-
Παιδιά καλησπέρα είμαι νέο μέλος και θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο (αλλά μπορεί και δεύτερο αργότερα εκτός αν μπορώ να τα κάνω όλα με το πρώτο) οπότε έχουν προκύψει διάφορες απορίες τις οποίες θα προσπαθήσω να σας γράψω αναλυτικά και αν μπορείτε να με βοηθήσετε με την τεχνογνωσία σας.
α. Θέλω ένα οικονομικό αμάξι (χαμηλά καύσιμα, τέλη, κόστος αγοράς κτλ) με αντοχή και οδική συμπεριφορά (ζω στη Κρήτη και οι δρόμοι είναι χαμηλής ποιότητας) για τις μετακινήσεις μου αλλά πρέπει να κάνει και για αγροτικές δουλειές. Οι καθημερινές μετακινήσεις μου είναι στα 20 χιλιόμετρα + επιπλέον 20 χιλιόμετρα το χειμώνα. Μπορώ να διαθέσω ως 6000 ευρώ. Τι αμάξι(αμάξια) μου προτείνεται να πάρω ; π.χ. ένα ζευγάρι Fiorino (αγροτικό) + ένα swift (επιβατικό) ; ή Κάτι που να τα κάνει και τα δύο μαζί ; (π.χ. με τρέιλερ) ;
β. Μπορώ να αγοράσω και να ταξινομήσω ένα αμάξι σαν αγροτικό βάσει των δικαιολογητικών της μητέρας μου (στο όνομα της). Ανά καιρούς βλέπω αμάξια που δεν είναι αγροτικά όπως π.χ. κατηγορίας κόμπακτ με καλύτερο παράδειγμα το Opel Corsa τα οποία χρησιμοποιούνται ως αγροτικά. Είναι δηλωμένα αγροτικά ; Έχουν δηλαδή τέλη κυκλοφορίας αγροτικού ; Ποια άλλα αμάξια μπορούν να χρησιμοποιηθούν έτσι ; Μπορώ π.χ. να πάρω ένα Ignis (ή ακόμα μεγαλύτερου κυβισμού) και να το ταξινομήσω αγροτικό για να ωφεληθώ από τα χαμηλότερα τέλη π.χ. ;
Αυτά για αρχή.
-
Παιδιά καλησπέρα είμαι νέο μέλος και θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο (αλλά μπορεί και δεύτερο αργότερα εκτός αν μπορώ να τα κάνω όλα με το πρώτο) οπότε έχουν προκύψει διάφορες απορίες τις οποίες θα προσπαθήσω να σας γράψω αναλυτικά και αν μπορείτε να με βοηθήσετε με την τεχνογνωσία σας.
α. Θέλω ένα οικονομικό αμάξι (χαμηλά καύσιμα, τέλη, κόστος αγοράς κτλ) με αντοχή και οδική συμπεριφορά (ζω στη Κρήτη και οι δρόμοι είναι χαμηλής ποιότητας) για τις μετακινήσεις μου αλλά πρέπει να κάνει και για αγροτικές δουλειές. Οι καθημερινές μετακινήσεις μου είναι στα 20 χιλιόμετρα + επιπλέον 20 χιλιόμετρα το χειμώνα. Μπορώ να διαθέσω ως 6000 ευρώ. Τι αμάξι(αμάξια) μου προτείνεται να πάρω ; π.χ. ένα ζευγάρι Fiorino (αγροτικό) + ένα swift (επιβατικό) ; ή Κάτι που να τα κάνει και τα δύο μαζί ; (π.χ. με τρέιλερ) ;
β. Μπορώ να αγοράσω και να ταξινομήσω ένα αμάξι σαν αγροτικό βάσει των δικαιολογητικών της μητέρας μου (στο όνομα της). Ανά καιρούς βλέπω αμάξια που δεν είναι αγροτικά όπως π.χ. κατηγορίας κόμπακτ με καλύτερο παράδειγμα το Opel Corsa τα οποία χρησιμοποιούνται ως αγροτικά. Είναι δηλωμένα αγροτικά ; Έχουν δηλαδή τέλη κυκλοφορίας αγροτικού ; Ποια άλλα αμάξια μπορούν να χρησιμοποιηθούν έτσι ; Μπορώ π.χ. να πάρω ένα Ignis (ή ακόμα μεγαλύτερου κυβισμού) και να το ταξινομήσω αγροτικό για να ωφεληθώ από τα χαμηλότερα τέλη π.χ. ;
Αυτά για αρχή.
-
Παιδιά καλησπέρα είμαι νέο μέλος και θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο (αλλά μπορεί και δεύτερο αργότερα εκτός αν μπορώ να τα κάνω όλα με το πρώτο) οπότε έχουν προκύψει διάφορες απορίες τις οποίες θα προσπαθήσω να σας γράψω αναλυτικά και αν μπορείτε να με βοηθήσετε με την τεχνογνωσία σας.
α. Θέλω ένα οικονομικό αμάξι (χαμηλά καύσιμα, τέλη, κόστος αγοράς κτλ) με αντοχή και οδική συμπεριφορά (ζω στη Κρήτη και οι δρόμοι είναι χαμηλής ποιότητας) για τις μετακινήσεις μου αλλά πρέπει να κάνει και για αγροτικές δουλειές. Οι καθημερινές μετακινήσεις μου είναι στα 20 χιλιόμετρα + επιπλέον 20 χιλιόμετρα το χειμώνα. Μπορώ να διαθέσω ως 6000 ευρώ. Τι αμάξι(αμάξια) μου προτείνεται να πάρω ; π.χ. ένα ζευγάρι Fiorino (αγροτικό) + ένα swift (επιβατικό) ; ή Κάτι που να τα κάνει και τα δύο μαζί ; (π.χ. με τρέιλερ) ;
β. Μπορώ να αγοράσω και να ταξινομήσω ένα αμάξι σαν αγροτικό βάσει των δικαιολογητικών της μητέρας μου (στο όνομα της). Ανά καιρούς βλέπω αμάξια που δεν είναι αγροτικά όπως π.χ. κατηγορίας κόμπακτ με καλύτερο παράδειγμα το Opel Corsa τα οποία χρησιμοποιούνται ως αγροτικά. Είναι δηλωμένα αγροτικά ; Έχουν δηλαδή τέλη κυκλοφορίας αγροτικού ; Ποια άλλα αμάξια μπορούν να χρησιμοποιηθούν έτσι ; Μπορώ π.χ. να πάρω ένα Ignis (ή ακόμα μεγαλύτερου κυβισμού) και να το ταξινομήσω αγροτικό για να ωφεληθώ από τα χαμηλότερα τέλη π.χ. ;
Αυτά για αρχή.
-
αναλογα με το τι αγροτικες δουλιες κανεις....πχ να μεταφερεις σανο πανω απο 2 με οποιοδηποτε συμβατικο αποκλειετε....εκτος και αν ειναι βαν...
αποψη μου χωρις να διευκρηνιζεις αν εισαι κατ επαγγελμα αγροτης κλπ.. να αποφυγεις τα διπλα εξοδα συντηρησης...δλδ αντι να δωσεις 6000...ειναι προτημοτερο να δωσεις κατι παραπανω και να παρεις αγροτικο διπλοκαμπινο Η΄ κλουβα... -
Kατα κύριο επάγγελμα είμαι υπάλληλος γεωπόνος αλλά επισκέπτομαι αγρότες περιστασιακά όποτε κυρίως πηγαινοέρχομαι στη δουλειά και κάποιες στιγμές χρειάζομαι ένα αμάξι να κάνει εργασίες αγροτικές. Οι δουλειές που μπορεί να κάνω περιστασιακά είναι μεταφορά ξύλων, μεταφορά εργαλείων, εξοπλισμού, παλέτες, κυψέλες κτλ αλλά αυτά κυρίως το Χειμώνα και νομίζω μπορούν να γίνουν και με τρέιλερ. Να πάω σε κάτι από τα ακόλουθα δλδ ?
Mazda B series 02 4x4 diesel
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4437655/Nissan King Cab 4x4 diesel
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5581086/Mitsubishi L200 4X4 diesel
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5810294/Είναι καλά μηχανήματα αυτά αλλά με τα παραπάνω οχήματα θεωρώ ότι θα φεύγουν πολλά στα καύσιμα άσκοπα όταν θα πηγαινοέρχομαι στη δουλειά. Μήπως είναι λάθος εκτίμηση αυτή ;
Δηλαδή γιατί να μη πάρω με τα ίδια χρήματα ένα 1600ριή ακόμα και 2000 κυβικά (τούμπανο) με υγραέριο και να το δηλώσω αγροτικό ώστε να έχει και χαμηλότερα τέλη και χαμηλότερη τιμή καυσίμων και όταν χρειάζεται να σέρνω τρέιλερ ; ;
-
Να σου πω τι πιστεύω. Έχει σχεση με το πόσο συχνά θα το χρειαστείς στην αγροτική έκδοση και πόσο συχνά στην επιβατική.
Εγώ ας πούμε έχω κουβαλήσει ξύλα, ελιές, λάδι, μέλι και διάφορα άλλα με το Atos μου, αλλά αυτό θα γίνει 20 μέρες το χρόνο το πολύ. Αν πρόκειται να κάνεις τέτοιες δουλειές κάθε εβδομάδα, τότε πρέπει να πας σε κανονικό αγροτικό. Και δεν χρειάζεται να κοιτάς για 4χ4, ακόμη και απλά ταπεινά αγροτικά του τύπου Fiorino θα σου την κάνουν τη δουλειά. Εκτός και αν πας σε πολύ δύσβατα σημεία.
