-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Καλησπέρα. Εχω μια περίεργη απορία.
Λοιπόν. Σε εργαστηριακό μάθημα στην σχολή κάναμε μια πρακτική εργασία μέτρησης και ανάλυσης καυσαερίων.
Τ αυτοκίνητα που μετρήσαμε είναι ένα hyundai getz και ένα hyundai accent
και προηγούμενο εξάμηνο με άλλον καθηγητή είχαμε μετρήσει ένα nissan micra και το δικό μου accent
Tα getz και accent φοράνε τον ίδιο κινητήρα ( G4EA )
Με την τσιμπίδα του αναλυτή καυσαερίων (την τοποθετούμε πάνω σε ένα οποιοδήποτε μπουζοκαλώδιο) μετρήσαμε τα rpm του κάθε κινητήρα. Στο μίκρα τα rpm ήταν νορμαλ. Στα Getz και 2 accenτ ομως είχαμε rpms στο ρελαντι το διπλάσιο (περίπου 1600 rpms έγραφε το όργανο) . Τα στροφόμετρα των αυτοκινήτων όμως κανονικότατα γράφανε τις σωστές στροφές (δηλαδή τις μισές απο ότι έδειχνε ο αναλυτής καυσαερίων)
Ο καθηγητής μας (σε αυτό το εξάμηνο) είπε ότι είναι πιθανόν σφάλμα του αναλυτή καυσαερίωνκαι να μην το λάβουμε υπόψιν.
O καθηγητής προηγούμενου εξαμήνου που με αυτόν μετρήσαμε το micra και το δικό μου accent μας είπε οτι o κινητήρας του accent έχει διπλο σπινθηρισμό (ένα μπουζί ανα κύλινδρο) για λόγους απόδοσης και μείωσης ρύπων και για αυτό βλέπουμε διπλά rpm στο ρελαντι με το όργανο μέτρησης.Κια στα 2 εξάμηνα οι μετρήσεις γίναν με τον ίδιο αναλυτή καυσαερίων.
Ρωτάω εγώ τώρα. Δύο μπουζί ανα κύλινδρο γνωρίζω ότι υπάρχει και τους λόγους που υπάρχει.
Γίνεται όμως σε έναν κινητήρα με ενα μπουζί ανα κύλινδρο (G4EA) να έχουμε διπλό σπινθηρισμό ; Όσο και να έψαξα κάτι τέτοιο στο ιντερνετ δεν βρίσκω κάτι σχετικό.
πες στον καθηγητη σου σου να διαβασει λιγο
τα λαθος αυτοκινητα φορανε 2 πολλαπλασιαστες για 4 κυλινδρους, αρα δινουν 2πλασιους σπινθηρες απο την κλασικη λυση του ενος πολλαπλασιαστη και για αυτο βλεπατε 2πλασιες στροφες, αν ο αναλυτης καυσαεριων ειναι κλασης 0 τοτε υπαρχει η δυνατοτητα ρυθμησης του ετσι ωστε να σειχνει σωστες στροφες και αλλη μια παραμετρος ειναι οτι μπορει να διαβασει τις σωστες στροφες απο τον παλμο του δυναμο. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
πες στον καθηγητη σου σου να διαβασει λιγο
τα λαθος αυτοκινητα φορανε 2 πολλαπλασιαστες για 4 κυλινδρους, αρα δινουν 2πλασιους σπινθηρες απο την κλασικη λυση του ενος πολλαπλασιαστη και για αυτο βλεπατε 2πλασιες στροφες, αν ο αναλυτης καυσαεριων ειναι κλασης 0 τοτε υπαρχει η δυνατοτητα ρυθμησης του ετσι ωστε να σειχνει σωστες στροφες και αλλη μια παραμετρος ειναι οτι μπορει να διαβασει στροφες απο τον παλμο του δυναμο.Δεν κατάλαβα. Άρα στα λάθος αυτοκίνητα έχουμε διπλό σπινθηρισμό σε κάθε κύλινδρο όπως με τα συστήματα twinspark ?
