-
σε αμαξι φιλου το manual γραφει νά βάλει 75w/90 gl4 αν ομως βάλει τίς 75w/80 gl4 , τί διαφορές θά παρατηρήσει αν υπάρχουν , ο ενας μαστορας του ειπε βάλε την πρώτη ενας αλλος μαστορας του ειπε βαλε την δευτερη , προκειται για almera 1400 του 1999 με 200.000 χλμ χωρις προβληματα στο κιβωτιο μεχρι τωρα κ οι 2 τυποι βαλβολινης ειναι για θερμοκρασιες απο -30 εως 40 + το αμαξι κυκλοφορει 80 % αθήνα
-
σε αμαξι φιλου το manual γραφει νά βάλει 75w/90 gl4 αν ομως βάλει τίς 75w/80 gl4 , τί διαφορές θά παρατηρήσει αν υπάρχουν , ο ενας μαστορας του ειπε βάλε την πρώτη ενας αλλος μαστορας του ειπε βαλε την δευτερη , προκειται για almera 1400 του 1999 με 200.000 χλμ χωρις προβληματα στο κιβωτιο μεχρι τωρα κ οι 2 τυποι βαλβολινης ειναι για θερμοκρασιες απο -30 εως 40 + το αμαξι κυκλοφορει 80 % αθήνα
-
σε αμαξι φιλου το manual γραφει νά βάλει 75w/90 gl4 αν ομως βάλει τίς 75w/80 gl4 , τί διαφορές θά παρατηρήσει αν υπάρχουν , ο ενας μαστορας του ειπε βάλε την πρώτη ενας αλλος μαστορας του ειπε βαλε την δευτερη , προκειται για almera 1400 του 1999 με 200.000 χλμ χωρις προβληματα στο κιβωτιο μεχρι τωρα κ οι 2 τυποι βαλβολινης ειναι για θερμοκρασιες απο -30 εως 40 + το αμαξι κυκλοφορει 80 % αθήνα
-
με την 75w/80 εχεις καλυτερα κουμπωματα το πρωι που ειναι κρυο
-
To 75 που και στις περιπτωσεις ειναι ιδιο, δεν μας δειχνει το ιξωδες οταν η βαλβολινη ειναι κρυα?
-
ετσι ακριβως, αλλα οταν αυξομειωνεται το δευτερο νουμερο εχουμε και αντιστοιχη αυξομειωση στα κινηματικα στους 40βαθμους
μια συγκριση σε Elf Tranself Synthese FE 75W-90 κινηματικα στους 40βαθμους 101 & στους 100βαθμους 15 ενω σε Elf Tranself Trx 75w/80 εχουμε 51 & 8.8 αντιστοιχα, υπαρχουν elf 75w/80 και με χαμηλοτερα κινηματικα ενδεικτικη ειναι η συγκριση -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
ετσι ακριβως, αλλα οταν αυξομειωνεται το δευτερο νουμερο εχουμε και αντιστοιχη αυξομειωση στα κινηματικα στους 40βαθμους
μια συγκριση σε Elf Tranself Synthese FE 75W-90 κινηματικα στους 40βαθμους 101 & στους 100βαθμους 15 ενω σε Elf Tranself Trx 75w/80 εχουμε 51 & 8.8 αντιστοιχα, υπαρχουν elf 75w/80 και με χαμηλοτερα κινηματικα ενδεικτικη ειναι η συγκρισηδηλαδή φίλε μου r200, με τα στοιχεία που αναφέρεις η 75w/80 εχει καλύτερα αποτελέσματα από την 75w/90 η κάνω λάθος ? αν θελεις σέ παρακαλώ r200 απάντησε γιατί βλέπω το εχεις ψάξει το θέμα μέ τίς βαλβολίνες
-
εμεινα ευχαριστημενος με την elf tranself nfp 75w80, ακριβη βαλβολινη αλλα ειχε πολυ καλη αισθηση στις αλλαγες ταχυτητων
-
Το θεμα ειναι να υπαρχει καλη λιπανση στα ζορια, στις γρηγορες αλλαγες, και στα φορτια. Ας ειναι λιγο πιο ''βαρυς'' ο λεβιες το πρωι με το κρυο. Εγω βαζω 75w90 παντως (οτι λεει το βιβλιο).