Μετά πρέπει να σκεφτείς και τι ανάγκες έχεις από επιβατικό. Είσαι μόνος σου? Θα χρειάζεται να βάζεις μέσα κόσμο? Τα 'αγροτικά' Corsa Golf και δεν συμμαζεύεται να ξέρεις ότι έχουν μόνο μπροστά καθίσματα και επιτρέπεται να επιβαίνουν μέχρι 2 άτομα.
Κάπου ανέφερες νομίζω να πάρεις 2 αυτοκίνητα με σύνολο 6000. Αυτό σημαίνει να πάρεις 2 παλιά αυτοκίνητα και να έχεις ένα σωρό έξοδα σε τέλη, ασφάλειες, συντήρηση κτλ. Ίσως το να δίνεις κάτι παραπάνω σε καύσιμα είναι προτιμότερο από το να παρεις 2 παλιά που αμφιβάλλω αν θα είναι και οικονομικά.
Μήπως ένα κανονικό station wagon με κοτσαδόρο σου έλυνε το πρόβλημα? Θα εχεις χώρο για να κουβαλησεις εργαλεία, θα έχεις ένα κανονικό επιβατηγό, και θα μπορούσες να βάλεις και ένα τρέιλερ για τα ξύλα και τις κυψέλες
-
Ο χρήστης OptimusPrime έγραψε:
Kατα κύριο επάγγελμα είμαι υπάλληλος γεωπόνος αλλά επισκέπτομαι αγρότες περιστασιακά όποτε κυρίως πηγαινοέρχομαι στη δουλειά και κάποιες στιγμές χρειάζομαι ένα αμάξι να κάνει εργασίες αγροτικές. Οι δουλειές που μπορεί να κάνω περιστασιακά είναι μεταφορά ξύλων, μεταφορά εργαλείων, εξοπλισμού, παλέτες, κυψέλες κτλ αλλά αυτά κυρίως το Χειμώνα και νομίζω μπορούν να γίνουν και με τρέιλερ. Να πάω σε κάτι από τα ακόλουθα δλδ ?
Είναι καλά μηχανήματα αυτά αλλά με τα παραπάνω οχήματα θεωρώ ότι θα φεύγουν πολλά στα καύσιμα άσκοπα όταν θα πηγαινοέρχομαι στη δουλειά. Μήπως είναι λάθος εκτίμηση αυτή ;Δηλαδή γιατί να μη πάρω με τα ίδια χρήματα ένα 1600ριή ακόμα και 2000 κυβικά (τούμπανο) με υγραέριο και να το δηλώσω αγροτικό ώστε να έχει και χαμηλότερα τέλη και χαμηλότερη τιμή καυσίμων και όταν χρειάζεται να σέρνω τρέιλερ ; ;
- ακομα και εγω που ειμαι ελαιοπαραγωγος και δεν εχω αγροτικο,πολες φορες εχω δεμενα τα χερια μου και αναγκαζομαι να ζηταω απ τον ξαδερφο μου να με εξυπηρετισει,ιδιαιτερα οταν βρεχει τον χειμωνα κλπ,
αν ο δρομος ειναι καλος ενα δυνατο αμαξι με τραιλερ ειναι ιδανικο αλλα αν ειναι χωμα και κακοτραχαλος και ιδιαιτερα μεσα στα χωραφια τα μονα που πανε ειναι 4χ4-κλουβες με ελαφρα δυσκολια-τρακτερ
2)η καταναλωση ενος 2,5λ ντιζελ αντιστοιχει στα 10λτ ντιζελ στα 100 χλμ περιπου
μην νομιζεις οτι με ενα βενζινοκινητο που να παει θα εχεις μικροτερη! (βαλε και το μικροτερο κοστος καυσιμου)
3)δεν γινονται ολα τα αυτοκινητα αγροτικα! αν ηταν ετσι θα περναμε ολοι land cruizer 3λιτρα ντιζελ και θα τα δηλωναμε αγροτικα. πρεπει να ειναι τυπου βαν η τελως παντον να βγαζει επαγκελματικη αδεια για να γινει αγροτικο.
πχ τα κορσα που βλεπεις δεν εχουν πισω καθισματα και εχουν και ενδιαμεσο χωρισμα καμπινας....
4)ισως στην περιπτωση σου ενα 1600αρι-1,4 τουρμπο μικρομεσαιο να σε βολεψει στο πηγενε-ελα αλλα δεν ξερω κατα ποσο δεν θα καταριεσε την ωρα και την στιγμη για εκτος δρομου.
5)στα υγραεριοκινητα ειναι ρισκο να τα πηγενεις εκτος δρομου,γιατι λιγο να βρεις μπορει να τα παρεις ολες τις σωληνες παροχης στο χερι. ιδιαιτερα αν ειναι και χαμηλουτσικο.
6)συμφωνω με τον προλαλησαντα και για να σου βρω μια αξιοπρεπης λυση και σε υψος απο εδαφος αλλα και σε αποδοση-ασφαλεια -ασφαλης μετατροπη σε υγραεριο θα σου ελεγα να κοιταξεις αυτου του τυπου scoda octavia station wagon 1,8 tουρμπο καθος καποιες εκδοσεις ειναι αρκετα ψηλες και ικανες για εκτος δρομου.