-
Ο χρήστης Dare-Devil έγραψε:
πες στον καθηγητη σου σου να διαβασει λιγο
τα λαθος αυτοκινητα φορανε 2 πολλαπλασιαστες για 4 κυλινδρους, αρα δινουν 2πλασιους σπινθηρες απο την κλασικη λυση του ενος πολλαπλασιαστη και για αυτο βλεπατε 2πλασιες στροφες, αν ο αναλυτης καυσαεριων ειναι κλασης 0 τοτε υπαρχει η δυνατοτητα ρυθμησης του ετσι ωστε να σειχνει σωστες στροφες και αλλη μια παραμετρος ειναι οτι μπορει να διαβασει στροφες απο τον παλμο του δυναμο.Δεν κατάλαβα. Άρα στα λάθος αυτοκίνητα έχουμε διπλό σπινθηρισμό σε κάθε κύλινδρο όπως με τα συστήματα twinspark ?
Οχι. Αν μπορεις φυγε απο εκει και πηγαινε αλλου, οι καθηγητες και ο τωρινος και αυτος που λες στο προηγουμενο εξαμηνο ειναι εντελως αδιαβαστοι.
Τι σχολη ειναι αυτη??Οπως σου ειπε ο ΗλιαςΑ τα συγκεκριμενα εχουν 2 πολλαπλασιαστες για 4 κυλινδρους. Αν ηtαν 6κυλινδρα θα ειχαν 3 πολλαπλασιαστες κλπ.
Ο καθε ΕΝΑΣ πολλαπλαιαστης δινει σπινθηρα σε ΔΥΟ κυλινδρους ταυτοχρονα, στην περιπτωση μας, τους 1-4 και στους 2-3. (αυτο θα μπορουσες να το δεις πολυ ευκολα στα Ηyundai Accent συνηθως ειναι σε περιοπτη θεση οι πολλαπλασιαστες και γραφουν και 1-4, 2-3 πανω).
Ο ενας κυλινδρος απο τα ζευγαρια αυτα ειναι παντα στη φαση συμπιεσης (αρα ο σπινθηρας ειναι χρησιμος) και ο αλλος κυλινδρος ειναι στη φαση εξαγωγης, (αρα αχρηστος, παει στραφι, wasted). Το συστημα λεγεται wasted spark και υπαρχει απο την εποχη του 2CV, μπορει και πιο πριν, εχει διαφορα πλεονεκτηματα. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
πες στον καθηγητη σου σου να διαβασει λιγο
τα λαθος αυτοκινητα φορανε 2 πολλαπλασιαστες για 4 κυλινδρους, αρα δινουν 2πλασιους σπινθηρες απο την κλασικη λυση του ενος πολλαπλασιαστη και για αυτο βλεπατε 2πλασιες στροφες, αν ο αναλυτης καυσαεριων ειναι κλασης 0 τοτε υπαρχει η δυνατοτητα ρυθμησης του ετσι ωστε να σειχνει σωστες στροφες και αλλη μια παραμετρος ειναι οτι μπορει να διαβασει στροφες απο τον παλμο του δυναμο.Δεν κατάλαβα. Άρα στα λάθος αυτοκίνητα έχουμε διπλό σπινθηρισμό σε κάθε κύλινδρο όπως με τα συστήματα twinspark ?
Οχι. Αν μπορεις φυγε απο εκει και πηγαινε αλλου, οι καθηγητες και ο τωρινος και αυτος που λες στο προηγουμενο εξαμηνο ειναι εντελως αδιαβαστοι.
Τι σχολη ειναι αυτη??Οπως σου ειπε ο ΗλιαςΑ τα συγκεκριμενα εχουν 2 πολλαπλασιαστες για 4 κυλινδρους. Αν ηtαν 6κυλινδρα θα ειχαν 3 πολλαπλασιαστες κλπ.
Ο καθε ΕΝΑΣ πολλαπλαιαστης δινει σπινθηρα σε ΔΥΟ κυλινδρους ταυτοχρονα, στην περιπτωση μας, τους 1-4 και στους 2-3. (αυτο θα μπορουσες να το δεις πολυ ευκολα στα Ηyundai Accent συνηθως ειναι σε περιοπτη θεση οι πολλαπλασιαστες και γραφουν και 1-4, 2-3 πανω).
Ο ενας κυλινδρος απο τα ζευγαρια αυτα ειναι παντα στη φαση συμπιεσης (αρα ο σπινθηρας ειναι χρησιμος) και ο αλλος κυλινδρος ειναι στη φαση εξαγωγης, (αρα αχρηστος, παει στραφι, wasted). Το συστημα λεγεται wasted spark και υπαρχει απο την εποχη του 2CV, μπορει και πιο πριν, εχει διαφορα πλεονεκτηματα.Δεν θέλω να κατανομάσω την σχολή, πάντως είναι ΤΕΙ !
Καταλαβαίνω αυτά που γράφεις αλλά η τσιμπίδα που μετράει παλμούς τοποθετήθηκε σε όλες τις περιπτώσεις πάνω σε ένα απο τα 4ρα μπουζοκαλώδια μερικά εκατοστά πριν το μπουζί. Οπότε μετράει παλμούς στο ένα μπουζί.....
-
Ρε σεις παίδες έχω μια απορία. Χρόνια τώρα έχω παρατηρήσει κοντέρ πολλών αυτοκινήτων τα οποία έχουν ένα κόκκινο σημάδι στα 50χαω και τα τελευταία χρόνια το βλέπω στα 50 και στα 30. Μήπως ξέρετε το λόγο;
-
Ο χρήστης Dare-Devil έγραψε:
πες στον καθηγητη σου σου να διαβασει λιγο
τα λαθος αυτοκινητα φορανε 2 πολλαπλασιαστες για 4 κυλινδρους, αρα δινουν 2πλασιους σπινθηρες απο την κλασικη λυση του ενος πολλαπλασιαστη και για αυτο βλεπατε 2πλασιες στροφες, αν ο αναλυτης καυσαεριων ειναι κλασης 0 τοτε υπαρχει η δυνατοτητα ρυθμησης του ετσι ωστε να σειχνει σωστες στροφες και αλλη μια παραμετρος ειναι οτι μπορει να διαβασει στροφες απο τον παλμο του δυναμο.Δεν κατάλαβα. Άρα στα λάθος αυτοκίνητα έχουμε διπλό σπινθηρισμό σε κάθε κύλινδρο όπως με τα συστήματα twinspark ?
Οχι. Αν μπορεις φυγε απο εκει και πηγαινε αλλου, οι καθηγητες και ο τωρινος και αυτος που λες στο προηγουμενο εξαμηνο ειναι εντελως αδιαβαστοι.
Τι σχολη ειναι αυτη??Οπως σου ειπε ο ΗλιαςΑ τα συγκεκριμενα εχουν 2 πολλαπλασιαστες για 4 κυλινδρους. Αν ηtαν 6κυλινδρα θα ειχαν 3 πολλαπλασιαστες κλπ.
Ο καθε ΕΝΑΣ πολλαπλαιαστης δινει σπινθηρα σε ΔΥΟ κυλινδρους ταυτοχρονα, στην περιπτωση μας, τους 1-4 και στους 2-3. (αυτο θα μπορουσες να το δεις πολυ ευκολα στα Ηyundai Accent συνηθως ειναι σε περιοπτη θεση οι πολλαπλασιαστες και γραφουν και 1-4, 2-3 πανω).
Ο ενας κυλινδρος απο τα ζευγαρια αυτα ειναι παντα στη φαση συμπιεσης (αρα ο σπινθηρας ειναι χρησιμος) και ο αλλος κυλινδρος ειναι στη φαση εξαγωγης, (αρα αχρηστος, παει στραφι, wasted). Το συστημα λεγεται wasted spark και υπαρχει απο την εποχη του 2CV, μπορει και πιο πριν, εχει διαφορα πλεονεκτηματα.Δεν θέλω να κατανομάσω την σχολή, πάντως είναι ΤΕΙ !
Καταλαβαίνω αυτά που γράφεις αλλά η τσιμπίδα που μετράει παλμούς τοποθετήθηκε σε όλες τις περιπτώσεις πάνω σε ένα απο τα 4ρα μπουζοκαλώδια μερικά εκατοστά πριν το μπουζί. Οπότε μετράει παλμούς στο ένα μπουζί.....
ελα ομως που το μπουζοκαλωδιο και το μπουζι μαζι παιρνουν διπλασιους παλμους απο το 'κανονικο' σε αυτου του τυπου την αναφλεξη.
-
Οκ κατάλαβα τι παίζει. Έκατσα και διάβασα διάφορα για διανομής και συστήματα ανάφλεξης απο ξένη βιβλιογραφία.
-
Aλλαξα σημερα τροχαλια δυναμο και αλλη μια μικρη τροχαλια σε c230 mercedes,ολα καλα και ολα ωραια το μοτερ δουλευει και παλι ησυχα και ομαλα,με το πεταλι ομως στο πατωμα σαν να ενιωσα καποια κομπιασματα που με ανυσηχησαν να πω οτι το πρωι το αυτοκινητο δουλευε ρολοι μετα εβαλα καυσιμο απλη shell(αντι 100αρα ως συνηθως) και μετα το πηγα στο συνεργειο.
Να κανανε μαλακια;(που σχεδον αποκλειεται γτ ημουν απο πανω και δεν εχει να κανεις κατι λαθος)η να φταιει το καυσιμο; -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Ρε σεις παίδες έχω μια απορία. Χρόνια τώρα έχω παρατηρήσει κοντέρ πολλών αυτοκινήτων τα οποία έχουν ένα κόκκινο σημάδι στα 50χαω και τα τελευταία χρόνια το βλέπω στα 50 και στα 30. Μήπως ξέρετε το λόγο;http://forums.vwvortex.com/showthread.php?687277-Red-Mark-on-Speedometer-at-50km-hr
These marks are speed limit reminders, not shift point suggestions. Depending on the car it may have marks at one or all of 30, 50 and 130 km/h. 30 km/h is a common speed limit in residential areas in Europe, 50 km/h is a common 'default' speed limit in cities and towns around the world, and 130 km/h is the 'suggested' speed limit on the autobahn as well as the speed limit on toll autoroutes in France and autostradas in Italy.
Παλαιότερα τα σημάδια στο κοντέρ (όχι απαραίτητα κόκκινα, ως επί το πλείστον λευκά σαν τις υπόλοιπες ενδείξεις) ήταν για να δείχνουν τη μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το αυτοκίνητο με κάθε σχέση στο κιβώτιο (πχ τα 124/Lada είχαν, το ίδιο και τα πρώτα Golf/Polo).
Αργότερα καθιερώθηκαν τα βασικά όρια ταχύτητας της Ευρώπης (30 σε κατοικημένη περιοχή, 50 σε πόλεις γενικά και 130 σε αυτοκινητόδρομο). -
Να 'σαι καλά!
-
Που μπορώ να βρω ρυθμιζόμενα μπαρακια ζαμφορ για Toyota Corolla 2006 1.6 ; είμαι χαμηλωμένος 3,5 cm και χτυπάει στις διαδοχικές ανωμαλίες η αντιστρεπτικη.
-
καλησπέρα!! είμαι νέα οδηγός και θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο με λίγα κυβικά, μικρό ώστε να είναι εύκολο στο παρκάρισμα και όσο πιο οικονομικό γίνεται και γενικά γνωρίζω λίγα πράγματα από μηχανολογικά. Σήμερα πήγα να δω ένα αυτοκίνητο hyndai atos prime μοντέλο του 2002,1000cc. Στις φωτογραφίες φαινόταν πολύ καλό εννοείται αλλά όταν το είδαμε εντοπίσαμε μερικά προβληματάκια. Εκτός από μερικές γρατσουνιές που είχε, όταν το κοιτάξαμε από κάτω έχανε λάδια όχι πολλά όμως. Μετά το οδήγησα όχι μόνο εγώ αλλά και ο φίλος όταν πατούσαμε φρένο, το φρένο 'έπαιζε' και όταν το 'πατήσαμε' πάνω από 60 χλμ το αυτοκίνητο ψιλοέτρεμε. Αυτός που το πουλούσε μας είπε ότι θέλει μόνο αλλαγή ο δίσκος και τα τακάκια. Επίσης τα μπροστινά λάστιχα ήταν πολύ φθαρμένα. Αύριο θα το πάμε στο συνεργείο για έλεγχο για να δούμε αν έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Επίσης αυτός λέει ότι το αυτοκίνητο έχει πάνω 128.000 χλμ αλλά ο φίλος μου που το κοίταξε από κάτω είδε ότι ήταν σκουριασμένο λίγο και φθαρμένο. Περιμένω απόψεις παρακαλώ!! Α!!! Αν κάποιος γνωρίζει να πουλιέται αυτοκίνητο στην περιοχή τις Λάρισας, λίγα κυβικά, σε καλή κατάσταση και μέχρι 2500 ευρώ ας απαντήσει παρακαλώ!!! Ευχαριστώωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Το συγκεκριμένο Atos που περιγράφεις φαίνεται να έχει αρκετά θέματα και κυριώς πιο ανησυχτικό φαίνεται η εμφανής όπως λες διαρροή λαδιών. Ήταν σίγουρα λάδια αυτά που είδατε κάτω ή μήπως βαλβολίνες; Τα λάστιχα είναι έτσι και αλλιώς ένα αναλώσιμο και θα πρέπει να τα αλλάξει ο επόμενος ιδιοκτήτης. Η συμπεριφορά που περιγράφεις στο φρενάρισμα, φανερώνει όντως στραβιές δισκόπλακες που θέλουν αλλαγή. Οι γρατζουνιές περιμετρικά αν και άσχημες σαν θέαμα είναι αναμενόμενες, ιδίως σε ένα αυτοκίνητο πόλης, πόσο μάλλον όταν είναι 12ετίας και το μικρότερο κακό... Το βιβλίο σέρβις είναι συμπληρωμένο; είναι ιδιώτης ο πωλητής ή έμπορος; Και τέλος αν το συγκεκριμένο πωλείται στα 2.500 νομίζω πως με αυτά τα μαζέματα που θέλει, πρέπει να σου κάνει μια γενναία έκπτωση...
-
Το βιβλίο service ξεκινάει από τα 80.000 χλμ και πάνω.. Είδαμε κάτι μαύρες σταγόνες κάτω από το σημείο που είναι η μηχανή και ο φίλος μου που σήκωσε τα πατάκια του αυτοκινήτου είδε ότι είχε σκουριά και ήταν φουσκωμένο. Αυτός που το πουλούσε ήταν ιδιώτης και μας το άφησε από 2.300 στα 2.200 συν τα χαρτιά μεταβίβασης. Επίσης στην αρχή έλεγε ότι ήταν από πρώτο χέρι αλλά όταν τον πιέσαμε λίγο μας είπε ότι ήταν από δεύτερο..
-
τα προβλήματα που αναφέρεις οτι είδατε στο αυτοκίνητο δεν είναι λίγα - και τα χρήματα πολλά για αυτό το αυτοκίνητο..
πρόσεξε περισσότερο -
καλή επιλογή -
Δεν θα πάρω αυτό το αυτοκίνητο μετά από αυτά που είδα σήμερα. Το θέμα όμως είναι ότι όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεκαετίας τότε δεν υπάρχει περίπτωση να είναι σε πολύ καλή κατάσταση.. Είναι τελείως διαφορετικό όμως να πρέπει να συμμαζέψεις δύο-τρία ψιλοπράγματα και άλλο είναι να δώσω στο συνεργείο τόσα χρήματα όσα θα το πάρω τότε δεν συμφέρει. Έχουν όμως ανεβάσει πολύ τις τιμές στα μικρά αυτοκίνητα όπως είναι τα Atos, Punto κλπ γιατί είναι πιο οικονομικά και τις παλιατζούρες τις πουλάνε όσο θέλουν γιατί πατάνε τον άλλο στην ανάγκη και μετά δώσε άλλα τόσα στο συνεργείο.
-
πολύ καλά κάνεις κατ ' εμέ, που δε θα το πάρεις.
έχεις δίκιο για τις τιμές των αυτοκινήτων της κατηγορίας αυτής ... αφού έχουν ζήτηση
θα βρεις κάτι καλό, αλλά θα διαθέσεις λίγο χρόνο και υπομονή.
Μη συμβιβαστείς με σκουριασμένα ή με διαρροές κτλ. - τα λεφτά που δίνεις για δεκαετίας+ δεν είναι λίγα.
Και ένα αμάξι δεκαετίας με 120.000 χλμ. (με αξιοπρεπή συντήρηση) δεν πρέπει να έχει διαρροές
και αν δεν είναι σε νησί ούτε σκουριές. -
Εμείς αυτό που σκεφτήκαμε είναι ότι θα είναι κάποιο ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο ίσως από κάποιο νησί (λόγω σκουριάς το υποθέσαμε αυτό και επειδή δεν ήταν καλά συντηρημένο) και αυτό που υποστήριζε αυτός είναι ότι ενός θείου του από ένα χωριό της Λάρισας
-
Ο χρήστης renault_clio έγραψε:
πολύ καλά κάνεις κατ ' εμέ, που δε θα το πάρεις.Και ένα αμάξι δεκαετίας με 120.000 χλμ. (με αξιοπρεπή συντήρηση) δεν πρέπει να έχει διαρροές
και αν δεν είναι σε νησί ούτε σκουριές.Δεν καταλαβαίνω πώς σχετίζονται τα χλμ με τη σκουριά. Στο δικό μου Atos του 2000 με 230000 χλμ δεν υπάρχει ίχνος σκουριάς. Φυσικά ούτε διαρροών!!!
Απλά όμως όλα τα service γίνονται στην ώρα τους και με το παραπάνω.
Σχετικά με τις δισκόπλακες, επιβεβαιώνω ότι κάποτε αντιμετωπισα το ίδιο πρόβλημα και από τότε που τις άλλαξα, το πρόβλημα διορθώθηκε. Κόστος αλλαγής (πριν απο 6-7 χρόνια): 35 ευρώ!!!
-
Δεν καταλαβαίνω πώς σχετίζονται τα χλμ με τη σκουριά. Στο δικό μου Atos του 2000 με 230000 χλμ δεν υπάρχει ίχνος σκουριάς. Φυσικά ούτε διαρροών!!!
Απλά όμως όλα τα service γίνονται στην ώρα τους και με το παραπάνω. [/quote]
Δεν εχει να κανει με τα χρόνια, εχει να κανει με το κλιμα και τις καιρικες συνθηκες.
Μετακομισε σε ενα μερος με θαλασσα (οχι απαραιτητα νησι) ή στη Βορεια Ευρωπη που εχουν αλατια στους δρομους και θα δεις.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........