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το θεμα ειναι να υπαρχει καλη λιπανση στα ζορια, στις γρηγορες αλλαγες, και στα φορτια. Ας ειναι λιγο πιο ''βαρυς'' ο λεβιες το πρωι με το κρυο. Εγω βαζω 75w90 παντως (οτι λεει το βιβλιο).εγω συμφωνω μαζι σου, με ψιλοτερη βαλβολινη στα ζορια μονο καλο δεν κανουμε.
-
Οι ιαπωνες βαζουν 75-90 στα κιβωτια τους. Βεβαια και η ελφ nfp ειναι ζορικη βαλβολινη δεν ειναι μια απλη βαλβολινη. Την εβαζε η ρενω στο clio v6 ως heavy duty βαλβολινη.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Το θεμα ειναι να υπαρχει καλη λιπανση στα ζορια, στις γρηγορες αλλαγες, και στα φορτια. Ας ειναι λιγο πιο ''βαρυς'' ο λεβιες το πρωι με το κρυο. Εγω βαζω 75w90 παντως (οτι λεει το βιβλιο).
εγω συμφωνω μαζι σου, με ψιλοτερη βαλβολινη στα ζορια μονο καλο δεν κανουμε.
Περα απο το οτι τα bold ακουγονται λογικα,
η πλακα ειναι οτι η Hyundai εχει αλλαξει τις προδιαγραφες 2-3 φορες.
Αρχισε με 75/90 το 2002 μετα απο μερικα χρονια το εκανε 75/85 μετα ξανα 75/90. Οι λογοι αγνωστοι.(ισως τα νουμερα να ειναι αναποδα, παντως οι αλλαγες εχουν γινει)
-
To θεμα με τα hyundai ειναι η προδιαγραφη GL. Εμενα προτεινει GL-4 αλλα η ιδια η hyundai βαζει της ENEOS ομως με GL-5. Σε ερωτηση μου προς την ενεος μου ειπαν οτι οι 5ρες τους ειναι μη επιθετικες στα μπρουτζινα υλικα του κιβωτιου.
-
OK για την προδιαγραφη GL, αυτο που λεω ειναι ασχετο με την προδιαγραφη.
-
Ενταξει λογικο να αλλαζει ιξωδες. Δεν χρησιμοποιουσε παντα τα ιδια κιβωτια, οι απαιτησεις αλλαζαν και αλλαζουν.
-
Βρε μιλαμε για το ιδιο αυτοκινητο, το 2002 η προδιγραφη ηταν Α, μετα την εκαναν Β , μετα ξανα Α, το μοντελο μεν αλλαζε, αλλα η προδαγραφη ηταν γενικη για ολα.
Δε δουλευουν δυστυχως οι κωδικοι για το http://www.hyundaitechinfo.com να σου εβρισκα τα TSB -
Σε περίπτωση που ψάχνει κάποιος 75w-85 υπάρχουν και αυτές http://www.penriteoil.com.au/products-c ... id_categ=4
-
Εμένα το ερώτημά μου είναι τί γίνεται με τις βαλβολίνες που βάζουν στις 'eco' εκδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Τι διαφορές έχουν άραγε τα κιβώτιά τους σε σχέση με των νορμάλ εκδόσεων ώστε να βάζουν τις πιο λεπτές (υποθέτω) βαλβολίνες?
-
τη διαφορα να εχουν, την ιδια φιλοσοφια λειτουργιας & κατασκευης το λιπαντικο ειναι 75w η 70w/75 σε penriteoil που θα ρωτησω ο αντιπροσωπος ελλαδας αν πουλαει σε λιανικη και τι τιμη
βαλβολίνη 75w/90 η 75w/80 υπάρχουν διαφορές ?