- ακομα και εγω που ειμαι ελαιοπαραγωγος και δεν εχω αγροτικο,πολες φορες εχω δεμενα τα χερια μου και αναγκαζομαι να ζηταω απ τον ξαδερφο μου να με εξυπηρετισει,ιδιαιτερα οταν βρεχει τον χειμωνα κλπ,
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Να σου πω τι πιστεύω. Έχει σχεση με το πόσο συχνά θα το χρειαστείς στην αγροτική έκδοση και πόσο συχνά στην επιβατική.Ωραία ας το δούμε τεχνικά :
Οι απαιτήσεις μου είναι 10.950 χιλιόμετρα ανά έτος.
Εκ των οποίον τα 3.650 θα πρέπει υποχρεωτικά να είναι αγροτικό ή επιβατικό-αγροτικό (με τρέιλερ ή κάτι άλλο).
Τα υπόλοιπα 7.300 μπορούν να καλυφθούν με οικονομικό αμάξι ή μηχανή (600 που έχω ήδη).
100 ευρώ/μήνα στα καύσιμα είναι οκ.
Η επιλογή μου θα επηρεάσει τα επόμενα 4 χρόνια τουλάχιστον.
Κάπως πρέπει να βολευτεί και η σύζυγος αργότερα.Θα μπορούσα να διατηρήσω την μηχανή και απλά να πάρω ένα Fiorino pick up http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5743354/
αλλά δεν μπορώ να υπολογίσω την κατανάλωση του. **Ξέρει κανείς πόση είναι κατανάλωση του ανα 100 χιλιόμετρα ; **Γιατί αν είναι χαμηλή μπορώ να πάρω απλά ένα τέτοιο και αργότερα βλέπουμε με ένα μικρό ΙΧ. Εναλλακτικά πάω κατευθείαν για αυτό που λες :Μήπως ένα κανονικό station wagon με κοτσαδόρο σου έλυνε το πρόβλημα? Θα εχεις χώρο για να κουβαλησεις εργαλεία, θα έχεις ένα κανονικό επιβατηγό, και θα μπορούσες να βάλεις και ένα τρέιλερ για τα ξύλα και τις κυψέλες
Μετά πρέπει να σκεφτείς και τι ανάγκες έχεις από επιβατικό. Είσαι μόνος σου? Θα χρειάζεται να βάζεις μέσα κόσμο? Τα 'αγροτικά' Corsa Golf και δεν συμμαζεύεται να ξέρεις ότι έχουν μόνο μπροστά καθίσματα και επιτρέπεται να επιβαίνουν μέχρι 2 άτομα.
Αυτό θα έλυνε κατά κάποιο τρόπο το πρόβλημα γιατί θα είχα ένα οικογενειακό-αγροτικό. Που μπορώ να δω ποια αμάξια γίνονται αγροτικά ; Γίνεται 'αγροτικό' το ακόλουθο Baleno για παράδειγμα ; Θα πρέπει να βγουν τα πίσω καθίσματα ; http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4696718/
Εγώ ας πούμε έχω κουβαλήσει ξύλα, ελιές, λάδι, μέλι και διάφορα άλλα με το Atos μου, αλλά αυτό θα γίνει 20 μέρες το χρόνο το πολύ. Αν πρόκειται να κάνεις τέτοιες δουλειές κάθε εβδομάδα, τότε πρέπει να πας σε κανονικό αγροτικό. Και δεν χρειάζεται να κοιτάς για 4χ4, ακόμη και απλά ταπεινά αγροτικά του τύπου Fiorino θα σου την κάνουν τη δουλειά. Εκτός και αν πας σε πολύ δύσβατα σημεία.
Νομίζω κι εγώ πως δεν χρειάζεται να είναι 4Χ4. Ένα μικρό - οικονομικό αγροτικό όπως το Φιορινο ή ένα αμάξι με τρείλερ θα κάνει.
Κάπου ανέφερες νομίζω να πάρεις 2 αυτοκίνητα με σύνολο 6000. Αυτό σημαίνει να πάρεις 2 παλιά αυτοκίνητα και να έχεις ένα σωρό έξοδα σε τέλη, ασφάλειες, συντήρηση κτλ. Ίσως το να δίνεις κάτι παραπάνω σε καύσιμα είναι προτιμότερο από το να παρεις 2 παλιά που αμφιβάλλω αν θα είναι και οικονομικά.
Επειδή κάπως θα πρέπει να βολευτεί και η σύζυγος (...) Αν πάμε για μικρό αγροτικό και μικρό επιβατικό (π.χ.κάτι σαν το Φιορίνο και κάτι σαν το ματιζ), θα είναι ποιο άνετα. Αλλά αυτό μπορεί να γίνει και αργότερα υποθέτω οπότε προς το παρόν ας το αφήσουμε αυτό το σενάριο.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
Kατα κύριο επάγγελμα είμαι υπάλληλος γεωπόνος αλλά επισκέπτομαι αγρότες περιστασιακά όποτε κυρίως πηγαινοέρχομαι στη δουλειά και κάποιες στιγμές χρειάζομαι ένα αμάξι να κάνει εργασίες αγροτικές. Οι δουλειές που μπορεί να κάνω περιστασιακά είναι μεταφορά ξύλων, μεταφορά εργαλείων, εξοπλισμού, παλέτες, κυψέλες κτλ αλλά αυτά κυρίως το Χειμώνα και νομίζω μπορούν να γίνουν και με τρέιλερ. Να πάω σε κάτι από τα ακόλουθα δλδ ?
Είναι καλά μηχανήματα αυτά αλλά με τα παραπάνω οχήματα θεωρώ ότι θα φεύγουν πολλά στα καύσιμα άσκοπα όταν θα πηγαινοέρχομαι στη δουλειά. Μήπως είναι λάθος εκτίμηση αυτή ;Δηλαδή γιατί να μη πάρω με τα ίδια χρήματα ένα 1600ριή ακόμα και 2000 κυβικά (τούμπανο) με υγραέριο και να το δηλώσω αγροτικό ώστε να έχει και χαμηλότερα τέλη και χαμηλότερη τιμή καυσίμων και όταν χρειάζεται να σέρνω τρέιλερ ; ;
- ακομα και εγω που ειμαι ελαιοπαραγωγος και δεν εχω αγροτικο,πολες φορες εχω δεμενα τα χερια μου και αναγκαζομαι να ζηταω απ τον ξαδερφο μου να με εξυπηρετισει,ιδιαιτερα οταν βρεχει τον χειμωνα κλπ,
αν ο δρομος ειναι καλος ενα δυνατο αμαξι με τραιλερ ειναι ιδανικο αλλα αν ειναι χωμα και κακοτραχαλος και ιδιαιτερα μεσα στα χωραφια τα μονα που πανε ειναι 4χ4-κλουβες με ελαφρα δυσκολια-τρακτερ
Ακριβώς.
2)η καταναλωση ενος 2,5λ ντιζελ αντιστοιχει στα 10λτ ντιζελ στα 100 χλμ περιπου
μην νομιζεις οτι με ενα βενζινοκινητο που να παει θα εχεις μικροτερη! (βαλε και το μικροτερο κοστος καυσιμου)Πόση είναι η ασφάλεια για ένα 2,5 ντίζελ ;
Ωραία ας το υπολογίσουμε :
1,268€/λίτρο
10 λίτρα/100 χιλιόμετρα
3.650/ έτος10 λίτρα/ 100 Km = 12,68 € / 100 Km = 462 Ευρώ/3.650 Km/έτος Μόνο ;
3)δεν γινονται ολα τα αυτοκινητα αγροτικα! αν ηταν ετσι θα περναμε ολοι land cruizer 3λιτρα ντιζελ και θα τα δηλωναμε αγροτικα. πρεπει να ειναι τυπου βαν η τελως παντον να βγαζει επαγκελματικη αδεια για να γινει αγροτικο.
πχ τα κορσα που βλεπεις δεν εχουν πισω καθισματα και εχουν και ενδιαμεσο χωρισμα καμπινας....Ποια γίνονται ; υπάρχει καμιά λίστα ;
4)ισως στην περιπτωση σου ενα 1600αρι-1,4 τουρμπο μικρομεσαιο να σε βολεψει στο πηγενε-ελα αλλα δεν ξερω κατα ποσο δεν θα καταριεσε την ωρα και την στιγμη για εκτος δρομου.
Τζιπάκι ;
5)στα υγραεριοκινητα ειναι ρισκο να τα πηγενεις εκτος δρομου,γιατι λιγο να βρεις μπορει να τα παρεις ολες τις σωληνες παροχης στο χερι. ιδιαιτερα αν ειναι και χαμηλουτσικο.
Χμ .... υπάρχει περίπτωση να χαλάσει με τα κουνήματα στα βουνά;
6)συμφωνω με τον προλαλησαντα και για να σου βρω μια αξιοπρεπης λυση και σε υψος απο εδαφος αλλα και σε αποδοση-ασφαλεια -ασφαλης μετατροπη σε υγραεριο θα σου ελεγα να κοιταξεις αυτου του τυπου scoda octavia station wagon 1,8 tουρμπο καθος καποιες εκδοσεις ειναι αρκετα ψηλες και ικανες για εκτος δρομου.
Σαν το Baleno που έδειξα παραπάνω ; scoda octavia station wagon 1,8 στο car.gr δε βρήκα.....
