-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Απεφυγε υγραεριο ειδικα μεταχειρισμενο. Τα με πνευμονα καινε βαλβίδες στα 80.000 χλμ ό,τι και να κάνεις. Μονο τα υγρου ψεκασμου που ειναι πανακριβα δε χαλανε τις βαλβίδες και αυτο μονο αν ρυθμιστούν σωστα. Άρα αυτος που το πουλαει το υγραεριο του, ειναι γιατι το αμαξακι του πνεει τα λοίσθια!Χμ... μάλιστα, δεν το ήξερα αυτό, δηλαδή μου λες ότι όλα τα αμάξια με υγραέριο (εκτός τα πανάκριβα και καλορυθμισμένα υγρού ψεκασμού) έχουν χρόνο ζωής τα 80.000 χλμ και μετά τέρμα ; Το ξεχνάμε δηλαδή το subaru impreza ......
-
Ο χρήστης OptimusPrime έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς για κανένα Kangoo, Kubistar, Doblo με μικτή άδεια???
Το ταξινομείς σαν αγροτικό , έχεις νόμιμα τα πίσω καθίσματα , και αν τα βρείς παλούκια με τπτ ελιές μια φορά τον χρόνο κοτσάρεις την ρυμούλκα σου και είσαι πρώτος.Τώρα αν σου πω ότι δεν μου αρέσουν αισθητικά θα με βρίσεις ; Προτιμώ ένα κανονικό αγροτικό 4Χ4 diesel 1,5 καμπίνα ή ένα τζιπ με κοτσαδόρο και τρείλερ ή τέλος κάτι όπως αυτό που είπαμε παραπάνω , δηλαδή ένα κομπακτ τροποποιημένο ως αγροτικό και δηλωμένο ΦΙΧ (αν γίνεται - θα το μάθουμε όμως).
και γτ να σε βρίσω??
Βέβαια δεν καταλαβαίνω πως συνδέονται στο μυαλό σου τα κόρσα, c2 και όλα τα υπόλοιπα με 4χ4 αγροτικά και τα τζιπ.
Εντελώς διαφορετική φιλοσοφία αυτοκινήτου για εντελώς διαφορετικές ανάγκες.
Φαντάζεσαι να πας για ελιές με κόρσα ?? τι θα πρωτοφορτώσεις?? Πριόνια ,ελαιόπανα ,λίμπες, καρπό??
Πρώτα από όλα σε τι έδαφη θα κινήσαι ? Αν είναι ασφαλτος και πατημένο χώμα τζάμπα έξοδα η τετρακίνηση.
Καλύτερα πάρε τον χρόνο σου και καταστάλαξε πρώτα , τι ανάγκες θες να σου λύσει το αυτοκίνητο. -
Gastone αυτό που λες σε προηγούμενο σχόλιο για μικτή άδεια μπορείς να το εξηγήσεις λιγο παραπάνω? Δεν το έχω ξανακούσει.
Και δηλαδή με αυτή την άδεια μπορώ να έχω επιβατηγό αυτοκίνητο με μέγιστο αριθμό επιβατών 5 και μειωμένα τέλη???
Προϋποθέσεις???
-
Ο χρήστης gastone13 έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς για κανένα Kangoo, Kubistar, Doblo με μικτή άδεια???
Το ταξινομείς σαν αγροτικό , έχεις νόμιμα τα πίσω καθίσματα , και αν τα βρείς παλούκια με τπτ ελιές μια φορά τον χρόνο κοτσάρεις την ρυμούλκα σου και είσαι πρώτος.Τώρα αν σου πω ότι δεν μου αρέσουν αισθητικά θα με βρίσεις ; Προτιμώ ένα κανονικό αγροτικό 4Χ4 diesel 1,5 καμπίνα ή ένα τζιπ με κοτσαδόρο και τρείλερ ή τέλος κάτι όπως αυτό που είπαμε παραπάνω , δηλαδή ένα κομπακτ τροποποιημένο ως αγροτικό και δηλωμένο ΦΙΧ (αν γίνεται - θα το μάθουμε όμως).
και γτ να σε βρίσω??
Βέβαια δεν καταλαβαίνω πως συνδέονται στο μυαλό σου τα κόρσα, c2 και όλα τα υπόλοιπα με 4χ4 αγροτικά και τα τζιπ.
