ιες, πείτε μου..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fokion_sportage last edited by

                                          Αν φτασεις να αλλαξεις τη φουσκα αλλαξε και μπλιλιοφορο γιατι θα πληρωσεις την ιδια εργασια 2 φορες...
                                          ειναι σα να λες αλλαξω ιμαντα εκεντροφορου και δεν αλλαζω τρομπα νερου οποτε οταν ερθει κι αυτηνης η ωρα ξαναλυνεις και ξαναπληρωνεις

                                          Δοκιμασε να μπαλωσεις τη φουσκα και βαλε γρασσο μεσα. Θα 'αγορασεις' λιγο χρονο παραπανω....

                                          Αλλα ΠΑΝΤΑ να εχεις το νου σου ... αν ο θορυβος αυξηθει..... και ναι οριακα αλλα τιθεται ενα θεμα ασφαλειας αν ο μπιλιοφορος αποφασισει καποια στιγμη να δυαλυθει στα εξ ων συνετεθει και να μπλοκαρει η ροδα....

                                          Γενικά αν αποφευγεις το πολυ κομενο τιμονι και να παταε εντονα και γκαζει το τραιναρεις....

                                          Εννοειται οτι ολα αυτα ειναι 'μπακαλικα'.... τη σωστη λυση την ξερεις...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Yπάρχουν φούσκες universal με το γράσο τους με 8-10€ βάλε και μαστορικά και υπολόγισε τι σε συμφέρει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 346
                                            • 347
                                            • 348
                                            • 349
                                            • 350
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 348 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr