Εντάξει βάζεις το 65% . Όχι με πιστολάκι μαλλιών αλλά με πιστόλι θερμού αέρα όπως αυτά
https://www.google.gr/search?q=π%C ... 01&bih=671
και το κάνεις για πλάκα περισσότερο αν σαρέσουν αυτά... όποτε θες τα βγάζεις.
Εντάξει βάζεις το 65% . Όχι με πιστολάκι μαλλιών αλλά με πιστόλι θερμού αέρα όπως αυτά
https://www.google.gr/search?q=π%C ... 01&bih=671
και το κάνεις για πλάκα περισσότερο αν σαρέσουν αυτά... όποτε θες τα βγάζεις.
Δηλαδή αν κάποιος βάλει αυτές τις μεμβράνες που κάνουν 15 Ευρώ (95% μαύρο, 0,50 Χ 3 μέτρα ρολό) στα τρία πίσω παράθυρα, μόνος του χωρίς παρουσία εξειδικευμένου προσωπικού θα είναι πλήρως νόμιμος χωρίς κανένα πρόβλημα ; Όυτε χαρτιά θα του ζητήσουν ούτε θα του πουν τίποτα στο ΚΤΕΟ;
Λοιπόν φίλοι μου,
Αποφάσισα να πάω κατευθείαν για αγροτικό diesel (προαιρετικά 4Χ4), η δε σύζυγος με τη πρώτη ευκαιρία θα πάρει κι αυτή ένα μικρό οικογενειακό. Για τις βόλτες και για την απόδραση από την πόλη θα διατηρήσω την μοτοσυκλέτα. Τι έχετε να μου προτείνετε ; τι γνώμη έχετε για το Nissan King CAB .....;
Ο χρήστης gastone13 έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς για κανένα Kangoo, Kubistar, Doblo με μικτή άδεια???
Το ταξινομείς σαν αγροτικό , έχεις νόμιμα τα πίσω καθίσματα , και αν τα βρείς παλούκια με τπτ ελιές μια φορά τον χρόνο κοτσάρεις την ρυμούλκα σου και είσαι πρώτος.Τώρα αν σου πω ότι δεν μου αρέσουν αισθητικά θα με βρίσεις ; Προτιμώ ένα κανονικό αγροτικό 4Χ4 diesel 1,5 καμπίνα ή ένα τζιπ με κοτσαδόρο και τρείλερ ή τέλος κάτι όπως αυτό που είπαμε παραπάνω , δηλαδή ένα κομπακτ τροποποιημένο ως αγροτικό και δηλωμένο ΦΙΧ (αν γίνεται - θα το μάθουμε όμως).
και γτ να σε βρίσω??
Βέβαια δεν καταλαβαίνω πως συνδέονται στο μυαλό σου τα κόρσα, c2 και όλα τα υπόλοιπα με 4χ4 αγροτικά και τα τζιπ.
Εντελώς διαφορετική φιλοσοφία αυτοκινήτου για εντελώς διαφορετικές ανάγκες.
Φαντάζεσαι να πας για ελιές με κόρσα ?? τι θα πρωτοφορτώσεις?? Πριόνια ,ελαιόπανα ,λίμπες, καρπό??
Πρώτα από όλα σε τι έδαφη θα κινήσαι ? Αν είναι ασφαλτος και πατημένο χώμα τζάμπα έξοδα η τετρακίνηση.
Καλύτερα πάρε τον χρόνο σου και καταστάλαξε πρώτα , τι ανάγκες θες να σου λύσει το αυτοκίνητο.
Ας τα ξαναπιάσουμε ένα ένα......
Καταρχάς τρόπος του λέγειν αυτό που σου είπα, επειδή το να απορρίψεις μία πρόταση πρακτικής φύσεως για λόγους αισθητικής είναι οξύμωρο. Πως να του κάνουμε, αμάξια όπως το Doblo μπορούν να προσφέρουν λύση αλλά δεν μου αρέσουν σαν οχήματα. Επίσης, είναι για επαγγελματίες με καταστήματα κατά τη γνώμη μου οι οποίοι διατηρούν και άλλο αμάξι για τις προσωπικές απαιτήσεις τους ταυτόχρονα. Μπορεί να τα έχω παρεξηγήσει, αν θες πρότεινε ένα όχημα σε αυτή την κατηγορία που να είναι εμφανίσιμο ως 6000 ευρώ.
Δεύτερον, τα κόρσα, τα αγροτικά και τα τζιπ σε αντίθεση με τα παραπάνω μου αρέσουν σαν οχήματα για διαφορετικούς λόγους, αλλά γενικώς έχουν και ένα μεγάλο κοινό χαρακτηριστικό = έχουν αντοχή και κάνουν τα πάντα οικονομικά (τα diesel). Δεν είπα smart, κλούβες και ελικόπτερα.
Τρίτον, αν πας στις ελιές με 1900cc κόρσα πιστεύω ότι με τρέιλερ μπορείς να κάνεις δουλειά. Δε λέμε για 16 σακιά ελιές, 4 κοντάρια, γεννήτριες , 5 πανιά κτλ, τη κοσκινίστρα και όλα ταυτόχρονα στη καρότζα ... αλλά δουλειά θα βγει , το έχω δει στη πράξη. άλλο είναι το ζητούμενο, αν δηλώνεται ως ΦΙΧ (το κόρσα και όσα ανοίκουν σε αυτή τη κατηγορία) για να έχει μειωμένα έξοδα συντήρησης σαν αγροτικό. Γιατί αν δεν δηλώνεται πάω κατευθείαν για αγροτικό diesel και τελείωσε.
Τέταρτον, τα εδάφη που κινούμε είναι τα εδάφη της Κρήτης. Μπορεί να μπω από άσφαλτο μέχρι κακοτράχαλους χωματόδρομους. Πάρε κι ένα παράδειγμα : Είμαι στο γραφείο και με καλούν να πάω στα Ανώγεια να ελέγξω ένα χωράφι. Πως θα πάω ; Κατευθείαν απορρίπτονται όλα τα αμάξια που είναι πολύ χαμηλά, σπορτ κτλ.
Πέμπτον, τις ανάγκες μου τις έχω πει, πρώτα οικονομικό (για τα πήγαινε έλα), έπειτα αν γίνεται και αγροτικό. Αν είχα κατασταλάξει δεν θα ήμουν εδώ να ρωτούσα λεπτομέρειες
Υ.Γ. Τα ψειρίζω όλα , σορρυ , αλλά εδώ που μας έχουν φέρει δεν γίνετε αλλιώς.
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Απεφυγε υγραεριο ειδικα μεταχειρισμενο. Τα με πνευμονα καινε βαλβίδες στα 80.000 χλμ ό,τι και να κάνεις. Μονο τα υγρου ψεκασμου που ειναι πανακριβα δε χαλανε τις βαλβίδες και αυτο μονο αν ρυθμιστούν σωστα. Άρα αυτος που το πουλαει το υγραεριο του, ειναι γιατι το αμαξακι του πνεει τα λοίσθια!
Χμ... μάλιστα, δεν το ήξερα αυτό, δηλαδή μου λες ότι όλα τα αμάξια με υγραέριο (εκτός τα πανάκριβα και καλορυθμισμένα υγρού ψεκασμού) έχουν χρόνο ζωής τα 80.000 χλμ και μετά τέρμα ; Το ξεχνάμε δηλαδή το subaru impreza ......
Ο χρήστης gastone13 έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς για κανένα Kangoo, Kubistar, Doblo με μικτή άδεια???
Το ταξινομείς σαν αγροτικό , έχεις νόμιμα τα πίσω καθίσματα , και αν τα βρείς παλούκια με τπτ ελιές μια φορά τον χρόνο κοτσάρεις την ρυμούλκα σου και είσαι πρώτος.
Τώρα αν σου πω ότι δεν μου αρέσουν αισθητικά θα με βρίσεις ; Προτιμώ ένα κανονικό αγροτικό 4Χ4 diesel 1,5 καμπίνα ή ένα τζιπ με κοτσαδόρο και τρείλερ ή τέλος κάτι όπως αυτό που είπαμε παραπάνω , δηλαδή ένα κομπακτ τροποποιημένο ως αγροτικό και δηλωμένο ΦΙΧ (αν γίνεται - θα το μάθουμε όμως).
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Νομίζω τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν βγάζουν άδεια επαγγελματικού. Με βάση το υπογραμμισμένο κοιτάς για μισότονα pickups ή βανάκια τύπου corsa, punto, nemo κτλ. Τα μεγαλύτερα pickups δεν θα εχουν μεν ακριβά τέλη σαν επαγγελματικά αλλά δεν παύουν να είναι 2,0 - 2,5 λίτρα αυτοκίνητα με ότι αυτό συνεπάγεται.
Άποψή μου πάντως να μην αποκλείσεις τα επιβατικά καθώς αγοράζεις 'περισσότερο αυτοκίνητο' και όχι απλά εργαλείο δουλειάς
Μα ακριβώς αυτό κοιτάζω και εγώ, αν μπορώ να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά μου με ένα οικονομικό αυτοκίνητο που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν εργαλείο για συγκεκριμένες 'σκληρές' εργασίες. Για παράδειγμα τα ακόλουθα αμάξια τα έχουν κάνει κανονικά αγροτικά με αφαίρεση των καθισμάτων και ουσιαστικά έχουν φτιάξει μία καμπίνα πίσω σαν να είναι μικρά κλουβάκια. Είναι στην κατηγορία Αυτοκίνητο - Αγροτικό/Pickup, είναι όμως δηλωμένα σαν ΦΙΧ ;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5572095/ - Citroen C2 1.4 van diesel
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5376607/ Volkswagen Polo 1.9 SDI DIESEL
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5337885/ Fiat Punto 1.9 Diesel
Όπως καταλαβαίνεις για τα δύο τελευταία αμάξια στα 1900cc τα τέλη είναι 105 ευρώ εφόσον είναι δηλωμένα ΦΙΧ αγροτικά. Ως κανονικά ΙΧ Από 1.739 κ.ε. μέχρι 1.928 κ.ε. τα τέλη είναι 300 ευρώ http://www.express.gr/news/finance/727700oz_20141208727700.php3 (δηλαδή σχεδόν τα τριπλάσια) όπως καταλαβαίνεις είναι απαραίτητο να το μάθουμε (!) αν γίνεται να δηλωθούν ως ΦΙΧ αμάξια όπως αυτά, ή όπως το Subaru Impreza που είδαμε αρχικά διότι η διαφορά στο ετήσιο κόστος είναι μεγάλη. Επίσης είναι diesel ..... και αυτό μετράει πολύ....
Ας δούμε ένα παράδειγμα
Το παραπάνω punto έχει μέση κατανάλωση γύρω στα *5,31 λίτρα/100 χιλιόμετρα diesel (με τιμή περίπου 1,228€/ λίτρο στη περιοχή μου) http://www.vrisko.gr/times-kafsimon-venzinadika/irakleio/ Δηλαδή στα 100 χιλιόμετρα πληρώνει κανείς 6,52 ευρώ.Για κάποιον που κάνει καθημερινά περίπου 30 χιλιόμετρα η διαδρομή βγαίνει 1,95€ > το πήγαινε-έλα ή 58€ > το μήνα ! και όλα αυτά με μειωμένα τέλη και ασφάλεια (λόγω ΦΙΧ αγροτικού), και μη ξεχνάμε ότι καβαλάς 1900 cc 120 ίππους , το οποίο δεν είναι και αρκετά εύκολο να συντηρήσεις στην εποχή μας ως κοινό Ι.Χ. (γιαυτό επιμένω να μάθω αν γίνεται κανονικά ΦΙΧ)
Αυτό μάλλον τελικά θα πρέπει να πάω να το ρωτήσω στο μηχανολογικό για να σιγουρευτώ.
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5767905/
Αυτό είναι στην Λιβαδειά αδελφέ, εγώ είμαι στην Κρήτη!
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Όταν λες 'αγροτικό' εννοείς αυτοκίνητο που να βγάζει άδεια ΦΙΧ; Θέλεις οπωσδήποτε το αυτοκίνητο που θα πάρεις να έχει τέτοια άδεια; Γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο δεν μπορείς να αγοράσεις οποιοδήποτε αυτοκίνητο θες και να το δηλώσεις για επαγγελματικό.Αν δεν σε ενδιαφέρει αποκλειστικά το αυτοκίνητο να δηλωθεί ως επαγγελματικό μπορείς απλά να πάρεις ένα κανονικό επιβατικό με αυξημένες δυνατότητες μεταφοράς. Κοιτάς station wagons, suvs, crossovers μεγαλομεσαία. Αν δεν πας σε ιδιαίτερα δύσβατους δρόμους κρίμα είναι να έχεις κι άλλο ένα διαφορικό και να το συντηρείς άρα και τα δικίνητα κάνουν την δουλειά σου.
Φαντάζομαι ότι αφού υπάρχει και μηχανάκι τα αστικά χιλιόμετρα που θα κάνεις δεν θα είναι σταμάτα-ξεκίνα στο κέντρο
Προσωπικά σε αυτήν την κατηγορία, στα χρήματά σου και στην περιοχή σου θα κοιτούσα αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5848896/
Έτσι ακριβώς, ξεκίνα- σταμάτα στο κέντρο δεν έχω γιατί η εργασία μου δεν είναι στο κέντρο και μένω και έξω από το κέντρο οπότε δεν μπλέκω καθόλου σε κίνηση. Για τις ψιλοδουλειές στο κέντρο έχω τη μηχανή.
Φίλε Jorge_greek πολύ καλό το subaru! Αυτό θα μου έλυνε τα χέρια , καθώς είναι 4Χ4 και υγραέριο,έχει μπάρα οροφής και κοτσαδόρο ! Το τρείλερ θέλει απλά αδεια ρυμούλκισης σωστά ;
Δες και αυτό
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5290437/
Γενικά να θυμάσαι ότι τα αυτοκινητα που είναι ταξινομημενα ως αγροτικά, δεν μπορεί να έχουν δεύτερη σειρά καθισμάτων. Αυστηρά διθέσια λοιπόν. Επίσης οι άδειες κυκλοφορίας αναφέρουν αριθμό επιβαινοντων μονο 2 άτομα και όχι 5 όπως τα 'κανονικά'.
Πιστεύω ότι τα station wagon είναι αυτό που ψάχνεις.
Αδυνατώ να κατανοήσω αυτούς που επιλέγουν αυτοκίνητο sedan αντί για station wagon
Αυτό που θέλω είναι ένα οικονομικό κατά πρώτον αυτοκίνητο (σε τέλη, ασφάλεια και καύσιμα) για να πηγαίνω στην δουλειά και έπειτα να μπορεί να με καλύψει όταν πρέπει να κυκλοφορώ στους δύσβατους και κακοτράχαλους δρόμους της Κρήτης και τέλος να μου παράσχει την απαιτούμενη κάλυψη όταν χρειάζεται να κάνω μεταφορές (π.χ. να μεταφέρω ξύλα, κυψέλες, εργαλεία, εξοπλισμούς κτλ με τρέιλερ) !
Δεν με πειράζει που δεν θα έχω καθίσματα πίσω, προτιμώ να επωφελούμαι από τα χαμηλά τέλη και τη χαμηλή ασφάλεια ενός ΦΙΧ (τουλάχιστον αυτή την εκτίμηση έχω κάνει ως τώρα). Γιατί αν ισχύει αυτό τότε με το subaru π.χ. που είναι 1500 cc θα πληρώνω 75 ευρώ τέλη κυκλοφορίας* αντί 240 ευρώ και θα έχω και μειωμένο κόστος ασφάλειας + το υγραέριο = πολύ χαμηλό ετήσιο κόστος συντήρησης. Το focus-diesel είναι επίσης πολύ καλό ! Αυτό βολεύει μάλλον περισσότερο για τις διαδρομές μου τώρα το χειμώνα πήγαινε-έλα στη δουλειά (θα πρέπει να υπολογίσω την διαφορά ανάμεσα σε υγραέριο subaru και diesel focus) ! Πιστεύω κάτι σε αυτή την γραμμή γενικώς θα με ικανοποιήσει.** Μπορούν αυτά τα αμάξια να δηλωθούν ως ΦΙΧ με αφαίρεση των καθισμάτων της δεύτερης σειράς ;;;**
*Τέλη αγροτικού ΦΙΧ : http://www.gocar.gr/news/feed/11272,Tel ... Lewfo.html
Ο χρήστης iROC έγραψε:
Kατα κύριο επάγγελμα είμαι υπάλληλος γεωπόνος αλλά επισκέπτομαι αγρότες περιστασιακά όποτε κυρίως πηγαινοέρχομαι στη δουλειά και κάποιες στιγμές χρειάζομαι ένα αμάξι να κάνει εργασίες αγροτικές. Οι δουλειές που μπορεί να κάνω περιστασιακά είναι μεταφορά ξύλων, μεταφορά εργαλείων, εξοπλισμού, παλέτες, κυψέλες κτλ αλλά αυτά κυρίως το Χειμώνα και νομίζω μπορούν να γίνουν και με τρέιλερ. Να πάω σε κάτι από τα ακόλουθα δλδ ?
Είναι καλά μηχανήματα αυτά αλλά με τα παραπάνω οχήματα θεωρώ ότι θα φεύγουν πολλά στα καύσιμα άσκοπα όταν θα πηγαινοέρχομαι στη δουλειά. Μήπως είναι λάθος εκτίμηση αυτή ;Δηλαδή γιατί να μη πάρω με τα ίδια χρήματα ένα 1600ριή ακόμα και 2000 κυβικά (τούμπανο) με υγραέριο και να το δηλώσω αγροτικό ώστε να έχει και χαμηλότερα τέλη και χαμηλότερη τιμή καυσίμων και όταν χρειάζεται να σέρνω τρέιλερ ; ;
- ακομα και εγω που ειμαι ελαιοπαραγωγος και δεν εχω αγροτικο,πολες φορες εχω δεμενα τα χερια μου και αναγκαζομαι να ζηταω απ τον ξαδερφο μου να με εξυπηρετισει,ιδιαιτερα οταν βρεχει τον χειμωνα κλπ,
αν ο δρομος ειναι καλος ενα δυνατο αμαξι με τραιλερ ειναι ιδανικο αλλα αν ειναι χωμα και κακοτραχαλος και ιδιαιτερα μεσα στα χωραφια τα μονα που πανε ειναι 4χ4-κλουβες με ελαφρα δυσκολια-τρακτερ
Ακριβώς.
2)η καταναλωση ενος 2,5λ ντιζελ αντιστοιχει στα 10λτ ντιζελ στα 100 χλμ περιπου
μην νομιζεις οτι με ενα βενζινοκινητο που να παει θα εχεις μικροτερη! (βαλε και το μικροτερο κοστος καυσιμου)
Πόση είναι η ασφάλεια για ένα 2,5 ντίζελ ;
Ωραία ας το υπολογίσουμε :
1,268€/λίτρο
10 λίτρα/100 χιλιόμετρα
3.650/ έτος
10 λίτρα/ 100 Km = 12,68 € / 100 Km = 462 Ευρώ/3.650 Km/έτος Μόνο ;
3)δεν γινονται ολα τα αυτοκινητα αγροτικα! αν ηταν ετσι θα περναμε ολοι land cruizer 3λιτρα ντιζελ και θα τα δηλωναμε αγροτικα. πρεπει να ειναι τυπου βαν η τελως παντον να βγαζει επαγκελματικη αδεια για να γινει αγροτικο.
πχ τα κορσα που βλεπεις δεν εχουν πισω καθισματα και εχουν και ενδιαμεσο χωρισμα καμπινας....
Ποια γίνονται ; υπάρχει καμιά λίστα ;
4)ισως στην περιπτωση σου ενα 1600αρι-1,4 τουρμπο μικρομεσαιο να σε βολεψει στο πηγενε-ελα αλλα δεν ξερω κατα ποσο δεν θα καταριεσε την ωρα και την στιγμη για εκτος δρομου.
Τζιπάκι ;
5)στα υγραεριοκινητα ειναι ρισκο να τα πηγενεις εκτος δρομου,γιατι λιγο να βρεις μπορει να τα παρεις ολες τις σωληνες παροχης στο χερι. ιδιαιτερα αν ειναι και χαμηλουτσικο.
Χμ .... υπάρχει περίπτωση να χαλάσει με τα κουνήματα στα βουνά;
6)συμφωνω με τον προλαλησαντα και για να σου βρω μια αξιοπρεπης λυση και σε υψος απο εδαφος αλλα και σε αποδοση-ασφαλεια -ασφαλης μετατροπη σε υγραεριο θα σου ελεγα να κοιταξεις αυτου του τυπου scoda octavia station wagon 1,8 tουρμπο καθος καποιες εκδοσεις ειναι αρκετα ψηλες και ικανες για εκτος δρομου.
Σαν το Baleno που έδειξα παραπάνω ; scoda octavia station wagon 1,8 στο car.gr δε βρήκα.....