Εντελώς διαφορετική φιλοσοφία αυτοκινήτου για εντελώς διαφορετικές ανάγκες.
Φαντάζεσαι να πας για ελιές με κόρσα ?? τι θα πρωτοφορτώσεις?? Πριόνια ,ελαιόπανα ,λίμπες, καρπό??
Πρώτα από όλα σε τι έδαφη θα κινήσαι ? Αν είναι ασφαλτος και πατημένο χώμα τζάμπα έξοδα η τετρακίνηση.
Καλύτερα πάρε τον χρόνο σου και καταστάλαξε πρώτα , τι ανάγκες θες να σου λύσει το αυτοκίνητο.Ας τα ξαναπιάσουμε ένα ένα......
Καταρχάς τρόπος του λέγειν αυτό που σου είπα, επειδή το να απορρίψεις μία πρόταση πρακτικής φύσεως για λόγους αισθητικής είναι οξύμωρο. Πως να του κάνουμε, αμάξια όπως το Doblo μπορούν να προσφέρουν λύση αλλά δεν μου αρέσουν σαν οχήματα. Επίσης, είναι για επαγγελματίες με καταστήματα κατά τη γνώμη μου οι οποίοι διατηρούν και άλλο αμάξι για τις προσωπικές απαιτήσεις τους ταυτόχρονα. Μπορεί να τα έχω παρεξηγήσει, αν θες πρότεινε ένα όχημα σε αυτή την κατηγορία που να είναι εμφανίσιμο ως 6000 ευρώ.
Δεύτερον, τα κόρσα, τα αγροτικά και τα τζιπ σε αντίθεση με τα παραπάνω μου αρέσουν σαν οχήματα για διαφορετικούς λόγους, αλλά γενικώς έχουν και ένα μεγάλο κοινό χαρακτηριστικό = έχουν αντοχή και κάνουν τα πάντα οικονομικά (τα diesel). Δεν είπα smart, κλούβες και ελικόπτερα.
Τρίτον, αν πας στις ελιές με 1900cc κόρσα πιστεύω ότι με τρέιλερ μπορείς να κάνεις δουλειά. Δε λέμε για 16 σακιά ελιές, 4 κοντάρια, γεννήτριες , 5 πανιά κτλ, τη κοσκινίστρα και όλα ταυτόχρονα στη καρότζα ... αλλά δουλειά θα βγει , το έχω δει στη πράξη. άλλο είναι το ζητούμενο, αν δηλώνεται ως ΦΙΧ (το κόρσα και όσα ανοίκουν σε αυτή τη κατηγορία) για να έχει μειωμένα έξοδα συντήρησης σαν αγροτικό. Γιατί αν δεν δηλώνεται πάω κατευθείαν για αγροτικό diesel και τελείωσε.
Τέταρτον, τα εδάφη που κινούμε είναι τα εδάφη της Κρήτης. Μπορεί να μπω από άσφαλτο μέχρι κακοτράχαλους χωματόδρομους. Πάρε κι ένα παράδειγμα : Είμαι στο γραφείο και με καλούν να πάω στα Ανώγεια να ελέγξω ένα χωράφι. Πως θα πάω ; Κατευθείαν απορρίπτονται όλα τα αμάξια που είναι πολύ χαμηλά, σπορτ κτλ.
Πέμπτον, τις ανάγκες μου τις έχω πει, πρώτα οικονομικό (για τα πήγαινε έλα), έπειτα αν γίνεται και αγροτικό. Αν είχα κατασταλάξει δεν θα ήμουν εδώ να ρωτούσα λεπτομέρειεςΥ.Γ. Τα ψειρίζω όλα , σορρυ , αλλά εδώ που μας έχουν φέρει δεν γίνετε αλλιώς.
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Gastone αυτό που λες σε προηγούμενο σχόλιο για μικτή άδεια μπορείς να το εξηγήσεις λιγο παραπάνω? Δεν το έχω ξανακούσει.Και δηλαδή με αυτή την άδεια μπορώ να έχω επιβατηγό αυτοκίνητο με μέγιστο αριθμό επιβατών 5 και μειωμένα τέλη???
Προϋποθέσεις???
Κάποια βανάκια από αυτά που είπα πρίν μπορούν να είναι επαγγελματικά και ταυτόχρονα να έχουν πίσω καθίσματα.
Οι προϋποθέσεις είναι οι ίδιες με το να βγάλεις επαγγελματικό, αφού όλο το θέμα είναι το τι έγκριση τύπου έχει το όχημα.
Θυμάμαι το κανγκού είχε πάρει πρώτο τέτοια έγκριση τύπου το 2003.
Πάντως μήν παίρνουν τα μυαλά σου αέρα... Πολύ λίγα μοντέλα έχουν γραφειοκρατικά τέτοια δυνατότητα, και φυσικά δεν μπορείς να ταξινομήσεις ή να μετατρέψεις οποιοδήποτε αμάξι έτσι. -
Ας τα ξαναπιάσουμε ένα ένα......
Καταρχάς τρόπος του λέγειν αυτό που σου είπα, επειδή το να απορρίψεις μία πρόταση πρακτικής φύσεως για λόγους αισθητικής είναι οξύμωρο. Πως να του κάνουμε, αμάξια όπως το Doblo μπορούν να προσφέρουν λύση αλλά δεν μου αρέσουν σαν οχήματα. Επίσης, είναι για επαγγελματίες με καταστήματα κατά τη γνώμη μου οι οποίοι διατηρούν και άλλο αμάξι για τις προσωπικές απαιτήσεις τους ταυτόχρονα. Μπορεί να τα έχω παρεξηγήσει, αν θες πρότεινε ένα όχημα σε αυτή την κατηγορία που να είναι εμφανίσιμο ως 6000 ευρώ.
Δεύτερον, τα κόρσα, τα αγροτικά και τα τζιπ σε αντίθεση με τα παραπάνω μου αρέσουν σαν οχήματα για διαφορετικούς λόγους, αλλά γενικώς έχουν και ένα μεγάλο κοινό χαρακτηριστικό = έχουν αντοχή και κάνουν τα πάντα οικονομικά (τα diesel). Δεν είπα smart, κλούβες και ελικόπτερα.
Τρίτον, αν πας στις ελιές με 1900cc κόρσα πιστεύω ότι με τρέιλερ μπορείς να κάνεις δουλειά. Δε λέμε για 16 σακιά ελιές, 4 κοντάρια, γεννήτριες , 5 πανιά κτλ, τη κοσκινίστρα και όλα ταυτόχρονα στη καρότζα ... αλλά δουλειά θα βγει , το έχω δει στη πράξη. άλλο είναι το ζητούμενο, αν δηλώνεται ως ΦΙΧ (το κόρσα και όσα ανοίκουν σε αυτή τη κατηγορία) για να έχει μειωμένα έξοδα συντήρησης σαν αγροτικό. Γιατί αν δεν δηλώνεται πάω κατευθείαν για αγροτικό diesel και τελείωσε.
Τέταρτον, τα εδάφη που κινούμε είναι τα εδάφη της Κρήτης. Μπορεί να μπω από άσφαλτο μέχρι κακοτράχαλους χωματόδρομους. Πάρε κι ένα παράδειγμα : Είμαι στο γραφείο και με καλούν να πάω στα Ανώγεια να ελέγξω ένα χωράφι. Πως θα πάω ; Κατευθείαν απορρίπτονται όλα τα αμάξια που είναι πολύ χαμηλά, σπορτ κτλ.
Πέμπτον, τις ανάγκες μου τις έχω πει, πρώτα οικονομικό (για τα πήγαινε έλα), έπειτα αν γίνεται και αγροτικό. Αν είχα κατασταλάξει δεν θα ήμουν εδώ να ρωτούσα λεπτομέρειεςΥ.Γ. Τα ψειρίζω όλα , σορρυ , αλλά εδώ που μας έχουν φέρει δεν γίνετε αλλιώς.
Ξέρεις πόσα kangoo , doblo , kubistar και άλλα τέτοια αγοράζονται απο ιδιώτες σαν επιβατικά ?? Πάρα πολλά!
Πολλοι δε , παίρνουν ένα τέτοιο σαν επιβατικό , αντί επαγγελματικού, για να γλυτώνουν τα δελτία αποστολής και το χαρτομάνι Εχω οδηγήσει μερικα , και μπορώ να πώ πως ήταν πολύ ευχάριστα αυτοκίνητα, δεν θα με χάλαγε να έχω ένα για καθημερινό.Περι αντοχής τώρα μην περιμένεις να έχει την ίδια αντοχή στην κακομεταχείρηση το κόρσα( ένα αμάξι πόλης ) με ένα αγροτικό με τετρακίνηση.
Τα κορσα και c2 που έβαλες μπορούν να πινακιδωθούν σαν αγροτικα μην σκας.Αν βγαίνει σαν επαγγελματικό μπορει να βγεί και σαν αγροτικό (συνάδελφος ).Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Ασε το αισθητικό κομμάτι τελευταίο , για δουλειά το παίρνεις οχι για βόλτες.
Το πρακτικό κομμάτι θα κοίταγα στην θέση σου. -
εδω που τα λεμε αφου δινεις μονο μεχρι 7000 και θελεις να εχεις πολλαπλους ρολους το αυτοκινητο, δεν πρεπει να κοιταζεις καθολου την ομορφια. Πιο πολυ θα ανησυχουσα για τυχον προβλήματα που θα βγαλει το αυτοκινητο που θα ειναι βαρια εξοδα, που δε θα μπορεις να τα καλύψεις. Για αυτο δεν πρεπει να κοιτας αυτοκινητα εισαγωγης (συνηθως τα diesel) και απο εμπορους, που σιγουρα εχουν γυρισμενα χιλιομετρα και πολλες φορες ειναι στα πρόθυρα σοβαρων και ακριβων βλαβων που μπορει να υπερβαινει την αξια αγορας.
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
εδω που τα λεμε αφου δινεις μονο μεχρι 7000 και θελεις να εχεις πολλαπλους ρολους το αυτοκινητο, δεν πρεπει να κοιταζεις καθολου την ομορφια. Πιο πολυ θα ανησυχουσα για τυχον προβλήματα που θα βγαλει το αυτοκινητο που θα ειναι βαρια εξοδα, που δε θα μπορεις να τα καλύψεις. Για αυτο δεν πρεπει να κοιτας αυτοκινητα εισαγωγης (συνηθως τα diesel) και απο εμπορους, που σιγουρα εχουν γυρισμενα χιλιομετρα και πολλες φορες ειναι στα πρόθυρα σοβαρων και ακριβων βλαβων που μπορει να υπερβαινει την αξια αγορας.Αυτό που φοβάμαι περισσότερο στα εισαγωγής είναι η οξειδώσεις. Έχω δει τρομερές διαφορές σε αυτοκίνητο που απο φωτο φαίνεται πολύ καλό, και απο κοντά πανούκλα. Μια πόμπα, ένα κιβώτιο κτλ αλλάζονται γρήγορα , την σκουριά όμως δεν την διώχνεις ποτέ απο το αμάξι, απλά την ρετουσάρεις.
Τα χιλιόμετρα είναι σχεδόν πάντα είναι γυρισμένα ,αν όχι απο αυτόν που το δίνει τώρα , απο τον προηγούμενο.Δεν τα λαμβάνω ποτέ υπόψην. Μόνο η μηχανολογική κατάσταση μπορεί να πει την αλήθεια στο άν έχει ψωμί ακόμα ενα αμάξι. -
Λοιπόν φίλοι μου,
Αποφάσισα να πάω κατευθείαν για αγροτικό diesel (προαιρετικά 4Χ4), η δε σύζυγος με τη πρώτη ευκαιρία θα πάρει κι αυτή ένα μικρό οικογενειακό. Για τις βόλτες και για την απόδραση από την πόλη θα διατηρήσω την μοτοσυκλέτα. Τι έχετε να μου προτείνετε ; τι γνώμη έχετε για το Nissan King CAB .....; -
Σωστή απόφαση πήρες. Ένας εργάτης για τη δουλειά, και αργότερα ένα αμαξάκι πόλης για οικογενειακό.
Το νισσαν που λές δεν το χα ποτε , αλλά πιστεύω πως όσο πιο παλιο μοντέλο τόσο πιο σκληροτράχηλο θάναι.
Απλά διάλεξε ένα που νάχει ψωμί ακόμα. Με υπομονή και έμπιστο μηχανικό βρίσκεις καλές ευκαιρείς.
Εναλλακτική λύση πιστεύω πως είναι τα vw caddy- skoda pick up - fiat strada αν η τετρακίνηση δεν σου είναι απαραίτητη, δεδομένου ότι με μια τετράδα σωστά λάστιχα μπορούν να πάνε σε χώμα αρκετά καλά , χωρίς όμως υπερβολές.
Οικονομικό εν δυνάμει αγροτικό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο