-
Θα μπορούσε να είναι και το ίδιο το όργανο που έχει πρόβλημα.
-
Ο χρήστης NikosPatra έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα και καλή χρονιά. Πριν λίγο γράφτηκα στο forum και το βρίσκω πολύ καλό. Χρειάζομαι λοιπόν τα φώτα σας στο παρακάτω θέμα. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο ford focus s/w μοντέλο 06/07 με κινητήρα 1600 tdci. Θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και τον κινητήρα του. Επίσης επειδή υπάρχει ο ίδιος κινητήρας με δύο ιπποδυνάμεις 90 και 110 ps, θα ήθελα να μου πει κάποιος πως μπορώ να ξέρω ότι αυτό που μου πουλάνε είναι 110 και όχι 90 καθώς δεν το έχω ξαναοδηγήσει για να το κρίνω από την απόδοση?Καλό αυτοκίνητο, μέτριος κινητήρας. Αυτός με τα 110 άλογα είναι επαρκής για οικογενειακές μετακινήσεις πάντως. Με τον αριθμό πλαισίου σε μια οποιαδήποτε αντιπροσωπεία μπορούν να σου πούνε αν είναι ο 90άρης ή ο 110.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα μπορούσε να είναι και το ίδιο το όργανο που έχει πρόβλημα.Λές φίλε μου;Τι πρόβλημα να είναι;Να μην είναι καλά βαλμένο κάποιο φισάκι που το ενώνει με το δείκτη;
-
Κάποια επαφή ή ακόμα και το ίδιο το όργανο να χάλασε.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάποια επαφή ή ακόμα και το ίδιο το όργανο να χάλασε.Πραγματικά δεν ξέρω τι να'ναι,άμα είναι κάποια επαφή εντάξει είμαστε,άμα είναι το όλο όργανο φαντάζομαι θα'ναι καλό κονδύλι...
-
Παιδια ειχα ενα φιεστα εμπονι 1.600 105 αλογα δεν μου εβγαλε κανενα προβλημα και απο θεμα επιταχυνσης ηταν πυροβολο,δυστυχως επεσα σε καραμπολα και το αμαξι βγηκε ολικη περιμενω αποζημιωση και δεν ξερω τι ναπαρω δεν θα θελα να φυγω απο την οικογενεια της φορντ,θα εχω γυρω στα 6κ ε λεω να παω σε κανα φοκους 1.6 εσεις τι λετε
-
Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:
Καλημέρα σε όλη την παρέα,καλή χρονιά με υγεία σε όλους!!!
Έχω ένα θεματάκι με το αμάξι.Είναι το c-max 1,8 μοντέλο 2006.Είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής.Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι με τη θερμοκρασία & τι εννοώ.Πέρα του ότι αργεί υπερβολικά να ανέβει ο δείκτης στη μέση,όταν παίρνω κατηφόρες ο δείκτης μετακινείτα προς τα κάτω & πολλές φορές να έχει φτάσει στο τέρμα.Όταν μετά πιάνω ευθεία ανεβαίνει πάλι στη μέση(καλοριφέρ έχω κανονικά & όταν πέφτει ο δείκτης).Πήγα στο συνεργείο είπα τα συμπτώματα & μου είπαν ότι είναι ο θερμοστάτης,θέλει αλλαγή.Να μην τα πολυλογώ ο θερμοστάτης αλλάχτηκε πριν 6 μήνες(καλοκαίρι).Την προηγούμενη εβδομάδα το απόγευμα ήμουν στο περιφερειακό του Υμμητού & όπως πήρα την κατηφόρα(σκέφτηκα ευκαιρία είναι να δοκιμάσω το δείκτη)Τελικά στην κατηφόρα ο δείκτης μετακινήθηκε πολύ προς τα κάτω,έφτασε στην προτελευταία γραμμή & μετά μόλις έπιασα ευθεία κανονικά στη μέση.Προχτές που έκανε πολύ κρύο (έδειχνε 3 βαθμούς το πρωί),έκανε πάνω από 20’ να ανεβάσει θερμοκρασία(ο δείκτης στη μέση)Ζεστός αέρας έβγαινε όμως κανονικά.
Θερμοστάτης δε νομίζω να είναι πάλι(να’ναι & ο καινούργιος ελλατωματικός;)
Έλεγα μήπως είναι αντλία νερού,αλλά αν ήταν αυτό δεν θα ανέβαζε θερμοκρασία ή δεν θα είχα καλοριφέρ;;
Φαντάζομαι με τα ελάχιστα που ξέρω μήπως έχει να κάνει με το δείκτη μήπως δεν κάνει κάποιο καλώδιο επαφή & έχω αυτά τα απότελέσματα ή κάποια βαλβίδα.
Θα ήθελα αν είναι δυνατόν κάποια βοήθεια αν μπορώ να βρώ κάποια λύση.
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας να με διαβάσετε & ζητώ συγνώμμη αν σας κούρασα!Η συμπεριφορά δείχνει ΟΚ αφού είναι λογικό να πέσει η θερμοκρασία τόσο χαμηλά με το καλοριφέρ αναμμένο
ΑΝ δεν είχες καλοριφέρ, η πτώση θα ήταν πολύ μικρότερη
Η επισκευή του θερμοστάτη ήταν επιτυχής αφού πλέον δεν έπεσε κάτω από την προτελευταία γραμμή.
Η αντλία είναι ΟΚ αφού έχεις καλοριφέρ και τόσο καλή ψύξη, οπότε καλές διαδρομές -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Καλημέρα σε όλη την παρέα,καλή χρονιά με υγεία σε όλους!!!
Έχω ένα θεματάκι με το αμάξι.Είναι το c-max 1,8 μοντέλο 2006.Είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής.Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι με τη θερμοκρασία & τι εννοώ.Πέρα του ότι αργεί υπερβολικά να ανέβει ο δείκτης στη μέση,όταν παίρνω κατηφόρες ο δείκτης μετακινείτα προς τα κάτω & πολλές φορές να έχει φτάσει στο τέρμα.Όταν μετά πιάνω ευθεία ανεβαίνει πάλι στη μέση(καλοριφέρ έχω κανονικά & όταν πέφτει ο δείκτης).Πήγα στο συνεργείο είπα τα συμπτώματα & μου είπαν ότι είναι ο θερμοστάτης,θέλει αλλαγή.Να μην τα πολυλογώ ο θερμοστάτης αλλάχτηκε πριν 6 μήνες(καλοκαίρι).Την προηγούμενη εβδομάδα το απόγευμα ήμουν στο περιφερειακό του Υμμητού & όπως πήρα την κατηφόρα(σκέφτηκα ευκαιρία είναι να δοκιμάσω το δείκτη)Τελικά στην κατηφόρα ο δείκτης μετακινήθηκε πολύ προς τα κάτω,έφτασε στην προτελευταία γραμμή & μετά μόλις έπιασα ευθεία κανονικά στη μέση.Προχτές που έκανε πολύ κρύο (έδειχνε 3 βαθμούς το πρωί),έκανε πάνω από 20’ να ανεβάσει θερμοκρασία(ο δείκτης στη μέση)Ζεστός αέρας έβγαινε όμως κανονικά.
Θερμοστάτης δε νομίζω να είναι πάλι(να’ναι & ο καινούργιος ελλατωματικός;)
Έλεγα μήπως είναι αντλία νερού,αλλά αν ήταν αυτό δεν θα ανέβαζε θερμοκρασία ή δεν θα είχα καλοριφέρ;;
Φαντάζομαι με τα ελάχιστα που ξέρω μήπως έχει να κάνει με το δείκτη μήπως δεν κάνει κάποιο καλώδιο επαφή & έχω αυτά τα απότελέσματα ή κάποια βαλβίδα.
Θα ήθελα αν είναι δυνατόν κάποια βοήθεια αν μπορώ να βρώ κάποια λύση.
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας να με διαβάσετε & ζητώ συγνώμμη αν σας κούρασα!Η συμπεριφορά δείχνει ΟΚ αφού είναι λογικό να πέσει η θερμοκρασία τόσο χαμηλά με το καλοριφέρ αναμμένο
ΑΝ δεν είχες καλοριφέρ, η πτώση θα ήταν πολύ μικρότερη
Η επισκευή του θερμοστάτη ήταν επιτυχής αφού πλέον δεν έπεσε κάτω από την προτελευταία γραμμή.
Η αντλία είναι ΟΚ αφού έχεις καλοριφέρ και τόσο καλή ψύξη, οπότε καλές διαδρομέςΤα όργανα των Φορντ δεν λειτουργούν έτσι.
-
Καλημέρα σε όλους.
Σήμερα πήγε συνεργείο το αμάξι για έλεγχο του τι γίνεται.Το έβαλαν στον εγκέφαλο μήπως δείξει κάποια βλάβη,τα ψάξαν όλα μήπως βρουν κάτι αλλά τιποτα,το πήγαν δοκιμή σε κατηφόρες & ο δείκτης δεν κουνήθηκε καθόλου(αν είναι δυνατόν).Το πρωί που το πήρα στην κατηφόρα της Μεσογείων κατέβηκε & στο ρελαντί που ήταν στο φανάρι πάλι μετακινήθηκε.Τι να πω.Παραγγείλαν έναν καινούργιο θερμοστάτη & μου είπαν όταν μου το ξανακάνει να πάω να βάλουν άλλον.
Θα δείξει το μέλλον.... -
Ρε παιδια βρηκα ενα φιεστα τρεντ 1400 75 αλογα με 56.000χλμ του 07 θα ηθελα να ρωτησω επειδη τρακαρα το προηγουμενο μου
φιεστα εμπονυ 1600 105 αν 8α ειναι παρα πολυ πιο αργο το συγκεκριμενο αμαξι το δινει 3800 και σκεφτομαι να το παρω γιατι ειχα μεινει παρα πολυ ικανοποιημενος απο το εμπονυ. -
Φυσικά έχει μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις. Μάλλον θα απογοητευτείς από το 1400.
-
Αχχχ μη μου λες τετοια γιατι δεν το εχω οδηγησει καν..και αν κρινω με το προηγουμενο που με 2α σπασμενη απογειωνοσουν θα ξενερωσω πολυασχημα
-
Καντο ένα test drive. Μέτριες επιδόσεις αλλά αξιόπιστο και οικονομικό. Έχοντας (εσύ) όμως και την εμπειρία από Fiesta θα δεις κάποια πράγματα που θα σε 'γλυκανουν' ακόμα και στο 1,4.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Τελικα δεν πραγματοποιηθηκε η ανταλλαγη,οποτε ειμαι με 6 χιλιαδες ευρο και ψαχνομαι.....
εχθες εκανα μια βολτα στην αντιπροσωπια στην αργυρουπολη και επαθα μεγαλη πλακα με το καινουριο φιεστα ..
φυσικα ρωρησα και για τη πωληση των τεστ ντραιβ και τους εχουν μεινει 2 φιεστα του 14 ντιζελ 1600 αρια με τα 95 στα 10.000
αν μου βγαλουν και ατοκο δανειο το πηρα και αξαφανιστηκα δεν υπαρχει καλυτερη λυση στη παρουσα φαση που βρισκομαι.. -
Το ντιζελ 1600 με τα 95 ειναι πιο αργο απο το 1000 εκο με τα 100 του 15 ?
-
Ναι είναι πιο αργό. Για άτοκο πάντως δύσκολα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι είναι πιο αργό. Για άτοκο πάντως δύσκολα...ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΟΣΗ ΚΑΘΟΛΟΥ..καθος πριν 5 χρονια τους παρακαλαγα για να μου δοσουν τεστ ντριβε το φιεστα...ειχα την εντιποση οτι δεν ηθελαν να πουλησουν...ποσο δε για τον φιλο που εχει το 60% του κεφαλαιου και ψαχνει για χρηματοδοτιση του αλλου 40%....
-
Τελικα δεν ειναι τεστ ντραιβ ειναι με χρονομισθωση απο δυο εταιριες που ειναι του ομιλου σφακιανακη ενολιγοις φιεστα του 14 με 5 χρονια εγγυηση 1600 95 αλογα 11.000 τελικη μαζι με το σερβις και ολα τα γραφειοκρατικα τι να πω νομιζα οτ θα ημουν στο δεκαρικο..θα παω τ δευτερα να δω τι ακριβως γινεται..
-
Καλησπερα στο φορουμ ειναι το 1ο μηνυμα μου, αν και διαβαζω και εχω συμβουλευτει αρκετες φορες τον χωρο του 4τ.
Θα μπω κατευθειαν στο ψητο, εχω ενα φοκους 1.4 του 2001.
Το προβλημα που μου εκανε απο το καιρο που το αγορασα (μεταχειρισμενο το 2012) ηταν στο ρελαντι να πεφτουν χαμηλα οι στροφες και ορισμενες φορες ετρεμε ο κινητητηρας μεχρι που εσβηνε.Αυτο μετα κατι Update του εγκεφαλου περυσι σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της Ford διορθωθηκε αρκετα μεχρι που το ξεχασα εντελως...αλλα πριν κανα 2 εβδομαδες αρχισε να κανει παλι τα δικα του αυτη τη φορα κατα την εκκινηση του κινητηρα.
Δηλαδη: οταν ειναι ζεστο παιρνει με την 2η 3η φορα, η μιζα γυρναει κανονικα.
οταν ειναι παγωμενο δυσκολευεται να παρει και οταν παρει τρεμει ο κινητηρας και οταν πατησω γκαζι σηκωνει τις στροφες περιπου στις 1200 (εκει που πρεπει μεχρι να ζεσταθει )
Ακουω διαφορα απο τα συνεργεια αλλα κανεις δεν λεει με σιγουρια αλλαξε αυτο τελος.. να σημειωσω οτι λαμπακι δεν αναβει, το διαγνωστικο δεν δειχνει τιποτα εννοειται..
Αλλα κανενας να μην του λεει κατι στο συνεργειο αυτα που κανει πραγματικα απορω. -
Ελέγχεις μπουζί-μπουζοκαλώδια-πολλαπλασιαστές με αυτή την σειρά. Κάνει και σκορτσαρίσματα στις χαμηλές στροφές;
FORD FORUM