- ακομα και εγω που ειμαι ελαιοπαραγωγος και δεν εχω αγροτικο,πολες φορες εχω δεμενα τα χερια μου και αναγκαζομαι να ζηταω απ τον ξαδερφο μου να με εξυπηρετισει,ιδιαιτερα οταν βρεχει τον χειμωνα κλπ,
-
Όταν λες 'αγροτικό' εννοείς αυτοκίνητο που να βγάζει άδεια ΦΙΧ; Θέλεις οπωσδήποτε το αυτοκίνητο που θα πάρεις να έχει τέτοια άδεια; Γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο δεν μπορείς να αγοράσεις οποιοδήποτε αυτοκίνητο θες και να το δηλώσεις για επαγγελματικό.
Αν δεν σε ενδιαφέρει αποκλειστικά το αυτοκίνητο να δηλωθεί ως επαγγελματικό μπορείς απλά να πάρεις ένα κανονικό επιβατικό με αυξημένες δυνατότητες μεταφοράς. Κοιτάς station wagons, suvs, crossovers μεγαλομεσαία. Αν δεν πας σε ιδιαίτερα δύσβατους δρόμους κρίμα είναι να έχεις κι άλλο ένα διαφορικό και να το συντηρείς άρα και τα δικίνητα κάνουν την δουλειά σου.
Φαντάζομαι ότι αφού υπάρχει και μηχανάκι τα αστικά χιλιόμετρα που θα κάνεις δεν θα είναι σταμάτα-ξεκίνα στο κέντρο
Προσωπικά σε αυτήν την κατηγορία, στα χρήματά σου και στην περιοχή σου θα κοιτούσα αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5848896/
-
Δες και αυτό
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5290437/
Γενικά να θυμάσαι ότι τα αυτοκινητα που είναι ταξινομημενα ως αγροτικά, δεν μπορεί να έχουν δεύτερη σειρά καθισμάτων. Αυστηρά διθέσια λοιπόν. Επίσης οι άδειες κυκλοφορίας αναφέρουν αριθμό επιβαινοντων μονο 2 άτομα και όχι 5 όπως τα 'κανονικά'.
Πιστεύω ότι τα station wagon είναι αυτό που ψάχνεις.
Αδυνατώ να κατανοήσω αυτούς που επιλέγουν αυτοκίνητο sedan αντί για station wagon
-
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Όταν λες 'αγροτικό' εννοείς αυτοκίνητο που να βγάζει άδεια ΦΙΧ; Θέλεις οπωσδήποτε το αυτοκίνητο που θα πάρεις να έχει τέτοια άδεια; Γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο δεν μπορείς να αγοράσεις οποιοδήποτε αυτοκίνητο θες και να το δηλώσεις για επαγγελματικό.Αν δεν σε ενδιαφέρει αποκλειστικά το αυτοκίνητο να δηλωθεί ως επαγγελματικό μπορείς απλά να πάρεις ένα κανονικό επιβατικό με αυξημένες δυνατότητες μεταφοράς. Κοιτάς station wagons, suvs, crossovers μεγαλομεσαία. Αν δεν πας σε ιδιαίτερα δύσβατους δρόμους κρίμα είναι να έχεις κι άλλο ένα διαφορικό και να το συντηρείς άρα και τα δικίνητα κάνουν την δουλειά σου.
Φαντάζομαι ότι αφού υπάρχει και μηχανάκι τα αστικά χιλιόμετρα που θα κάνεις δεν θα είναι σταμάτα-ξεκίνα στο κέντρο
Προσωπικά σε αυτήν την κατηγορία, στα χρήματά σου και στην περιοχή σου θα κοιτούσα αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5848896/
Έτσι ακριβώς, ξεκίνα- σταμάτα στο κέντρο δεν έχω γιατί η εργασία μου δεν είναι στο κέντρο και μένω και έξω από το κέντρο οπότε δεν μπλέκω καθόλου σε κίνηση. Για τις ψιλοδουλειές στο κέντρο έχω τη μηχανή.
Φίλε Jorge_greek πολύ καλό το subaru! Αυτό θα μου έλυνε τα χέρια , καθώς είναι 4Χ4 και υγραέριο,έχει μπάρα οροφής και κοτσαδόρο ! Το τρείλερ θέλει απλά αδεια ρυμούλκισης σωστά ;
Δες και αυτό
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5290437/
Γενικά να θυμάσαι ότι τα αυτοκινητα που είναι ταξινομημενα ως αγροτικά, δεν μπορεί να έχουν δεύτερη σειρά καθισμάτων. Αυστηρά διθέσια λοιπόν. Επίσης οι άδειες κυκλοφορίας αναφέρουν αριθμό επιβαινοντων μονο 2 άτομα και όχι 5 όπως τα 'κανονικά'.
Πιστεύω ότι τα station wagon είναι αυτό που ψάχνεις.
Αδυνατώ να κατανοήσω αυτούς που επιλέγουν αυτοκίνητο sedan αντί για station wagon
Αυτό που θέλω είναι ένα οικονομικό κατά πρώτον αυτοκίνητο (σε τέλη, ασφάλεια και καύσιμα) για να πηγαίνω στην δουλειά και έπειτα να μπορεί να με καλύψει όταν πρέπει να κυκλοφορώ στους δύσβατους και κακοτράχαλους δρόμους της Κρήτης και τέλος να μου παράσχει την απαιτούμενη κάλυψη όταν χρειάζεται να κάνω μεταφορές (π.χ. να μεταφέρω ξύλα, κυψέλες, εργαλεία, εξοπλισμούς κτλ με τρέιλερ) !
Δεν με πειράζει που δεν θα έχω καθίσματα πίσω, προτιμώ να επωφελούμαι από τα χαμηλά τέλη και τη χαμηλή ασφάλεια ενός ΦΙΧ (τουλάχιστον αυτή την εκτίμηση έχω κάνει ως τώρα). Γιατί αν ισχύει αυτό τότε με το subaru π.χ. που είναι 1500 cc θα πληρώνω 75 ευρώ τέλη κυκλοφορίας* αντί 240 ευρώ και θα έχω και μειωμένο κόστος ασφάλειας + το υγραέριο = πολύ χαμηλό ετήσιο κόστος συντήρησης. Το focus-diesel είναι επίσης πολύ καλό ! Αυτό βολεύει μάλλον περισσότερο για τις διαδρομές μου τώρα το χειμώνα πήγαινε-έλα στη δουλειά (θα πρέπει να υπολογίσω την διαφορά ανάμεσα σε υγραέριο subaru και diesel focus) ! Πιστεύω κάτι σε αυτή την γραμμή γενικώς θα με ικανοποιήσει.** Μπορούν αυτά τα αμάξια να δηλωθούν ως ΦΙΧ με αφαίρεση των καθισμάτων της δεύτερης σειράς ;;;**
*Τέλη αγροτικού ΦΙΧ : http://www.gocar.gr/news/feed/11272,Tel ... Lewfo.html
-
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5767905/Αυτό είναι στην Λιβαδειά αδελφέ, εγώ είμαι στην Κρήτη!
-
Ο χρήστης OptimusPrime έγραψε:
Το τρείλερ θέλει απλά αδεια ρυμούλκισης σωστά ;Δεν το έχω ψάξει, φαντάζομαι πως ναι, εφόσον θες άδεια για τον κοτσαδόρο θα χρειάζεται και για το ρυμουλκούμενο
Δεν με πειράζει που δεν θα έχω καθίσματα πίσω, προτιμώ να επωφελούμαι από τα χαμηλά τέλη και τη χαμηλή ασφάλεια ενός ΦΙΧ (τουλάχιστον αυτή την εκτίμηση έχω κάνει ως τώρα). Γιατί αν ισχύει αυτό τότε με το subaru π.χ. που είναι 1500 cc θα πληρώνω 75 ευρώ τέλη κυκλοφορίας* αντί 240 ευρώ και θα έχω και μειωμένο κόστος ασφάλειας + το υγραέριο = πολύ χαμηλό ετήσιο κόστος συντήρησης. Το focus-diesel είναι επίσης πολύ καλό ! Αυτό βολεύει μάλλον περισσότερο για τις διαδρομές μου τώρα το χειμώνα πήγαινε-έλα στη δουλειά (θα πρέπει να υπολογίσω την διαφορά ανάμεσα σε υγραέριο subaru και diesel focus) ! Πιστεύω κάτι σε αυτή την γραμμή γενικώς θα με ικανοποιήσει.** Μπορούν αυτά τα αμάξια να δηλωθούν ως ΦΙΧ με αφαίρεση των καθισμάτων της δεύτερης σειράς ;;;**
Νομίζω τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν βγάζουν άδεια επαγγελματικού. Με βάση το υπογραμμισμένο κοιτάς για μισότονα pickups ή βανάκια τύπου corsa, punto, nemo κτλ. Τα μεγαλύτερα pickups δεν θα εχουν μεν ακριβά τέλη σαν επαγγελματικά αλλά δεν παύουν να είναι 2,0 - 2,5 λίτρα αυτοκίνητα με ότι αυτό συνεπάγεται.
Άποψή μου πάντως να μην αποκλείσεις τα επιβατικά καθώς αγοράζεις 'περισσότερο αυτοκίνητο' και όχι απλά εργαλείο δουλειάς -
Ενδεικτικα το εβαλα, δεν λεω να παρεις το συγκεκριμενο. Απλα νομιζω πληρει ολα τα κριτηρια σου.
-
Γιατί δεν κοιτάς για κανένα Kangoo, Kubistar, Doblo με μικτή άδεια???
Το ταξινομείς σαν αγροτικό , έχεις νόμιμα τα πίσω καθίσματα , και αν τα βρείς παλούκια με τπτ ελιές μια φορά τον χρόνο κοτσάρεις την ρυμούλκα σου και είσαι πρώτος. -
Απεφυγε υγραεριο ειδικα μεταχειρισμενο. Τα με πνευμονα καινε βαλβίδες στα 80.000 χλμ ό,τι και να κάνεις. Μονο τα υγρου ψεκασμου που ειναι πανακριβα δε χαλανε τις βαλβίδες και αυτο μονο αν ρυθμιστούν σωστα. Άρα αυτος που το πουλαει το υγραεριο του, ειναι γιατι το αμαξακι του πνεει τα λοίσθια!
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Νομίζω τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν βγάζουν άδεια επαγγελματικού. Με βάση το υπογραμμισμένο κοιτάς για μισότονα pickups ή βανάκια τύπου corsa, punto, nemo κτλ. Τα μεγαλύτερα pickups δεν θα εχουν μεν ακριβά τέλη σαν επαγγελματικά αλλά δεν παύουν να είναι 2,0 - 2,5 λίτρα αυτοκίνητα με ότι αυτό συνεπάγεται.
Άποψή μου πάντως να μην αποκλείσεις τα επιβατικά καθώς αγοράζεις 'περισσότερο αυτοκίνητο' και όχι απλά εργαλείο δουλειάςΜα ακριβώς αυτό κοιτάζω και εγώ, αν μπορώ να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά μου με ένα οικονομικό αυτοκίνητο που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν εργαλείο για συγκεκριμένες 'σκληρές' εργασίες. Για παράδειγμα τα ακόλουθα αμάξια τα έχουν κάνει κανονικά αγροτικά με αφαίρεση των καθισμάτων και ουσιαστικά έχουν φτιάξει μία καμπίνα πίσω σαν να είναι μικρά κλουβάκια. Είναι στην κατηγορία Αυτοκίνητο - Αγροτικό/Pickup, είναι όμως δηλωμένα σαν ΦΙΧ ;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5572095/ - Citroen C2 1.4 van diesel
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5376607/ Volkswagen Polo 1.9 SDI DIESEL
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5337885/ Fiat Punto 1.9 DieselΌπως καταλαβαίνεις για τα δύο τελευταία αμάξια στα 1900cc τα τέλη είναι 105 ευρώ εφόσον είναι δηλωμένα ΦΙΧ αγροτικά. Ως κανονικά ΙΧ Από 1.739 κ.ε. μέχρι 1.928 κ.ε. τα τέλη είναι 300 ευρώ http://www.express.gr/news/finance/727700oz_20141208727700.php3 (δηλαδή σχεδόν τα τριπλάσια) όπως καταλαβαίνεις είναι απαραίτητο να το μάθουμε (!) αν γίνεται να δηλωθούν ως ΦΙΧ αμάξια όπως αυτά, ή όπως το Subaru Impreza που είδαμε αρχικά διότι η διαφορά στο ετήσιο κόστος είναι μεγάλη. Επίσης είναι diesel ..... και αυτό μετράει πολύ....
Ας δούμε ένα παράδειγμα
Το παραπάνω punto έχει μέση κατανάλωση γύρω στα *5,31 λίτρα/100 χιλιόμετρα diesel (με τιμή περίπου 1,228€/ λίτρο στη περιοχή μου) http://www.vrisko.gr/times-kafsimon-venzinadika/irakleio/ Δηλαδή στα 100 χιλιόμετρα πληρώνει κανείς 6,52 ευρώ.Για κάποιον που κάνει καθημερινά περίπου 30 χιλιόμετρα η διαδρομή βγαίνει 1,95€ > το πήγαινε-έλα ή 58€ > το μήνα ! και όλα αυτά με μειωμένα τέλη και ασφάλεια (λόγω ΦΙΧ αγροτικού), και μη ξεχνάμε ότι καβαλάς 1900 cc 120 ίππους , το οποίο δεν είναι και αρκετά εύκολο να συντηρήσεις στην εποχή μας ως κοινό Ι.Χ. (γιαυτό επιμένω να μάθω αν γίνεται κανονικά ΦΙΧ)Αυτό μάλλον τελικά θα πρέπει να πάω να το ρωτήσω στο μηχανολογικό για να σιγουρευτώ.
-
Ο χρήστης gastone13 έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς για κανένα Kangoo, Kubistar, Doblo με μικτή άδεια???
Το ταξινομείς σαν αγροτικό , έχεις νόμιμα τα πίσω καθίσματα , και αν τα βρείς παλούκια με τπτ ελιές μια φορά τον χρόνο κοτσάρεις την ρυμούλκα σου και είσαι πρώτος.Τώρα αν σου πω ότι δεν μου αρέσουν αισθητικά θα με βρίσεις ; Προτιμώ ένα κανονικό αγροτικό 4Χ4 diesel 1,5 καμπίνα ή ένα τζιπ με κοτσαδόρο και τρείλερ ή τέλος κάτι όπως αυτό που είπαμε παραπάνω , δηλαδή ένα κομπακτ τροποποιημένο ως αγροτικό και δηλωμένο ΦΙΧ (αν γίνεται - θα το μάθουμε όμως).
Οικονομικό εν δυνάμει αγροτικό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο